Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mm kun hitboksit on 6kertaa isommat kun player model ja kuolee 2 luodista niin eipä paljoo harmita. Siis kyllä bops on ehkä yks huonoiten toteutetuimmista peleistä ikinä kun ei se pyöri kunnolla mutta MW2 on kyllä paskapöntössä ihan omalla syvyys asteella mihhinkään peliin verrattuna.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Etköhän Limppu nyt vähän liiottele. On noita paaaaljon pashempia räiskintöjä vaikka hyry mykky. Tää MW2 on kuitenkin klaanipelinä ja privoilla ihan huippua. Publa on kuraa usein pelissä kuin pelissä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Etköhän Limppu nyt vähän liiottele. On noita paaaaljon pashempia räiskintöjä vaikka hyry mykky. Tää MW2 on kuitenkin klaanipelinä ja privoilla ihan huippua. Publa on kuraa usein pelissä kuin pelissä.

Kyllä ne hitboxit on oikeesti aivan viturallaan ja ylisuuret, järjetön autoaimikaan ei tilannetta helpota.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Etköhän Limppu nyt vähän liiottele. On noita paaaaljon pashempia räiskintöjä vaikka hyry mykky. Tää MW2 on kuitenkin klaanipelinä ja privoilla ihan huippua. Publa on kuraa usein pelissä kuin pelissä.

Klaani pelinä huonous korostuu, kattoopa vaika noita tuoloksi mitä kfin liigoissa on peleissä tullu. Hyvinkin tasasia pisteitä vaikka oikeesti taso ero paljon suurempi ihan yksittäisillä pelaajillakin. Kertoo paljon.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelin huonoksi tai hyväksi kokeminen ovat täysin subjektiivisia kokemuksia. Sitä taustaa vasten meikäläistä hieman hymyilyttää aina nämä vasta-argumentoinnit joidenkin positiivisille kokemuksille. Vähän kuin jonkun kehuessa viiniä, toinen argumentoi posket vapisten raivon rajamailla että miksi se ei voi maistua hyvältä :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

on varsin subjektiivinen kokemus kuvailla poskien vapinaa viinilasin äärellä, vaikka tos elämässä on poskettomia henkilöittä jotka voivat olla absolutisteja eivätkä ymmärä viinin vaikutsta kehon toisella tasolla joka hymyilee.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Meinasin pitkästä aikaa nakata MW2:en kehiin kun olen kypsynyt Bopsin nettikoodin paskuuteen. Onko tässä jotakin häkkijuttuja jota pitäs pelin aikana ymmärtää varoa, poistua lobbystä tai jotakin? Voiko accountti mennä sekaisin tai mitään muuta rajatonta vitutusta aiheuttavaa?

Olen lueskellut välillä, että jotakin häkkäystä olis tapahtunu, mutta mikä on tämän hetken status. Voinko nakata pelin sisään ja nauttia... toimivasta nettikoodista, ylisuurista hitboxeista ja muuten vain vitutusvapaastapelaamisesta?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Meinasin pitkästä aikaa nakata MW2:en kehiin kun olen kypsynyt Bopsin nettikoodin paskuuteen. Onko tässä jotakin häkkijuttuja jota pitäs pelin aikana ymmärtää varoa, poistua lobbystä tai jotakin? Voiko accountti mennä sekaisin tai mitään muuta rajatonta vitutusta aiheuttavaa?

Olen lueskellut välillä, että jotakin häkkäystä olis tapahtunu, mutta mikä on tämän hetken status. Voinko nakata pelin sisään ja nauttia... toimivasta nettikoodista, ylisuurista hitboxeista ja muuten vain vitutusvapaastapelaamisesta?
Voit pistää pelin koneeseen. Ite en oo enää hakkereihin törmänny sen jälkeen kun IW sen päivitti. Voihan uusia haxeja olla mut en oo nähny vielä. COD4 ja WaW on täynnä hakkereita joten kannattaa välttää jos ei halua statseihin probleemia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onks nelonen hakkeroitu uudestaan, kun se jo kertaalleen korjattiin ja ainakin sen päivityksen jälkeen oli puhdasta pelaamista...??
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noin 2 viikkoa sitte pelasin nelosta ja speed hackia oli joka toinen peli. Välillä tulee promodia jos käy tuuri. Siis hyvä tuuri.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voit pistää pelin koneeseen. Ite en oo enää hakkereihin törmänny sen jälkeen kun IW sen päivitti. Voihan uusia haxeja olla mut en oo nähny vielä. COD4 ja WaW on täynnä hakkereita joten kannattaa välttää jos ei halua statseihin probleemia.

Ööö, ookko tosissas että WaWi on täynnä hakkereita? :eek: Itse oon ainakin 2-3 viikkoo pelannut nyt, niin vain YKSI on tullut vastaan, mutta tosta COD4 en tiiä.

EDIT: Tämä viesti ei liity oikein MW:seen, mutta menköön... :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pari päivää sitten tuli ensimmäinen hakkeroitu peli MW2:n puolella päivityksen jälkeen vastaan.
Domia meinasin pelata mutta jouduin Sub Base kenttään ja pelimuoto oli FFA tyylinen, näytöllä juoksi ihme koodin pätkää ja pelistä ei päässyt pois... peli loppui kun ensimmäinen ammutiin ja ampuja sai 250000xp osumastaan :mad:
Toivottavasti tämä matsi oli yksittäistapaus :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toivottavasti tämä matsi oli yksittäistapaus :confused:
Mä vähä pahaa pelkään että ei ole, en tiennytkään että Geohotti hakkeroi Anonymousin kanssa(ks etusivun uutinen). Anonymous on astetta tai paria raskaamman sarjan vaikuttaja, se laitto alkuvuodesta Jenkki hallitusta wikileaksin jäljityksessä konsultoineen tietoturvayrityksen polvilleen ja pakotti sen toimitusjohtajan eroamaan. Nyt Sony ja pleikka on niiden tähtäimessä ja pleikka ei ole mikään turvallisimmaksi suunniteltu kone.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mä vähä pahaa pelkään että ei ole, en tiennytkään että Geohotti hakkeroi Anonymousin kanssa(ks etusivun uutinen). Anonymous on astetta tai paria raskaamman sarjan vaikuttaja, se laitto alkuvuodesta Jenkki hallitusta wikileaksin jäljityksessä konsultoineen tietoturvayrityksen polvilleen ja pakotti sen toimitusjohtajan eroamaan.

Itse taas uskon että jos Infinity Ward jaksaa vielä yrittää korjata cod4 / mw2 niin ne saadaan kuntoon. Uusi patchi tulisi Sonylta ja IW:ltä samaan aikaan niin se olisi siinä.

Mitä tohon Anonymousin ryhmään tulee, niin en usko että he rupeavat Ps3:sta hakkeroimaan, koska konsolin hakkeroiminen on tosi erilaista "oikeaan" hakkeroimiseen verrattuna.
Uskon, että tämä Anon-group tekee DDoS (ylikuormitus) hyökkäyksen Sonyn sivuille, kuten tekivät myös MasterCardin.


anon-message-538x860.jpg


Tossa on vielä kirje joka lähetettiin Sonylle.
PS. Tuntuu että tämän Anonymous ryhmän tekijä on saanut liikaa vaikutteita V for Vendetta nimisesta leffasta... :rolleyes:

PS #2. Aika offtopic tuli, modit poistakaa jos sen tärkeäksi näette.

EDIT: Ja kuten löysin Anonymouksen sanoneen

Your official websites will be taken offline, including the playstation store.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse taas uskon että jos Infinity Ward jaksaa vielä yrittää korjata cod4 / mw2 niin ne saadaan kuntoon. Uusi patchi tulisi Sonylta ja IW:ltä samaan aikaan niin se olisi siinä.

Mitä tohon Anonymousin ryhmään tulee, niin en usko että he rupeavat Ps3:sta hakkeroimaan, koska konsolin hakkeroiminen on tosi erilaista "oikeaan" hakkeroimiseen verrattuna.
Uskon, että tämä Anon-group tekee DDoS (ylikuormitus) hyökkäyksen Sonyn sivuille, kuten tekivät myös MasterCardin.
Toivotaan noin, perustin ajatelmani että geohot on anon-jengiä ja muu ryhmä jatkaisi tämän aloittamaa kiusantekoa MW2.sta ja Pleikkaa kohtaan. Mikä kohdistuisi taas enemmän pelaajiin.

Aika keskenkasvuiselta tuo viesti tuntuu munkin mielestä, se tosin voi olla tietoinen linja jotta jengin kova ydin olisi suojatumpi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tänää pelasin pitkästä aikaa tätä ja menin demolitionii, nii siinä oli 26min peliä jäljellä ja yhestä taposta sai 1000xp :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mahtava saada online pelit takas, oli tuskaa ensin oottaa tuo huoltokatkos ja siihen perään modeemin hajoaminen. Kohta puolivuotta pelattu pelkkää mw2:ta mutta ei siihen heti kyllästy. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Haxor alert !

Just tuli HCSDtä pelailtua Skidrowissa ja siellä oli pari jätkää jotka ottivat kirjaimellisesti kerrostalon korkuisia hyppyjä.. '

Mä luulin että nää oli saatu siivottua pois??
 
Ylös Bottom