Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Pelaa hardcore pelimuotoja?

HC:ta tulikin pidemmän aikaa pelattua juuri tämän vuoksi, mutta lopuksi meni hermot team killereihin ja nuubituubi pelleihin. Nyt sitten hakataan normia ja itketään kun barretti ei tapa yhdestä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

En pelaa HC:ta oon vaan niin paska siinä.. ehk se johtuu siit ku HC on TÄYNNÄ camppereita.. yleensä tapposuhde 1 tappo 5 kuolemaa HCSD:s :D Normis toisin päin 5 - 1
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

En pelaa HC:ta oon vaan niin paska siinä.. ehk se johtuu siit ku HC on TÄYNNÄ camppereita.. yleensä tapposuhde 1 tappo 5 kuolemaa HCSD:s :D Normis toisin päin 5 - 1

5/1 kd-ratio! Sinuthan pitäis nähdä livenä, nimittäin mun kaverilistalla on muutama puoli-jumala eikä nekään tommosella keskiarvolla vedä! Ja jos oot vielä täysi-ikänen ja reipas, niin klaaniakin olis tarjolla. :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Täällä on haastattelu koskein multiplayeria. Itse en tiennyt, että riot shield on primary weapon. Eli voit valita joko M4 tai riot shield. Mappejakin on enemmän kuin COD4:ssä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

mun kaverilistalla on muutama puoli-jumala

Kiitti kohteliaisuudesta.

Mitä peliin tulee, onhan se kiva itkeä/hehkuttaa kaikkea uutta mitä tulee, mutta kellään täällä ei varmaan ole oman käden kokemusta. Jos peli on tipankin parempi kuin edeltäjänsä, oon enemmän kuin tyytyväinen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Täällä on haastattelu koskein multiplayeria. Itse en tiennyt, että riot shield on primary weapon. Eli voit valita joko M4 tai riot shield. Mappejakin on enemmän kuin COD4:ssä.

Kiitos tästä linkistä, oli taas lisää tietoa mm. teamkillereistä. Matchmakingia on parannettu, mutta miten? Oh well, odottavan aika on pitkä. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Täällä on haastattelu koskein multiplayeria. Itse en tiennyt, että riot shield on primary weapon. Eli voit valita joko M4 tai riot shield. Mappejakin on enemmän kuin COD4:ssä.

Will you be able to play multiplayer with two people on one console, going online together?

No.

No höh :(

Toivottavasti tekevät vielä jonkun toisenkin moninpelimuodon samalta koneelta kuin Spec-Opsin kun ei sitäkään varmaan loputtomasti jaksa tahkoa... :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Helvetin siisti olisi, jos tulis map packkien lisäksi gun pack(sais tulla vasta jonkun ~vuoden päästä, niin saisi kaikista aseista otettua kaiken irti) ja spec-opsiin lisää mappeja (jos tekisivät niin näppärästi, kuin Army of Twon tekijät,että ilmaiseksi pistivät uusia mappeja)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tietääkö kukaan mikä tän pelin sopiva vasteaika olisi nettimoninpelissä ja mikä on alhasin nettiyhteyden nopeus tähän moninpeliin että ei lagi?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

PurpleHaze sanoi:
Jaa a, kun kokopeliä ei olla edes vielä julkaistu. :rolleyes:

Luultavasti samaa luokkaa kuin nelosessakin... itse pystyin niinsanotusti ownaamaan 3g yhteydellä. Aika usein latency on ollut tokavihreällä pykälällä ja silloin pelitti hyvin :) Jos se kuitenkin keltaselle meni niin paskat pelistä ja raivo nousi pintaan :D Suosittelen kuitenkin dsl liittymää :D vähän saattoi aiheesta poiketa :p

Äijä sanoi:
Ehkä sil ei oo stopping powerii =) Ja tollanen paskahan barret on COD4:ssäkin, helvetisti hitmarkereita tulee..

Johan Barretti olisi YLIVOIMAINEN isoilla kirjaimilla jos kuolisi laakista. rämpyttää vaa nappulaa ja kyllä se osuu, kun ei ole pulttilukollakaan varustettu :p Oma suosikkini nelosessa oli... mikä helvetti se olikaan. sama ase mikä Merijalkaväen miehessä eilen oli :p Kuitenkin se ensimmäinen
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Barretti on hyvin mielestäny balancattu.

Muute tuli tossa varattua mw 2 discshopista sillast viel vaan kysyisin et tuleehan se ihan normi versiona sielt ku ahvenanmaaltahan ne sen lähettää ja ruotsia siel sivullakin puhutaan joissain kohdissa et onhan se ihan se versio jota saa mistä tahansa kaupasta suomessa ? mut regular editionin varasin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Barretti on hyvin mielestäny balancattu.

Muute tuli tossa varattua mw 2 discshopista sillast viel vaan kysyisin et tuleehan se ihan normi versiona sielt ku ahvenanmaaltahan ne sen lähettää ja ruotsia siel sivullakin puhutaan joissain kohdissa et onhan se ihan se versio jota saa mistä tahansa kaupasta suomessa ? mut regular editionin varasin.

Eiköhän Euroopassa kaikki versiot ole multi languageja :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Luultavasti samaa luokkaa kuin nelosessakin... itse pystyin niinsanotusti ownaamaan 3g yhteydellä. Aika usein latency on ollut tokavihreällä pykälällä ja silloin pelitti hyvin :) Jos se kuitenkin keltaselle meni niin paskat pelistä ja raivo nousi pintaan :D Suosittelen kuitenkin dsl liittymää :D vähän saattoi aiheesta poiketa :p



Johan Barretti olisi YLIVOIMAINEN isoilla kirjaimilla jos kuolisi laakista. rämpyttää vaa nappulaa ja kyllä se osuu, kun ei ole pulttilukollakaan varustettu :p Oma suosikkini nelosessa oli... mikä helvetti se olikaan. sama ase mikä Merijalkaväen miehessä eilen oli :p Kuitenkin se ensimmäinen

M16?

Tietääkö kukaan mikä tän pelin sopiva vasteaika olisi nettimoninpelissä ja mikä on alhasin nettiyhteyden nopeus tähän moninpeliin että ei lagi?

Riippuu aika paljon hostista mutta ihan hyvillä yhteyksillä nelonen sujui itselläni vaikka netti oli alle megan :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Parasta on pelata yksin (plus 5 randomia omalla puolella) ja vihu tiimi on joku klaani. Sitten kun on ite kantanut SD:n tilanteeseen 3-3 ja olet juuri defuusamassa voittoa kotiin, vastapuolen klaanin pelaaja joka toimi hostina pistää pelin kiinni.

Toi kyl itseäni ärsytti suunnattomasti, tosin onneksi tulevassa ei pitäisi noita ongelmia tulla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Juuri tuo Äijä editoi ton M16 thon Alukshan siin oli joku muu?Vai näinköhän harhoja mut sitä ekaa tarkkuuskiväärii kyl tarkotin M40A3 vai mikä se oli

Joo siin oli ens M16A4 mut en ollut varma että oliko se ''A4'' joten otin sen pois :D
 
Ylös Bottom