Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

CoD4:n pelattavuus on oikeesti aivan järkyttävän hyvä. Perkit pois tai healtit vakioiks. Jonkin näköne Promode pc tyylii olis mahtava klaanipelejä aatellen. Ei ajoneuvoja todellakaan, koska ei se silloin ole cod. Uusia, todella näyttävän näköisiä ja kokoisia mappeja kuten cod4:ssä. Ehkä nyt jonku isommankin vois laittaa periaattees. Autoaimi pois ja paremmat servut. Gage matsit pois jne. Eiköhän se IW osaa jotain! ;)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

CoD4:n pelattavuus on oikeesti aivan järkyttävän hyvä. Perkit pois tai healtit vakioiks. Jonkin näköne Promode pc tyylii olis mahtava klaanipelejä aatellen. Ei ajoneuvoja todellakaan, koska ei se silloin ole cod. Uusia, todella näyttävän näköisiä ja kokoisia mappeja kuten cod4:ssä. Ehkä nyt jonku isommankin vois laittaa periaattees. Autoaimi pois ja paremmat servut. Gage matsit pois jne. Eiköhän se IW osaa jotain! ;)

Jepulis. Ja aseet vielä realistisemmaksi. Olisi hienoa jos saisi itse päättää ampuuko sarja- vai kertatulta. Pyssyjen ääniin voisi myös panostaa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Jepulis. Ja aseet vielä realistisemmaksi. Olisi hienoa jos saisi itse päättää ampuuko sarja- vai kertatulta. Pyssyjen ääniin voisi myös panostaa.

joo tuo olis siistii kun vais vaihtaa aseis sarja vai kerta, ja se näkyis kun se tökkää siin asees sen klipsun johkin suuntaan. tulis vaan se että saa servun valita ite niin se olis tosi mahtavaa
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

joo tuo olis siistii kun vais vaihtaa aseis sarja vai kerta, ja se näkyis kun se tökkää siin asees sen klipsun johkin suuntaan. tulis vaan se että saa servun valita ite niin se olis tosi mahtavaa

Joo noi ehdottomasti, ja se ois myös ihan kiva et saa valita haluamansa radan ja pelimuodon ku lähtee servuja ettiskelee.. Niinkun BFBC:ssä ainakin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Minun mielestä tärkeimmät jutut jotka kuuluisi olla mukana:

1. Realistisemmat aseet, rekyylin säätäminen, bursti ja silleen
2. Enemmän mäppejä, isompia ja pienempiä.
3. Warhawk- tyyliset servut. Ei mitään rändöm- peliseuraa
4. Auto-aim POIS!!!
5. Enemmän aseita, se olis gutaa.
6. Jollakin tavalla pelin taktisemmaksi, kuten killzone 2 näyttää olevan. Hitaampi juoksunopeus vaikuttaa jo paljon, joku klaani tuki, squadeja.

Siinä pari juttua. :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

joo jos servun vois valita itse se olis jo hyvä. Itselläni on muutama suosikki cod4:ssa jossa tykkään pelata ja sit tulee sieltä ihan pohjapäästä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tuolta SOCOMin puolelta voisivat napata hosset ja jokaisesta kentästä yö-versiot. Tekee tutuista kentistä ihan eri tavalla lähestyttävät.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tuolta SOCOMin puolelta voisivat napata hosset ja jokaisesta kentästä yö-versiot. Tekee tutuista kentistä ihan eri tavalla lähestyttävät.

Yö-Foxhunt :eek:. No jokatapauksessa kyseinen peli tulee varmaan ostettua, oli nimi sitten mikä tahansa (CoD:MW2/CoD6/etc....)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

- Realistiset lippaat olisi kiva optio vaikka servusäädöissä. Eli jos vaihdat lippaan parin sarjan jälkeen, niin heität samalla hukkaan ne loput panokset.
- Perkki jolla saisi kaksi attachmentia aseeseen, esim. silu+ACOG. Ei kuitenkaan siluja snipuihin, jollei sitten samalla aseen teho tipu huomattavasti.
- 3xfrag -> 2xfrag kuten WAWissa taitaa olla.
- Jukka ja stoppari pois -> maailmassa olisi noin 90% vähemmän kitinää ja valitusta. Aseisiin tehokkuuteen vaikuttavat perkit siis pois, kaikki muut saisi jäädä ja lisääkin voisi tulla.
- Klaanitukea! Eli monipuolisemmat servusäädöt, esim. no perks -vipu joka ihan oikeasti toimisi.
- Lobbymute.
- Lobbymute.
- Lobbymute.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ja tuo 13.11.2009 julkaisu päivä tulee vaihtumaan joku 1435,68 kertaa :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ja ilmeisesti saatiin julkkari vaikkei pelistä paljoa itse tekijältä ole kuulunutkaan. :D Julkaisupäivä siis 13.11.2009

Jep, tulipa tuo julkaisupäiväkin tietoon! :D Vielä pitää vajaat 10 kuukautta odotella... :D
Ja muuten... Olisko mahdollista, että joku tilaa mullekin samalla tuolta play.comista? näytti hintaa tulevan semmoset 50 euroa + risat. Maksan osan postikuluista, jos sellaisia tulee.. YV yhteyttä! Vielä ei tosin ole kiire tilata tuota. Sitten vähän lähempänä...
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mun toiveet olisivat: Enemmän mappeja, pienet mapit saa jäädä mutta laajempia mappeja saa olla enemmän! Lisää uusia aseita ja niitä varmasti tuleekin olemaan kuten melko varmasti laajempia mappejakin, ''pukukaappi'' vois olla aika hauska lisäys, rajoitettu kuitenkin kuten tässä jo väitettiin! Että erottaa kuitenkin vihun omasta yms jne. Sitten pieni muutos prestige mitaleihin, ettei kyseiset mitalit näy pelaajan yläpuolella vaan että ne olisivat pelaajan vaatteissa: Esim takin kyljessä/olkapään kohalla, vaikka kyseinen juttu nyt on lähes täysin turha. Mutta kun peli alkais niin kukaan ei näkis että minkä ''arvoinen'' mikäkin pelaaja on.

Sitten oman sotilaan muokkaamiseen voisi olla semmonenki juttu että kun omista EyeToyCamin niin halutessa voi vaikka oman pärstän muokata kyseiseen sotilaan/hahmon päälle. Tehää jotain sotilas maalauksia naamaan esim: ''Commando'' raitoja. Mutta joo eipä ole millään tavalla tärkeä kunhan vaan täs haaveilen.

Ajoneuvot tietenkin pois, niistä kun ei ole mun mielestä missään codeissa ollut hyötyä.

Perkit mun mielestä vaan hyvä juttu, kun voi itse muokata lisätä mitä sopivaksi kukin näkee, martyt yms stopparit eivät mun pelejä pahemmin kyllä oo haitanneet, mutta jos jäisivät pois niin vaan parempi tietenkin. Lisää perkkejäkin saa olla, tai ainakin erilaisia kun 4:sessa.

Prestiget saavat myös jäädä, jokainen kun voi itse päättä tekeekö vaiko eikö. Mutta Jokaisen prestigen tai ainakin kun viimeisen prestigen saavuttaa, niin olisi kiva saada jotain extraa/tyyliin uuden aseen tai jonkun uuden perkin yms? Että tyypeillä on sitten motivaatiota pelata vikaan prestigeen asti.

Kultaset aseet tottakai saa ja mun mielestä pitääkin jäädä.

Vaikee tässä vaiheessa vielä hirveesti ennustaa paljoa, mutta siis lyhyesti sanottuna: Kaikki mitä nelosessa on saa olla MW2:sessa huomattavasti parempaa, kuitenkin itselläni odotukset melko korkealla. Oli miten oli, peli tulee olemaan mun ostolistalla Nro 1 ja tulee olemaan jokatapauksessa loistava peli.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ja muuten... Olisko mahdollista, että joku tilaa mullekin samalla tuolta play.comista? näytti hintaa tulevan semmoset 50 euroa + risat. Maksan osan postikuluista, jos sellaisia tulee.. YV yhteyttä!
Itse olen kyllä tuolla hinnalla sillä kannalla, että kannattaa tilata ihan Suomesta. Saat n. 10 kalliimmalla mutta sittenpähän on ainakin julkaisupäiväksi, sillä ei kai Playsta sentään julkaisupäiväksi tänne Pohjolaan pelejä saa?

Sitten oman sotilaan muokkaamiseen voisi olla semmonenki juttu että kun omista EyeToyCamin niin halutessa voi vaikka oman pärstän muokata kyseiseen sotilaan/hahmon päälle. Tehää jotain sotilas maalauksia naamaan esim: ''Commando'' raitoja. Mutta joo eipä ole millään tavalla tärkeä kunhan vaan täs haaveilen.

Tämä on ainakin minusta aivan kauhea idea. Ties minkälaisia naamailmeitä ym. sinne alkaisi tulemaan. Tai no eihän sitä tiedä vaikka tulisi siitä "toisesta päästä" kuvia kohta naaman tilalle :D. Joten pysytään ihan pelin naamoissa, tosin jokin MGS3 tyylinen kasvomaalaus-systeemi voisi olla hyvä, kunhan ei mitään normaaleja sotilaskasvomaalauksia kummemipia saisi aikaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Itse olen kyllä tuolla hinnalla sillä kannalla, että kannattaa tilata ihan Suomesta. Saat n. 10 kalliimmalla mutta sittenpähän on ainakin julkaisupäiväksi, sillä ei kai Playsta sentään julkaisupäiväksi tänne Pohjolaan pelejä saa?



Tämä on ainakin minusta aivan kauhea idea. Ties minkälaisia naamailmeitä ym. sinne alkaisi tulemaan. Tai no eihän sitä tiedä vaikka tulisi siitä "toisesta päästä" kuvia kohta naaman tilalle :D. Joten pysytään ihan pelin naamoissa, tosin jokin MGS3 tyylinen kasvomaalaus-systeemi voisi olla hyvä, kunhan ei mitään normaaleja sotilaskasvomaalauksia kummemipia saisi aikaan.

Reps kuvia toisesta päästä : D Joo MGS3 tyylinen vois olla munki mielestä hyvä. Ja sit sais olla isompia mappeja, enemmän aseita, erilaisia perkkejä + osa vanhoist ja sit semmosii pelimuotoi missä peli kestää hiukan pidempään ku CoD 4:ssa pelit kesti melko lyhyen ajan ja sit mentiin lobbyyn ja mappi vaihtu.
 
Ylös Bottom