Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

youtubessa oli hyvä uus video pätkä kun suomalaiset saava vähän buuster justisea:Doli jotain helari poitsuja buustimas eivätkä olleet etes mutettanu toisia kun kuului kaikki puheet!Nimiä en kehtaa tänne laittaa mut videosta kyllä selviää nekin:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

youtubessa oli hyvä uus video pätkä kun suomalaiset saava vähän buuster justisea:Doli jotain helari poitsuja buustimas eivätkä olleet etes mutettanu toisia kun kuului kaikki puheet!Nimiä en kehtaa tänne laittaa mut videosta kyllä selviää nekin:D

Mitä sää niitä säälit... Linkki peliin :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

youtubessa oli hyvä uus video pätkä kun suomalaiset saava vähän buuster justisea:Doli jotain helari poitsuja buustimas eivätkä olleet etes mutettanu toisia kun kuului kaikki puheet!Nimiä en kehtaa tänne laittaa mut videosta kyllä selviää nekin:D
Heh kaunista, kiitos vinkistä. En oikein saanut noiden jutuista selvää läppärin huonon äänentoiston takia. Luulisin että jätkiä hieman nolottaa tämän julkaisu.

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Rattoisia TDM pelihetkiä jälleen tänään kun sain predatorin varmaan kymmenen kertaa ja joka kerta kuolin sen jälkeen, jolloin en saanut seuraavia killstreakejä. Outo kirous päällä...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Haha.
Tuollakin boostaajalla nimimerkkinä optic______.
Jo pari kertaa tullut vastaan noita "opticceja", statsit matsin lopussa luokkaa 5-20, joten tykkään pistää niille aina viestiä tyyliin "Pleasure to meet you optic, I'm batman".
Ja vastauksena aina tullut "olen juu" tai "niin olen". ;p (Klaanitagissani on FIN, tajuavat siis puhua suomeksi)

Vielä tuosta host migrationista. Hasselhoff, tuskin pitää paikkaansa.
Itselle monta kertaa tullut "no other good hosts available" sekä joskus itse lennän matsista, mutta kaverit pääsevät jatkamaan peliä, tai toisinpäin. Tuskinpa kukaan nyt oikeasti ragequittaa repimällä johdot seinästä, eiköhän se helpompaa olisi vain pistää leave game.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Rattoisia TDM pelihetkiä jälleen tänään kun sain predatorin varmaan kymmenen kertaa ja joka kerta kuolin sen jälkeen, jolloin en saanut seuraavia killstreakejä. Outo kirous päällä...

Ole onnellinen tuosta. Itsellä kirouksena saada predator aina omaan niskaan ja sekös korpee...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jännä miten tuo peli arpoo näitä tiettyjä challengeja, teilasin juuri FFA Skidrowlla konttien päällä putkeen kolmen tyypin boosterijengin ja yhden sivullisen joista tuli respawnaamisten kanssa kuus tappoa. Peli anto siitä kuitenkin Omnicide challengen. No en valita, mutta hieman outo. FFAssa mun mielestä Omniciden pitäis saada vasta kun teilaa niinku kaikki kahdeksan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itseasiassa ainoastaan netin katkeaminen aiheuttaa sen että hostinvaihto ei toimi, jos lopetat pelin PS valikosta tai suljet pleikkarin valikosta, vaihtaa se silti hostia.
En tiedä, toimiiko jos sormella napauttaa levyn pois tai sormella laittaa pleikkarin etupaneelista sen kiinni, mutta ainakaan pelin lopettaminen/sulkeminen ei sulje pois sitä, etteikö se toimisi.

Aattelin siitä vaan, ku jos on hosti ja lähtee pelistä sammuttamatta peliä, ni se pakottaa jäämään siks aikaa et on lähettänyt ne jokku tiedot eteenpäin(Sending blocks -%), ni jos sammuttaa vaikka koneen tai pelin ni miten se enää voi lähettää mitään?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eilen tuli pelattua oikein mukavat pelit vähän pidemmän tauon jälkeen. Ensin Invasionissa sain 14 killstreakin, joka on tämän hetkinen ennätykseni ja lopullisiin tuloksiin 31-19. Sain omat killstreakkini ilmaan jyskyttämään niin pisteitä sateli kivasti, mutta loppupelista vastustajakin sai AC130 ilmaan ja muita vastaavia, joten tuli pari inhottavaa kuolemaa heti respawnattuaan. UMPill ja Ranger Akimboilla rälläsin, ei kuitenkaan mikään lightweight maraton vaan Sleigh of Hand Pro, Stopping Power ja COmmando.

Toinen ylpeiden aihe, jonka tein Estimate kentässä heiti Semtexin vihollista kohti: "Stuck" ja sitten räjähdys "Triple Kill", sitten alkoi näytölle satelemaan pisteitä, mitä jostain tehtävistä sai tuon heiton myötä. Mukava pulla kävi. n_n
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllähän tuota sattuu ja tapahtuu, sais vaan kuvattua.

Olihan se kiva kun sain TDM:ssä, Rundownissa, Harrierit ilmaan (ilman predatoria, vaikka streakeissa olikin) ja Chopperin, ja nukehan sieltä olis tullu... Olis ollu ensimmäinen, ja nyt kyrsii.

(Porukoiden WIN streakkeja olis kiva kuulla:). Itellä 32 :D)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllähän tuota sattuu ja tapahtuu, sais vaan kuvattua.

Olihan se kiva kun sain TDM:ssä, Rundownissa, Harrierit ilmaan (ilman predatoria, vaikka streakeissa olikin) ja Chopperin, ja nukehan sieltä olis tullu... Olis ollu ensimmäinen, ja nyt kyrsii.

(Porukoiden WIN streakkeja olis kiva kuulla:). Itellä 32 :D)

Itellä 500 :D Noh rehellisesti 39. Yhen kaverin kaa pelattiin yhdessä ja roundin lopussa molemmilla statsit 100-17 :D Oli aika leija-olo silloin :cool: Pelimuoto oli siis Domination, ja kuvakin löytyy.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jännä miten tuo peli arpoo näitä tiettyjä challengeja, teilasin juuri FFA Skidrowlla konttien päällä putkeen kolmen tyypin boosterijengin ja yhden sivullisen joista tuli respawnaamisten kanssa kuus tappoa. Peli anto siitä kuitenkin Omnicide challengen. No en valita, mutta hieman outo. FFAssa mun mielestä Omniciden pitäis saada vasta kun teilaa niinku kaikki kahdeksan.
Haha, itsellä kanssa ihan oudosti tullut muutama challenge. Näin esimerkkinä taisi olla juuri viime viikolla, kun sain "How the?" challengen - joka siis on muistaakseni niin, että sun pitää ampua seinän läpi joku räjähde ja tappaa sillä joku. No, quickscopetin tyypin ikkunasta, joten en pahemmin huomannut mitä tapahtui. Niin siinä kuitenkin kävi, että killfeedin mukaan tapoin tyypin claymorella..
Joten luulen, että se jätkä jonka ammuin, jostain kumman syystä päätti heittää claymoren yhtäkkiä maahan, joka räjähti panokseen minkä ammuin. Ja koska olin talon sisällä ja ammuin ikkunasta, peli ehkä käsitti että ammuin seinän lävitse.

HIUKAN epätodennäköisempää on, että ammuin ohi, panos meni seinän läpi ja räjäytti seinän takana olleen kleikan, ja sen lisäksi vielä tappoi vihun. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

...jostain kumman syystä päätti heittää claymoren yhtäkkiä maahan, joka räjähti panokseen minkä ammuin.

Kaveri laitto siinä tapauksessa Claymoren "liikkeentunnistusosan" itseänsä päin. Mistä siis seuraa kysymys; miksi ihmeessä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itellä 500 :D Noh rehellisesti 39. Yhen kaverin kaa pelattiin yhdessä ja roundin lopussa molemmilla statsit 100-17 :D Oli aika leija-olo silloin :cool: Pelimuoto oli siis Domination, ja kuvakin löytyy.

Niin eli te olitte niin yrpiä jotka kämpäs jossain kulmassa venaamassa ku jengi yrittää vallottaa niitä paikkoja (mikä on tarkoitus)... Ai että henk koht vihaan just tollasia pelaajia mitkä ajattelee statseja kokoajan eikä edes yritä pelaa sitä pelimuotoa mitä pitäs.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Niin eli te olitte niin yrpiä jotka kämpäs jossain kulmassa venaamassa ku jengi yrittää vallottaa niitä paikkoja (mikä on tarkoitus)... Ai että henk koht vihaan just tollasia pelaajia mitkä ajattelee statseja kokoajan eikä edes yritä pelaa sitä pelimuotoa mitä pitäs.

Sehän se on idea saada pidettyä niitä lippuja, eli ihan oikein tyyppi pelaa domia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Niin eli te olitte niin yrpiä jotka kämpäs jossain kulmassa venaamassa ku jengi yrittää vallottaa niitä paikkoja (mikä on tarkoitus)... Ai että henk koht vihaan just tollasia pelaajia mitkä ajattelee statseja kokoajan eikä edes yritä pelaa sitä pelimuotoa mitä pitäs.

En ihan usko että saa 100 tappoo pelissä nurkassa istumalla... Mutta jos kumminkin 2 jätkää vetää 100 tappoo yhessä matsissa ei siinä vastustajilla ollu oikein mitään mahdollisuuksia vallottaa lippuja joten oli kyllä kaverinsa kanssa sitten tiimin MVP ylivoimaisesti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joten luulen, että se jätkä jonka ammuin, jostain kumman syystä päätti heittää claymoren yhtäkkiä maahan, joka räjähti panokseen minkä ammuin. Ja koska olin talon sisällä ja ammuin ikkunasta, peli ehkä käsitti että ammuin seinän lävitse.

Mä oon joskus nähny tapahtuman, et vihulla on kleikka kädessä, ammun sitä ja se tippuu last/final standiin ja kleikka tippuu sen kädestä sen eteen ja räjähtää, samalla tappaen sen vihun. Ja minä oon saanu sen tapon, vaikka se kuoli omaan kleikkaansa. Oisko tuossa käyny samanlainen temppu...

Ikkunasta ampuminenhan on seinän läpi porausta jos se lasi on ehjä...

Ja sadan tapon saaminen, pelaa miten tahansa, kertoo kaiken vastustajien tasosta. Kyllähän se tekijältäkin taitoa ja aika onnistuneen pelin vaatii, mutta edes keskinkertaisia vastustajia vastaan on aika mahdoton suoritus. Joukkueiden tasoero pitää olla aika hirmuinen....
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

vihulla on kleikka kädessä, ammun sitä ja se tippuu last/final standiin ja kleikka tippuu sen kädestä sen eteen ja räjähtää, samalla tappaen sen vihun. Ja minä oon saanu sen tapon, vaikka se kuoli omaan kleikkaansa.

jos vihulla on kleikka juuri sillon kädessä kun tapat sen, se heittää ympäri, eli jos se on menny last standiin niin varmaan sama juttu. (tai ainakin aina kun oon ampunu jonkun kellä on kleikka käessä se kleikka on kääntyny 180 astetta.:rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tullut välillä kritisoitua tuota MW2:n yksinpeliä ja koko MW-hypeä, mutta nyt täytyy myös kehua: Pelin erilliset co-op-tehtävät ovat aivan mahtavaa kamaa ja erittäin hauskoja kaverin kanssa. Haastavuus on myös kohdallaan eli kun oikeat tyylit löytyvät niin hankalammatkin tehtävät eivät ole enää niin hankalia (veteraniahan näissä lopulta yritetään). Ja tiimityötä tehtävä koko ajan, mikä on aina hyvä co-op-pelin merkki.

Toivottavasti sama "myös erilliset co-op tehtävät" -suuntaus jatkuu. Näitä on usein mukavampi pelata kuin koko kampanjaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aattelin siitä vaan, ku jos on hosti ja lähtee pelistä sammuttamatta peliä, ni se pakottaa jäämään siks aikaa et on lähettänyt ne jokku tiedot eteenpäin(Sending blocks -%), ni jos sammuttaa vaikka koneen tai pelin ni miten se enää voi lähettää mitään?

Menikö joku ohi? Peli/kone sammuttaa itsensä vasta lähetettyään tiedot.

Ja kyllä - on kokeiltu.
Ainakin itseltä löytyy sellaset vehkeet joista riittää tehoa lähettää pelin tiedot tms. muutamassa sekunnissa seuraavalle hostille, en tiedä venyykö se sammuminen jos on hitaat pelit jne.. Eli yhen megan uppi joka löytynee suurimmalta osalta internetin omistavilta.
 
Ylös Bottom