Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Itekkin haluaisin servut mukaan missä olisi samanlaiset säätö mahdollisuudet kuin mw:n party puolella mukaan tietenkin vielä mahdollisuus blokata aseita, olisi se nii mahtavaa kun kaikilla olisi käytössä pelkkä snipa tai kaks dessua höystettynä heitto veitsillä:p

niinpä, mutta voi olla että tuosta vain voi unelmoida:(

niinpä, mutta voi olla että tuosta vain voi unelmoida:(

Joo tiedän ettei tollasta tässä vielä nähdä, videon perusteella aivan älyttömän siistä mutta silti vieläkin liian nyyppä ystävällistä, miten tollasessa mapissa voi snipua käyttää ja eikä jää ainakaan epäselvyyttä IW:n lempikonsolista. :rolleyes: Uutta oikeesti pitkää online gameplay videota odotellessa...

Heittopuukko vaikuttais tulevan spessukranaatin tai tavallisen kranaatin tilalle, koska se on tuolla hudissa siinä kohdassa ja häviää sieltä kun se on heitetty. Liekö sitten perkki vai ihan vaan kranaatti. Eipä siitä mitään suuria etuja juuri tule mun mielestä, lähinnä vaan hiljainen, tyylikäs ja nopea tappo vähän etäämmältäkin.

Killstreakeja todennäköisesti on kolme kappaletta (veikkaus), jotka voi siis ilmeisesti (kaikki?) itse valita. Tämä pelaaja oli valinnut killstreakit siis kolmen, neljän ja viiden tapon putkille.

Muutenkin erittäin tyylikäs video! Hyvin oli saatu uutta infoa ja kaivattuja asioita varmistettua kahteen minuuttiin. Kilpikin näytti toimivan hyvin ja tuovan peliin monipuolisuutta. Odotellaan innolla..

Spessuun uskoisin tulevan, koska MW1 oli ainakin niin, että ukko heittää spessun vesemmalla ja normin oikealla.
Ja oikein maukkaalta näyttää MP, mutta pelottaa vain, että mitenkä paljon tämä tuleekaan viemään aikaa :rolleyes:. 2 attachments on vain plussaa, koska aika moni luultavasti tulee käyttämään sitä ja perkkinä se vie paikan 2 tai 3 perkistä. Itse tykkään raudalla ampua, niin saa jonkun "hyödyllisemmän" perkin käyttöön vihuja vastaan :cool:

Joo tiedän ettei tollasta tässä vielä nähdä, videon perusteella aivan älyttömän siistä mutta silti vieläkin liian nyyppä ystävällistä, miten tollasessa mapissa voi snipua käyttää ja eikä jää ainakaan epäselvyyttä IW:n lempikonsolista. :rolleyes: Uutta oikeesti pitkää online gameplay videota odotellessa...

Se loppu ei varmaan ollu samasta mapista. Näytti siinä aika avoimelta.

Eikös tää peli oo 720p-resoluutiolle tehty?

Hauskalta näyttää tuo MP, nopeatempoinen, mutta hauska.

Toivottavasti täs pelis on parannettu vähän maastoutumista. Cod4:sessa on mun mielestä vähän hölmöä, että vaikkapa että mä olisin creecissä ja snipailisin. Sit otan kiikaritähtäimen pois ja etin hetken ilman tähtäämistä et missä olis vastustaja. Sitten mä nään että kentän toisella puolella joku on makuulteen jossain ruohossa.

Siis mua häiritsee ihan sikana, että ei voi olla suojassa vaikka oikeessa elämässä kukaan ei näkis sua. Ei nyt mitää sen tyylistä tarvitsis et vois ryömii armeijan vierestä, niinku siin yhes cod4 tehtäväs. Mut noin kaukaa ees.

Tietty jotkut alkais kämppii enemmän mut must se ei olis niin paha. Ihan kuin kenttäpelaajat olis supertarkemmin piirrettyjä kuin maasto.

Taitaa mennä meikäläisellä ostoon vain yksinpelin takia, kun toi moninpeli on tommosta sohimista, eikä minkäänlaista taktikointia voi edes harrastaa... :(

Toivottavasti täs pelis on parannettu vähän maastoutumista. Cod4:sessa on mun mielestä vähän hölmöä, että vaikkapa että mä olisin creecissä ja snipailisin. Sit otan kiikaritähtäimen pois ja etin hetken ilman tähtäämistä et missä olis vastustaja. Sitten mä nään että kentän toisella puolella joku on makuulteen jossain ruohossa.

Siis mua häiritsee ihan sikana, että ei voi olla suojassa vaikka oikeessa elämässä kukaan ei näkis sua. Ei nyt mitää sen tyylistä tarvitsis et vois ryömii armeijan vierestä, niinku siin yhes cod4 tehtäväs. Mut noin kaukaa ees.

Tietty jotkut alkais kämppii enemmän mut must se ei olis niin paha. Ihan kuin kenttäpelaajat olis supertarkemmin piirrettyjä kuin maasto.

No en tiie, mun mielestä ihan hyvä maastoutus on nyt COD4:ses, tyypit ovat vaan pelanneet sitä jo tyyliin 2 vuotta niin vaan tietää missä ne snipu tyypit kökkii yms. Jos ei millään erota maastosta, niin siinä melko varmasti käy sitten niin, että tyypit makaa niissä puskissa eikä liiku mihinkään.

Omasta mielestä niiden äijien ei pitäisi liikkua silloin kun ovat maastoutuneina... Aika monta kertaa kuollut sen takia kun tyyppi on ruvennut räpläämään asettaan kesken ''väijytyksen'' vaikka ei ole liikuttanut tyyppiä :rolleyes:
Toinen asia mikä ärsyttää on raajat jotka menevät seinien läpi. Mikäs sen mukavampaa kun vastustaja puukottaa sen takia että maiharinpuolikas nyt sattui tulemaan seinän läpi :p

Omasta mielestä niiden äijien ei pitäisi liikkua silloin kun ovat maastoutuneina... Aika monta kertaa kuollut sen takia kun tyyppi on ruvennut räpläämään asettaan kesken ''väijytyksen'' vaikka ei ole liikuttanut tyyppiä :rolleyes:
Toinen asia mikä ärsyttää on raajat jotka menevät seinien läpi. Mikäs sen mukavampaa kun vastustaja puukottaa sen takia että maiharinpuolikas nyt sattui tulemaan seinän läpi :p

Puukotin kerran yhden peltiseinän läpi ton avulla. Voitettiin 4-3 S&D matsi ja olin vika mun tiimissä. Eli oli 1vs.1 tilanne.
Oli siinä sitten selittelemistä ku ei tietenkään nähnyt killcamia, ku matsi loppu heti sen tapon jälkeen. Ei uskonu vaikka kuinka selitin, et en ollu hakkeri ja tullu jostain maan alta.:D

Noi ovat melko harvinaisia, että bootsit törröttää seinien läpi! Kyllähän siitä iloa on jos näkee vastustajan bootsit ja sen avulla poraa seinän läpi, mut sit kun ite yrittää suojatua, niin ei se paljon naurata et sen takia kuolee! Mutta siis, vaikka toistankin jo saman asian, niin jopa nyt COD4:ses esim Overgrounis/Shipment, kun siel on niitä heinäkasoja yms pitkää ruohikkoa, niin oikeesti ei niitä sieltä näe jos ne sielä makoilee, ellei sitten lähe oikee tarkaan tutkimaan mestoja. Joten ei mielellään mitään super maastopukuja!

Taitaa mennä meikäläisellä ostoon vain yksinpelin takia, kun toi moninpeli on tommosta sohimista, eikä minkäänlaista taktikointia voi edes harrastaa... :(

Hyvin päätelty n. 2min videon perusteella, joka markkinointimielessä tehty mahdollisimman toiminnantäyteiseksi ja jenkkiteinejä miellyttäväksi.

Eiköhän nyt kuitenkin kannata rauhassa odotella koko versiota, hyvä siitä tulee.

Toi pelimuoto oli Flag Run, kyllä sieltä löytyy se nukkumista muistuttava HCsd varmaan myös.

Hyvin päätelty n. 2min videon perusteella, joka markkinointimielessä tehty mahdollisimman toiminnantäyteiseksi ja jenkkiteinejä miellyttäväksi.

Eiköhän nyt kuitenkin kannata rauhassa odotella koko versiota, hyvä siitä tulee.

CoD 4:sessa alkoi kanssa ärsyttämään, kun kaikki viskoo naatteja toiselle puolelle karttaa ja ammuskelee niillä nuubituubeilla jatkuvasti...

Mutta sen näkee sitten, kun peli ilmestyy että jaksaako moninpeliä pelata vai ei..

CoD 4:sessa alkoi kanssa ärsyttämään, kun kaikki viskoo naatteja toiselle puolelle karttaa ja ammuskelee niillä nuubituubeilla jatkuvasti...

Mutta sen näkee sitten, kun peli ilmestyy että jaksaako moninpeliä pelata vai ei..

Luin sinun kommenttisi ja rupesin miettimään, että olis loistava parannus jos kraattien heittoa voisi vähän rajoittaa. Eihän jokainen pelaaja voi olla Tero Pitkämäen mukaan mallinnettu.

Eiköhän helpoin tapa lopettaa ne nuubitukset alusta ole laittaa esim 7 sekunnin grenade/gl blokki päälle...

Ylös Bottom