Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Anteeks, mutta mun mielestä sulla on nyt huono asenne.
Mutta voitko sanoa yhden FPS pelin ps3 josta löytyy helposti pelaajia ja servuja joka moodista ja ei ole mitään kulkuvälineitä ja sijoittuu nykyaikaan eikä ole turhan realistine? Voisin sen ostaa

Vaikka CoD4 tuosta heittämällä.
Ja täällä valittaminen kaikesta uudesta mitä peliin tulee ei ole oikeastaan mitään hyötyä, vetäkää vaikka joku yhtä turha adressi liikkeelle niin on edes pienen pieni mahdollisuus että joku IW:llä näkee sivusilmällä mitä mieltä olette.

Joo, kyllä yllättävän paljon negatiivisia kommentteja on tästä pelistä tullut, vaikkei peli edes oo vielä ilmestynyt.

Infinity Wardin Robert Bowling kertoi Twitterissään, että pelistä saadaan lisää ihmeteltävää tulevana sunnuntaina uuden trailerin muodossa.

Joo, kyllä yllättävän paljon negatiivisia kommentteja on tästä pelistä tullut, vaikkei peli edes oo vielä ilmestynyt.

Odotappas kun itse peli ilmestyy ja jos siinä on vaikka joku bugi. Vaikkapa servut kaipais säätöä tai vastaava. Siinä vaiheessa koko pelaava maailma olisi yhtä suurta itkuvirttä. Tästä huolimatta kaikki kuitenkin pelaisivat kokoajan.Täälläkin valitetaan ahkerasti, mutta valittajatkin todennäköisesti tämän ostavat. Tässä vaiheessa kaikki on enemmänkin kiinni siitä, että mitä haluaa ajatella, kuin siitä, mitä kannattaisi ajatella.

No viimeistään silloin kun peli ilmestyy, kannattaa ruveta ajattelemaan. Puolin jos toisin.

Onkos muuten kukaan harkinnut jättää tätä peliä ostamatta varatakseen peliaikaa jollekkin muulle ilmestyvälle pelille? Ihan vastaavaa saman genren tuottetta ei ole juuri tulossa, mutta hivenen muihin asioihin painottuvia, hyvältä kuullostavia fps-pelejä tulee olemaan tarjolla. Itse vähäsen harkitsen josko painottaisi tulevia fps-kokemuksia hivenen taktisempaan suuntaan. Toisaalta tämä kuullostaa kaikessa arcade-henkisyydessään semmoiselta räiskinnän kulmakiveltä jota ei sovi skipata.

Loistava peli tästä tulee. Luottakkaa nyt ihmeessä Infinity Wardiin. Oon ensimmäisen Call of Dutyn julkasusta lähtien pelannu, enkä oo koskaan pettyny. Enkä luultavasti tuu pettymään nytkään.

Iloisia(?) uutisia kaikille keräilypakkauksia haluaville. Tänään tupsahti sähköpostiin uutiskirje NetAnttilasta ja sieltäpä löytyi varsin mukava tuote. Prestige Edition 169,00€. Hinta on kyllä melko suolainen, mutta kyllä tosifani (imo) pulittaa tuollaisesta pakkauksesta helposti kyseisen hinnan. En ainakaan vielä ole löytänyt kyseistä pakkausta muualta Suomesta myynnistä, joten lieko Suomen ainoa? Muistelisin, ettei kyseisten pakkausten edes pitänyt rantautua Suomeen?

Iloisia(?) uutisia kaikille keräilypakkauksia haluaville. Tänään tupsahti sähköpostiin uutiskirje NetAnttilasta ja sieltäpä löytyi varsin mukava tuote. Prestige Edition 169,00€. Hinta on kyllä melko suolainen, mutta kyllä tosifani (imo) pulittaa tuollaisesta pakkauksesta helposti kyseisen hinnan. En ainakaan vielä ole löytänyt kyseistä pakkausta muualta Suomesta myynnistä, joten lieko Suomen ainoa? Muistelisin, ettei kyseisten pakkausten edes pitänyt rantautua Suomeen?

Muista sitten että ne lasit ovat Made in China ;)

Muista sitten että ne lasit ovat Made in China ;)

No jos totta puhutaan, niin mulle on aivan se ja sama, onko ne lasit tehty Suomessa, Amerikassa vaiko Kiinassa. Jos minä hommaan jotain keräilytuoteitta niin en niitä kyllä käyttöön ota, vaan hyllyyn koristeeksi. Enkä vielä ole edes varma tuleeko tuollaista pakettia koskaan tilattua. Hinta on suolainen kuten sanoin. Enkä ole missään vaiheessa väittänyt olevani tosifani:rolleyes:

Kuhan nyt kerroin, jos jotakin oikeasti kyseinen paketti kiinnostaa.

No jos totta puhutaan, niin mulle on aivan se ja sama, onko ne lasit tehty Suomessa, Amerikassa vaiko Kiinassa. Jos minä hommaan jotain keräilytuoteitta niin en niitä kyllä käyttöön ota, vaan hyllyyn koristeeksi. Enkä vielä ole edes varma tuleeko tuollaista pakettia koskaan tilattua. Hinta on suolainen kuten sanoin. Enkä ole missään vaiheessa väittänyt olevani tosifani:rolleyes:

Ok ajattelin vain varoittaa että jos joku täältä aikoo lähteä niiden kanssa metsään juoksemaan :D Kyllähän ne koristeeksi sopivat mutta omasta mielestäni 100€ muovilaseista on vähän liikaa ainakin omalle lompakolleni :eek:

minä ainaki tykkään codeist, enkä silti aio ostaa tuota prestige editionia. liian kallis pelkästä pelistä, jossa tulee mukana jotain roskaa :D ostan ihan peruspaketin :p

Tuollakin näky olevan K-18 leima, kaippa se on sit pakko uskoo kun muissakin paikoissa näyttää olevan niin. Noh ei haittaa yhtään itseeni koska netistä on peli tilattu:p

kiinalainen lelufirmahan nuo tekee joten ei kannata odottaa laadun olevan parhaasta päästä

Eipä ole tullut tuollaisia viestejä, eikä nuihin tietääkseni ole uskomista sillä "julkista" betaa ei järjestetä.

Ja oivoeee, ymmärrän jos porukka yrittää/haluaa/aikoo saada pelista "Game Of The Year" kamaa, mutta omasta mielestä ainakin menee yli jos aletaan tuottaan tähän MW2 tapaan kaiken näköstä kamaa, kuten ohjaimia, näppäimistöjä, hiiriä, hiirimattoja, konsoleita, !?ENERGIAJUOMIA!?

Ei siinä mitään jokanen tallaa tavallaan. Erinomanen peli tulossa luultavasti ja ennakkotilaukseen lyöty aikoja sitten. Naurettavaa vain tuo kaikennäköinen oheiskaman markkinointi/mainostus.

Eipä ole tullut tuollaisia viestejä, eikä nuihin tietääkseni ole uskomista sillä "julkista" betaa ei järjestetä.

Ja oivoeee, ymmärrän jos porukka yrittää/haluaa/aikoo saada pelista "Game Of The Year" kamaa, mutta omasta mielestä ainakin menee yli jos aletaan tuottaan tähän MW2 tapaan kaiken näköstä kamaa, kuten ohjaimia, näppäimistöjä, hiiriä, hiirimattoja, konsoleita, !?ENERGIAJUOMIA!?

Ei siinä mitään jokanen tallaa tavallaan. Erinomanen peli tulossa luultavasti ja ennakkotilaukseen lyöty aikoja sitten. Naurettavaa vain tuo kaikennäköinen oheiskaman markkinointi/mainostus.

Siis tyhmä on se joka ne ostaa siksi että niissä lukee MW2, Toi on vaan markkinointia. Ei se ole mikään uusi energia juoma vaan vanha johon tulee MW2 kampanja. Coca-cola pulloissakin on aina jalkappallon kuvia MM kisojen aikaan, pepsi pulloissa ollu jotain Starwars mörköjä joskus aikoinaan jne jne..
Mutta se kyl on naurettavaa jos MW2 on GOTY, vaikei mikään mullistava vuosi ole ollutkaan.

Veikkaanpa että tästä tulee K-16, K-18 on vain pistetty siksi kun tätä ei ole arvosteltu vielä...

Ylös Bottom