Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jotkut on puhunu myös siitä että se olis tapa saada hakkerit kiinni mw2:ssa, mutta enpä oikein jaksa uskoa siihen. Onkos kukaan yrittäny 1000 tappoa carella??:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En kyllä tajua miten joku jaksaa välittää noista emblemeistä tai muista niin paljon että pakko boostaamalla ne avata...

Onkos jollakin jotain uusia mukavia ideoita pelin pelaamiseen? Itseä alkaa tylsyttämään ainainen 5-7-9/11 killstreakkien käyttö ja samat aseet joten olenkin vaihdellut killstreakkeja jos jonkinlaisiin kombinaatioihin ja uusia aseita ja perkkejä tulee kokeiltua jatkuvasti. Mukavaa vaihtelua pelailla aseilla joita ei aiemmin ole tullut edes koitettua. Esim. Mp5k osoittautunut todella hyväksi aseeksi kun jaksoi opetella hieman sen rekyyliä. Sama juttu secondaryissa machine pistolssien kanssa joita ei myöskään ole aiemmin juurikaan tullut käytettyä, mutta nyt ei secondarynä juuri muuta olekkaan kuin G18/Rafica akimbot. :p Jos siis jotain hauskoja pelityylejä/setuppeja on suositella niin ehdotuksia otetaan vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mä oon nyt 9. prestige level 30 ja ajattelin lopettaa tän prestigen 70 levelii, koska ei jaksa alottaa 10. prestigee..

Ja hauskaa on pelatas vaikka pelkästää spas-12:lla, marathon, stopping power ja steady aim :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo alkaa hermot mennä tän mw2n kans kun kaikki vetää tuubilla ja hacksaa tai käyttää jotain hikista tactical insertionia hedujen hankkimiseen!!KELE!Liityn joukkoon koska mukana pitää mennä eli jos joku haluaa 10 prestigelle niin voin auttaa

Tai sit vois koittaa olla yksi niistä järkevistä ja katkaista tuo kierre :rolleyes:..?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Lucky 7 titlen saa kyllä kun on prestige 7 ja lvl 2...

Täs puhuttiinkin 6fears7 titlestä.. ;)
Ja miten ton kyseisen titlen edes saa onks siinä joku tietty level että se on auki vai hä, koska mulla oli käytös precision airstrike, harrier ja emergency ja sain ne mut en saanu sitä titleä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hah, fanit tehneet ELPRESADORista räppibiisin eikä lainkaan huono. Kyseessä on yksi kuuluisimmista commentary-videoiden tekijöistä.

[video=youtube;d_KwmgTtT50]http://www.youtube.com/watch?v=d_KwmgTtT50[/video]
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hiljasta näyttää olevan tässä ketjussa.....:D
Suurin osa varmaa hypettää tuota Black Opsia.

Mutta asiaan: Onko kukaan ampunut Predalla alas UAV:ta? Itse oon, tosin vaikeet oli D:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En UAV:ta oo ikinä yrittänyt, mutta kerran meinasin tuhota vastustajan care package kopterin. :D Meni vähän ohi, mutta kaikkia muita härveleitä sitten oonki tuhonnut. Tulee kiva tunne, kun just joku vihu on nuke streakittamassa ja saa ilmaan AC:n mutta taivaalta ilmestyykin predatori ja Ac tuhoutuu parissa sekunnissa :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Löytyykö tästä vielä hyvin HC muotoihin peliseuraa, jos ei omista noita lisäpaketteja?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Löytyykö tästä vielä hyvin HC muotoihin peliseuraa, jos ei omista noita lisäpaketteja?

tässä pelissä hc on käytännössä sama kuin core(normi). normissakin kuolee niin heleposti, notta syytetään wallhackista... okei, hoocees ei o karttaa, eksyt pian.

ja vastaus: kyl niit pelloojii on siä, myöskin soomalaisii rasittavii kämppi-nuubituubi pellejä

muisi
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onpahan h*lvetin hienoa! Ihmettelin tuota mun pelin toimimattomuutta ja lähdin foorumeita selailemaan ja löytyihän tuolta useita kohtalo tovereita.

Eli peli tosiaan jää junnaamaan matchmaking serverin hakuun eikä siitä eteenpäin mene. Toisella accountilla pääsee läpi eli ei ole asetuksista kiinni.

Onko täällä kohtalotovereita? Toivottovasti ei mennyt tuo mun pääaccount solmuun ettei se enää toimisi. Loppu pelailut siihen kun ei jaksa enää alusta aloittaa. :/
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vasta aivan uran alkuvaiheella Pleikan MW2:sta, kokemusta jonkin verran Poksilla. Mun mielestä on hauska seurata näitä keskusteluja eri motiiveista: iso osa miettii miten maksimoida pisteitään erilaisia oikoteita ja ovat aivan pistoksissaan hienoista emblemeistä, jotkut pelaa tätä peliä onneksi ihan peli-ilosta. Mun mielestä on aivan upeeta pelata tätä anonyyminä tunnin päivässä ja lepuutta korvien väliä duunistresseistä, vois sanoa vaikka anger managementiksi. Kukaan ei tule osoitteleen sormella seuraavana päivänä vaikka oliskin saanu kaikilta pataansa FFAssa, eikä keltään vuoda fyysisesti verta vaikka oot lahdannu koko kentällisen jollain saatanallisella kikka3:lla.

Boostaajat on tällä hetkellä yksi suurimpia ilonaiheita pelissä. Mikään ei oo niin hienoa, kuin metsästää näitä ympäri kenttää ja tehdä tyhjäksi nuket tai muut boostauksen kulloisetkin aiheet.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom