Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No ite en paljoa tolla leveilis. On varmaan mukava pelata, ku joka jamppa tietää et haxaamalla saatu. Mutta itse taidat painaa virtuaali kikkeli pystyssä kaikesta siitä kunnioituksesta, mitä saat tosta pyörivstä kallosta.

Multa ainakin menis maku pelata tätä peliä jos ei olis mitään saavutettavaa, ku on haxannu kaikki auki.

Kuuntelehan Jamppa, itelläni on n. 30 pelipäivää takana ja rehellisesti 500 tappoo kaikissa aseissa ja kaikki aseitten lisäosat. Myös kaikki (paitti 2) challenget done lukuunottamatta ase- ja prestigetehtäviä... Ja pyörivää kolikkoo nyt käytän lähinnä siksi, että saisin nauraa muiden reaktiolle kun ne näkee emblemini :D
Tiedän kyllä, haxattu on aina haxattu. Mutta en juuri pitemmälle pääse pelissä, pitäis lähtee hankkii 1000 hedukkaa joka aseella....
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itsestä olis ainakin hauska tietää minkä tehtävän tekemällä sen merkin saa niin vois yrittää sen rehellisesti suorittaa:)

On spekuloitu että challenge, Weapons of mass distraction, avaisi kyseisen emblemin.
Haaste on yksi näistä piilotetuista joten tuossa on myös linkki listaan niistä kaikista.(toisiks alin on SE) Voi olla kohtuu hankalaa tehdä...:rolleyes:




MW2 :: Challenges
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vois suoraan bannia kaikki kellä se kolikko pyörii.

Minkä ihmeen takia? Kaikki hackit mitkä ei vaikuta muiden pelaamiseen kuten prestige hackit ja challenge hackit ovat mielestäni ihan sallittuja, jos ei jaksa huonoa publaa tahkota niin saapahan ainakin aseet auki ja mahdollisesti hienon kuvakkeen nimensä eteen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

On spekuloitu että challenge, Weapons of mass distraction, avaisi kyseisen emblemin.
Haaste on yksi näistä piilotetuista joten tuossa on myös linkki listaan niistä kaikista.(toisiks alin on SE) Voi olla kohtuu hankalaa tehdä...:rolleyes:


Siis miten sä voitat pelin kun nuke on laitettu? Eikös se estä kaikki "toiminnot" ja peli päättyy siihen?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

On aika hauska ku käyttää tota pyörivää pääkalloa netissä.... :D
Lähes jokainen lähettäää viestiä että miten sain sen :rolleyes:


PS3lla tuo kolikko taitaa olla "kuumaa" kamaa sitte. Boksilla olen tuota nähnyt jo kuukausia ja porukka ei reagoi oikeastaan mitenkään tuohon. Itse en tykkää tuosta ollenkaan. Super ruma ja pyöriikin vielä. Sininen Maj. laatta ja captain price emblem yhdistelmällä pelaillaan ja porukka kehuu ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Näiden huippuemblemien, kuten tämän pyörivän kolikon hankkiminen on kuin tutkintopapereiden tilaaminen netistä kahdella kympillä. Kaikki tietää mistä se on hankittu kun omat kyvyt ei riitä ja jengi tuntee suurta myötähäpeää kun feikki elvistelee rinta rottingilla.

Mä olen samaa mieltä että nää hacksaajat tai oikeammin krakkerit sais bannata. Mikäli ei jaksa tai osaa huonoa publaa tahkota, niin sitten ei niitä hienoja prenikoita ansaitse. Ne ovat niitä varten jotka osaa ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tänään sattu aika jännä tapaus normi TDM:ssä Vacantissa, nimittäin sain MP5K:lla jossa oli FMJ viiden tyypin multikillin :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Näiden huippuemblemien, kuten tämän pyörivän kolikon hankkiminen on kuin tutkintopapereiden tilaaminen netistä kahdella kympillä. Kaikki tietää mistä se on hankittu kun omat kyvyt ei riitä ja jengi tuntee suurta myötähäpeää kun feikki elvistelee rinta rottingilla.

Mä olen samaa mieltä että nää hacksaajat tai oikeammin krakkerit sais bannata. Mikäli ei jaksa tai osaa huonoa publaa tahkota, niin sitten ei niitä hienoja prenikoita ansaitse. Ne ovat niitä varten jotka osaa ;)



Allekirjoitan, mutta tuota pyörivää 10th prestigen kolikkoa ei tuskin saa mistään challengesta. Näin olen kuullut. Korjatkaa jos olen väärässä. Sen siis saa vain ja ainoastaan haksaamalla
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei jumankauti, heti ku tulee päähän ni alkaa ketuttaa kaikki tässä pelissä :( noobituubit, commando, haulikot, claymoret...Snipullakaa tunnu osuvan mihinkään. Onneks ump + stopping power tulee ja pelastaa :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Maku meni tästä pelistä kokonaan noiden hiiri/näppis-pelaajien takia. Jos ei osaa padilla pelata nii menisivät pc:llä hakkaamaan ja lahjottasivat pleikkarinsa jollekki joka jaksaa paneutua siihen opetteluun enemmän eikä heti etsi oikotietä onneen. Ärsyttää ihmisenä joka opetellu väkisin pelaamaan padilla ja helppoa se ei todellakaan ollu! Noh onneksi silti välissä tuo hymyn huulille ku saa pieksää kunnon ryppään nuubeja :rolleyes: ...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Maku meni tästä pelistä kokonaan noiden hiiri/näppis-pelaajien takia. Jos ei osaa padilla pelata nii menisivät pc:llä hakkaamaan ja lahjottasivat pleikkarinsa jollekki joka jaksaa paneutua siihen opetteluun enemmän eikä heti etsi oikotietä onneen ...
Mistä tiedät, että kuka pelaa hiirellä ja näppiksellä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Maku meni tästä pelistä kokonaan noiden hiiri/näppis-pelaajien takia.

99% varmuudella voin sanoa, että tähän peliin ei ole toimivaa hiiri/näppis settiä, mikä olisi ylivoimainen. Ihan senkin takia koska peli on suunniteltu pädille, ni se ei vastaa pc hiiri tarkkuutta, jolloin hiirellä pelaaminen on suoraan sanottuna hirveetä. Ja ihan silläkin voin sanoa et mitä ny 4:sta pelannu 30+ päivää ja mw2 joku reilu 20, en oo ikinä nähny ylivoimaista hiiripelaajaa tai yhtäkään hiiri/näppis comboa. Ja kaikki ny tietää mitä kuraa nää frägit on, niillä ei oo mitään jakoa pädiä vastaan ellei makoile jossain puskas.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Maku meni tästä pelistä kokonaan noiden hiiri/näppis-pelaajien takia. Jos ei osaa padilla pelata nii menisivät pc:llä hakkaamaan ja lahjottasivat pleikkarinsa jollekki joka jaksaa paneutua siihen opetteluun enemmän eikä heti etsi oikotietä onneen. Ärsyttää ihmisenä joka opetellu väkisin pelaamaan padilla ja helppoa se ei todellakaan ollu! Noh onneksi silti välissä tuo hymyn huulille ku saa pieksää kunnon ryppään nuubeja :rolleyes: ...

Pienestä se maku jollain menee... Vigi jo postaskin aika hyvän viestin liittyen tähän, joten ei tarvi samaa asiaa uudestaan kirjoittaa...
Itse olen kans sitä mieltä, että hiiriohjaimet saisivat pysyä PC-puolella ja padit konsolipuolella, mutta vielä ei ole sellaista hiirtä tehty, joka padin hakkaisi ainakaan tässä pelissä. :)

Kellään muulla samaa ongelmaa? Eli tämmöinen ongelma kyseessä, että muuten toimii normaalisti online-pelaaminen, mutta yhden henkilön kohdalla en pysty liittymään hänen partyyn, eikä hän minun. Kaikkien muiden kanssa toimii tavallisesti. Lisäksi jos kolmas henkilö tekee partyn, pystymme molemmat liittymään siihen ja lobbyssä kuulemme toistemme puheet, mutta pelin aikana emme. Muut partyssä olijat kyllä kuulevat meidät. Ennen tämä on toiminut moitteettomasti, mutta sitten tuli järjestelmäpäivitys ja vaihdoin nettiä, jommankumman/kummankin jälkeen ongelma alkoi.

Mulla on kans sama ongelma yhden kaverin kans. En pysty liittymään hänen partyynsa eikä hän minun partyyn. Eipä tuo nyt niin ole haitannut, kun aika paljon samoja tyyppejä on molempien listoilla, niin aina sitä jotain kautta päästään pelaamaan samassa partyssa... :D Mutta jännä homma, että tosiaan minullakin vain yhden kohdalla olen tuon ongelman kohdannut. Muiden partyihin olen päässyt liittymään kyllä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo, aikä kummallista. Mua vaan haittaa sen takia, että kyseessä on hyvä reallife frendi ja pelataan lähes päivittäin yhdessä ja suurin osa kaverilistalta pelaa normisnd, kun nykyään me pelataan hardcorea...Kauanko TravoFIN sulla on ongelma jatkunu?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itselläni sama ongelma yhden veijarin kanssa, meillä molemmilla NAT type: moderate, eli mun tietääkseni sen pitäis olla "Open" niin sitten pääsisi noihin parteihin. Täällä Kfinissä on jossain keskustelu miten sen saa aukinaiseksi, jotain portteja piti säädellä(ei itselläni hajuakaan :D)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Täällä Kfinissä on jossain keskustelu miten sen saa aukinaiseksi, jotain portteja piti säädellä(ei itselläni hajuakaan :D)
Viittaamasi ketju löytyy täältä.

Mutta näissä asioissa lähdetään käytännössä aina samalla jalalla liikkeelle: lukekaa verkko-FAQ. Mikään muu ei auta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itselläni sama ongelma yhden veijarin kanssa, meillä molemmilla NAT type: moderate, eli mun tietääkseni sen pitäis olla "Open" niin sitten pääsisi noihin parteihin. Täällä Kfinissä on jossain keskustelu miten sen saa aukinaiseksi, jotain portteja piti säädellä(ei itselläni hajuakaan :D)
Näin. Mä vaihdoin oman Openiksi ja nyt toimii kaverin kanssa jonka kanssa ei ennen toiminut. + kaikki pääsee nykyään mun partyyn ja mä pääsen lähes kaikkiin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo, aikä kummallista. Mua vaan haittaa sen takia, että kyseessä on hyvä reallife frendi ja pelataan lähes päivittäin yhdessä ja suurin osa kaverilistalta pelaa normisnd, kun nykyään me pelataan hardcorea...Kauanko TravoFIN sulla on ongelma jatkunu?

Joo no tuommosessa tapauksessa tuo kyllä on aika v-mäinen ongelma. En nyt tarkkaa aikaa muista, että kauanko tuo ongelma on jatkunut, mutta olisko ensimmäisen kerran tuo tullut vastaan joskus 2-3kk sitten. Mun tilanteessa siis kaverini ei ole mikään IRL-kamu, eikä niin usein samassa partyssa olla, joten en ole sitten tuohon ongelmaan niin "innokkaasti" hakenut ratkaisua. Kuten jo aikaisemmassa viestissä mainitsin, jos tarvetta on, niin päästään yhteisten kavereiden kans samaan partyyn. :)

Mutta paremmin asiassa voivat varmaan auttaa tuolla eri ketjussa. ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuo verkko-FAQ on asiallinen perusinfopaketti nettipelaamiseen. Hatusta vetäisty arvaus on että jos pelaajat ei löydä toisiaan, kummallakin on UPnP pois päältä, eikä kumpikaan ole DMZlla..

Mä tein porttiohjaukset käsin ja laitoin UPnP:n päälle, kun en mun Zyxelissä konsolia DMZlle pystyny laittamaan.
 
Ylös Bottom