Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitä sua vastaan joskus livessä pelasin niin ei varmasti haittaakkaan, kun olet itsekin melko ahkera tuubin, OMA:n yms käyttäjä. :)
Tuubia saatan käyttää vain jonkun aseen challengen saamiseksi, mutta esimerkiksi OMAa en ole käyttänyt kertaakaan peliurallani, joten erehdyt tyypistä tai vetelet hatusta lämpimiksesi.
Käytän kyllä boosterimetsästys -profiilissani tuubia ennenkuin oon saanut RPGn, niissä merkeissä ollaan ehkä sitten tavattu.

Mikäs muuten se mun pelitunnus olikaan :)

Kerro toki Samuli miksei sitä tuubia saa käyttää, kun se pelissä on?

edit. anteeksi TT. :)

Saa sitä toki käyttää, enhän minä sitä voi kieltää, mutta jos änärissä kaveris ottaa Oulun Kärpät niin otatko ite sitten Kanadan tai All-star joukkueen?

Bentsku, jos oot sama tyyppi ku LG:ssä, nii oi voi, kyllä se tuubi maittoi sulle ja olit vielä melko ylpee siitä. :)

Tuolla "herrasmiespelaamisella" tarkoitin nimenomaan sitä, että Mw2:sta lähtien objektimuotojen pelaaminen on ollut suoraan sanoen sieltä, mihin aurinko ei koskaan paista. En tiedä onko aika sitten kullannut muistot, mutta en muista CoD4:ssa ikinä päästelleeni höyryjä ulos sen takia, että tiimiläiset tekivät jotain muuta kuin pitäisi. (Sillon kun ei pelaa partyssa, vaan viiden randomin kanssa) Ja mainitaan että objektimuodoista puhuessani tarkoitan pääasiassa Search & Destroyta. (Sitä tulee pelattua 99%:sti..) Pelaaminen on ainakin itselleni hauskanpitoa, mutta siitä on hauskuus kaukana, jos pelaa vaikka juuri S&D:tä matsista toiseen käytännössä 1vs6...

Muistan MW2 publa-ajat, voorumilla, irkisä, aulassa itkettiin UMPista. Kumppi-umppi kyllästytti kaikkia. Silti suurin osa peleistä joissa 6-12 suomalaista, oli UMP käytössä. Yhessä vaiheessa kieltäydyin tulemasta partyyn, jos joku käyttää umppia. Ja kun joku sitä käytti, joinasin vastaan ja annoin umppia takasin, ihan vitusti. Tän takia moni tyyppi mut poisti, koska pilasin _publapelit_. Jotkut otti tuubia, ja annoin tuubia vitusti takasin. Oli ne pelit sitten 1v6 suomipartya vastaan,silti. Muutama tästäkin ketjusta on sellasia jotka itkee kun vastustaja ampuu nopeemmin ja käyttää yyber-juoksureittejä ja umppia ja vamasia, ja sitten ite käyttää. Älkää itkekö asioista joita itsekin teette!

Kävin taannoin MW2publalla, jossa oli about 8-10 somalialaista. Meno oli rentoa, vetelin jollain m4 tms. setillä ja sitten vastapuolelta alko tulemaan RPG/yms skeidaa, pyysin nätisti jättämään suomalaisten kesken pois. No, hetkeksi otettiin, mutta kuulemma M4 ja P90 on liian nyyppiä aseita joita vastaan voi pelata vain "noloilla keinoilla". Ja ei ollu mitään kassit_katossa97 poikia vaan ihan kunnon ukkoja, joillain näytti olevan nimimerkissään esim. 79 ja 84 vuodet. Onse komiaa, että aina itketään että pikkupojat pilannu pelit. Nuoriso on kaiken pahan alku. :)

TravoFIN sanoi:
Itse pyrin ainakin suomalaisten seurassa pelaamaan rehdisti, en käytä nuubituubia yms. tai muuten häiritse omalla pelaamisella toisten pelaamista... Toivottavasti vähän avautui tuo edellinen viestini, ei tähän aikaan jaksanut paljon keskittyä kirjoittamiseen, mutta kai tuosta jotain selvää saa... :o
Pyrin pelaamaan _rehdisti_, ihan sama kenen kanssa. Mutta jos (ja kun) vastustaja itkee sulle haxeista ja hikoilusta kun röhnötät sohvalla ja kuuntelet ipodista musaa, ei mullakaan läppä riitä siihen että jaksaa kattoa sitä paskanjauhamista. Jos vastustaja ampuu sköndää niskaan, annan samalla mitalla takaisin. Ja Nukesta(Ei Duke Nuke(m), eikä MuN4Nukk3) on muuten turha itkeä että on istuja, jos siellä alareunassa vilkkuu sen _kämpperin_ nimi jatkuvasti. Jos se sama kaveri saa sut samasta istumapaikasta 8 kertaa putkeen, voit katsoa peiliin ja miettiä oonko mä niin hyvä kun luulen.
Kiits!

Hehe, jätkä narahti paskan puhumisesta ja yrittää nyt paikkailla lisäpaskalla. Noloa :)

EI kannata käyttää samaa tunnusta kaikilla foorumeilla, jos pelkää että vanhat jonneilut tulee joskus kummittelemaan takaisin. :) Ja itsekin myönsit, että käytät tuubia. Itse en MW:ssa sitä käyttänyt, mutta Bopsissa voin myöntää, että kyllä sillä on vaan kiva jonneilla menemään, kun ei lagissa muutakaan voi. Onhan mulla Bopsissa hieno saavutus, pelkällä tuubilla punaisilla yhteyksillä MVP:ksi domissa.

Itse en tajua UMP:sta ja Famasista itkemistä. Nojoo, UMP on melko ylivoimainen, mutta kyllä Famas pidemmälle matkalle helpompi hallita. Tosin itse en tätä peliä jaksa vain commandon, OMA+DC+tuubin ja muiden epäreilujen juttujen takia. Mikään ei kuitenkaan tuota enemmän tyydytystä kuin tappaa näitä 10w jonneja, jotka itkevät siitä miksi hardscopaan. Ei mulla ainakaan vanhemman kaartikunnan pelaajat ole koskaan itkenyt siitä, että miksi en quickscopaa tmv.

Muistan MW2 publa-ajat, voorumilla, irkisä, aulassa itkettiin UMPista. Kumppi-umppi kyllästytti kaikkia. Silti suurin osa peleistä joissa 6-12 suomalaista, oli UMP käytössä. Yhessä vaiheessa kieltäydyin tulemasta partyyn, jos joku käyttää umppia. Ja kun joku sitä käytti, joinasin vastaan ja annoin umppia takasin, ihan vitusti. Tän takia moni tyyppi mut poisti, koska pilasin _publapelit_. Jotkut otti tuubia, ja annoin tuubia vitusti takasin. Oli ne pelit sitten 1v6 suomipartya vastaan,silti. Muutama tästäkin ketjusta on sellasia jotka itkee kun vastustaja ampuu nopeemmin ja käyttää yyber-juoksureittejä ja umppia ja vamasia, ja sitten ite käyttää. Älkää itkekö asioista joita itsekin teette!

Muistan nämä pelit aina. Hasseli meni randomeille ja laitto käytännössä yksin niin pirusti kampoihin meidän partylle. Itse en sitä UMPPIA kyllä käyttänyt edes sua vastaan koska se ase kuvotti jo silloin. Ja kaverilistalla tulet Hasseli olee aina.

UMP oli ja on niin järjetön laite ettei GB matseissa niitä kovimpia klaaneja vastaan mitään muita aseita käytössä nähnytkään. Joskus oli jollain jopa FAMAS mut harvoin. Hyvä peli tää kuitenkin on ja pakko nostaa IW:n suuntaan hattua siitä että toi pelimoottori ei köhise ja pätki kuten BOPSissa.

Muistin vielä yhden hauskan hommelin tohon UMPPIIN liittyen: Ystäväni OmieR lupasi kerran jos toisenkin että, JOS tulee peli jossa kukaan ei käytä UMPPIA, hän tarjoo korin Kossua, Jallu-pullon ja lahjakortin Gamestoppiin! Koko partylle. No... Reimo piti lupauksensa eikä koskaan tarjonnut meille mitään! :D

EI kannata käyttää samaa tunnusta kaikilla foorumeilla, jos pelkää että vanhat jonneilut tulee joskus kummittelemaan takaisin. :) Ja itsekin myönsit, että käytät tuubia.
Joo, tykitän boosterimetsästysprofiilissa tuubilla tai RPGllä boostereita jos ne nylkyttää toisiaan jossain hankalammassa kolossa. Ymmärrän kyllä sua, kyllähän se syö miestä rotan lailla, kun ei missään pelissä saa boostata rauhassa kun aina joku vetää kranua niskaan.

Kun et osannut mun pelitunnusta kertoa vaikka muistit tavannees pelissä, niin kerro edes että millä foorumilla ja millä nikillä oon kirjoitellut tuubittamisesta?:)

Joo, tykitän boosterimetsästysprofiilissa tuubilla tai RPGllä boostereita jos ne nylkyttää toisiaan jossain hankalammassa kolossa. Älä boostaa niin paljon niin et saa tuubista niskaas.
Toisaalta jos tuubihoroja vastaan kapinoi samanlaisena tuubihorona, eiköhän se sen kolmannen kannalta näytä lähinnä kahdelta yhtälailla ikävästi rellestävältä ja pelin hengen pilaavalta veitikalta ;) Ei muuten mutta jos epäasiallinen käytös ruokkii vain lisää epäasiallista käytöstä niin eipä se kyllä isommin yllätä, ettei kohta ole enää kenelläkään hauskaa.

Kävin taannoin MW2publalla, jossa oli about 8-10 somalialaista. Meno oli rentoa, vetelin jollain m4 tms. setillä ja sitten vastapuolelta alko tulemaan RPG/yms skeidaa, pyysin nätisti jättämään suomalaisten kesken pois. No, hetkeksi otettiin, mutta kuulemma M4 ja P90 on liian nyyppiä aseita joita vastaan voi pelata vain "noloilla keinoilla". Ja ei ollu mitään kassit_katossa97 poikia vaan ihan kunnon ukkoja, joillain näytti olevan nimimerkissään esim. 79 ja 84 vuodet. Onse komiaa, että aina itketään että pikkupojat pilannu pelit. Nuoriso on kaiken pahan alku. :)

Pyrin pelaamaan _rehdisti_, ihan sama kenen kanssa. Mutta jos (ja kun) vastustaja itkee sulle haxeista ja hikoilusta kun röhnötät sohvalla ja kuuntelet ipodista musaa, ei mullakaan läppä riitä siihen että jaksaa kattoa sitä paskanjauhamista. Jos vastustaja ampuu sköndää niskaan, annan samalla mitalla takaisin. Ja Nukesta(Ei Duke Nuke(m), eikä MuN4Nukk3) on muuten turha itkeä että on istuja, jos siellä alareunassa vilkkuu sen _kämpperin_ nimi jatkuvasti. Jos se sama kaveri saa sut samasta istumapaikasta 8 kertaa putkeen, voit katsoa peiliin ja miettiä oonko mä niin hyvä kun luulen.
Kiits!

Joo sen myönnän, että itsekin pidin ns. hätävaralla classia, missä oli nuubituubia ja danger closea jne. ja annoin kyllä maistaa tuubittajan omaa lääkettään, jos meno alkoi mennä jo yli.. Enemmän tullut nyt tuota BOpsia pelattua, ja siellähän tuo pikku-AK tiikerikuvioineen on aika kovassa suosiossa... Joskus on hyvä, kun vastapuolelle sattuu eksymään näitä "mukahyviä" pelaajia, joilla on AK-74u kädessä ja sattuvat sen ekan rundin viemään 6-0. Sitten kun ite näyttää vähän mallia pikku-Aksulla, niin ei vastapuolen pelaajat saa mitään aikaiseksi kun vastassa onkin sama leikkikalu.

Muistan itekki hyvin, kun olit yksin suomipartya vastaan. Kovan vastuksen kyllä annoit, vaikka monesti pelasit juuri viiden randomin kanssa. ;)

Hasselista on tullut mun sankari näiden viestien perusteella, sen kunniaks:

[video=youtube;2ot_katYYiU]http://www.youtube.com/watch?v=2ot_katYYiU[/video]

Jatka periaatteiden puolustamista ;).

Toisaalta jos tuubihoroja vastaan kapinoi samanlaisena tuubihorona, eiköhän se sen kolmannen kannalta näytä lähinnä kahdelta yhtälailla ikävästi rellestävältä ja pelin hengen pilaavalta veitikalta ;) Ei muuten mutta jos epäasiallinen käytös ruokkii vain lisää epäasiallista käytöstä niin eipä se kyllä isommin yllätä, ettei kohta ole enää kenelläkään hauskaa.
Harvemmin boostaajat kapinoi muuten kuin rage quitilla, jos eivät kykene nylkyttämään rauhassa toisiaan, en ole ainakaan törmännyt muunlaisiin. Boosterit kun eivät ole tunnettuja siitä taistelunhalustaan. Hyvä kysymys, että onko se tuubihoroilua, jos tuubia käyttää boosterijengin linnoituttua johonkin hankalaan kulmaan. Mun mielestä ei, mutta termejä kait saa käyttää miten kukin parhaaks näkee.

Älä rupee Hasselille! :p Joo tiedän, eri peli mut halusin vaan näyttää mistä kaverista on kysymys.

[video=youtube;-pxc_laMhEY]http://www.youtube.com/watch?v=-pxc_laMhEY[/video]

E. Joo arriibah, ei ollu piikki sulle... :)

Yhelle saksalaisjengille oli eilen erityisen epämiellyttävää ffassa kun pelasin sattuman kantamoisen menestyksekkäästi Tar-21:llä. Nää pelas snipuilla. Erityisen typerästi vielä, tai no onhan se hauskaa juosta snipu kädessä ympyrää killing fieldeillä ja hyppiä 360:iä. Ainakin mulla oli hauskaa. Olin sellaisessa hivenen kovaäänisemmässä keskustelussa sitten kaikkea epic luuserista noobiTarilla pateettiseen kämpperiin, vaikka en todellakaan kämppinyt. Kuulemma snipuilu on ainoa hyväksyttävä ja herrasmiesmäinen tapa pelata peliä.

Jopa bongaamani boosterit huusivat "fooockkin kääämpper", kun sijoittelin semtexiä näiden selkään ja tein onnekkaita väijytyksiä potentiaalisissa boostauspaikoissa, ennenkuin keskeyttivät pelin. Oliskohan pitänyt kokea syyllisyyden tunnetta pilattuani näiden pelin?

Sain kolme 1vs1 haastettakin. Hieman nauratti.

Suurimpia valittajia näköjään ovat sellaiset keskinkertaiset tai hieman huonommat pelaajat joilla kuitenkin on rankit tapissa ja pyörivä kallo embleminä tai 11 prestige. Pelisessiosta kävi hyvin ilmi että jos kyykytät jotain ryhmää niin saat taatusti paskaa niskaan pelifiiliksen latistamisesta ja syytöksiä epäreilusta pelistä.

Tää ase- ja pelityylikeskustelu ylipäätään on kohtalaisen hupaisaa. Sillä ei loppujen lopuksi ole väliä millä pelataan tai miten, mutta jos itse ei pärjätä, niin pelit ja peliseura muuttuu hetkessä paskaksi jonka syytä kaikki elämän vastoinkäynnit on - epäreilut pelikaverit syö eväät, tentistä tuli hylätty kämppimisen takia ja muija pettää tuubihoroilijoiden kanssa... Herrasmiespelailu my ass, hymyilyttää kun suomalaiset gentlemannit pyytelee anteeksi vastapuolelta kun ampuvat kavereiden vatkaimia taivaalta alas, tai hoetaan sorrya jos tuttu juoksee omaan claymoreen, jotenkin tuntuu että joillain on kadonnut pelin idea. Objektipelimuodoissa pelataan sitä tavoitetta kaikin pelin antamin mahdollisuuksin ja ffassa tapetaan kaikki mikä liikkuu parhaimmilla tarkoitukseen soveltuvilla aseilla mitä vaan on mahdollista saada. Privapeleissä voi kehitellä sitten näitä "gentlemansääntöjä" kukin oman makunsa mukaan.

Tää ase- ja pelityylikeskustelu ylipäätään on kohtalaisen hupaisaa. Sillä ei loppujen lopuksi ole väliä millä pelataan tai miten, mutta jos itse ei pärjätä, niin pelit ja peliseura muuttuu hetkessä paskaksi jonka syytä kaikki elämän vastoinkäynnit on - epäreilut pelikaverit syö eväät, tentistä tuli hylätty kämppimisen takia ja muija pettää tuubihoroilijoiden kanssa... Herrasmiespelailu my ass, hymyilyttää kun suomalaiset gentlemannit pyytelee anteeksi vastapuolelta kun ampuvat kavereiden vatkaimia taivaalta alas, tai hoetaan sorrya jos tuttu juoksee omaan claymoreen, jotenkin tuntuu että joillain on kadonnut pelin idea. Objektipelimuodoissa pelataan sitä tavoitetta kaikin pelin antamin mahdollisuuksin ja ffassa tapetaan kaikki mikä liikkuu parhaimmilla tarkoitukseen soveltuvilla aseilla mitä vaan on mahdollista saada. Privapeleissä voi kehitellä sitten näitä "gentlemansääntöjä" kukin oman makunsa mukaan.

Toi viimeinen lause on varsinkin tässä tekstin pätkässä se olennaisin ja tärkein pätkä koko tekstissä. Ja sitten tätä seuraavaa en kohdista kenenkään, mutta nämä boostaajat. Selittäisikö joku mikä on vaikea kohta tappaa joku buusteri, ilman mitään nuubituubia tai dangerclosea, ensinnäkin ottaa scavengerin ja vaikka c4 niin kyllä silläkin jo joitain saa tapettua siihen kuntoon että he ragequittaavat.

scavengerin ja vaikka c4 niin kyllä silläkin jo joitain saa tapettua siihen kuntoon että he ragequittaavat.
Täytyypä kokeilla tuota. Mun normaali booster killer setuppi on joku rynkky extended lippaalla, RPG kakkosena, semtex ja stun heiteltävinä ja perkkeinä marathon, stopping power ja sitreppi.

Neljän ryhmät boostaamassa ei oo mikää outo näky, missä kaks suojaa ja kaks nylkyttää, jolloin RPGllä horoilemalla saa nylkyttäjät ja tactical insertionit hoitoon kauempaa ja sitten vartijoiden kanssa voi ottaa matsia rauhassa kauemmin. Kahdella vartijalla saa jo moneen kohtaan hyvin suojatun linnakkeen yhtä hyökkääjää vastaan eikä boostaaminen keskeydy kovin helposti.

Jos boostaajia on vain kaks, niin näissähän ei ole mitään ongelmaa.

Täytyypä kokeilla tuota. Mun normaali booster killer setuppi on joku rynkky extended lippaalla, RPG kakkosena, semtex ja stun heiteltävinä ja perkkeinä marathon, stopping power ja sitreppi.

Neljän ryhmät boostaamassa ei oo mikää outo näky, missä kaks suojaa ja kaks nylkyttää, jolloin RPGllä horoilemalla saa nylkyttäjät ja tactical insertionit hoitoon kauempaa ja sitten vartijoiden kanssa voi ottaa matsia rauhassa kauemmin. Kahdella vartijalla saa jo moneen kohtaan hyvin suojatun linnakkeen yhtä hyökkääjää vastaan eikä boostaaminen keskeydy kovin helposti.

Jos boostaajia on vain kaks, niin näissähän ei ole mitään ongelmaa.

Ite semmonen classi on täl hetkel:

rpd-grip
aa12-extended mags
c4/semtex(vaihtelen sitä aina välillä)
stun grenade

perkit:

scavenger
stopping power
steady aim

syyt: rpdssä on itessään paljo paukkui ja se on tehokas ase ja lipas on iso.
aa12 koska se on tavallaan sarjatuli haulikko ja sillä saa suht hyvin tapettua pari.
c4/semtex kumpaakaan ei saa heitettyy pois.
stun on nopein heittää

scavengerilla saa patei lisää jos ois tarvis ja kranaatteja myös
stopping power, no se saa aseen tuntumaan tehokkaammalta
steady aim sen takia että vaikka aa12:sta ei tarvii tähdätä niin paljoa.

Boostereista: Itse "ragequittaan" joka kerta, kun huomaan ffa-lobbyssa olevan boostereita, en vain yksikertaisesti nauti pelaamisesta tällöin. Vaikka boosterit onkin "helppo tappaa", ei heidän lahtaaminen ainakaan itselle tuo minkäänlaista iloa. Joko tulee kuoltua aivan liian monta kertaa yrittäessä päästä mapin "kuolleeseen" nurkkaan (boostereiden lempipaikkoihin), tai helppoja tappoja satelee jannujen yrittäessä samaan mestaan uudestaan ja uudestaan. Jälkimmäisessäkin tapauksessa on pelaaminen hieman turhan helppoa ja mahdollinen voittokaan ei tunnu kovin ansaitulta.

Mielestäni yllä käyty keskustelu juuri kuvastaa pelin surkeutta ja kehittäjien laiskuutta. Lähes minkä tahansa muun pelin kohdalla oltaisiin kehittäjille vihaisia, ja lopulta sieltä pullahtaisi update joka poistaisi ongelman. MW2:n kohdalla puhutaan siitä, kuinka peliä "väärin" käyttävien kanssa voi tulla toimeen.

Scavenger vaihtuu SoH Proksi. Eihän tuosta tähtäämisestä tule mitään kun menee niin hitaasti. Ja AA:n voit vaihtaa johonkin MP:hen, vaikkapa TMP Ext. Mags. Tuolla yhdistelmällä porukkaa kaatuu.

Yhelle saksalaisjengille oli eilen erityisen epämiellyttävää ffassa kun pelasin sattuman kantamoisen menestyksekkäästi Tar-21:llä. Nää pelas snipuilla. Erityisen typerästi vielä, tai no onhan se hauskaa juosta snipu kädessä ympyrää killing fieldeillä ja hyppiä 360:iä. Ainakin mulla oli hauskaa. Olin sellaisessa hivenen kovaäänisemmässä keskustelussa sitten kaikkea epic luuserista noobiTarilla pateettiseen kämpperiin, vaikka en todellakaan kämppinyt. Kuulemma snipuilu on ainoa hyväksyttävä ja herrasmiesmäinen tapa pelata peliä.

Jopa bongaamani boosterit huusivat "fooockkin kääämpper", kun sijoittelin semtexiä näiden selkään ja tein onnekkaita väijytyksiä potentiaalisissa boostauspaikoissa, ennenkuin keskeyttivät pelin. Oliskohan pitänyt kokea syyllisyyden tunnetta pilattuani näiden pelin?

Sain kolme 1vs1 haastettakin. Hieman nauratti.

Suurimpia valittajia näköjään ovat sellaiset keskinkertaiset tai hieman huonommat pelaajat joilla kuitenkin on rankit tapissa ja pyörivä kallo embleminä tai 11 prestige. Pelisessiosta kävi hyvin ilmi että jos kyykytät jotain ryhmää niin saat taatusti paskaa niskaan pelifiiliksen latistamisesta ja syytöksiä epäreilusta pelistä.

Oletko nyt ylpeä, kun joinasit servulle, jossa kaikki vain pelleilivät menemään, ownasit heitä tryhardaamalla ja voitit pelin? Tar-21:hän on hyvä ase, viidestä classistä mulla on parissa se.

Sulla on menny aika lahjakkaasti kaikki noi ylemmät viestit ohi (travo, hassel, qussimo), joten suosittelen lukemaan ne uudestaan. Kyllä on pelipasmat sekasin, jos joutuu publalla vetämään tryhardia 24/7. Melko huvittavaa kuinka koet onnistumisen tunteita sillä, että voitat publapelejä, jotka eivät kuitenkaan merkkaa mitään ja joissa porukka pelaa tv kiinni sokkona tmv. Suosittelen testaamaan turnauksia ja GB:tä, siellä jengi ei pyytele anteeksi ja käyttää todellakin kaikkia mahdollisia keinoja voittaakseen. Publa on publaa, ketään ei kiinnosta, EVVVK.

Ylös Bottom