Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mun mielestä on aivan upeeta pelata tätä anonyyminä tunnin päivässä ja lepuutta korvien väliä duunistresseistä, vois sanoa vaikka anger managementiksi.

Ookkei oot varmaan ensimmäinen, jonka kuulen sanovan tollai. MUN mielestä tää peli on aivan ihan jotain muuta ku rentouttavaa, siis tää on aivan käsittämätöntä sekasortoa. Toisesta suunnasta tulee tuubia toisesta sinkoo, sit joku kopteri tappaa sut 10 kertaa respalle, joku vetää buustatun nuken, kaikki kuolee ja rage quittaa, tulee host migration, peli kaatuu ja pisteet nollissa. Mikäs sen rentouttavampaa? Jumaliste ku odottaa että tulis uus peli postiin, ni voi heittää nuotioon maailman paskimman codin. Ja äläköö hyvät immeiset vaan ottako tätä hyökkäyksenä, vaan mun mielipiteenä.

lisäys: Tää video kuvastaa hyvin tätä peliä vaikka toteutus ei oo ihan A-luokkaa.
http://www.youtube.com/watch?v=CYYR41IbWIg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onhan se turhauttavaa sekasortoa jos silmä ja kontrolit ei kerkiä tapahtumien mukaan ja ne on ohi ennenkuin ehtii hiffaamaan mistä on kyse. Makuja on monia ja jokaiselle varmaan on pelikentässä jotain. Mä pidän omien refleksieni ja hahmottamiskykyni kanssa tämän tyyppisen sekasorron hallitsemisesta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sais se black ops jo tulla...marraskuusta asti oon MW2 omistanu ja alkaahan tuo vähä tylsäksi käydä. Kaikkea on kokeiltu aina snaippaamiseta ja puukottamisesta kilven kanssa pelleilyyn. Ei noista double xp stäkää enää mitään kostu ellei toista nickiä tee. Kavereitten kanssa SnD tä on ainut mikä innostaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo aika tylsäks ja samaks se on käynyt. Tuntuu vaan, että pelin parissa ovat enään nämä tuubi sankarit ja quckscopeultimate360spin tyypit, jotka pilaavat sitten tasaisen SnD matsin hyppelemällä katoilta yrittämällä jotain youtube kamaa.. Quickscopen ymmärtää sillon, ku ei oo mitään muuta mahdollisuutta, kun vihu edessä ja ei ehdi vaihtaan asetta. Hermoon menee vaan ne, jotka 3-3 ja 1 vs SnD pelin menee häviään sen takia, kun yrittää jotain 50m quickscope tappoa. Sitten kun vihu on vihdoin siinä 10m päässä, nii silti yritetään, vaikka 10 kertaa menny ohi..

Onko kellekään käyny muuten semmosta, että free fol all:ssa mulla ja toisella puuttu molemmilta yks tappo. Olin siinä scrapyardin peltitunnelin ikkunassa ja toinen ulkopuolella ja siinä keskellä juoksee vihu. Ammuin ja sit sain sen perus +50 ja luulin voittaneeni ja sit huomaankin, että en voittanut ja se toinen olikin tappanu saman tyypin, jota ammuin ja jostain syystä minä en voittanut vaan se :D Selittyy tääkin varmaan viiveellä. Sitä loppujen lopuks on aika paljon tässä pelissä, kun killcamia kattoo..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tietääkseni videopelien tarkoitus on viihdyttää käyttäjää ja purkaa paineta. :rolleyes:

Mun tietääkseni nykyajan videopelien tarkoitus on koukuttaa ja sillä keinoin ottaa rahat pois keinolla millä hyvänsä pahaa aavistamattomilta pelaajilta :D :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No, kyllä MW2:sen on jollain asteella oltava hyvä peli sillä uskomattoman moni pelaa sitä vieläkin, vaikka onkin peliä haukuttu. Minäkin kuulun tähän kastiin. Ja jos vertaa BFBC2:seen joka on 100 kertaa parempi peli niin silti aina se MW2 löytää tiensä koneeseen bäfän sijasta, miksi näin?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Miten tossa private matchissa voi kickata playerin, muuten kun siinä ennen peliä olevassa aulassa?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pääsemme kysymykseen: Miksi pelaat sitten sitä.

En pelaakkaan enää ku sain paremman pelin kätösiin. Ja se miks sitä pelasin johtu ihan siitä et kaikki pelas sitä, joten yksin ei tarvinnu kauheesti pelailla ja nimenomaan yksin pelatessa niitä verisuonia paukkuu ottalohkos. Tosin party pelaamisessakin on omat huonot puolensa, yleensä kun vihut ottaa tarpeeks selkään ni alkaa tuubijumppa tai sit pikkuhiljaa kaikki vihut lähtee meneen, mikä on ihan ymmärrettävää siinä vaihees ku statsit on luokkaa 5/25, joka taas johtaa siihen et kattellaan hetki host migrationia ellei hyvällä tuurilla ole oma peli. Ennemmin pelaisin vaikka loppuunkulutettua nelosta, mut ei sitä yksin jaksa, ku pingit on yleensä taivaissa silloin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

On aika hauska ku käyttää tota pyörivää pääkalloa netissä.... :D
Lähes jokainen lähettäää viestiä että miten sain sen :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nää emblemit on menettänyt merkityksensä nykyään, alkuun ne osoitti pelaajasta jotain, mutta nykyään kuka vaan voi nylkyttää niitä ilman varsinaisia pelitaitoja boostaajakaverinsa kanssa jossain kolossa.

Mua ei oikeastaan boostaajat kyllä haittaa, niitä on hauska metsästää. Enhän mä niitä tietenkään voi estää hankkimasta saavutuksia huijaamalla, mutta se nostaa hymyn huulille kun koko boostitiimi luikkii karkuun puolesta välistä FFA-erää kun oon saanu ne tuhottua muutaman kerran.

Välillä koko loppujengi metsästää niitä ja se on todellista hullunmyllyä, siinä on zemppaamista pitääkseen selustansa puhtaana. Välillä kukaan ei ole millänsäkään niistä vaikka ilma on sakeana jos jonkin näköistä hyrrää ja voin itse keskittyä teurastaan näitä ja ampumaan kopterit ja koneet alas.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mua ei oikeastaan boostaajat kyllä haittaa, niitä on hauska metsästää. Enhän mä niitä tietenkään voi estää hankkimasta saavutuksia huijaamalla, mutta se nostaa hymyn huulille kun koko boostitiimi luikkii karkuun puolesta välistä FFA-erää kun oon saanu ne tuhottua muutaman kerran.

Modern Warfare 2: Booster Justice. Varmaan moni jo nähnytkin, mutta tuli tuosta Bentskun postauksesta mieleen. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hauskasti, joinaan kaveriin ja saan KAIKKI challenget done.... Myös ton Pyörivän kympin. :cool:

No ite en paljoa tolla leveilis. On varmaan mukava pelata, ku joka jamppa tietää et haxaamalla saatu. Mutta itse taidat painaa virtuaali kikkeli pystyssä kaikesta siitä kunnioituksesta, mitä saat tosta pyörivstä kallosta.

Multa ainakin menis maku pelata tätä peliä jos ei olis mitään saavutettavaa, ku on haxannu kaikki auki.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No ite en paljoa tolla leveilis. On varmaan mukava pelata, ku joka jamppa tietää et haxaamalla saatu. Mutta itse taidat painaa virtuaali kikkeli pystyssä kaikesta siitä kunnioituksesta, mitä saat tosta pyörivstä kallosta.

Multa ainakin menis maku pelata tätä peliä jos ei olis mitään saavutettavaa, ku on haxannu kaikki auki.

Itsestä olis ainakin hauska tietää minkä tehtävän tekemällä sen merkin saa niin vois yrittää sen rehellisesti suorittaa:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itsestä olis ainakin hauska tietää minkä tehtävän tekemällä sen merkin saa niin vois yrittää sen rehellisesti suorittaa:)

No tota ei vissiin saa virallisesti mitenkään? Tai niin ainakin olen ymmärtäny. Jos jollain toi on boxi tai pleikka puolella, niin rehellisillä keinoilla sitä ei ole saatu. Siitä voi olla aivan varma. Vois suoraan bannia kaikki kellä se kolikko pyörii.
 
Ylös Bottom