Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mua kyllä pistää sviduddaan ihan millä aseella vaan tehdyt tapot jos en oikein ehdi mukaan. Ragequitteja en siltikään tee, koska mullahan on ihan samat mahdollisuudet ja syy löytyy padin ja pelituolin välistä. Tässä pelissä ärsyttävimmät pelaajat ovat juuri ne ragequittaajat jotka ovat vielä hostina. Vois ehdottaan IW:lle käyttäjätunnuksen bannaamista matchservuiltaan päiväksi jokaisesta ragequitista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vois ehdottaan IW:lle käyttäjätunnuksen bannaamista matchservuiltaan päiväksi jokaisesta ragequitista.

En usko että se tulisi toimimaan, otetaan esimerkkejä: jos joudut peliin jossa hostina on joku mokkula tai todella huonoa nettiä käyttävä pelaaja että peli lagittaa niin paljon ettet voi liikkua. Jos poistut tästä pelistä saat bannit...
Sama homma jos joudut peliin jossa on hakkereita, jos poistut saat bannit.
Syitä löytyy vielä enemmän koska tämä peli ei ole tasapainossa...noobituubia satelee niskaa suoraan kun herää henkiin niin onko se todellakin hauskaa :mad: Se jo riittää että ragequittaan
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No ei tietenkään tuollaista tehtäis, kunhan vain alleviivasin juttuani.
...noobituubia satelee niskaa suoraan kun herää henkiin niin onko se todellakin hauskaa :mad: Se jo riittää että ragequittaan
Juuri sunlaisia vastaan toi banni toisaalta toimisi, pelissä on kaikilla samat mahdollisuudet, jos tulee pataan niin se ei ole pelin huonoutta vaan pelaajan. Jotkut pilaa muiden pelin sumeilematta kun joku pelaa paremmin ja pääsee tappamaan muutaman kerran.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Te pari jamppaa siinä yläällä jotka kerroitte ettei quicksopettamisesta saa valittaa ja että se on taitolaji.

Kerron nyt esimerkin matsista mitä tulee vastaan joka toisella SD-servulla:
Peli alkaa, olen ainoa kenellä ei ole röllipukua ja interventionia, saan hyvin tappoja jo ensimmäisessä erässä koska myös naapurijoukkueella on pelkkää pyörivää menninkäistä liikkeellä. No sitten on 1v1 tilanne kun muut ovat kuolleet, kestää n. minuutin koska sattumoisin kummankin joukkueen viimeinen kaveri pyörii ympyrää ja hyppelee pitkin taistelutannerta toivoen saavansa final killcamiin noscope/quickscope 360 tapon jota ei sitten kuitenkaan tule ja jompikumpi joutuu tyytymään puolen kilometrin päästä imaisevaan tactical knife commando puukotukseen tai jopa pari kertaa nähnyt että pyöriminen on ollut niin kesken, tahi taustalla on soinut irakilainen tekno niin kovalla ettei vain kuluvien viimeisten sekuntien ärsyttävä piipitys ole tärykalvoihin asti ennättänyt ja pommia kantava joukkue on tämän vuoksi hävinnyt. Ja tässä oli ensimmäinen erä takana. 3-7 lisää...

pelin jälkeen satelevat "NOOB USE SNIPER" viestit yksinkertaisesti pistävät miettimään minkä takia tämä peli on sen k-18 luokituksen saanut. Ja nyt haluan että joku tulee ja kertoo missä quickscopessa tarvittiin älytöntä taitoa kun koko tappaminen sillä perustuu pelkkään autoaimiin?

Ja lisäksi minkä helvetin takia näitä näkee niin paljon? Muistan aikanaan kyllä kun juutube montaagit oli IN niin jengi koitti niihin tehdä näitä "mahtavia" 360 tappoja mutta eikai enää sen takia? Eihän niitä kukaan tänäpäivänä edes seuraa kun ovat niin arkipäivää.

:mad::mad::mad::mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No ei tietenkään tuollaista tehtäis, kunhan vain alleviivasin juttuani.
Jotkut pilaa muiden pelin sumeilematta kun joku pelaa paremmin ja pääsee tappamaan muutaman kerran.

Itse ragequittaan ainoastaan silloin kun homma on jo lähtenyt lapasesta, siis niitä matseja joissa vihollinen on saanut chopperin ja harrierin, jonka jälkeen yritän ampua niitä alas mutta se ei onnistu koska kuolen jatkuvasti ilmatukeen ja noobituubiin.
Sitten kun pääsen tästä kuoleman kierteestä pois..nuke pamahtaa eikä voinut mitenkään nauttia pelistä.
Ihan yhdestä kuolemasta en pelistä lähde, mutta joskus on vain pakko etten hajoita konsolia...

Edit: Mietin tuota ragequittamis banni hommaa vähän enemmän. Sehän saattaisi toimia ettei näitä rökäle otteluita tapahtuisi, koska jatkuvasti on sama määrä pelaajia molemmilla puolilla niin otteluista tulisi tasaisia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Te pari jamppaa siinä yläällä jotka kerroitte ettei quicksopettamisesta saa valittaa ja että se on taitolaji.

Kerron nyt esimerkin matsista mitä tulee vastaan joka toisella SD-servulla:
Peli alkaa, olen ainoa kenellä ei ole röllipukua ja interventionia, saan hyvin tappoja jo ensimmäisessä erässä koska myös naapurijoukkueella on pelkkää pyörivää menninkäistä liikkeellä. No sitten on 1v1 tilanne kun muut ovat kuolleet, kestää n. minuutin koska sattumoisin kummankin joukkueen viimeinen kaveri pyörii ympyrää ja hyppelee pitkin taistelutannerta toivoen saavansa final killcamiin noscope/quickscope 360 tapon jota ei sitten kuitenkaan tule ja jompikumpi joutuu tyytymään puolen kilometrin päästä imaisevaan tactical knife commando puukotukseen tai jopa pari kertaa nähnyt että pyöriminen on ollut niin kesken, tahi taustalla on soinut irakilainen tekno niin kovalla ettei vain kuluvien viimeisten sekuntien ärsyttävä piipitys ole tärykalvoihin asti ennättänyt ja pommia kantava joukkue on tämän vuoksi hävinnyt. Ja tässä oli ensimmäinen erä takana. 3-7 lisää...

pelin jälkeen satelevat "NOOB USE SNIPER" viestit yksinkertaisesti pistävät miettimään minkä takia tämä peli on sen k-18 luokituksen saanut. Ja nyt haluan että joku tulee ja kertoo missä quickscopessa tarvittiin älytöntä taitoa kun koko tappaminen sillä perustuu pelkkään autoaimiin?
:mad::mad::mad::mad:

Okei, ensinnäkin. En ymmärrä miten esimerkkisi liittyi mitenkään quickscopaamiseen. "Pelle" olisi kuvaavampi sana. Kyllä muakin ketuttaa juuri tälläiset pellet jotka luulevat olevansa taidokkaita pyörittyään kymmenen minuuttia ympyrää jonka jälkeen saavat vihdoin sen "hienon" tapon.
Ja tuo väite että quickscopaaminen ei vaadi taitoa vaan että autoaim tekee kaiken työn, no, siihen ei voi sanoa muuta kuin että tuo on niin loppuunkulunut väite joka lähentelee jo trollausta, jos todellakin luulet että autoaim tekee kaiken niin kokeile itse. Otetaan vaikka lyhyt privamatsi niin näet. Itse en ole huomannut että autoaim vaikuttaa snipuissa yhtään jos scope on auki, mun mielestä se vaikuttaa lähinnä vasta silloin kun vihu kävelee naaman edestä ohi.

Ehkä lempipuuha koko pelissä on juuri snipumittelö- private matchit. Poikkean tosin joukosta siinä että en todellakaan ryhdy mihinkään "trickshot only"-privaan tai huutele muille pelaajille "VIKA TAPPO PAKKO OLLA HIENO!!!11". Sääntönä kuitenkin että ei istuta missään scope auki, radar aina päällä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

... Otetaan vaikka lyhyt privamatsi niin näet. ....
Mä jotenkin fanitan näitä 1vs1 matsipyyntöjä, niitä tulee joskus monia FFA pelisessioissa. Siis ei epäilystäkään, quick skopettaminen on haastavaa, mutta pelissä on paljon muitakin ulottuvuuksia.

Mulla antaa nautintoa, kun huomaan jengin pukeutuneen pääasiassa röllipukuun, lähteä ninjailemaan light weightillä kentän reunoja vetemässä snaippaajia tuplahaulikolla takaraivoon. Mitä enemmän 1v1 -haasteita ja epic noob -viestejä tulee, sen hauskempaa on ollut.

Aina välillä löytyy tosi koviakin quick skopettajia ja tulee pataan niin että tupee lepattaa, mutta sekään ei aiheuta luuserimaisia rage quitteja vaan lähinnä ihailua todellisten talenttien edessä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Okei, ensinnäkin. En ymmärrä miten esimerkkisi liittyi mitenkään quickscopaamiseen. "Pelle" olisi kuvaavampi sana. Kyllä muakin ketuttaa juuri tälläiset pellet jotka luulevat olevansa taidokkaita pyörittyään kymmenen minuuttia ympyrää jonka jälkeen saavat vihdoin sen "hienon" tapon.
Ja tuo väite että quickscopaaminen ei vaadi taitoa vaan että autoaim tekee kaiken työn, no, siihen ei voi sanoa muuta kuin että tuo on niin loppuunkulunut väite joka lähentelee jo trollausta, jos todellakin luulet että autoaim tekee kaiken niin kokeile itse. Otetaan vaikka lyhyt privamatsi niin näet. Itse en ole huomannut että autoaim vaikuttaa snipuissa yhtään jos scope on auki, mun mielestä se vaikuttaa lähinnä vasta silloin kun vihu kävelee naaman edestä ohi.

Ehkä lempipuuha koko pelissä on juuri snipumittelö- private matchit. Poikkean tosin joukosta siinä että en todellakaan ryhdy mihinkään "trickshot only"-privaan tai huutele muille pelaajille "VIKA TAPPO PAKKO OLLA HIENO!!!11". Sääntönä kuitenkin että ei istuta missään scope auki, radar aina päällä.

ok. myönnän esimerkki lähti vähän lapasesta, mutta kuvitteletko että joka kerta kun se sniper käy siinä olalla niin se on taitoa että osut tähtäämättä putken kautta?

Sulla näyttää olevan järki päässä ja pelaat privamatseja missä kikkailet sen sniperin kanssa.

Tää keskustelu on toden totta käyty jo niin monta kertaa että on hullua vielä saada viestejä jengiltä jotka luulee sen sniperin olevan pelissä sitä varten että painetaan eturintamalla ja tökitään muita sillä silmään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mä jotenkin fanitan näitä 1vs1 matsipyyntöjä, niitä tulee joskus monia FFA pelisessioissa. Siis ei epäilystäkään, quick skopettaminen on haastavaa, mutta pelissä on paljon muitakin ulottuvuuksia.

Mulla antaa nautintoa, kun huomaan jengin pukeutuneen pääasiassa röllipukuun, lähteä ninjailemaan light weightillä kentän reunoja vetemässä snaippaajia tuplahaulikolla takaraivoon. Mitä enemmän 1v1 -haasteita ja epic noob -viestejä tulee, sen hauskempaa on ollut.

Aina välillä löytyy tosi koviakin quick skopettajia ja tulee pataan niin että tupee lepattaa, mutta sekään ei aiheuta luuserimaisia rage quitteja vaan lähinnä ihailua todellisten talenttien edessä.
En heittänyt tuota 1vs1-pyyntöä siinä mielessä että pääsisin lesoamaan uber-sniputustaidoillani, vaan siinä mielessä että jos kaveri ei ole ennen kokeillut snipuprivaa eikä ole peliseuraa niin näkisi ainakin ettei se ole niin helppoa. :p

Itse tykkään rushia SPASilla mutta ei se vaan privassa ole yhtä hauskaa kuin sniputus.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä tuo quickscopettaminen vaatii taitoakin, mutta juuri ne "omastamielestäänmahtihyvätscopettajat" pilaa objektipelejä. Ehkä suurin syy sille, että joka servu on täynnä röllimiehiä on se että tällä pelillä ei enää ole juuri mitään annettavaa. Jokainen joka on halunnut suorittaa kaikki prestiget ja mahdollisesti challenget ym. härpäkkeet, todennäköisesti ovat jo tehneet sen. Näin ollen ei ole enää sitä "tosipelaamisen" iloa, vaan sitä peli-iloa haetaan kokeilemalla uusia juttuja ---> röllimiehet pilaa esimerkiksi S&D:t säälittävällä hyppelyllään ja pyörimisillään. :o
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kompaan täysin TravoFiniä. Jos tulisi päivitys tähän peliin joka kieltäisi snipun käytön search and destroy pelimuodossa, saattaisin ruveta pelaamaan tätä jonkin verran :rolleyes:.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onks muut huomannu, että hostin vaihtuessa migraatio uuteen onnistuu nykyään tosi harvoin. Softamuutokset tietoturvan takia on varmaan heikentänyt tätä. FFAssa esiintyy ehkä enemmän tätä ikävää pakoilmiötä, rage quittia, jolloin aika usein koko peli katkeaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onks muut huomannu, että hostin vaihtuessa migraatio uuteen onnistuu nykyään tosi harvoin. Softamuutokset tietoturvan takia on varmaan heikentänyt tätä. FFAssa esiintyy ehkä enemmän tätä ikävää pakoilmiötä, rage quittia, jolloin aika usein koko peli katkeaa.

En kyllä mitään tuollaista ole huomannut, eilen päätin pitkästä aikaa ottaa muutaman free for all matsin ja mukavasti olin kaikissa niissä hosti :).
En muistanutkaan kuinka hauskaa oli pelata free for allia, koska se on niin nopeatempoisempaa kuin Blopsin FFA.
Hauskuutta kyllä kärvensi aika paljon boosterit :mad:. Vieläpä oli suomalaisia boostereita koska kuulu mikistä "mihin mennään" ja "onko sul se tactical". Sen jälkeen seuraavassa matsissa oli hakkeri...tulee vaan kysymys että miksi jotkut on ku*ipäitä tuolla moninpelissä :(.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En kyllä mitään tuollaista ole huomannut, eilen päätin pitkästä aikaa ottaa muutaman free for all matsin ja mukavasti olin kaikissa niissä hosti :).
En muistanutkaan kuinka hauskaa oli pelata free for allia, koska se on niin nopeatempoisempaa kuin Blopsin FFA.
Hauskuutta kyllä kärvensi aika paljon boosterit :mad:. Vieläpä oli suomalaisia boostereita koska kuulu mikistä "mihin mennään" ja "onko sul se tactical". Sen jälkeen seuraavassa matsissa oli hakkeri...tulee vaan kysymys että miksi jotkut on ku*ipäitä tuolla moninpelissä :(.
PRO TIP: Jos helarit vinkuu mikissä "mihin mennään" niin eikö hyvä idea olisi seurata niitä.. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mun mielestä boostereita on aivan älyttömän hauskaa metsästää, varsinkin tosiaan suomalaisia jotka antaa julkisesti vinkkiä mihin pitää seuraavaksi mennä. Tänään on ollut aloittelevia fransmanneja enemmän, kellä ei vielä buustauksen suojaus, haastavammat piilot yms ollu ihan hanskassa... niistä kehittyy vielä ihan kelpo metsästettäviä.

Se on varmaan tää coolduden mainitsema nopeatempoisuus, mikä meikäläistä tässä mw2:n verkkopelissä kiehtoo. Ei ehkä maailman realistisin perkkeineen, mutta kontrollien ja liikkumisen notkeus on se juttu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pitää kaiketi tulla tänne höpöttelemään, kun on tuo boxipuolen ketju sen verran jäässä. :D

Olipas hauskaa metsästää ruotsalaisia boostaajia. Pojat perkele kehtasivat dominationissa yrittää nukeja toisillensa hankkia. Muutaman pelin ajan samassa lobbyssa oltiin, ja aina pääsivät eri puolille. :confused: Viimeisessä pelissä meinasi tulla jo vähän hätä, mutta viime hetkellä kaverit löytyivät ja streakki saatiin päätökseen vain 2-3 tappoa ennen nukea. :cool:

Free-for-allia innostuin myös muutaman pelin ajan pelaamaan ja sieltähän niitä boostereita heti löytyi. Eivät vaan ihan terävimmästä päästä olleet. Kaverit menivät aina samaan paikkaan, Quarryn keskitaloon, mikä ei todellakaan ole paras boostimispaikka. Eivät raukat edes harriereita saaneet :o.

Onko teidän mielestänne FFA:ssa muuten huonommat pelaajat kuin muissa pelimuodoissa? Itselläni ainakin vastaan sattuu aina vihreämerkkisiä tai muuten vaan onnettomia vastustajia...

Kyllähän tämä MW2 paljon koukuttavampi on kuin Black Ops. Välillä nostattavat tuubat ja commandot karvoja pystyyn, mutta pääosin pelaaminen on mukavaa ja kuten jo ylempänä mainittiin, paljon vauhdikkaampaa. Mikähän lie ihmisiä vaivaa, kun Opsissa pitää aina nurkassa istua... Kenties siksi, että siinä ei ole muita tapoja peliä "trollata" kuin kämppiminen :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No tuubi aina välillä ärsyttää, mutta se commando ei niinkään, tottunut Black Opsissa jo siihen, että ei tarvitse erillistä perkkiä niihin 100 jalan puukotuksiin, toisinkuin tässä ja se tulee vielä ninjan tilalle niin voi commandottajat tappaa äänien perusteella. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Antaa QS-poikien quickscopettaa, jos he siitä pitävät...

Mun mielestä boostereita on aivan älyttömän hauskaa metsästää, varsinkin tosiaan suomalaisia jotka antaa julkisesti vinkkiä mihin pitää seuraavaksi mennä. Tänään on ollut aloittelevia fransmanneja enemmän, kellä ei vielä buustauksen suojaus, haastavammat piilot yms ollu ihan hanskassa... niistä kehittyy vielä ihan kelpo metsästettäviä.
Pisti nauramaan tämä :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllähän tämä MW2 paljon koukuttavampi on kuin Black Ops. Välillä nostattavat tuubat ja commandot karvoja pystyyn, mutta pääosin pelaaminen on mukavaa ja kuten jo ylempänä mainittiin, paljon vauhdikkaampaa. Mikähän lie ihmisiä vaivaa, kun Opsissa pitää aina nurkassa istua... Kenties siksi, että siinä ei ole muita tapoja peliä "trollata" kuin kämppiminen :p
Luulen että blopsissa esiintyy enemmän telttailua siksi, että killstreakit eivät kasaannu + eivät pärjää muilla pelityylillä. MW2:ssa ase kuin ase tappaa parista kudista ja rekyyliä ei ole paljon yhtään. Ja jos ei siltikään pärjää niin OMA+DC+Commando+Tuubi. Blopsissa on ihan liikaa noita telttailijoita jotka istuvat yhdessä talossa koko matsin ajan ja käyttävät claymoreja ja second chancea.

Niin ja tuosta MW2:n vauhdikkuudesta puheenollen, tuntuu siltä että blopsissa on paljon lyhyempi sprint time ja tyypit liikkuu muutenkin hitaammin? Todella rasittavaa rämpyttää sitä L3:sta sekunnin välein.
 
Ylös Bottom