Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
Pelin alussa Pyörivän kympin sai hankkimalla jokaista Accoladee kerrran tai 1000 en muista. Sitte IW otti kolikon pois koska tehtävä olisi liian "helppo", eivätkä he ole vieläkään laittanu takas sitä
Itse olen testannut tuota FRAG:ia eli Hiirisysteemiä pleikkarille.... Paremmin kyllä pelaan iha ohjaimella, varmaa myös siks kun olen tottunut siihe
Juu nyt tulee huhu jonka olen ehkä postannu:Allekirjoitan, mutta tuota pyörivää 10th prestigen kolikkoa ei tuskin saa mistään challengesta. Näin olen kuullut. Korjatkaa jos olen väärässä. Sen siis saa vain ja ainoastaan haksaamalla
Pelin alussa Pyörivän kympin sai hankkimalla jokaista Accoladee kerrran tai 1000 en muista. Sitte IW otti kolikon pois koska tehtävä olisi liian "helppo", eivätkä he ole vieläkään laittanu takas sitä
Maku meni tästä pelistä kokonaan noiden hiiri/näppis-pelaajien takia. Jos ei osaa padilla pelata nii menisivät pc:llä hakkaamaan ja lahjottasivat pleikkarinsa jollekki joka jaksaa paneutua siihen opetteluun enemmän eikä heti etsi oikotietä onneen.
Itse olen testannut tuota FRAG:ia eli Hiirisysteemiä pleikkarille.... Paremmin kyllä pelaan iha ohjaimella, varmaa myös siks kun olen tottunut siihe