Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Allekirjoitan, mutta tuota pyörivää 10th prestigen kolikkoa ei tuskin saa mistään challengesta. Näin olen kuullut. Korjatkaa jos olen väärässä. Sen siis saa vain ja ainoastaan haksaamalla
Juu nyt tulee huhu jonka olen ehkä postannu:
Pelin alussa Pyörivän kympin sai hankkimalla jokaista Accoladee kerrran tai 1000 en muista. Sitte IW otti kolikon pois koska tehtävä olisi liian "helppo", eivätkä he ole vieläkään laittanu takas sitä :cool:

Maku meni tästä pelistä kokonaan noiden hiiri/näppis-pelaajien takia. Jos ei osaa padilla pelata nii menisivät pc:llä hakkaamaan ja lahjottasivat pleikkarinsa jollekki joka jaksaa paneutua siihen opetteluun enemmän eikä heti etsi oikotietä onneen.

Itse olen testannut tuota FRAG:ia eli Hiirisysteemiä pleikkarille.... Paremmin kyllä pelaan iha ohjaimella, varmaa myös siks kun olen tottunut siihe ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

99% varmuudella voin sanoa, että tähän peliin ei ole toimivaa hiiri/näppis settiä, mikä olisi ylivoimainen. Ihan senkin takia koska peli on suunniteltu pädille, ni se ei vastaa pc hiiri tarkkuutta, jolloin hiirellä pelaaminen on suoraan sanottuna hirveetä. Ja ihan silläkin voin sanoa et mitä ny 4:sta pelannu 30+ päivää ja mw2 joku reilu 20, en oo ikinä nähny ylivoimaista hiiripelaajaa tai yhtäkään hiiri/näppis comboa. Ja kaikki ny tietää mitä kuraa nää frägit on, niillä ei oo mitään jakoa pädiä vastaan ellei makoile jossain puskas.

Onneksi ei ole vielä (vissiin) sellaista settiä joka olisi plug and play, mutta jotku näyttäs näkevän vaivaa tuohonki että saavat toimimaan jonku combon. Ite oon kokeillu myös pc:llä ja kyllä hiiren ja padin käytön erot huomaa. En nyt tarkota että joka toinen vastaantuleva tätä tekis, mutta sillon tällön joku jossaki pelissä. Ja netistä löytyy kasoittain ohjeita miten rakentaa suht toimiva combo.

Ja lisäys: Ei se ehkä maku kokonaan menny tähän peliin mutta rupiaahan tuollanen ärsyttään kovasti :( ...

Mutta yks homma mietityttää suuresti.. Miksi mulla ei tule teitä suomalaisia pelaajia vastaan juuri ollenkaan? Yleensä ei yhtään suomalaista kanssapelaajaa, joskus muutama, harvemmin on edes yhen tiimin verran. Ja monesti tulee samat tyypit :D. Aina kuulee jallajalla-kielellä pikkuoravien puhuvan headseteistä ja se jos joku alakaa nyppimään. Headsettiä mietin alkuaikoina ostavani mutta mitäpä tuota ku kukaan ymmärrä kuitenkaan. Onko finskapojat heittäny jo hanskansa tiskiin tämän suhteen vai onko mulla sitte liian nopia netti että aina yhistää johonki lämpimiin maihin? Ja pelailen 99,8% HC-matseja.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mutta yks homma mietityttää suuresti.. Miksi mulla ei tule teitä suomalaisia pelaajia vastaan juuri ollenkaan? Yleensä ei yhtään suomalaista kanssapelaajaa, joskus muutama, harvemmin on edes yhen tiimin verran. Ja monesti tulee samat tyypit :D. Aina kuulee jallajalla-kielellä pikkuoravien puhuvan headseteistä ja se jos joku alakaa nyppimään. Headsettiä mietin alkuaikoina ostavani mutta mitäpä tuota ku kukaan ymmärrä kuitenkaan. Onko finskapojat heittäny jo hanskansa tiskiin tämän suhteen vai onko mulla sitte liian nopia netti että aina yhistää johonki lämpimiin maihin? Ja pelailen 99,8% HC-matseja.

Tummennetulla syy siihen, miksi ei näy suomalaisia... 99,8% pelaa normia... :D No joo, ei ehkä noin selvä osuus, mutta kyllä tuo normi on varmasti valtaosan suosikki.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tummennetulla syy siihen, miksi ei näy suomalaisia... 99,8% pelaa normia... :D No joo, ei ehkä noin selvä osuus, mutta kyllä tuo normi on varmasti valtaosan suosikki.

Kyl hc puolellakin suomalaisia omalla kohdalla tuli vastaan tosi usein tai vähintään 1 skandinaavi löytyy joka servulta. Kannattaa myös seurata sitä matchmakingin ping tasoa, jos peli pamahtaa eteen <50 pingillä ni lähes taattua on et se on suomalaisen hostaama, jos se on lähes 100 ni se on jonkun kauemman maan hostaama jolloin on epätodennäköisempää tavata suomalaisia. Jos saat oman pelin, silloin on myös hyvät mahdollisuudet tavata suomalaisia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyl hc puolellakin suomalaisia omalla kohdalla tuli vastaan tosi usein tai vähintään 1 skandinaavi löytyy joka servulta. Kannattaa myös seurata sitä matchmakingin ping tasoa, jos peli pamahtaa eteen <50 pingillä ni lähes taattua on et se on suomalaisen hostaama, jos se on lähes 100 ni se on jonkun kauemman maan hostaama jolloin on epätodennäköisempää tavata suomalaisia. Jos saat oman pelin, silloin on myös hyvät mahdollisuudet tavata suomalaisia.

Kait se sitte vaa o huonoa tuuria että ei löydy kanssapelaajia lähempää ku saksasta.. Yleensä pingi on alle 80 ku löytää matsin. Luulis nyt porukan silti vetävän HC:na sen verran että löytyis Suomalaista peliseuraa. Ite ei enää osaa normi tdm:ää :( ... Menee ihan pipariksi aina ja turpiin tulloo niin että tukka lähtee..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kait se sitte vaa o huonoa tuuria että ei löydy kanssapelaajia lähempää ku saksasta.. Yleensä pingi on alle 80 ku löytää matsin. Luulis nyt porukan silti vetävän HC:na sen verran että löytyis Suomalaista peliseuraa. Ite ei enää osaa normi tdm:ää :( ... Menee ihan pipariksi aina ja turpiin tulloo niin että tukka lähtee..

Mistä tiedät, että pingisi on alle 80? Sehän on ihan normaali keskiverto konsoleilla, jos on 3-4 palkkia. Tietysti jos peli pätkii, on valittamista.

Kyllä varmasti suomalaisia löytyy samasta pelistä, muttei kaikki käytä PSN-niminään "Fin-jotain" tai jotain mistä tunnistaa että on suomalainen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mistä tiedät, että pingisi on alle 80?

Matsia haettaessa näkyy ping taso, minkä mukaa hakee servua. Mitä kauemmin odottaa, sitä suuremmalta alueelta hakee pelejä. Alkaa <50 ja kasvaa, jos ei löydy peliä alle ton vaatimuksen. Pelissä näkyy vaan ne palkit.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Matsia haettaessa näkyy ping taso, minkä mukaa hakee servua. Mitä kauemmin odottaa, sitä suuremmalta alueelta hakee pelejä. Alkaa <50 ja kasvaa, jos ei löydy peliä alle ton vaatimuksen. Pelissä näkyy vaan ne palkit.

Se on vain teoreettinen ping, ja itseasiassa vielä kun lennät peliin, saattaa aulassa vaihtua/vasta olla valitsemassa hostia, kun on tarpeeksi pelaajia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kait se sitte vaa o huonoa tuuria että ei löydy kanssapelaajia lähempää ku saksasta.. Yleensä pingi on alle 80 ku löytää matsin. Luulis nyt porukan silti vetävän HC:na sen verran että löytyis Suomalaista peliseuraa. Ite ei enää osaa normi tdm:ää :( ... Menee ihan pipariksi aina ja turpiin tulloo niin että tukka lähtee..

eli pelaat hc tdm? kaikki suomalaiset hc pelaajat ketä tiedän ei mene suurin surminkaan tdm.... SD tai mosh pit sieltä kannattaa hakea.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

eli pelaat hc tdm? kaikki suomalaiset hc pelaajat ketä tiedän ei mene suurin surminkaan tdm.... SD tai mosh pit sieltä kannattaa hakea.

Pelaan yleisimmin hc tdm:ää, mut myös niitä kaikki joissa ei tarvi oottaa uuelleensyntymistä. Mikäs siinä tdm niin kammoksuttaa suomalaisia :(?

Ja tosiaan eihän niistä voi tietää että onko suomalaisia seassa, mutta suurin osa niistä kuitenki on niitä ulkomaalaisia :(.. Haluttais vaa semmonen peli löytää missä tosiaanki on suurin osa suomalaisia ja niillä olis vielä headsetit. Pitää vissii opetella normi tdm:ää :D.. Sieltä tärppäs vähän useammin ku kokeilin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Se on vain teoreettinen ping, ja itseasiassa vielä kun lennät peliin, saattaa aulassa vaihtua/vasta olla valitsemassa hostia, kun on tarpeeksi pelaajia.

No niinhän se on. Mutta kyllä sie huomaat heti eron mikäli pääset peliin mukaan vasta joskus 150 pingin paikkeilla :D. Elikkä kaikki varmasti tietää että se pingi ei ole se vakio 80 kun semmoseen peliin pääsee, jos pääsee :cool: ..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Se on isoissa kentissä kyllä totta, mutta pienissä kentissä on ihan hyvin vilinää välillä. Sais olla enemmän pelaajia.

Pienissä on vähän liikaakin vilinää, kun TNT:t laulaa. Mä tykkäisin kyl muuten tuota HC TDM:ää pelata (siis TDM ilman hudia), mut täs pelissä se ei vaan onnistu. Kun vertaa esim. WAWin vastaavaan niin liike on ihan toista siellä, noin niiku overall. Onhan sielläki näitä nurkassa istujia, mutta siellä ei kaikki istu joka mapissa...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pienissä on vähän liikaakin vilinää, kun TNT:t laulaa. Mä tykkäisin kyl muuten tuota HC TDM:ää pelata (siis TDM ilman hudia), mut täs pelissä se ei vaan onnistu. Kun vertaa esim. WAWin vastaavaan niin liike on ihan toista siellä, noin niiku overall. Onhan sielläki näitä nurkassa istujia, mutta siellä ei kaikki istu joka mapissa...


Sen mieki huomannu että monesti pienissä kentissä nuo granaatit tuntus lentelevän heti alkuun aivan pöljänä. Mutta kyllä se siitä sitten laantuu ku ei niillä loppupeleissä tee mitään jos joku juoksee umpin kans vastaan. Onneksi yleensä meikäläiselle ei satu sellasia kanssapelaajia kovin monesti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jahas, tänään vasta hiffasin että classia voi muuttaa kesken pelin. Hieno homma:rolleyes: Oonk mä vähä hidas?

Lohtua toi Pleikkauran ensimmäinen vihaviesti boostereilta. Pohjoissuomalaiset pojat eivät tajunneet että paikalla on muitakin suomalaisia ja hölöttivät kaikkien kuullen että mihin seuraavaksi nylkyttämään kun tuhosin aina näiden tactical insertion/nylkyttämispiilon.

Nojoo, on mullakin huvit, mutta pääasia että hymy nousee huulille.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hyvää työtä bentsku! He saivat ansionsa mukaan.

Itse törmänny nyt muutamaan otteeseen yhteen suomalaiseen tuubittajaan. Tänäänkin tämä kaveri tuubitti koko pelin ja ne pari muuta suomalaista istui ja käytti ahkerasti last standia. En nyt tässä kerro, että ketkä he olivat, mutta aikas kummaa kun suomalaiset yleensä valittelee siitä, että on tuubeja,last stand ynm helpottavia asioita, niin eikös kummiskin varmaan 80% suomalaisista joihin olen törmännyt, ovat käyttäneet juuri näitä apukeinoja ja silti ovat olleet yli 20 miinuksella. Moni ottaa sen tuubin esiin kun mennään miinuksen puolelle ja se sitten jatkuu ottelun loppuun asti. Ei edes yritetä enää voittaa, vaan jäädään tuubittamaan ja toivotaan, että ne muut sitten hakis ja planttais.

Voi huoh
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei se tuubi ole niin loistava kuin kaikki kuvittelee. Kyllähän sillä tapon tai pari saa. Tosin riippuuhan se paljon siitäkin kenellä se tuubi on käsissä. Kyllä varmasti joku saattaa osatakkin sitä käyttää erittäin taidokkaasti. Esim. ne herrat jotka privaservuissa opettelevat erittäin tarkasti vetämään sen OMA tuubin laadin suoraan vastustajien baseen. Kyllä sitä on aina hymy varmasti sillä tuubin käyttäjällä herkässä kun on taas onnistunut alkutuubi sattu laukaistua. No eihän siinä mitään. Pelityylinsä kullakin :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mun mielestä on aivan turhaa itkeä tuubittajista.
Kyseinen vehje kuuluu peliin, ja siihen kuuluvat challenget ovat varmaan täälläkin valittavat suorittaneet, eli ihan samalla tavalla tuubittaneet muita.
Sitä ei käy kieltäminen etteikö se vatuta kun joutuu tuubin silpomaksi, mutta pelissä pelin välineillä.
Tosin nuo respatuubaajat joutaisivat alimpaan hornaan.
 
Ylös Bottom