Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mikä tulee olemaan tämän pelin ikäraja?
Omistan COD4 ja odotan tätä peliä innolla,mutta;
vanhempani eivät valitettavasti anna minun pelata,jos tästä tulee K-18.
On kuulemma laitonta ostaa alaikäiselle.
Tulispa K-16 :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Pistetään tännekin otos tuosta Xbox 360:n Modern Warfare 2 -myyntipakkauksen lehdistötiedotteesta:

On Nov. 10, Activision Publishing, Inc. will release Infinity Ward’s “Modern Warfare 2.” The title continues the gripping and heart-racing action as players face off against a new threat dedicated to bringing the world to the brink of collapse. “Modern Warfare 2” is rated PEGI 18+.


En muistanut, oliko tuolle vielä aikaisemmin saatu vahvistusta. VET voi tietenkin halutessaan pudottaa ikärajaa, mutta epäilen.

Vesinokkaeläin "Mikä tulee olemaan tämän pelin ikäraja?
Omistan COD4 ja odotan tätä peliä innolla,mutta;
vanhempani eivät valitettavasti anna minun pelata,jos tästä tulee K-18.
On kuulemma laitonta ostaa alaikäiselle.
Tulispa K-16"

valitettavasti on tällä hetkellä18+:(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Toivottavasti pelihaku ei muutu yhtään. Ehkä jenkkiläiset nig... motherf... huutelijat voisi jäädä haun ulkopuolelle.

Toivottavasti pelinhaku muuttuu paljon koska nykyinen on jopa Halo 2:en "Matchmaking"-järjestelmään verrattuna lähinnä vitsi. Nykyisellään nelosen pelinhaku on todella alkeellista eikä todellakaan mahdollista kilpailullista pelaamista.

Pelimoodia ennen pitäisi saada valita ainakin seuraavista seikoista:
1) Good connection (eli jenkkejä vastaan ei tarvitsisi ikinä pelata tällä) tai Own language (mikä olisi määriteltävissä PSN-tilin kansallisuuden kautta). Mieti jos hakisit own language-filtterillä niin pelaisit koko illan pelkästään suomalaisia vastaan?

Minulla vähän naurattaa tuo "Deathstreak" juttu koska en ymmärrä miksi huonompaa pelaajaa pitäisi tukea enemmän? Ennemminkin koko nykyinen pelinhakujärjestelmä pitäisi romuttaa ja muuttaa sitä niin, että peliä pitkään pelanneet, todella kokeneet pelaajat pelaisivat vain kokeneita vastaan ja vasta-alkajat vain vasta-alkajia. Tämä edelleen ohjaisi koko pelaamista enemmän taitopelaamisen ja kilpailullisen pelaamisen suuntaan kun joka matsissa olisi yleistä tasoasi suunniilleen vastaavia vastustajia.

Yritän tässä selittää mitä tarkoitan edellisellä:
2) Pelaajien taitotason huomioiminen. Nykyisellään nelosessa pelinhakumoottori ei mitenkään huomioi pelaajien kokemustasoa tai partyn koon suuruutta. Tuohon pitäisi tulla filtterit väliin jotta esim. 20pv pelannut, hyvin kokenut pelaaja ei pääsisi pawnimaan ensimmäistä fps-peliään juuri aloittanutta nyyppää. Mitä järkeä on siinä, että pelinhaku nykyisellään ei mitenkään huomioi partyjen suuruutta? Mietitään asiaa vasta-alkajan näkökulmasta. Lähdet ensimmäiseen FPS-peliisi ikinä. Vastaasi tulee party jossa on 6 kultaristiä joilla on jokaisella vähintään 20 vrk;ta pelkästään publakokemusta.

Missä on hauskuus tuosta tilanteesta aloittelijan näkökulmasta?

Eli XP ratkaisi pelihaussa kuka pelaa ja ketä vastaan. Tietysti pelin launchissa kaikki tietysti pelaisivat kaikkia vastaan kun kaikki aloittavat XP:n keräämisen nollasta. Pelin ikääntyessä korkeamman kokemustason keränneet pelaajat eivät enää saisi vastaansa matalan kokemustason omaavia pelaajia ja päinvastoin.

Pelissä voisi olla kaksi tasoa XP:lle. Kokonaiskertymä esim. pelin kaikissa pelimuodoissa ja privoilla käytetystä peliajasta sekä pelimoodikohtainen XP. Tämä kerryttäisi kokonaisXP:tä joka vuorostaan olisi yksi filtteri pelinhakumoottorissa. Eli vaikka olisit todella kokenut HCSD-pelaaja niin ensimmäisellä Domination-pelillläsi saisit vastaan matalamman tason pelaajia kuin HCSD:ssä sinulla tulisi expasi mukaan vastaan.

Koko tästä XP:n keräämisestä saisi ihan eri tavalla irti jotain jos tappiosta menettäisi expaa. Tämä suuntaisi objektiivipelimuodoissa kaikkia pelaamaan oikein yhteisen hyvän eteen eikä vain frägäämään porukkaa jostain piilosta kartan nurkasta.

Vielä jos tässä olisi sisäinen klaanituki mukana. Yhtenä varitaationa pelinhaussa olisi suoraan klaanipelien pelaaminen pelinhakujärjestelmän sisällä. Peleistä saatava XP kerryttäisi klaanin XP:tä ja tappiosta sitä menetettäisiin ladderimatsien tapaan.

Katsokaa vaan niin IW ei varmaan huomioi tätä "Kokemus & Party-size" asiaa edelleenkään mitenkään. Tuolloin ei tarvitsisi kehittää mitään spawnista 10 sekunnin extrahealtheja yms. asioita kun vastustajat olisivat samaa tasoa eivätkä täysin ylivertaisia niinkuin se nykyisellään nelosessa monesti on.

Tuo "Host migration" ei ole mikään suuri ihmetyksen aihe. Sen pitäsi olla 2009 vuonna itsestään selvyys koska se oli jo 2004 vuonna Halo kakkosessa. Mulla vähän pelottaa, että kaikki nää perkit, streakit yms. kyllä osataan mutta oikeasti tällaisiin kivijalka-asioihin, syviin perusteihin sille miten tuo onlinepelinhakujärjestelmään voitaisiin toteuttaa ei ehkä käytetä aikaa?

Jos oikeasti halutaan "että kaikilla on hauskaa" kuten Bowling videohaastattelussa totesi niin perusteet tuolle "hauskuudelle" ovat mielestäni juuri tuossa kokemuksen huomioimisessa pelinhaun kautta.

Olen puhunut.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tän pelin ikäraja/suositus on näköjään k16 tuskinpa k18 koska peliä ei vielä ole arvioitu joten pelikaupat näyttää pelin ikärajaks k18 ja pelistä tulee vielä erikseen hardened version eli rajumpi versio ja se on nähtävästi 18, normaali versio on sit k16 (tää oli niille jotka halus tietää tän pelin ikärajan)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ja jos tosissaan haluat pelin ja peli on k18 tilaa esim:saksasta , ite sain saksan killzone 2 version joka on saksassa kielletty alle 14 vuotiailta(luki levyssä) ja suomi versio on k18,joten tilaa saksasta vaikkapa,k18 pelit saattaa olla saksassa k14 merkittyjä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tilaa netistä ite;) Videoiden perusteella pitäisi olla sama ku COD4 sillä eihän siel edes veri lennä muutakun omalle näytölle(mansikka hilloa!) ku suhun osuu:rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Hehh sanoinpahan vain mitä tiedän näistä asioista, teidän vastatukset mun mielästä on oikeita mut varmaa ei voi sanoa koska peli ei ole vielä ilmestynyt joten vedäytyn pois tästä k18 jutusta.Muuten ootteko kiinnostunu modern warfare 2 madcatz pelikonsoliohjaimista aika hienon näkösiä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Hehh sanoinpahan vain mitä tiedän näistä asioista, teidän vastatukset mun mielästä on oikeita mut varmaa ei voi sanoa koska peli ei ole vielä ilmestynyt joten vedäytyn pois tästä k18 jutusta.Muuten ootteko kiinnostunu modern warfare 2 madcatz pelikonsoliohjaimista aika hienon näkösiä.

VIELÄ KERRAN, SE ON VARMAA ETTÄ PELISTÄ JULKAISTAAN VAIN YKSI VERSIO!
Menikö jo perille? Noi madcatsin ohjaimet on luultavasti pelkkää rahastusta vaikka niistä pari lisä näppäintä löytyykin, pysyttelen luultavasti sonyn omassa dualschokissa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Toi kokemukseen perustuva pelin haku sakkaa siinä vaiheessa kun paikalle saapuu kakkos accolla pelaava cod-beast. Mikä nyt on vähän pienempi ongelma kun tää nykyinen. Tosin onhan nyyppiä oltava että voi itse näyttää edes hiukan hyvälle. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Siis nuo collector editionien nimet tulevat luultavamminkin edellisen osan kahdesta vaikeimmasta vaikeustasosta eli juuri hardened ja veteran.

Itse pidän kyllä MW2:n ympärillä pyörivää rahastusta lähinnä erittäin naurettavana. Ensin pyydetään pelistä, joka ei ole mitenkään erilainen kuin muut pelit hieman korkeampaa hintaa, sitten myydään törkeällä ylihinnalla ohjaimia, joissa sattuu olemaan ainoa erilaisuus pelin logo ja tähän vielä päälle julkaistaan MW2 -versio xbox 360:stä...

mitähän seuraavaksi?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Siis nuo collector editionien nimet tulevat luultavamminkin edellisen osan kahdesta vaikeimmasta vaikeustasosta eli juuri hardened ja veteran.

Itse pidän kyllä MW2:n ympärillä pyörivää rahastusta lähinnä erittäin naurettavana. Ensin pyydetään pelistä, joka ei ole mitenkään erilainen kuin muut pelit hieman korkeampaa hintaa, sitten myydään törkeällä ylihinnalla ohjaimia, joissa sattuu olemaan ainoa erilaisuus pelin logo ja tähän vielä päälle julkaistaan MW2 -versio xbox 360:stä...

mitähän seuraavaksi?

Eihän toi rahastus ole keneltäkään pois, lähinnä tuo lisää vaihtoehtoja.
Jos sua ei kiinnosta maksaa extraa logosta niin osta ohjain ilman extroja.
Parempihan se vaan on kun valinnanvaraa löytyy, vaikka naurettavaa olisikin :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Koska Suomessa K18-pelien myyminen ja MYÖS LUOVUTTAMINEN (eli esim. täysi-ikäinen kaveri ostaa) alle 18-vuotiaalle on laitonta, poistin melkeinpä kaikki aihetta koskevat viestit. Jos olet alaikäinen ja mietit pelin hankkimista, pidä ajatukset omana tietonasi. Kaikenlaiset kikkakolmoset pelin saamiseksi tullaan jatkossakin poistamaan surutta.

PS. Sinällään alaikäinen saa pelata K18-pelejä, eli vastuuseen joutuu se taho, joka pelin on hänelle myynyt tai muulla tavalla toimittanut. Kotirauhan piiriin suojatussa kodissa K18-pelin luovuttaminen alaikäiselle ei enää ole rangaistava teko, mutta se on moraalisesti väärin.

(Tähän viestiin ei tarvitse kommentoida mitään. Jos aiheesta haluaa vääntää, vastaa johonkin toiseen ketjuun. Pidetään tämä edelleen MW2-hypetysketjuna, jookos-kookos.)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tässä pelissä saattaa olla samoja moninpeli mappeja kuin cod4 koska pelintekijän haastattelussa sanottiin näin : haastettelija:how many maps you guys going to put the game? pelintekijä:good amount. haastattelija: over twelve? pelintekjä:there are lot fun maps. haastattelija:are you reforged old call of duty maps for this game? pelintekijä:there are lot fun maps(naurua). tässä linkki haastatteluun Modern Warfare 2 Video Game, Multiplayer Interview | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Eikös COD5:ssa saanu aina yhden custom slotin lisää kun otti prestigen? (en oo varma oon pelannu vaan betaa) Mutta se on ihan mukava lisä koska ne 5 custom classia on liian vähän

mihin niitä slotteja niin paljon tarvii?viis on riittäny mulle vallan mainiosti nelosessa ja wawissa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Yritän tässä selittää mitä tarkoitan edellisellä:
2) Pelaajien taitotason huomioiminen. Nykyisellään nelosessa pelinhakumoottori ei mitenkään huomioi pelaajien kokemustasoa tai partyn koon suuruutta. Tuohon pitäisi tulla filtterit väliin jotta esim. 20pv pelannut, hyvin kokenut pelaaja ei pääsisi pawnimaan ensimmäistä fps-peliään juuri aloittanutta nyyppää. Mitä järkeä on siinä, että pelinhaku nykyisellään ei mitenkään huomioi partyjen suuruutta? Mietitään asiaa vasta-alkajan näkökulmasta. Lähdet ensimmäiseen FPS-peliisi ikinä. Vastaasi tulee party jossa on 6 kultaristiä joilla on jokaisella vähintään 20 vrk;ta pelkästään publakokemusta.

Mä oon eri mieltä tossa taitotason huomioinnissa (partykoko pitäis tosin huomioida, hyväkään pelaaja ei pärjää yksin järjestäytynyttä 6 hengen tiimiä vastaan). Taitotaso pitäisi ottaa huomioon vain ihan alussa, ehkä maksimissaan 10 ekaa leveliä. Sen jälkeen ihan randomit sekatiimit. Eihän ne aloittelijat koskaan opi pelaamaan, jos jatkuvasti joutuvat samantasoisia vastaan. Ja kyllähän meitä hyviäkin pelaajia alkaa ottamaan päähän, jos peleissä joutuu jatkuvasti keskittymään, jos sattuu olemaan pelkästään samantasoisia peleissä. Ei se oo hauskuutta, jos jatkuvasti täytyy pelata täysillä.

Ja vaikka tällainen systeemi tulisi, niin sen pitäisi ottaa huomioon jo niin monta eri asiaa toimiakseen, että pelihaku luultavasti kestäisi paljon kauemmin. Pelkästään xp:n kanssa ei todellakaan löydy samantasoista seuraa. Cod4:ssa jo on niin paljon niitä kultatähtiä, jotka ovat huonompia pelaajia kuin vasta peliuransa aloittaneet. Eli pitäisi ottaa huomioon kd-ratiot, w/l-ratiot yms.

Tasokkaita pelejä ei kyllä löydy tästäkään pelistä ees hakemalla, se on vain tuurista kiinni, joten aloittelijoilla on muutenkin aika helppoa ilman tällaista systeemiä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mä oon eri mieltä tossa taitotason huomioinnissa (partykoko pitäis tosin huomioida, hyväkään pelaaja ei pärjää yksin järjestäytynyttä 6 hengen tiimiä vastaan). Taitotaso pitäisi ottaa huomioon vain ihan alussa, ehkä maksimissaan 10 ekaa leveliä. Sen jälkeen ihan randomit sekatiimit. Eihän ne aloittelijat koskaan opi pelaamaan, jos jatkuvasti joutuvat samantasoisia vastaan. Ja kyllähän meitä hyviäkin pelaajia alkaa ottamaan päähän, jos peleissä joutuu jatkuvasti keskittymään, jos sattuu olemaan pelkästään samantasoisia peleissä. Ei se oo hauskuutta, jos jatkuvasti täytyy pelata täysillä.

I disagree, Huomattavasti mukavampaa on vetää tasasta matsii kun olla jossai yli-juoksu pelissä jommallakummalla puolella.
Mutta en usko että tulee mitään tollasta systeemi, koska tollaset tuppaa olee melko manipuloitavis ellei se ois niin moni mutkan että ei mitään rajaa. k/d, w/l, s/pt ei riittäs. Kun ne callsings jutskatki.. plaa blaa.. ps3 ei riitä .. aww
 
Ylös Bottom