Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Täytyy myöntää meikäläistäkin hieman sviduddaa nää rage quittaajat varsinkin kun match making -servut ei nykyään enää löydä korvaajaa jos quittaja oli hosti.

Suurimmaksi syyksi olen havainnut, että hostina oleva kaveri vain ei pärjää. Ehkä pitäis ziigata pelin alussa host ja antaa tämän ottaa helppoja tappoja itsestään :rolleyes: Täällä on perusteltu piuhan irti nyppäämistä, mm että vastapuolella joku käyttää tuubia, mutta se on vain luonteen heikkoutta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Täytyy myöntää meikäläistäkin hieman sviduddaa nää rage quittaajat varsinkin kun match making -servut ei nykyään enää löydä korvaajaa jos quittaja oli hosti.

Suurimmaksi syyksi olen havainnut, että hostina oleva kaveri vain ei pärjää. Ehkä pitäis ziigata pelin alussa host ja antaa tämän ottaa helppoja tappoja itsestään :rolleyes: Täällä on perusteltu piuhan irti nyppäämistä, mm että vastapuolella joku käyttää tuubia, mutta se on vain luonteen heikkoutta.

Travo vastaskin loistavasti noihin viesteihin niin ei tarvii niihin oikeestaan enempää puuttua. On vain kiva huomata miten täällä porukka kehuu, että vetää niitä isoja streakkeja käppimällä koko ajan lippuja ja juoksentelemalla ympäriinsä, publalla tommosia suomalaisia pelaajia harvemmin tuleekin sitten vastaan. :D Siellä on motukka/dildo, tuubi, OMA tmv pelisarjasta riippuvainen ylivoimainen helpote käytössä. Itse voin ainakin ylpeänä myöntää, että kyllä tossa tuli ihan kivasti aina domissa kämpittyä noita koiria yms, kun niitä challengeja esim BOpsissa vedin. Motukka kulmaan, Famas nuubituubilla ja sit fag jack ja hackeri pro niin voi kämppiä/tuhota muiden nuotioita.

Mitä CoD4:ään tulee, kyllä siinäkin vaan saa liian helposti sen kopterin. 5 tappoa ja kopteri on varma. Se on kans ainakin mun mielestä älyvaikee tuhota eikä siltä suojaa mikään, tosi tarkka ja nopea se kuski siellä. Siksi pelit onkin sitä, että siellä on koko ajan kopteri ilmassa.

Kyllä ne rage quitit muakin vituttaa, ei siinä mitään. Enkä itse sitä harrasta. Pelaamisen pitää kuitenkin olla hauskaa ja jos joku tulee servulle vetelemään loputtomilla nuubituubeilla jostakin nuotion takaa ohjain toisessa kädessä ja juustomakkara toisessa, ei se pelaaminen välttämättä kovin hauskaa ole. Yleensä itse käyn nuo nuke-nobot tappamassa pois, ehkä siks mua vastaan ei koskaan kukaan ole rehellistä nukea vetänyt. Sitä päivää odotellessa... :rolleyes:

Esimerkiksi Bopsissa oli melko huvittavaa, kun vedettii partyn kanssa pelkillä pisloilla full cäppiä ja toisen tiimin suomalaiset istuu ghosteilla ja famaseilla jossain kulmissa. Kyllä pisti miettimään, että mikä tätä kansaa vaivaa. :D

EDIT: Eikä ton OMAn tarkotus varmasti ollu pelintekijöillä, että sitä käytetään 50 kertaa yhen pelin aikana, että saa aina uudet tuubit taskuun. Siihen päälle vielä danger close nii ajjai. Pari kertaa testasin lokkipro + vaara lähellä proota ja olihan se naurettavaa ku tuubi tappaa 50m säteeltä ja koko ajan nostelee taskuun uusia tuubeja. Sit harrier vetää sulle ac-130 ja sit sillä nuke ja walaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

On vain kiva huomata miten täällä porukka kehuu, että vetää niitä isoja streakkeja käppimällä koko ajan lippuja ja juoksentelemalla ympäriinsä, publalla tommosia suomalaisia pelaajia harvemmin tuleekin sitten vastaan. :D...
Mä en tässä ketjussa ole tuollaista kehumista huomioinut.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitä CoD4:ään tulee, kyllä siinäkin vaan saa liian helposti sen kopterin. 5 tappoa ja kopteri on varma. Se on kans ainakin mun mielestä älyvaikee tuhota eikä siltä suojaa mikään, tosi tarkka ja nopea se kuski siellä. Siksi pelit onkin sitä, että siellä on koko ajan kopteri ilmassa.

Kopteri ei kuitenkaan ärsytä niin paljon kuin MW2 Choppa tai AC130.

Ja kyllähän se RPG:llä tippuu helposti, jollei vauhdista hallitse, niin odottaa, että se pysähtyy.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tulipa testattua Demolitionia. Yleensä pelannut aina vaan TDM tai FFA. Kyllä meinas itku tulla ku katto mitä tiimikaverit touhuaa... istuskellaa puun alla piilossa vaikka pitäs räjähteitä asentaa. Yksi oli kovi vaikeaa saada mitää aikaiseksi ku pommipaikalla camppi 6 vastustajaa. Että taidanpa taas jatkossa pelata vaa TDM :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

On taas tultu pelailtua tätäkin peliä lähiaikoina. Harmittaa vaan että tämä mahtava peli on pilattu "idiooteilla" pelaajilla. Nykyään lähes missään objektiivi pohjasessa pelimuodossa ei pelata objektiveä. Domissa aika harva koittaa tosissaan saada lippuja, ja niin SnD. Siellä lähes pääideana on saada viimeisestä taposta hieno. Kyllähän siitä kivasti tappoja saa kun ampuu nämä kaikki trickshottaajat :D. Eilen pelatessa oli aika paljon muitakin suomalaisia, joista lähes kaikki tuubasi :confused: . Ei olisi suomalaisista uskonu :D. Noh ennyt väitä että kaikki suomalaiset ovat tälläisiä "nuubeja". Jatkan pelailua vaikka jotkun pelaajat saattavat hieman alkaa ottaa päähän.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tälle pelille käy niinkuin melkein kaikille vanhoille peleille käy. Eli objektive unohdetaan ja tullaan pelaamaan peliä vaan vaihtelun vuoksi uudemmasta versiosta ja kokeillaan kaikkea uutta (esim. tuubaillaan koko peli ym.). Välillä tulee vielä pelailtua, mutta pian sitten huomaakin noiden pelien laadun ja menee itselläkin aivan pelleilyksi. Onneks pidän aina RPG ja danger close yhdistelmää mukana :p.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eilen pelatessa oli aika paljon muitakin suomalaisia, joista lähes kaikki tuubasi :confused: . Ei olisi suomalaisista uskonu :D. Noh ennyt väitä että kaikki suomalaiset ovat tälläisiä "nuubeja". Jatkan pelailua vaikka jotkun pelaajat saattavat hieman alkaa ottaa päähän.

Turhaan tuossa säästelet sanojas: Suomi-spede-hermanni-jonne on luonteeltaan kämpperi. Kämpperi. Turha sitä kiistämään. Wissiin puolet tänkin viestin lukijoista istuu kulmassa ja yrittää kasvattaa hyvinkin tärkeää "killstreakkiaan". Jos ei muuten onnistu, ni pannaan OMA-infinity-tuubit tulille ja länkytetään. Rage Quit on kanssa näiden hermannien suosiossa, koska KDR.

VIRTA PÄÄLLE! Peli on huono, mutta se ei tarkoita että yhteisön tarttee exploittaa. Joo, en osaa kirjottaa. Kiinnostaa. Oppikaa oleen! Varmasti voitan kaikki quickscope-spedet täältä voorumilta!
Sen voin luvata. xD Xd xD lolllllllll all h0m0 <3
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Turhaan tuossa säästelet sanojas: Suomi-spede-hermanni-jonne on luonteeltaan kämpperi. Kämpperi. Turha sitä kiistämään. Wissiin puolet tänkin viestin lukijoista istuu kulmassa ja yrittää kasvattaa hyvinkin tärkeää "killstreakkiaan". Jos ei muuten onnistu, ni pannaan OMA-infinity-tuubit tulille ja länkytetään. Rage Quit on kanssa näiden hermannien suosiossa, koska KDR.

VIRTA PÄÄLLE! Peli on huono, mutta se ei tarkoita että yhteisön tarttee exploittaa. Joo, en osaa kirjottaa. Kiinnostaa. Oppikaa oleen! Varmasti voitan kaikki quickscope-spedet täältä voorumilta!
Sen voin luvata. xD Xd xD lolllllllll all h0m0 <3

Mä en kämpi, mä heittelen tonnikakskymppisiä talojen katoilta..
Mutta joo objectivee ei hirveesti pelailla. Pääsin heti alussa plänttii molemmat pommit demolitionissa ja eipä niitä kukaa defuusannu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eilen pelatessa oli aika paljon muitakin suomalaisia, joista lähes kaikki tuubasi :confused: . Ei olisi suomalaisista uskonu :D. Noh ennyt väitä että kaikki suomalaiset ovat tälläisiä "nuubeja". Jatkan pelailua vaikka jotkun pelaajat saattavat hieman alkaa ottaa päähän.

Mw2:ssahan on se hyvä puoli, että se local haku todellakin hakee pelaajia vain lähialueelta (Norja, Ruotsi ja Suomi lähinnä). Toisin on esim. Black Opsissa, jossa muun muassa Espanja luokitellaan Suomen "lähinaapuriksi", ainakin peliseuran perusteella... Puta madre jne.. :eek:

Ainoa huono puoli on vaan se, että suomalaiset todellakin ovat kaikista v-mäisintä peliseuraa. En syyllistä nyt kaikkia suomalaisia pelaajia, mutta enpä ole monesti publalla kohdannut CoD:ssä reiluja, niin sanottuja herrasmiespelaajia/objektipelaajia lukuunottamatta tarkkaan valittua PSN-kaverilistan valiojoukkoa... :rolleyes: Kyllähän tuossa Mw2:n julkaisun jälkeen alkoi ns. uusi pelaajakunta tulla esiin... GB-jonnet yms. omasta mielestään ûberkovat pelaajat ovat nyt vallanneet loistavan pelisarjan... CoD4:ssa (jonnet oli vielä tuttipulloiässä) oli publallakin jonkunlaiset herrasmiessäännöt, mutta nykyään CoD:t on tehty lähinnä näitä ADHD-pelaajia varten. Mahdollisimman paljon tungettu kaikkea turhaakin mukaan peliin...

Viestini tarkoitus ei ollut loukata ketään, sanoinpa vaan oman mielipiteeni tämän pelisarjan suunnasta... Ja löytyy niitä vähemmän rakastettavia pelaajia myös Suomen rajojen ulkopuoleltakin!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse pelailen ground waria tai ffa:ta (ihan vain buustereiden metsästys meiningillä) Joka tapauksessa itse en pidä näistä kämppereistä en sitten yhtään, mutta aina niitäkin voi vältellä ja tappaa ne. Itse käytän oikeastaan oli mikä vaan maa niin umppia. Tiedän että se on haukuttu ase ja että siitä on tehty aivan ylivoimainen ase mutta toisaalta eikö kämppereiden lahtaus ole mukavaa kun he eivät odota sitä että heidän taakseen ilmestyisi joku joka tappaisi hänet siihen. Ensinnäkin useat kämpperit laittavat claymorensa alyttömän typeriin paikkoihin mistä selviää aika helposti, en kiellä sitä että jotkut eivät osaisi laittaa sitä kleikkaa oikeaan paikkaa mutta.... Ja onko oikeasti parempaa asetta kun siihen laittaa silencerin ja kun perkkisi ovat marathon cold-blooded ja ninja. Esimerkiksi, jengi käyttää joko nuubituubia tai sniperia wastelandissä mutta kierrät vähän tietä mitä jengi ei yleensä käytä ja kentän reunoilla ja pääset vihollisten taakse ja lahtaat niitä sieltä.

Olen pahoillani jos joku ei saanut selvää tekstistäni.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Täyty oikein funtsata tuota campperi ym juttuja. FFA:ssa mun mielestä kaikki on sallittua mikä ei oo sääntöjä vastaan, tai pelin perusajatusta vastaan kuten boostaaminen. Kämppiminen ihan puhtaana ei oo mun juttu, vaikka sitäkin oon kokeillut, vaan lähinnä piilosta piiloon juokseminen. Joskus koko muu peliseura juoksee samaa rataa ja samaan suuntaan kenttää ympäri sniput tanassa ja näitä sitten on hauska ansoittaa ja väijytellä eri mestoissa. Voi sitä kämppijähuutoa. Joskus on vimon päälle hyviä kämppijöitä jotka puolustaa jotain mestaa varustettuna scavengerilla ja saavat claymoreja sitten enemmänkin. Näitä sitten hauska onkin yrittää vyöryttää. Mut eniveis jokainen tavallaan tuubi kädessä tai kämppien, kaikilla on siihen samat mahdollisuudet ja kaikilla on hyvät mahdollisuudet myös näitä pelityylejä vastaa.

Ei kuitenkaan oo boostereiden metsästyksen voittanutta.

Avaatko Travo enemmän tuota herrasmiespelaamista. Ehkä objektipelimuodoissa tuon nipinnapin ymmärrän että että pelataan sen objektin puolesta täysillä eikä jahdata omia ratioita.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Travo vastaa mun kautta:
mikään toki sinällään ei ole kielletty, peliyhteisö on vaan perseestä. Kauniita runoja toki tuossa yläpuolella... derp
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Avaatko Travo enemmän tuota herrasmiespelaamista. Ehkä objektipelimuodoissa tuon nipinnapin ymmärrän että että pelataan sen objektin puolesta täysillä eikä jahdata omia ratioita.

Tuolla "herrasmiespelaamisella" tarkoitin nimenomaan sitä, että Mw2:sta lähtien objektimuotojen pelaaminen on ollut suoraan sanoen sieltä, mihin aurinko ei koskaan paista. En tiedä onko aika sitten kullannut muistot, mutta en muista CoD4:ssa ikinä päästelleeni höyryjä ulos sen takia, että tiimiläiset tekivät jotain muuta kuin pitäisi. (Sillon kun ei pelaa partyssa, vaan viiden randomin kanssa) Ja mainitaan että objektimuodoista puhuessani tarkoitan pääasiassa Search & Destroyta. (Sitä tulee pelattua 99%:sti..) Pelaaminen on ainakin itselleni hauskanpitoa, mutta siitä on hauskuus kaukana, jos pelaa vaikka juuri S&D:tä matsista toiseen käytännössä 1vs6... Ja pelkästään sen takia, että omat tiimiläiset yrittävät näitä trickshotteja, istuvat nurkassa vaikka olisi oma hyökkäysvuoro jne. Kohteiden suojaamisen ymmärrän, mutta valitettavasti liian paljon näkee pelaajia, jotka periaattessa suojaavat kohdetta, mutta ovat silti hyödyttömiä omalle tiimille.

Lyhyesti siis herrasmiessääntöjen yhtenä "pykälänä" ihan perus toisten pelaajien peli-ilon kunnioittaminen. Pelaa jokaista pelimuotoa sen edellyttämällä tavalla. Jos jahtaa hyviä K/D ratioita, sen voi tehdä vaikka TDM:ssä. Samoin kuin "hienot" 360 asteen pyörähdykset kerrostalon katolta silmät kiinni no scopella -final killcamit onnistuu tietääkseni ihan yhtälailla FFA:n tai TDM:n puolella? :rolleyes:

Toisaalta pelin kehittämisen suunta on ajanut pelaajat käyttämään ns. halpoja keinoja, kuten nuubituubi + danger close, overpowered aseet jne. Lisäksi omasta mielestäni liian isot killstreakit ovat pilanneet ainakin hieman tätä pelisarjaa. Hyvä homma, että keksitään uusia juttuja, mutta itse tykkäisin jos olisi vain ne 3, 5 ja 7 tappoputken palkinnot. Jokaiseen "slottiin" voisi sitten valita yhden vaikka 3-4 eri killstreak rewardista. Nyt kun vaadittavat killstreakit parhaisiin killstreak rewardeihin on 11-25 välillä, suurin osa pelaajista ei saa niitä koskaan ellei pelaa ns. väärällä taktiikalla. (Kämpit yhden lipun lähistöllä, ihan sama valtaako sitä omat vai vihut jne... :rolleyes: ) Päällimmäisenä mielessä lähinnä tuo nuubituubin käyttö (CoD4 vs Mw2), mutta suurin syy siihen on se, että Mw2:ssa ei tainnut olla mitään vastaperkkiä tuolle nuubituubi + danger close yhdistelmälle, vai muistako nyt väärin?

Joku voi tietenkin sanoa, että yhtälaiset mahdollisuudet kaikilla on käyttää kaikkia perkkejä, aseita, pelityylejä jne. mutta itse en pidä sitä kovin hauskana, jos ammut vaikka kranaatin sinne päin ja aina ei tarvi osua edes lähelle kun ropisee XP:tä...

Itse pyrin ainakin suomalaisten seurassa pelaamaan rehdisti, en käytä nuubituubia yms. tai muuten häiritse omalla pelaamisella toisten pelaamista... Toivottavasti vähän avautui tuo edellinen viestini, ei tähän aikaan jaksanut paljon keskittyä kirjoittamiseen, mutta kai tuosta jotain selvää saa... :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli nyt vaan mieleen kysäistä, että mistä sen näkee kuka on pelin HOST pleikkakolmosella pelatessa? Pitemmän aikaa jo lätkinyt ja seurannut näitä "hosti veti johdot seinästä / ownas ku oli hostina" ja olisihan se aika ottaa jo selvää ennenkuin mw3 ilmestyy :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli nyt vaan mieleen kysäistä, että mistä sen näkee kuka on pelin HOST pleikkakolmosella pelatessa? Pitemmän aikaa jo lätkinyt ja seurannut näitä "hosti veti johdot seinästä / ownas ku oli hostina" ja olisihan se aika ottaa jo selvää ennenkuin mw3 ilmestyy :D

Kun peli alkaa otan valikon Selectistä nopeesti esille ja katot kenellä on ensimmäisenä 4 palkkia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuolla "herrasmiespelaamisella" tarkoitin nimenomaan sitä, että Mw2:sta lähtien objektimuotojen pelaaminen on ollut suoraan sanoen sieltä, mihin aurinko ei koskaan paista..
Kiitos selvennyksestä, sen takia kysyin kun IWn foorumilla "veteraanipelaajat" joskus keräsivät omaa pelijengiä suurinpiirtein samasta syystä. Ongema näissä oli vaan että ne oli jenkkejä, ei jenkeissä mitään vikaa muuten ole mutta eri aikavyöhyke oli pieni ongelma ja jenkkihostien peleissä lagi on yleensä melkoinen.

Itse pyrin ainakin suomalaisten seurassa pelaamaan rehdisti, en käytä nuubituubia yms. tai muuten häiritse omalla pelaamisella toisten pelaamista...
Mua ei häiritse toisten tuubailu ja danger closen käyttö.

...peliyhteisö on vaan perseestä...
Jos tuntuu että kaikki muut on jossain yhteisössä perseestä siinä on pari hyvää vaihtoehtoa: katsoa peiliin ja funtsia, että olisko vika kuitenkin näkymässä; vaihtaa maisemaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mua ei häiritse toisten tuubailu ja danger closen käyttö.

Mitä sua vastaan joskus livessä pelasin niin ei varmasti haittaakkaan, kun olet itsekin melko ahkera tuubin, OMA:n yms käyttäjä. :)

Nyky-jonnet eivät vain tajua sitä sääntöä minkä pidemmän kaavan kautta pelanneet ovat oppineet Perfect Darkin ja muiden vanhempien konsoleiden ja pelien kanssa. Sillon pelattiin jaetulla ruudulla ja kenelläkään ei ollu oikeesti pokkaa käyttää halpoja keinoja, koska aika äkkiä jäi peliporukasta pois. Ite en oo oikein koskaan tajunnut sitä ajattelumallia, että kaikki mikä on saatavilla saa ja pitää käyttää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kerro toki Samuli miksei sitä tuubia saa käyttää, kun se pelissä on?

edit. anteeksi TT. :)
 
Ylös Bottom