Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mun mielestä on aivan turhaa itkeä tuubittajista.
Kyseinen vehje kuuluu peliin...

eiköhä täs tarkotettuki OMA tuubaajia jokka ei ammu laukaustakaa koko aikana ja tumppaa jonku +100 tuubia/peli. "kuuluu peliin" samoin ku kivi-glitchit, hissit, boostaajat yms. kiva.. ..räjähteetön pelimuoto poistais mut kitisijöistä :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noista tuubeista sen verran, että olisi pelille parempi (etenkin hc snd), jos ei pystyisi käyttämään tuubia heti erän aluksi. Näin muistaakseni Wawissa oli tehty. Täytyy kyllä myöntää, olen itsekkin tuubitellut erän aluksi, mutta kokonaan niitä en lähtisi kieltämään. Jossain tilanteessa niillä on hyvä tappaa istujia, esim. Skidrowssa kun hyökkäysvuorosta kaks snipuu jää istuu sinne taloon, niin hyvä ratkaisu on heittää sinne tuubi. Tietenkin vaihtoehtoisesti voi jäädä oottelemaan että kello käy, mutta marathon+lightweightillä jos pelaa niin mieluiten rushii. Toistaiseksi näillä mennään, toivottavasti bo:iin tulee taas se tietty aikaraja ennen kuin tuubia voi käyttää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noista tuubeista sen verran, että olisi pelille parempi (etenkin hc snd), jos ei pystyisi käyttämään tuubia heti erän aluksi. Näin muistaakseni Wawissa oli tehty. Täytyy kyllä myöntää, olen itsekkin tuubitellut erän aluksi, mutta kokonaan niitä en lähtisi kieltämään. Jossain tilanteessa niillä on hyvä tappaa istujia, esim. Skidrowssa kun hyökkäysvuorosta kaks snipuu jää istuu sinne taloon, niin hyvä ratkaisu on heittää sinne tuubi. Tietenkin vaihtoehtoisesti voi jäädä oottelemaan että kello käy, mutta marathon+lightweightillä jos pelaa niin mieluiten rushii. Toistaiseksi näillä mennään, toivottavasti bo:iin tulee taas se tietty aikaraja ennen kuin tuubia voi käyttää.

Toivottavasti BO:hon ei koko vehjettä tule ollenkaan. Tai jos tulee, niin ainakin kaikki sen tehoa lisäävät perkit ym. avut voi heittää hel***tiin. Juuri sehän nuubituubissa onkin vikana, kun Mw2:ssa siihen voi yhdistää ns. loputtomat ammukset (OMA) ja jalkapallokentän kokoisen tappoalueen. (Danger Close). Toivottavasti Treyarch kuuntelee edes hieman pelaajia, eikä toista samaa virhettä minkä IW on jo onnistunut kahdesti tekemään. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toivottavasti BO:hon ei koko vehjettä tule ollenkaan. Tai jos tulee, niin ainakin kaikki sen tehoa lisäävät perkit ym. avut voi heittää hel***tiin. Juuri sehän nuubituubissa onkin vikana, kun Mw2:ssa siihen voi yhdistää ns. loputtomat ammukset (OMA) ja jalkapallokentän kokoisen tappoalueen. (Danger Close). Toivottavasti Treyarch kuuntelee edes hieman pelaajia, eikä toista samaa virhettä minkä IW on jo onnistunut kahdesti tekemään. :rolleyes:

Onhan se jo kerrottu, ettei mitään danger closen tapaista perkkiä ole, ja tuubi on pelin kallein attachment sentään. :) pois sitä ei treyarch kuitenkaan ottanut :/
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tänään tuli ekaa kertaa DOMINATIONISSA boostereita vastaan. Ensin oli 2 jätkää boostaamassa jossain nurkassa, vahingossa eksyin heidän spottiinsa ja haulikolla nassuun. ;) Toinen jätkä oli sopivasti kulmassa kiinni, menin hänen eteensä niin jäi kulmaan jumiin, muahahaha. Myöhemmin kun olin sen joku 5 kertaa pilannut heidän boostaamisyritykset (samassa matsissa), heitä olikin jo 3 boostaajaa. Oli kyllä niin avuttomia pelaajia, kun sai kaikki ammuttua spasilla ilman että itse kuoli. Ei ihme että tuollaiset buustaa, kun ei muuten pärjää. Ammuin myös ko. boostaajan chopperin heti alas, kun se ilmestyi. :D Aika nopiaan poijjat ragequittasivat. On näköjään ennenkin boostannut, kun toisella jätkällä titlenä end of the line.. :3

Ragequittaamisesta puheen ollen, miksi??? Miksi ihmeessä tälläinen mahdollisuus on lisätty peliin, että hosti voi lähteä pelistä milloin haluaa? Se on niin ärsyttävää, kun samassa matsissa tulee joku 3 kertaa host migration. Vielä ärsyttävämpää kuitenkin se, että host migration menee läpi 10% ajasta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ragequittaamisesta puheen ollen, miksi??? Miksi ihmeessä tälläinen mahdollisuus on lisätty peliin, että hosti voi lähteä pelistä milloin haluaa? Se on niin ärsyttävää, kun samassa matsissa tulee joku 3 kertaa host migration. Vielä ärsyttävämpää kuitenkin se, että host migration menee läpi 10% ajasta.

muuten kaverilla todella asia teksti mutta mietippä asian varjoisaa puolta. eihän niin voi tehdä että ei pääsis lähtemään pelistä ollenkaan, sehän sitä ragea vasta nostaisikin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

muuten kaverilla todella asia teksti mutta mietippä asian varjoisaa puolta. eihän niin voi tehdä että ei pääsis lähtemään pelistä ollenkaan, sehän sitä ragea vasta nostaisikin.

No, totta. Ehkä sittenkin joku teksti, joka kertoo pelaajalle tämän olevan hosti, niin tietäisi, ettei lähde pelistä.
Myönnän että tulee itsekkin joskus ragequittailtua, lähinnä sen takia että ilmassa lentää kymmenen tuubia yhtä aikaa, armoton spawntrap tai _lag_.
Uncharted 2:ssa muuten oli niin, että jos "ragequittasi", eli lähti matsista heti kuoltuaan, sai venata 80 sekuntia että pääsi takaisin valikkoon ja vielä sen lisäksi rahat väheni. Jos lähti pois pelistä oltuaan elossa, sai silti odottaa 30 sekuntia.

En sitten tiedä miten mulla ei tunnu tuo host migration ikinä toimivan, error messagekin heittää ihan outoa settiä välillä.
Joskus se on "Client command overflow", joskus tulee "out of memory", joskus "no good hosts available" tms. ja niin edelleen.
Joskus käy myös niinkin oudosti, että ensin peli rullaa hyvin, mutta sitten yhtäkkiä älytön jankkauslag tai ruutu vain pysähtyy. Sitten joku puolen minuutin päästä ruutuun ilmestyy killcam, ja peli jatkuu taas normaalisti. ._.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toi hostin vaihtohan ei toimi, jos hosti lopettaa pelin tai sammuttaa koneen tai repii vaikka nettipiuhan irti suutuspäissään. Yleensä se tuppaa oleen myös se yleisempi vaihtoehto.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

fffuuuu.jpg


PRKL. Wastelandissa heti matsin alussa päräytän nopiasti 6 jätkää sniputtimella hengiltä, ja sitten takaa juokseekin lightweight-haulikkojannu, joka siis luultavasti matsin alussa lähtenyt kirmaamaan koko kentän ympäri päästäkseen pahaa-aavistamattomien vihujen selkään.
No, vaikka tämä ärsytti jonkun verran, sain myöhemmin matsissa chopper gunneriin asti killstreakin. Juuri kun pääsin räiskimään chopperilla, ruutuun pärähti host migration. Joka tietysti jumittui 50% kohdalle jonka jälkeen heitti minut ulos pelistä. Ihanaa. :mad:
Yritin siis pitkästä aikaa taas nukea hommata, killstreakkeina 7-11-25. Anteeksi tämä ragetus, johon varmasti moni osaa jo samaistua..

Ja tästä tulikin mieleeni. Onko näin, että matsin aikana kerätyt tapot, challenget ym. eivät tallennu, jos host migration epäonnistuu?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja tästä tulikin mieleeni. Onko näin, että matsin aikana kerätyt tapot, challenget ym. eivät tallennu, jos host migration epäonnistuu?

Kyllähän se näin taitaa mennä. Joko tietysti voi vahvistaa mutta olen yrittänyt joskus katsella juurikin statistiikkaa ja tainnut jopa saada jotain challengea eikä niitä kyllä ole sitten enää näkynyt kun migration on mennyt päin mäntyjä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

PRKL. Wastelandissa heti matsin alussa päräytän nopiasti 6 jätkää sniputtimella hengiltä, ja sitten takaa juokseekin lightweight-haulikkojannu, joka siis luultavasti matsin alussa lähtenyt kirmaamaan koko kentän ympäri päästäkseen pahaa-aavistamattomien vihujen selkään.
Mun täytyy myöntää, että nautin kiertää uutena tyylinä juuri FFA Wastelandissa lighweightinä(mitä aiemmin inhosin) sniputtajien piilojen taustaan. En kyllä käytä haulikkoa vaan ammun pistoolilla niskaan. Ymmärrän kyllä että snipuilijat toivoo että muut pelaajat kävelis hiljakseen, jotta näitä ehtis kunnolla tähtäämään ;)
Joku sanoo snipuilijoita camppaajiksi, mutta jokaisella meillä on suosikipelityylit ja erilaiset tyylithän aina vituttaa.

No, vaikka tämä ärsytti jonkun verran, sain myöhemmin matsissa chopper gunneriin asti killstreakin. Juuri kun pääsin räiskimään chopperilla, ruutuun pärähti host migration. Joka tietysti jumittui 50% kohdalle jonka jälkeen heitti minut ulos pelistä. Ihanaa. :mad:
Yritin siis pitkästä aikaa taas nukea hommata, killstreakkeina 7-11-25. Anteeksi tämä ragetus, johon varmasti moni osaa jo samaistua..

Ja tästä tulikin mieleeni. Onko näin, että matsin aikana kerätyt tapot, challenget ym. eivät tallennu, jos host migration epäonnistuu?
Joskus oon ollut laskevinani Host migraation epäonnistuessa että pisteet säilyy. Mikäli peli katkeaa ilman mitään ilmoitusta, pisteet on gone.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei kannata noin paljoa pelin takia rageta. Varsinkaan publan. Älä pelaa jos vituttaa enemmän ku on hauskaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tosiaan yleensä jos pelaa SD:tä niin varsinkin Invasionissa lentää heti erän alussa tuubia sinne spawnille :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tosiaan yleensä jos pelaa SD:tä niin varsinkin Invasionissa lentää heti erän alussa tuubia sinne spawnille :D

Kyllä tässä pelissä on pari hassua mappia missä EI ammuta tuubia spawnille. Näin äkkiseltään tulee mieleen karachi ja highrise, joista highrisessäkin pystyy vetään ne alkuroiskinnat joista tippuu saman verran porukkaa kun tuubilla yleensä.

kaikille respatuubaajille ja -roiskijoille: YRITTÄKÄÄ EDES!!!:D:cool::p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toi hostin vaihtohan ei toimi, jos hosti lopettaa pelin tai sammuttaa koneen tai repii vaikka nettipiuhan irti suutuspäissään. Yleensä se tuppaa oleen myös se yleisempi vaihtoehto.

Itseasiassa ainoastaan netin katkeaminen aiheuttaa sen että hostinvaihto ei toimi, jos lopetat pelin PS valikosta tai suljet pleikkarin valikosta, vaihtaa se silti hostia.
En tiedä, toimiiko jos sormella napauttaa levyn pois tai sormella laittaa pleikkarin etupaneelista sen kiinni, mutta ainakaan pelin lopettaminen/sulkeminen ei sulje pois sitä, etteikö se toimisi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä tässä pelissä on pari hassua mappia missä EI ammuta tuubia spawnille. Näin äkkiseltään tulee mieleen karachi ja highrise, joista highrisessäkin pystyy vetään ne alkuroiskinnat joista tippuu saman verran porukkaa kun tuubilla yleensä.


Karachissa ja highrises onnistuu hyvin ne alkutuubit = )
 
Ylös Bottom