Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ei kyllä ykkösperkiksi, kranaatit kokonaan s&d poista niin oon tyytyväinen ihan sama sitten mitä niissä homopelimuodoissa käytetään.

No haloo. Mulla on kaks lasta ja niiden tekeminenkin on ollu tosi hauskaa ja nyt mulle vasta sanotaan että olen homo? No oppia ikä kaikki niinkun sanotaan. Kiva kun tääkin tuli sitte selväksi. :confused:

Sitte siihen kranujen heittelyyn. Sen verta jätkille jerkkua ranteeseen että voi heitellä noi heteroiden pläntit kerrostalojen katolle niin sitte on hyvä. Saitko PH, mitä?

No huhhuh taas poijaat..

Eniveis, näyttää turhankin hyvältä, eihän tää ostoslistalla oo ollut mutta nyt tais sinnekin päästä... Joopajoo, jos sitä vaikka sais rahaa jostain moisiin ostoksiin! Taitaa jäädä joulun puolelle :|

Kauhea haloo yhestä "HOMO" kommentista voi sitten nousta. :D Pahoittelen jos loukkasin jotakuta no s&d on kuitenkin pelin parasta antia mw:ssä kun tuli testattua pitkästä aikaa tdm:ää nii huhu mitä pas*aa se oli. Hi**o kun ei jaksa odottaa, näyttää mahtavalta!

Kauhea haloo yhestä "HOMO" kommentista voi sitten nousta. :D Pahoittelen jos loukkasin jotakuta no s&d on kuitenkin pelin parasta antia mw:ssä kun tuli testattua pitkästä aikaa tdm:ää nii huhu mitä pas*aa se oli. Hi**o kun ei jaksa odottaa, näyttää mahtavalta!

Tää on ihan totta! Pelaan tdm:ää vaan jos oon alottanu uuden prestigen tai saalistan aseisiin hedui. Sd ei tuu ku joku 5-15 tappoo yhes matsis ja harvoin ees yli yks heduu. Sd sen olla pitää:cool:

... no s&d on kuitenkin pelin parasta antia mw:ssä kun tuli testattua pitkästä aikaa tdm:ää nii huhu mitä pas*aa se oli. ...

Kannattaa muistaa että kaikilla on mielipiteensä, omasta mielestäni taas s&d on sitä pas*aa, kämppimistä ja niin eespäin. Tdm.sta tykkään paljon enemmän, tosin pelaan tätä pc:llä.

Ja ettei ihan kokonaan off-topiciksi mene niin vaikka olen tätä odottanut kuin sitä kuuluisaa kuuta nousevaa, tuon flag runner pätkän katsottua tuli sellanen fiilis että tämähän on sama cod 4 hieman erilaisella värimaailmalla, uusilla kentillä ja hieman erilaisella perkkijärjestelmällä(?). Mutta kuitenkin se sama, vanha cod 4. Toivottavasti olen väärässä tai ainakin yksinpelin juoni olisi rautaa.

Ei kyllä ykkösperkiksi, kranaatit kokonaan s&d poista niin oon tyytyväinen ihan sama sitten mitä niissä homopelimuodoissa käytetään.

Niin siis tämä perkki toisi kranaattien viskelyn COD4:sen tasolle ja ilman perkkiä ois huomattavasti heikompi. Paistaa Purple Hazen kommenteista vähän ikä esille. Itse en S&D tykkää yhtään, mutta en minä sitä homopelimuodoksi rupea arvostelemaan. COD4:ssä on niin monta eri pelimuotoa, että minun mielestä kaikki pelatkoon mitä lystää.

Niin siis tämä perkki toisi kranaattien viskelyn COD4:sen tasolle ja ilman perkkiä ois huomattavasti heikompi. Paistaa Purple Hazen kommenteista vähän ikä esille. Itse en S&D tykkää yhtään, mutta en minä sitä homopelimuodoksi rupea arvostelemaan. COD4:ssä on niin monta eri pelimuotoa, että minun mielestä kaikki pelatkoon mitä lystää.

Ton "homo" kommentin kirjoitin tarkoituksella ja ilmeisesti ei olisi kannattanut. :rolleyes: Eikä mulla ole mitään muita pelimuotoja vastaan, henkilökohtaisesti pidän vaan S&D:ta parempana. Toivoisin sellaista parannusta tähän että aseiden marksmaneja laskettaisiin vaikka 50 tappoon ja hedut kanssa on meinaan älyttömän työllästä metsästää camoja S&D:ssä joutuu pakoltakin palata tdm:ään. (Kohta joku tulee keulimaan että pah iha helppoo ne kultaset aseet o s&d:ssä saada! IHQ)

mun mielestä noi marksman/ hedu challenget on just hyvin tehty. mutta miks nuupi tuupi on heti, ei tarvii tehä mitään marskannei:confused: hedujen saantimäärääkään ei tarviis mun mielestä laskea että saa niitä värejä aseisiin. toivottavasti gagea ei ole ollenkaan mw2, niin nökis oikeesti ketkä on saanu niitä kulta pyssyjä rehellisesti. ei oo ansaittu jos vaa menee gageen ja siellä vetää kaverin kanssa hedukoita.

Nikezu puhuu asiaa. Ite vedin kultasen ak rehellisesti. säälittävää vetää gagella. toivottavasti MW2 on jotain ton tyylistä että pitää tehä kaikki assault tehtävät että saa jonkun aseen hienoks tai jotain

oisi hyvä, että sais päättää, minkä aseen laittaa sit kultaseks. kuka oikeesti käyttää jotain mini uzia?:rolleyes:

Kyl toi häkkimatsi vois jäädä, mut siitä ei sais heduja kertyä. Välillä tulee haasteita kun on jotain nöyryyttäny, 1 vs 1 u fu**ing noob jne. Jotkut on kuulemma heduja metsästäny häkissä, mene ja tiedä. Ehkä joku tuntee piston sydämessään...

pulpal näkyy aika usein tyyppejä, keillä on unohtunu tuo HSx3 klaanitagi siihen. sitte ku kattoo ku se pelaa, nii sil on hienot värit aseessa.:(

oisi hyvä, että sais päättää, minkä aseen laittaa sit kultaseks. kuka oikeesti käyttää jotain mini uzia?:rolleyes:

Oon samaa mieltä! Silleen vaikka, että kun on kaikki hedut kerännyt niin saat valita yhden aseen jonka kultaat, sitten hedyt nollaantuisi ja kun taas olet kerännyt kaiken niin eikun uutta asetta kultaukseen.Loppujen lopuksi ois hirvee työ saada kaikki kultaan.MW1 olisin NIIN halunnut kultaisen AK-74u:n.Kultainen Barrett olisi kyllä ollut aika koomisen näköinen kultaisena. Harmittaa kovasti, että AK-74u:n matka ei kait jatku MW2:seen :(

Oon samaa mieltä! Silleen vaikka, että kun on kaikki hedut kerännyt niin saat valita yhden aseen jonka kultaat, sitten hedyt nollaantuisi ja kun taas olet kerännyt kaiken niin eikun uutta asetta kultaukseen.Loppujen lopuksi ois hirvee työ saada kaikki kultaan.MW1 olisin NIIN halunnut kultaisen AK-74u:n.Kultainen Barrett olisi kyllä ollut aika koomisen näköinen kultaisena. Harmittaa kovasti, että AK-74u:n matka ei kait jatku MW2:seen :(

mistäs sie tommosta oot kuullu? jos pitää paikkaansa, nii harmin paikka. hyvä asehan tuo on. ja tuo sun esittämä kulta systeemi ois ihan huippu.

Ja jos nyt tähän MW2:een ensinnäkin tulee tuo kultaus niin olisi myös ihan hienoa että ne attachmentitkin tulisivat kultaisiksi. Näen vieläkin painajaisia kultaisesta AK-47:sta jossa on ACOG scope :eek:

Ylös Bottom