Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olen alkanu palaileen tähän peliin tuolta MW3:sen puolelta.

Sillon kun tätä tuli pelattua oikein urakalla, niin tavoitteena oli saada emblemit kaikista kill streakeista.
Nyt satuin huomaamaan, että nuke-emblem puuttui vielä.
Lähin koittamaan nukea ja tässä nyt vähän aatteita.

Ajattelin, että nykyään melkein kaikki ammutaan alas, joten päädyin AC-130:seen Chopperin sijasta.
Domination Afganissa olisi voinut päättyä onnellisesti, mutta kiitos oman tiimin niin... ei.
Meikäläisellä oli jo AC-130 takataskussa, ja liput oli valloitettu niin, että vihuilla oli vain C, jonne he sitten myös spawnasivat.
Ajattelin, että nyt tulee helppo nuke, kun niitä ohjuksia räiskii vaan sinne kielekkeelle, missä vihujen spawn-piste oli.
Kun lähdin AC:n kyytiin, niin siellä kielekkeellä oli kivoja punaisia neliöitä iso läjä. Sain sieltä kertaalleen kaikki hengiltä, kunnes joku oman tiimin idiootti juoksee suoraan vihollisten spawniin ja vihut alkoivat spawnata randomisti joka puolelle mappia. Ei nukea. Onnistuin vielä muutaman tapon onkimaan ja sitten lähti henki.

Toinen hyvä matsi oli TDM Trailer Parkissa. Olin tuon Afghanin jälkeen päätynyt Chopper Gunneriin.
Chopperissa sain todella hyvää jälkeä aikaiseksi. 3 tappoa nukesta ja... chopper ammutaan alas. Mitä teen?
Spas-12 esille (UMP:stä kudit loppu) ja toivon parasta. Ensimmäisessä ''avoimessa'' trailerissa oli joku hlvtin campperi ja nappasi meikäläiseltä hengen. Tietysti olisin voinut olla varovaisempi, mutta TDM:ssä ei voi hidastelulle paljoa jättää varaa. Se on ohi niin nopeasti.

Jotenkin ihmetyttää, että vihollisjoukkueessa kaikilla on joku Stinger-class luotuna ja omassa joukkueessa taas itse on ainut :D

Ja siis Trailer Parkkiahan pelataan näin :D
(Ainiin! Huom. minä en pelaa videossa vaan Sandy Ravage)
[video=youtube;mt_UWMlCqy4]http://www.youtube.com/watch?v=mt_UWMlCqy4[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja siis Trailer Parkkiahan pelataan näin :D
[video=youtube;mt_UWMlCqy4]http://www.youtube.com/watch?v=mt_UWMlCqy4[/video]
Ihmettelen jatkuvasti, miksi missään COD:issa ei toimi Host Migrationit nykyään.

Mutta juu, kiva tätä on pelata jos löytää sellasen kunnon lobbyn. Nukethan ovat suht vaikeita nykyään kun mikään ei tosiaan pysy ilmassa 20s kauempaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olen pikkuhiljaa siirtynyt mw3:sta tämän pelin pariin ja nyt huomasin että storessa olisi map packit tarjouksessa.

Eli: Onko vielä pelaajia näihin map pack kenttiin?
Ja Pystyykö jostain optionseista laittamaan map pack disabled tjsp. että pystyisi pelaamaan map packittömien kanssa?

Ja näiden lisäksi voi tietenkin suositella kumpi map pack olisi parempi ostos :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olen pikkuhiljaa siirtynyt mw3:sta tämän pelin pariin ja nyt huomasin että storessa olisi map packit tarjouksessa.

Eli: Onko vielä pelaajia näihin map pack kenttiin?
Ja Pystyykö jostain optionseista laittamaan map pack disabled tjsp. että pystyisi pelaamaan map packittömien kanssa?

Ja näiden lisäksi voi tietenkin suositella kumpi map pack olisi parempi ostos :)

Omalla kohdalla on jopa niin, ettei peli tunnu edes tarjoavan muita kuin map pack mappeja.
Ja jos servulla/partyssä on joku jolla ei niitä ole, niin peli asettaa ne pois automaattisesti
Itse ottaisin Stimuluksen. Se on mielestäni parempi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Omalla kohdalla on jopa niin, ettei peli tunnu edes tarjoavan muita kuin map pack mappeja.
Ja jos servulla/partyssä on joku jolla ei niitä ole, niin peli asettaa ne pois automaattisesti
Itse ottaisin Stimuluksen. Se on mielestäni parempi.

Saako tuota map packia millään tavalla pois päältä?


Kun ainakin BO:ssa peli hakee matcheja vain saman map packin omistavien kanssa, niin ei meinaa löytyä pelejä muista kuin tyyliin tdm,dom ja snd
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Saako tuota map packia millään tavalla pois päältä?


Kun ainakin BO:ssa peli hakee matcheja vain saman map packin omistavien kanssa, niin ei meinaa löytyä pelejä muista kuin tyyliin tdm,dom ja snd

Ite ainakin tyydyin vaan poistamaan tuon MW2:n asennuksen tuolta pleikkarilta, kun kyllästyin map packkiin. Ei kai sitä muuten voi saada pois käytöstä. Ainahan sen voi sitten ladata uudestaa, jos alkaa himottaan pelata näitä map packin kenttiä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ite ainakin tyydyin vaan poistamaan tuon MW2:n asennuksen tuolta pleikkarilta, kun kyllästyin map packkiin. Ei kai sitä muuten voi saada pois käytöstä. Ainahan sen voi sitten ladata uudestaa, jos alkaa himottaan pelata näitä map packin kenttiä.

Itekki on tosi monta kertaa tehny mieli poistaa noi. MW2 ei tunnu antavan mitään muuta kuin noita map packeja. Ja sitten kun onnistuu äänestämään vaikka Fuelin pois niin tilalle jysähtää Storm, eikä äänestys enää onnistu. Ja tää peli ei saa IW:ltä enää ees tukea, joten tohon ei voi pyytää ees patchia.

En oo koskaan kuitenkaan poistanu ku on niin saamarin hidas netti. 5 megaa, jos nyt oikein muistan. :/
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ite ainakin tyydyin vaan poistamaan tuon MW2:n asennuksen tuolta pleikkarilta, kun kyllästyin map packkiin. Ei kai sitä muuten voi saada pois käytöstä. Ainahan sen voi sitten ladata uudestaa, jos alkaa himottaan pelata näitä map packin kenttiä.

Asia selvä. Resurgence lähtee lataukseen (vacantin takia) ja poistelen sitten sen kovolta jos sille tuntuu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Asia selvä. Resurgence lähtee lataukseen (vacantin takia) ja poistelen sitten sen kovolta jos sille tuntuu.

Jos vacantin takia menit ostamaan tuon, tulet pettymään ja kovin. Sen verta tuubia ja muuta härpäkettä lentää. Paskin mappi heti rustin jälkeen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sen verta tuubia ja muuta härpäkettä lentää.

Ai siinä kentässä vain? :D MW2 ei paljon muuta ole ollut koko sen elinkaaren aikana. Enpä nyt ihan hetkeen ole pelannut mutta tuskin meno on muuttunut mihinkään suuntaan. Niin tulihan tuota eilen illalla yhteen streamiin vilkaistua niin tuubia lensi joka suunnasta oli kenttä mikä tahansa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olis semmone ongelma, että itseltäni löytyy jenkeistä tilattu mw2, ja voitin joskus taannoin kilpailusta stimulus karttapaketin, no minä fiksuna latasin tietenkin sen ensimmäisen vaihtoehdon mikä esiin tulee, joka oli suomen mw2:lle tarkoitettu, joten lopputuloksena oli tietenkin ladattuna karttapaketti, joka ei toimi itselläni.

Joten saanko mitenkään ladattua sitä karttapaketin jenkkiversiota konsolilleni, itse en ainakaan ole keksinyt, että miten se onnistuisi.

Vähän epäselvää tekstiä, toivottavasti joku ymmärtää. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olis semmone ongelma, että itseltäni löytyy jenkeistä tilattu mw2, ja voitin joskus taannoin kilpailusta stimulus karttapaketin, no minä fiksuna latasin tietenkin sen ensimmäisen vaihtoehdon mikä esiin tulee, joka oli suomen mw2:lle tarkoitettu, joten lopputuloksena oli tietenkin ladattuna karttapaketti, joka ei toimi itselläni.

Joten saanko mitenkään ladattua sitä karttapaketin jenkkiversiota konsolilleni, itse en ainakaan ole keksinyt, että miten se onnistuisi.

Kato kotelosta se BLES koodi, löytyy myös levystä ja lataa se kartta paketti mikä vastaa sitä BLES koodia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olis semmone ongelma, että itseltäni löytyy jenkeistä tilattu mw2, ja voitin joskus taannoin kilpailusta stimulus karttapaketin, no minä fiksuna latasin tietenkin sen ensimmäisen vaihtoehdon mikä esiin tulee, joka oli suomen mw2:lle tarkoitettu, joten lopputuloksena oli tietenkin ladattuna karttapaketti, joka ei toimi itselläni.

Joten saanko mitenkään ladattua sitä karttapaketin jenkkiversiota konsolilleni, itse en ainakaan ole keksinyt, että miten se onnistuisi.

Vähän epäselvää tekstiä, toivottavasti joku ymmärtää. :D

En tiedä miten paljon meininki muuttunut siitä kun itse joskus aikanaan ne latailin, mutta sen pitäis onnistua ihan vaan kun katsot saman BLES-koodin mikä löytyy siis pelin kannesta, kun mikä karttapaketissa on. Pystyt lataamaan sen ilmaiseksi jos olet sen jo maksanut ja vaikka ladannut eri version siitä. (jos toimii niinkuin ennen)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olis semmone ongelma, että itseltäni löytyy jenkeistä tilattu mw2, ja voitin joskus taannoin kilpailusta stimulus karttapaketin, no minä fiksuna latasin tietenkin sen ensimmäisen vaihtoehdon mikä esiin tulee, joka oli suomen mw2:lle tarkoitettu, joten lopputuloksena oli tietenkin ladattuna karttapaketti, joka ei toimi itselläni.

Joten saanko mitenkään ladattua sitä karttapaketin jenkkiversiota konsolilleni, itse en ainakaan ole keksinyt, että miten se onnistuisi.

Vähän epäselvää tekstiä, toivottavasti joku ymmärtää. :D

Kun olet kattonut sen oikean BLES-koodin kannesta, niin menet sinne downloads kohtaan, joka on siellä oikeassa yläkulmassa. Haet sieltä sitä pelin omaa BLES-koodia vastaavan koodin. Muista poistaa MW2 asennus plegeltä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joten saanko mitenkään ladattua sitä karttapaketin jenkkiversiota konsolilleni, itse en ainakaan ole keksinyt, että miten se onnistuisi.
Jos kyseessä on todella jenkkiversio (tuotekoodi BLUS-XXXXX), ei mikään Suomen Storesta saatava karttapaketti siihen käy. Jenkkipelille lisäsisällön saa vain jenkkitunnuksella.

PS. Lisää tuotekoodeista löytyy Store-FAQista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos kyseessä on todella jenkkiversio (tuotekoodi BLUS-XXXXX), ei mikään Suomen Storesta saatava karttapaketti siihen käy. Jenkkipelille lisäsisällön saa vain jenkkitunnuksella.

PS. Lisää tuotekoodeista löytyy Store-FAQista.

Juu, elikkä levyssä näyttäisi olevan koodi BLUS-30377, eli en siis voi millään nyt saada tuota karttapakettia ilmaiseksi enää ladattua TOIMIVANA versiona?

Edit: Ja kun menee storeen, niin näyttäisi tuolla Downloads kansiossa löytyvän tuo stimulus-package ladattuna, ja siinä lukee että: Stimulus Package BLES-00683 Please Note: To play this content you must be using Disc ID BLES-00683
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Juu, elikkä levyssä näyttäisi olevan koodi BLUS-30377, eli en siis voi millään nyt saada tuota karttapakettia ilmaiseksi enää ladattua TOIMIVANA versiona?
Et. Se pitää ladata (lue: ostaa) uudelleen jenkkitunnuksella jenkki-Storesta. Suomalaisella PSN-tunnuksella sitä ei voi siis hankkia, vaan joudut luomaan täysin uuden PSN-tunnuksen, asettaa sen kotimaaksi Yhdysvallat, keksiä sille feikkiosoitteen jne. ja lopuksi vielä hankkia jostain jenkki-prepaidin, jotta voit siirtää rahaa PSN-kukkaroon.

Toinen vaihtoehto on ostaa itse peli Suomesta, jolloin se on tuo tuotekoodilla BLES-00683 oleva versio.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Et. Se pitää ladata (lue: ostaa) uudelleen jenkkitunnuksella jenkki-Storesta. Suomalaisella PSN-tunnuksella sitä ei voi siis hankkia, vaan joudut luomaan täysin uuden PSN-tunnuksen, asettaa sen kotimaaksi Yhdysvallat, keksiä sille feikkiosoitteen jne. ja lopuksi vielä hankkia jostain jenkki-prepaidin, jotta voit siirtää rahaa PSN-kukkaroon.

Toinen vaihtoehto on ostaa itse peli Suomesta, jolloin se on tuo tuotekoodilla BLES-00683 oleva versio.

Asia harvinaisen selvä. Noh, pitääpä kaverilta kysyä, jos haluaisi vaihtaa oman codinsa tuohon jenkkiversioon, kun ei ole mikään innokas karttapakettien ostaja. :)
 
Ylös Bottom