Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itselläni jossain vaiheessa lakkasi kill/dead tilastot päivittymästä, johtuuko tämä siitä että joku lykkäsi minulle 70 levelin ja kaikki auki sillon kun hakkerit olivat valloillaan? Vai onko tuo yleisesti kaikilta pois käytöstä nykyään? Jos käytössä niin onko mulla mitään mahollisuutta saada niitä jälleen päivittymään?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

K/D ratiot on jo vähän aikaa olleet männikössä. Vika on IW:n päässä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itselläni jossain vaiheessa lakkasi kill/dead tilastot päivittymästä...
Siis Leaderboardissa olevat ei päivity, mutta päivittyyhän ne tapot ja kuolemat Challenge -päävalikossa olevaan profiilikorttiin, sun täytyy vaan laskea itse se suhde.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hmh, aika hyvin nuo haxaajat pystyyvät edelleen peliä muuttamaan.. Äsken kun menin dominationia naputteleen niin servu muuttu aluksi free-for-all muotoon jonka jälkeen global thermonucklear wariksi...

Eihän siinä, ihan mielenkiintoinen pelimuoto oli. Piti Sub-basen keskustassa olevaa objektipaikkaa pitää hallussa tietyn aikaa niin lopulta sitten napsahti nuke ja kaikki dödäs.

Mitähän seuraavaksi:rolleyes:?

EDIT: Ai niin joo, myös HUDin kartta oli muokattu "aina päällä" tilaan. Eli siis, näki koko ajan kartasta missä vihut on.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei toi Global thermonuclear war ole mun mielest hakkereiden takia. Tätä pelimuotoa tuli melkee heti julkasun jälkee ja huhuttii et ne testaili sitä ja myöhemmin se tulis sinne playlistiin.

Itekki oon kerran pelannu ja ihan hauska oli :D.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vanha kyyninen pelijermu heltyi tänään kun suomalainen boosteriskidi aneli kesken pelin, "älä tapa, suojele meitä". Melkein tippa tuli silmään. Sijoitin kuitenkin semtexin näiden nurkkaan ja Rpg:llä perään. Mulla ei oo kavereita enää :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vaikka kuinka suloinen kissapentu olisi vaikka boostaajana...ei armoa boostaajille!!! Semtexiä niiden selkään ja rpg:stä paukku lopuksi selkään :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hmh, aika hyvin nuo haxaajat pystyyvät edelleen peliä muuttamaan.. Äsken kun menin dominationia naputteleen niin servu muuttu aluksi free-for-all muotoon jonka jälkeen global thermonucklear wariksi...

Joo, toi Thermnuclear War on IW:n käsialaa, pelimuoto jota ei näemmä julkaistu. Samaan sarjaan kuuluu One Flag CTF ja Arena. Videokuvaa löytyy youtubesta kyseisistä moodeista. En kyllä ymmärrä miksei IW julkaisi päivitystä jonka mukana tulisi nämä pelimuodot.. :confused:

Ja jep, haxaajia edelleen löytyy, mutta hackit tehdään nyt eri tavalla. Ei pitäisi olla mitään "monimutkaista" enään.
Onneksi Black Opsista saatiin hackit kytkettyä tehokkaasti pois, toivottavasti myös MW3:ssa...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Huhhuh.. alkaa olee moninpeli aika tuskaa. Nykyää menee hienost jos saa pelattua yhden viidestä pelistä nii ettei katkea missää vaiheessa. Iha käsittämätönt mite usei tuo moninpeli kaatuu. Host häviää johonkin (?) eikä koskaan saa uutta yhteyttä luotuo :mad:

Pistää ketuttaa ku killssei o sen verra et alkaa saamaa pave lowei ja ac130 ja sit katkee aina..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Huhhuh.. alkaa olee moninpeli aika tuskaa. Nykyää menee hienost jos saa pelattua yhden viidestä pelistä nii ettei katkea missää vaiheessa. Iha käsittämätönt mite usei tuo moninpeli kaatuu. Host häviää johonkin (?) eikä koskaan saa uutta yhteyttä luotuo :mad:

Pistää ketuttaa ku killssei o sen verra et alkaa saamaa pave lowei ja ac130 ja sit katkee aina..

Tapahtuu ärsyttävän usein että hosti lähtee kun jollakin on Chopper/AC130 ilmassa, siihen peli sitten yleensä katkeaakin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tänään kävi juuri näin. Mulla chopperi ilmassa, pari tappoa nukeen... Host migrigation ja katkeaa.

Kannattaa myös itse hiukan miettiä miksi näin käy. Aika selvä homma, että jos yksin pelaa ja toiselle puolelle joinaa joku spede (yleensä suomalainen) joka dominationissa unohtaa täysin objectiven ja cämppii jossakin kulmassa OMA:n tai ghostin kanssa, on se piuha vaan helpompi vetää seinästä kuin jäädä katselemaan nuke-animaatioita.

Oma pelityyli vaikuttaa yleensä aika paljon. Jos pelaat peliä kuten pitkääkin, ei ne pelit yleensä lopu ennen aikoja. Jos cämpit vain tappoja, harva jaksaa sitä pitkään katella. 3,4 ja 5 killstreakit FTW!

Itellä ainakin Bopsissa menny maku gunshippeihin, koiriin yms. Kertaakaan en niitä vetäny ennen viimestä prestigeä, viimesellä vedin sitten sen 350 kertaa challengeen ja onhan ne tylsiä killstreakkeja. Eka kämpit, sit lentelet taivaalla ja tapat toisen tiimin x100 niiden omalle respalle. jee jee, jännää, NOT. Voi tajuta niitä jotka kämppii niitä sarjan osasta toiseen, alusta loppuun...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oma pelityyli vaikuttaa yleensä aika paljon. Jos pelaat peliä kuten pitkääkin, ei ne pelit yleensä lopu ennen aikoja. Jos cämpit vain tappoja, harva jaksaa sitä pitkään katella.

Itse pelaan Team Deathmatchia enkä campi koskaa vaa yleensä yritän hyökätä vastustajan selustaan tai sivulta. Sama lopputulos siin on iha sama mil tyylil pelaa.. sillo ku itellä sujuu nii ei juuri koskaa saa pelattua loppuu matseja

Tietty jos "pelaa peliä kuten pitääkin" tarkoittaa sitä ettei saa ku sillotällö tappaa jonku ja kuolla kokoaja nii..... :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kannattaa myös itse hiukan miettiä miksi näin käy. Aika selvä homma, että jos yksin pelaa ja toiselle puolelle joinaa joku spede (yleensä suomalainen) joka dominationissa unohtaa täysin objectiven ja cämppii jossakin kulmassa OMA:n tai ghostin kanssa, on se piuha vaan helpompi vetää seinästä kuin jäädä katselemaan nuke-animaatioita.

Ymmärrän, itse en jaksa kämppiä, mutta sattuu olemaan tuollaiset streakit ja mielummin käytin, kun jätin käyttämättä vastustajan mukavuuden takia.

Ja väitän, että pelaan objektiiveja enemmän kuin moni muu, koska statsien raiskaajia ja muita löytyy nykyään paljon, tai melkein pelkästään.

Eikä ollut OMA, vaan ihan AK-47 Silencerillä vedin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse pelaan Team Deathmatchia enkä campi koskaa vaa yleensä yritän hyökätä vastustajan selustaan tai sivulta. Sama lopputulos siin on iha sama mil tyylil pelaa.. sillo ku itellä sujuu nii ei juuri koskaa saa pelattua loppuu matseja

Tietty jos "pelaa peliä kuten pitääkin" tarkoittaa sitä ettei saa ku sillotällö tappaa jonku ja kuolla kokoaja nii..... :D

Hienoa jos itse pelaat Team Deathmatchia nimenomaan tappojen metsästyksessä. iTz_Smuli taisi kuitenkin tarkoittaa nimenomaan objective muotoja (TDM ei kuulu tähän kategoriaan). Esim. Sabotagessa harvoin löytyy sellaista peliä, missä oma tiimi auttaisi kohteen tuhoamisessa, vaan istuvat ja keräävät tappoja koska Sabotagessa on se peliaika pidempi verrattuna TDM:ään. (Enemmän aikaa, todennäköisesti enemmän tappoja) Monesti on PSN:n postilaatikko täyttynyt hate mailista, koska tuhosinkin kohteen "liian nopeasti"... :rolleyes:

Ja tuommoista peliä en kyllä tiedä, missä oikein pelaaminen tarkoittaisi oman pelin totaalista, tahallista kusemista..

Ymmärrän, itse en jaksa kämppiä, mutta sattuu olemaan tuollaiset streakit ja mielummin käytin, kun jätin käyttämättä vastustajan mukavuuden takia.

Ja väitän, että pelaan objektiiveja enemmän kuin moni muu, koska statsien raiskaajia ja muita löytyy nykyään paljon, tai melkein pelkästään.

Eikä ollut OMA, vaan ihan AK-47 Silencerillä vedin.

Tietenkin ne killstreakit käytetään, mutta just Mw2:ssa tuo killstreak systeemi onkin kaikista pahiten pielessä verrattuna muihin CoD:n. Istumalla saa helposti niitä "isompia" killstreakeja, ja chopper gunnerillahan onkin sitten helppo homma resparaiskata itselleen Nuke. Itse lähden aivan taatusti ragequittaamalla pois, jos jää tuollaiseen resparaiskaukseen. Niistä ei nimittäin kovin helposti pääse pois. (Eri asia, jos noita killstreakeja saa ihan pelimuodon omaisella taktiikalla)

AK-47 silun kanssa on mahdollista käyttää OMA:a... o_O
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tietenkin ne killstreakit käytetään, mutta just Mw2:ssa tuo killstreak systeemi onkin kaikista pahiten pielessä verrattuna muihin CoD:n. Istumalla saa helposti niitä "isompia" killstreakeja, ja chopper gunnerillahan onkin sitten helppo homma resparaiskata itselleen Nuke. Itse lähden aivan taatusti ragequittaamalla pois, jos jää tuollaiseen resparaiskaukseen. Niistä ei nimittäin kovin helposti pääse pois. (Eri asia, jos noita killstreakeja saa ihan pelimuodon omaisella taktiikalla)

AK-47 silun kanssa on mahdollista käyttää OMA:a... o_O

No mutta minä en käytä :D

Killstreakkien takia olen pelannut CoD4:sta paljon enemmän kuin MW2:sta. Siinä ei istumista ja härveleitä ilmassa näe niin paljon, kun streakit ovat ne 3,5,7.
 
Ylös Bottom