Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla heräs tossa pari päivää sitten mielenkiinto ostaa MW2.
Kannattaako mun ostaa sitä enää, et voiko tätä pelata?
Kuulin et boxilla tää on aika täynnä hakkereita, ja siellä on suurin osa hakkereista..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei MW2 ole osoittanut kuolemisen merkkejä kertaakaan ku olen pelannut sitä. Yhä useammin saa kyllä olla hostina mutta SnD:t menee kyllä ilman kummempaa odottelua, eikä hacked-lobbyjakaan ole löytynyt ku kerran ja silloinki riitti pelistä poistuminen ja sen jälkeen samaan peliin ei tarvinnut onneksi liittyä vaan löyty aina uusia.
Suomalaisia on vähemmän kuin esim puol vuotta sitten mutta mukava niitä ruotsalaisia on tappaa siinä missä muitakin. Ainut huono puoli ettei ymmärrä ku fitta nii sillä ei pitkälle pääse.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla heräs tossa pari päivää sitten mielenkiinto ostaa MW2.
Kannattaako mun ostaa sitä enää, et voiko tätä pelata?
Kuulin et boxilla tää on aika täynnä hakkereita, ja siellä on suurin osa hakkereista..
Juuri suosittelin yhdelle frendille, kuten Farkas sanoi, tässä riittää vielä hyvin jengiä nettipeleihin. Krakkeroituihin peleihin en oo törmänny aikoihin, muutamaan murrettuun peliprofiiliin -> 11 prestigeen, mistä ei sen enempää harmia ole.
 
Kuulin et boxilla tää on aika täynnä hakkereita, ja siellä on suurin osa hakkereista..

Mistäs tuollaista olet kuulut? En kyllä ite ainakaan ole boxin puolella hackereihin törmännyt. Prestigehackit on kyllä yleisiä, mutta koodaajia en ole ikinä nähnyt. Kerran jouduin häkätylle servulle, jolla yhdesta taposta napsahti ääretön määrä expaa. Satuin kuitenkin olemaan jo tuolloisen prestigen 70 levelillä ja experienceä tuli vain muutama tonni, joten suurempaa "vahinkoa" ei tapahtunut...

Juuri tänään pelailin Cod 4:ää ja WaWia, noissa se hackaaminen on sitten toinen juttu. Cod 4:ssä tulee silloin tällöin vastaan kentän ulkopuolella liiteleviä tyyppejä ja WaWissa törmää kaikkiin mahdollisiin koodeihin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mistäs tuollaista olet kuulut? En kyllä ite ainakaan ole boxin puolella hackereihin törmännyt. Prestigehackit on kyllä yleisiä, mutta koodaajia en ole ikinä nähnyt.
Juuri tänään pelailin Cod 4:ää ja WaWia, noissa se hackaaminen on sitten toinen juttu. Cod 4:ssä tulee silloin tällöin vastaan kentän ulkopuolella liiteleviä tyyppejä ja WaWissa törmää kaikkiin mahdollisiin koodeihin.

No kaveri sanoi että boxilla se oli täynnä hakkereita kun oli lainannut pelin viikoksi.
Prestige hackeihin olen törmännyt vaikka kuinka usein jo CoD4 joten ihan peruskauraa..
Boxipelaajat sanoo et wawi on pilalle hackattu mut ite en oo kyl nähny ku yhen hakkerin..

Mutta joo, täytynee harkita kun kaikki muut codit löytyykin jo (paitsi ps2 väännökset, cod3 mukaan laskematta).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noista krakatuista peleistä, joku sanoi täällä että niitä esiintyy enää privaatti lobbyissa, joten kannattaa varoa. Tää muistui mieleen, kun eräs 11th prestige jannu kutsui kaverikseen ja lobbyynsä pelaaman. Jätin väliin.

zxcvbnm heitti pro tipin boostaajien metsästykseen, jos tykkää touhusta niin toinen
PRO TIP on myös kutsua boostaajia kaveriksi, niin näiden pelit on helpompi löytää. Jotkut hönöt menee tähän retkuun, kuten just yks ruåttalainen heebo, vaikka olin kolme peliä lahdannu sitä peräkkäin, ennenkuin vetäs rage quitin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No nyt on sit ongelma, tein uuden accountin jolla pelaan MW2 ja nyt oon lvl 5, mut ei näy statseja leaderboardil paitsi vaa scores ja accuracys........... apua:d
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nonni, tuli se nyt vajaa 2h sitte ostettau gamehoussista.
Tähän mennessä voin sanoo vaan sen että hyvä peli on vaikka luulinkin aluksi jotain ihan muuta. --> Pelaamaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

^Juu, nimenomaan oli tarkoitus udella Raatoankalta että saitko nettipelaamisesta ne ensisävärit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

^Juu, nimenomaan oli tarkoitus udella Raatoankalta että saitko nettipelaamisesta ne ensisävärit.

Aa :D Juu, sielläpä juuri.
2 sellasta huonoo juttua nyt sanottavana:
1. Pro perkit on liian vaivatonta saada, (joka siis ei ole mikään uus asia, joten älkää tulko itkeen siitä)
2. SnD, Siellä kuolin joko kämppäävään/hyrrä snaipperiin tai kämppivään umppiin

BTW: Kokeilin HQ Terminaalissa hienoa sniper tappoa. Heti ekalla kerralla kilahti vastustajaa päähän.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

SD-pelaajana näin pro perkkien vaatimukset suht sopivina. Black opsissa suurimmasta osasta pro perkeistä oli turha edes haaveilla, koska niitä ei vaan voinut prestigen aikana saada (siis SD:ssä ilman hirveää grindausta). Muutenkin tuntui, että MW2:ssa perkit sai luonnostaan proksi pelaamalla ihan normaalisti. Ei tarvinnut pelata tiettyä pelimuotoa, käyttää tiettyjä välineitä yms. Ymmärrän, jos joku haluaa tehdä aktiivisesti hommia sen pron eteen, mutta itse haluan pelata omalla tavallani, enkä halua joutua sen vuoksi alakynteen.
 
Ylös Bottom