Sir Shankley
New Member
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]
paras uudistus tuo lobby mute, vaihtuvan hostin kanssa
paras uudistus tuo lobby mute, vaihtuvan hostin kanssa
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Anteeks, mutta mun mielestä sulla on nyt huono asenne.
Mutta voitko sanoa yhden FPS pelin ps3 josta löytyy helposti pelaajia ja servuja joka moodista ja ei ole mitään kulkuvälineitä ja sijoittuu nykyaikaan eikä ole turhan realistine? Voisin sen ostaa
Joo, kyllä yllättävän paljon negatiivisia kommentteja on tästä pelistä tullut, vaikkei peli edes oo vielä ilmestynyt.
Iloisia(?) uutisia kaikille keräilypakkauksia haluaville. Tänään tupsahti sähköpostiin uutiskirje NetAnttilasta ja sieltäpä löytyi varsin mukava tuote. Prestige Edition 169,00€. Hinta on kyllä melko suolainen, mutta kyllä tosifani (imo) pulittaa tuollaisesta pakkauksesta helposti kyseisen hinnan. En ainakaan vielä ole löytänyt kyseistä pakkausta muualta Suomesta myynnistä, joten lieko Suomen ainoa? Muistelisin, ettei kyseisten pakkausten edes pitänyt rantautua Suomeen?
Muista sitten että ne lasit ovat Made in China
Muista sitten että ne lasit ovat Made in China
No jos totta puhutaan, niin mulle on aivan se ja sama, onko ne lasit tehty Suomessa, Amerikassa vaiko Kiinassa. Jos minä hommaan jotain keräilytuoteitta niin en niitä kyllä käyttöön ota, vaan hyllyyn koristeeksi. Enkä vielä ole edes varma tuleeko tuollaista pakettia koskaan tilattua. Hinta on suolainen kuten sanoin. Enkä ole missään vaiheessa väittänyt olevani tosifani
Kuhan nyt kerroin, jos jotakin oikeasti kyseinen paketti kiinnostaa.
No jos totta puhutaan, niin mulle on aivan se ja sama, onko ne lasit tehty Suomessa, Amerikassa vaiko Kiinassa. Jos minä hommaan jotain keräilytuoteitta niin en niitä kyllä käyttöön ota, vaan hyllyyn koristeeksi. Enkä vielä ole edes varma tuleeko tuollaista pakettia koskaan tilattua. Hinta on suolainen kuten sanoin. Enkä ole missään vaiheessa väittänyt olevani tosifani
Kuhan nyt kerroin, jos jotakin oikeasti kyseinen paketti kiinnostaa.
Eipä ole tullut tuollaisia viestejä, eikä nuihin tietääkseni ole uskomista sillä "julkista" betaa ei järjestetä.
Ja oivoeee, ymmärrän jos porukka yrittää/haluaa/aikoo saada pelista "Game Of The Year" kamaa, mutta omasta mielestä ainakin menee yli jos aletaan tuottaan tähän MW2 tapaan kaiken näköstä kamaa, kuten ohjaimia, näppäimistöjä, hiiriä, hiirimattoja, konsoleita, !?ENERGIAJUOMIA!?
Ei siinä mitään jokanen tallaa tavallaan. Erinomanen peli tulossa luultavasti ja ennakkotilaukseen lyöty aikoja sitten. Naurettavaa vain tuo kaikennäköinen oheiskaman markkinointi/mainostus.
Tuollakin näky olevan K-18 leima, kaippa se on sit pakko uskoo kun muissakin paikoissa näyttää olevan niin. Noh ei haittaa yhtään itseeni koska netistä on peli tilattu