Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos sä katkaset virran pleikasta ni se ei lähetä yhtään mitään mihinkään. Laitteessa kun ei ole minkäänlaista UPSia..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos sä katkaset virran pleikasta ni se ei lähetä yhtään mitään mihinkään. Laitteessa kun ei ole minkäänlaista UPSia..

Paikalla ollut listallani olevia tyyppejä kun laitoin pleikkarin kiinni sen takia, kun joku pelleili pommin kanssa ja suljin pleikkarin kun 4-3s jäljellä (leikki joku 20-25s ennen purkua) ja kun laitoin takaisin vehkeet päälle, hostia vaihtoi mainiosti muttei saanut pommia purettua(kyselin tätä tyypeiltä myöhemmin).

Voit joskus mennä parin tyypin kanssa pelaamaan ja varmistaa että oot host, ja sitten sulkea pleikkarin ja katsoa mitä tapahtuu.

On varmaan tullut tuhatsata turhaa päivitystä peliin (tuubi-OMA -setinhän piti joku päivitys myös korjata?). Tiedä sitten onko päivitykset sekoittanut tätä systeemiä, harvemmalle jäänyt kurwa warfare taistelut.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olisi kiva kuulla millaisia killstreakkeja teillä on, itellä on 43.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No en usko edelleenkään. Pleikkari kun ei kuitenkaan ilman virtaa lähetä yhtään bittiä yhtään mihinkään, niin hyvin erikoiselta väitteeltä kuulostaa. Toisaalta ei kyllä kiinnosta niin paljoa että lähtisin kokeilemaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pleikasta voi toki ottaa virtajohdon irti, jolloin sulkeutuminen on välitöntä. Jos sen sammuttaa virtakytkimestä, sammuminen on hallittu ja softat sammutetaan ja mahdollinen data lähetetään nettiin muille palvelimille. Mikäli konsoli sammutetaan valikosta se on kaikein hallituinta ja tiedot lähtevät aivan taatusti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onneks kohta tulee uus codi eikä tätä paskaa enää viitti pelata.. Tänään sattu tämmönen tapaus, et olin barebonesissa FFA:ssa ja sanotaanko näin, että siinä matsissa ei kukaan kuollut puukotukseen, rpg:hen tai tuubiin. Hahmo teleporttas siihen miniguniin joka on maassa n. 10 metrin päästä. Peli väitti että maassa oli tietyllä kohtaa tactical insertion, vaikka siinä ei ollut. Ainiin, snipullakaan ei saanut tappoja, eikä claymorella. Aseet latautui itsellään. Ja oli myös danger close päällä että ei voinu olla siitä kiinni. Ja kaikilla muilla paitsi itse hakkerilla oli samat ongelmat..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt alkaa oikeasti palamaan hermo tähän peliin. Hetken on mukavasti toiminutkin, mutta näinä päivinä on alkanut viljelemään tämmöisiä virheilmoituksia aika mahottomasti.
BilriX
[/URL]
Ei paljoa naurata tai sit peli vain kaatuu? Erikoista...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

^Aika varmasti omasta nettijärjestelyistä kiinni, itellä kun tuollainen ilmoitus tuli viimeksi kuukausi sitten.
On alkanut omalla kohdalla sujumaan paljon paremmin pelit, ja viimein kun ei ollut mikään muu härveli kuin Pleikka päällä pystyi pelaamaan oikeasti kunnolla. (Voitte vaikka katsoa mun channleilta youtubesta, kun oli eräs päivä harvinaisen laginen. Ite hahmot ei pätkiny, lähinnä tapot. Vai johtuukohan tuo itse pelistä... YouTube - Laggy much?) Ja sainpas samana päivänä nukenkin, thank god, finally.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko kukaan muu törmänny peleis modattuun FAL:iin? Ite tänää pelasin Vacantissa nii jollain oli se ja sitähän on mahdoton voittaa. Katoin yhenkin killcamin jossa se tappo mut ja toisen mun tiimiläisen nii se vaan spreijas niinku jollain scar-h:lla yms..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko kukaan muu törmänny peleis modattuun FAL:iin? Ite tänää pelasin Vacantissa nii jollain oli se ja sitähän on mahdoton voittaa. Katoin yhenkin killcamin jossa se tappo mut ja toisen mun tiimiläisen nii se vaan spreijas niinku jollain scar-h:lla yms..

Sillä oli varmaankin modattu rapid fire ohjain
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko kukaan muu törmänny peleis modattuun FAL:iin? Ite tänää pelasin Vacantissa nii jollain oli se ja sitähän on mahdoton voittaa. Katoin yhenkin killcamin jossa se tappo mut ja toisen mun tiimiläisen nii se vaan spreijas niinku jollain scar-h:lla yms..

Voi olla frag fx kyseessä. Sillä rapid fire toiminnolla ei ase edes ammu kummoista sarjaa, sormella saa nopeempaa sarjaa, mut rapidilla se on hallitumpaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voi olla frag fx kyseessä. Sillä rapid fire toiminnolla ei ase edes ammu kummoista sarjaa, sormella saa nopeempaa sarjaa, mut rapidilla se on hallitumpaa.
Kyllä sillä frägilläkin voi ihan yhtä nopeeta ampua kuin millä tahansa muulla rapid fire ohjaimella.

Yritin tätäkin taas pelailla, mutta hermohan siinä vaan meni. Ainut pelimuoto mitä kiinnostaisi pelta on Barebones, mutta normaalissa Barebonesissa on kaikki huoneet täynnä boostereita ja objectivessa ei saa kunnolista matsia aikaan kun kaikki pelaajat on jotain just aloittaneita ja vaan istuvat basessa eivätkä auta objektiivien kanssa.

No sitten kun siitä barebonesista ei tullut mitään, niin menin search and destroyta. No sielläkin palo hermo kun kaikki on UMPin kanssa ravaajia ja commando pellejä. Alkaa muutenkin ärsyttää tuo UMP kun tuntuu että kaikki pelaa vaan sillä.

/rant

Tovottavasti uudessa codissa ei olisi noin ylivoimaista asetta, jotenkin tulee fläshbäkkinä WaWin MP40.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tässä teille modia saatana: Imageshack - kuva005d.jpg , kuva ihan rundin alusta. Ilmeisesti kaikilla partyn jäsenillä sama kuva, koska erään sankarin lähdettyä pelistä itse peli palautui normaaliks. Peli oli tyyliin 10x nopeempaa ku normisti ja ukko veti nuken n. kahden minuutin pelin jälkee ( S&D ). Lissää kuvii, joita lähes selvällä ja vakaalla kädellä napsin :D :
Imageshack - kuva009r.jpg
Imageshack - kuva010e.jpg

MuiSI!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tässä teille modia saatana: Imageshack - kuva005d.jpg , kuva ihan rundin alusta. Ilmeisesti kaikilla partyn jäsenillä sama kuva, koska erään sankarin lähdettyä pelistä itse peli palautui normaaliks. Peli oli tyyliin 10x nopeempaa ku normisti ja ukko veti nuken n. kahden minuutin pelin jälkee ( S&D ). Lissää kuvii, joita lähes selvällä ja vakaalla kädellä napsin :D :
Imageshack - kuva009r.jpg
Imageshack - kuva010e.jpg

MuiSI!

ystävälleni kävi juuri kuuleman mukaan näin: oli samanlaisella servulla, tuli yläkulmaan kaiken näköstä x1 koodia, ukot oli perkeleen liukkaita, ja muutaman minuutin jälkeen ruutu pimeni... kun frendi sai pelin takaisin käyntiin oli kaikki challenget hävinneet. jollain siitä samasta partystä oli tippunut prestige jollain lisääntynyt tapot jollain vähentynyt. mun listalla olevan kaverin tapot ja voitot/häviöt on näin: -420 420240200402... sen lisäks jollain oli lähteny emblemeitä sun muuta roinaa. kaiffarin tokaisu, "onneks tulee kohta black ops" :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Umpissa ei sentään ole rumpulipasta ja siinnä on jonkun verran recyyliä. mp44 ei ollut yhtään rekyyliä.

emmä tiedä mp44:sesta, mutta mp40:ssä oli muistaakseni kyllä jonkinmoinen rekyyli, mun mielestä ainakin isompi kun umpissa...:) itsehän käytän umppia päivittäin enkä siinä mitään rekyyleitä nää... saatan olla sokeaksikin tulossa:rolleyes::eek:
 
Ylös Bottom