Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Jos haluaa näppis + hiiri systeemillä pelata, niin ainahan Call of Dutyt tulevat PC:lle. (ja vieläpä graafisesti paremman näköisinä, jos on tarpeeksi hyvä kone)

Itse olen pelaillut PuuCeellä noita nettiräiskintöjä jostain varmaan vuodesta 2002 ja olen näppis + hiirellä jopa melko hyvä. Siispä en näe syytä minkä takia alkaisin nyt pelata FPS-pelejä konsolilla, vieläpä kun tuli ostettua uusi tietokone + 22" Lenovon näyttö tuossa kesällä. :) Kaikki muut pelit sitten ilman muuta PS3:lle.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

tietääkö kukaan koska call of duty: modern warefare 2 julkastaan?????
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Eipä ole missään tarkkaa päivämäärää, mutta sen oletetaan ilmestyvän 2009 loppupuolella.

Luulen että marraskuussa. COD4 ilmestyi marraskuussa 2007, COD5 ilmestyi marraskuussa 2008 ja luulen että kutonen ilmestyy samalla tavalla marraskuussa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Luulen että marraskuussa. COD4 ilmestyi marraskuussa 2007, COD5 ilmestyi marraskuussa 2008 ja luulen että kutonen ilmestyy samalla tavalla marraskuussa.

kyllä taitaa olla niin, että jos ei ihmeellisempää peliuudistusta (esim. pelimoottoria) tule niin tuttu marraskuu on taas kiikarissa. Pitänee vain tarkkailla tuleeko pelistä lähiaikoina tarkempaa tietoa pelin teknologiasta (ei niinkään uusista mahdollisuuksista mitä pelissä voi tehdä)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

kyllä taitaa olla niin, että jos ei ihmeellisempää peliuudistusta (esim. pelimoottoria) tule niin tuttu marraskuu on taas kiikarissa. Pitänee vain tarkkailla tuleeko pelistä lähiaikoina tarkempaa tietoa pelin teknologiasta (ei niinkään uusista mahdollisuuksista mitä pelissä voi tehdä)
Vaikka siihen jotain uusinta uutta laitettaisiinkin, niin silti saattaisi tulla tuossa ensi marraskuussa. Eikös sitä kuitenkin ole valmisteltu jo Treyarchin tehdessä WaW:a?
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Kyllä tietääkseni tätä MW 2:sta aloitettiin tekemään jo pian MW julkaisun jälkeen. En sitten tiedä kuinka aktiivisesti, mutta on sitä kuitenkin jo aika pitkään tehty.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

uudella pelimoottorilla sais tulla että ois ihan omannäkönen peli ettei mikää modern warfare 1.1

Ei kyllä suoraan sanottuna tee mieli odottaa mitään viilattua CoD4 vaan kokonaan uusi peli olisi ihan jees. Toki nelosessa on paljon toimivaakin aineistoa ei sillä. Mutta eikös nelosen moottorilla ole nyt tullut kaksi codia, se on kaksi vuotta vanha joten varmasti saataisiin jotain mahtavaa aikaan kun laitettaisiin uusi moottori alle (Tai IW ainakin saisi).

Ja tosiaan muistelen kuulleeni että peli on ollut työn alla jo kun Teyarch teki WaWin. Eli ei voi ennakoida mitä kaikkea IW on saanut muutamassa vuodessa aikaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Joo en minäkään kaipaa mitään uutta COD4:ta. Siihen ois yhtälailla riittänyt isomman uuden map-pakin ja parin uuden tussarin päivitys. Jotain uutta nyt kaivataan (enemmän kun uudet mapit + uusia hassuja perkkejä).

Pelin nimi (kehitysnimi) ei tosin kovin lupaavalta vaikuta. Ostoonhan se menee jokatapauksessa, etenkin jos IW on työstämässä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Pelimuodot:
-Core
Kaikki pelimuodot normina, radarit on jne.

-HardCore
KAIKKI pelimuodot HC:na

-OldCore
Se ns. Pro-mode. Kaikki pelimuodot ilman tähtäimiä, perkkejä, radareita, kill streakseja.

Eikä mitään kustomointeja. Jugga+ kaikki mahdolliset luotiliivit.. Think about it. Jotain sotamaalauksia naamaan ja aseeseen kevyttä väritystä, olis hyvä, mutta ei mitään suurempaa. Ja perkkejä vähemmän. Ja kultaset aseet, eikä cagea. Rankkisysteemiä paremmaksi.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Aivan varmasti päätyy myös minun pelikaappiini.. CoD: WaW oli huikea pettymys, ainoa ilonpilkku siinäkin oli ZombiMoodin hakkaus..
Mutta ensimmäinen Modern Warfare oli todella hyvin toteutettu ja uskon seuraajasta tulevan vielä parempi nykymaailman sotapeli. Mutta huomautan tossa sun viestissäs, että kyllä vain ainakin CoD 2:ssa oli mahdollisuus ajaa tankkeja :p
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Aivan varmasti päätyy myös minun pelikaappiini.. CoD: WaW oli huikea pettymys, ainoa ilonpilkku siinäkin oli ZombiMoodin hakkaus..
Mutta ensimmäinen Modern Warfare oli todella hyvin toteutettu ja uskon seuraajasta tulevan vielä parempi nykymaailman sotapeli. Mutta huomautan tossa sun viestissäs, että kyllä vain ainakin CoD 2:ssa oli mahdollisuus ajaa tankkeja :p

Korjaan, CoD UO:ssa pystyi ajamaan. Kakosessa ei.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Onkos tästä vielä tullut mitään trailereita tms? Innolla odotan ensimmäisiä väläyksiä tästä pelistä :rolleyes:
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Onkos tästä vielä tullut mitään trailereita tms? Innolla odotan ensimmäisiä väläyksiä tästä pelistä :rolleyes:

Eipä ole tullut mitään muuta tietoa, kuin nimi ja ilmeisesti se, että julkaisu olisi joskus ensi vuoden lopulla(?).
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Peli vois alkaa siitä mistä nelojen jäi. Sillä se jäi vähän avoimeksi. Siitä voisi kuitenkin tulla vanhan kertausta, joten en tiedä. Pelin tarina oli hyvä, mutta ehkä hieman lyhkänen nelosessa. Eli muutoksia uuteen. Online oli hyvä, mutta niinkuin luin ekat viestit pukuja voisi muokata onlinesssa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Eikös kakosen singlessä ollu pari tankkimissionia? Mutta multi on sitten asia erikseen.

Kyllä siitä taisi muutamia löytyä. Mutta taitaa lähes jokaisessa codissa jotka kertoo WW2:sesta olla muutama ajoneuvokenttä tungettuna mukaan. Ajattelin vaan tosin tuota multin tankki peliä ensin :o

Peli vois alkaa siitä mistä nelojen jäi. Sillä se jäi vähän avoimeksi. Siitä voisi kuitenkin tulla vanhan kertausta, joten en tiedä. Pelin tarina oli hyvä, mutta ehkä hieman lyhkänen nelosessa. Eli muutoksia uuteen. Online oli hyvä, mutta niinkuin luin ekat viestit pukuja voisi muokata onlinesssa.

Tarina voisi kieltämättä jatkua hieman. Mutta varmaankin meillä on taas aivan uusi CoD aivan uudella Cpt Pricellä :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

uudella pelimoottorilla sais tulla että ois ihan omannäkönen peli ettei mikää modern warfare 1.1

Öööhhh... Mites toi Unreal Engine 3? Pyöriny "pari" vuotta ja edelleenkin toimii (GoW, GoW2, Mass Effect...). Source:kin ollut 4-5vuotta ja vielä julkastiin L4D- joka toimi eikä sekään mikään sysiruma ollut.

Mulle se sama moottori kelpaa, saahan sitä viilattuakin.

Odotellaan tätä kyllä innolla, ensimmäinen MW kun kolahti niin että nuppi natisee edelleen. ;)
 
Ylös Bottom