Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Oletettavasti tuo sama video on kyseessä tässä.

Joo sama video oli osittain. Alusta oli kyllä pudonnut aika paljon.

Alku puuttui kylläkin. Siinä se suurin shokkiarvo oli. Voin kyllä kuvitella ne ilmeet, kun ihmiset sen ekan kerran näkevät.
Mukavaa, että IW osaa säväyttää, mutta maailmalla tämä tuomitaan varmasti heti kouluammuskelusimulaattoriksi.

Linkitin tonne vielä toisen Youtube-videon, jossa pitäisi olla tuo eka kenttä kokonaan.

Videosta...

Itse juuri tuon videon katsoin ja sai kyllä aikaan suurta ihmetystä.. Ei toi ainakaan mitään hauskaa voi olla jos ammutaan puolustuskyvyttömiä siviilejä. Jos siviilien sijasta olisi ollut vaikka zombeja niin se vois olla hauskaa.
Kohta varmaan MW2:sta aletaan syyttämään siitä miks ihmiset on liian väkivaltaisia tjsp. Vähän kyllä tais mennä överiks tää touhu mutta näköjään kuuluu yksinpeliin eli ei auta muu kuin sopeutua. Naurettavaa se jos siellä on vielä joku trophy esim. 'tapa x määrä siviilejä' . Onhan se kuitenkin hyvä kun on tälläistä vaihtelua, mutta siviilien tappaminen menee mun mielest jo vähän yli.
Ei tää kuitenkaa vaikuta omaan ostopäätökseeni.. Porukat ei täst ainakaan diggaa ja tuskin tykkää kovin moni muukaan, ellei oikeesti oo ihan kipee. Saas nähä mitä vielä sieltä on tulossa..

Kunhan kukkahattutädit kuulee tästä niin..

Videosta...

Itse juuri tuon videon katsoin ja sai kyllä aikaan suurta ihmetystä.. Ei toi ainakaan mitään hauskaa voi olla jos ammutaan puolustuskyvyttömiä siviilejä. Jos siviilien sijasta olisi ollut vaikka zombeja niin se vois olla hauskaa.
Kohta varmaan MW2:sta aletaan syyttämään siitä miks ihmiset on liian väkivaltaisia tjsp. Vähän kyllä tais mennä överiks tää touhu mutta eipä tota kait ole mikään pakko pelata. Naurettavaa se jos siellä on vielä joku trophy esim. 'tapa x määrä siviilejä' . Onhan se kuitenkin hyvä kun on tälläistä vaihtelua, mutta siviilien tappaminen menee mun mielest jo vähän yli.
Ei tää kuitenkaa vaikuta omaan ostopäätökseeni.. Porukat ei täst ainakaan diggaa ja tuskin tykkää kovin moni muukaan, ellei oikeesti oo ihan kipee. Saas nähä mitä vielä sieltä on tulossa..

Voi olla että melkein kannattaa ennakkovarata peli jos haluaa pelata sensuroimatonta versiota. Eipä siinä kauaa taida mennä kun joku on pyssynsä kanssa riehumassa jossain lentokentällä ja syyttää MW2:sta. :eek:
Voi olla että IW on ottanut GTA:sta vähän mallia ja saa näin ilmaista mainontaa kun/jos tätä ruvetaan kauhistelemaan jenkeissä... :rolleyes:

Wau se on peli, onko se muka niin vakavaa jos joku siviili kaatuu matkalla. Varmasti joskus oot ampunut vahingossa omiakin ja jossain GTAssa ajanut jonkun viattoman päältä. Big deal? Ehkä jos on Jack sedän moraali :rolleyes:

Videosta edelleen..

Wau se on peli, onko se muka niin vakavaa jos joku siviili kaatuu matkalla. Varmasti joskus oot ampunut vahingossa omiakin ja jossain GTAssa ajanut jonkun viattoman päältä. Big deal? Ehkä jos on Jack sedän moraali :rolleyes:

Tässä päämääränä on tappaa siviilejä. GTA:ssa se ei ole päämäärä. Pieni, mutta vissi ero. Tosin ei tämä itseäni haittaa, mukavaltahan tuo vaikuttaa. Maailmalla mielipiteet saattaa olla kyllä aika päinvastaisia. Setä Thompson ja tädit eivät tästä tule pitämään.

Mikä siinä TPS modissa itkettää? Eihän se ole keneltäkään yhtään mistään pois. Itse sitä tuskin hirveästi tulen pelaamaan, mutta mukavaa vaihtelua välillä saattaa se olla. MW2:han on aika lailla 4in1 peli. Ihan hyvä vaan, että saa vastinetta rahoille, kun joskus tuntuu vain niin turhauttavalta tunkea se 40-70e peliin joka kestää sen kuus-seittämän tuntia.
Ja PurpleHazelle semmoisia terveisiä, että ei oikein jaksa lukea sinun joka toisesta viestistä sitä miten paskoja kaikki normi/respa/domination jne. muodot on. Kaikki pelaa mitä haluaa. Sinä pelaat HC S&D:tä ja se on käynyt todellakin jo selväksi.

Älä lue mun kommentteja jos kerran noin paljon ottaa pannuun. En mä mitään HC.ta pelaa vaan normia. Ja mitä te nyt vingutte tosta lentolenttä kohtauksesta?
Jes pari siviiliä tapetaan, kuitenkin pelkkä peli

Älä lue mun kommentteja jos kerran noin paljon ottaa pannuun. En mä mitään HC.ta pelaa vaan normia. Ja mitä te nyt vingutte tosta lentolenttä kohtauksesta?
Jes pari siviiliä tapetaan, kuitenkin pelkkä peli

En itse ainakaan vingu siitä mitään vaan aavistelen jotain, kun tunnen nämä jenkit :rolleyes:

Joo onhan tuo peli ja kaikki terveet ihmiset sen tajuavat, mutta maailma on kyllä pullollaan henkisesti sairaita ihmisiä, jotka tuosta voivat saada jotain kipinää niin en nyt kyllä tiedä onko tuo ihan pakollinen episodi peliin. Ei tuo nyt itselle mitään ongelmia tule tuottamaan ja joo... selvis kyllä mistä se K-18 tulee

Toivon tosiaankin, et tää on vaan tää yks. Faija ei tykänny, ku cod5 tuli niitä koiria. Vaikka verenhimoisia sotakoiria ne oli, niin faija ei halunnu kuulla niitten vinkunaa, kun niit tapettiin. (Olohuonees silloin pleikka eli siks se kuuli). Sen takia pelasin vaan S&D, ku siin koiria ei tietenkään tuu. No aion kiertää tehtävän jos vaan voin. Koska ei toi nyt mitään kivaa oo.

Omasta mielestäni menee kyllä IW:n puolelta aika sairaaksi touhuksi... Kieltämättä hieman pettymys tuommonen, vaikka kyseessä onkin pelkkä peli... Mutta eiköhän tässä oo nähty muutaman viime vuoden aikana, mitä jotkut sekopäät saa maailmalla (ja ikävä kyllä Suomessakin) aikaiseksi. :(
AIka karua katottavaa tuo videopätkä... :(
Ite en kyllä tuommosta halua edes pelata, missä teloitetaan siviileitä rynkyt laulaen!

Ei toi nyt mikään naurun asia tietenkään ole, mutta ei siinä sen ihmeellisempää oo kun mitä oli esim Hitman: Blood Money pelissä, missä kävelet hotelliin ja alat lahtaa siviilejä niin paljon kun jaksat. Kyseessä on kuitenkin vaan peli, luulen että tuskin niitä edes on pakko ampua. Sekä varmasti on tolle lahtaamiselle sielä joku selityski, ''pahojen'' poikien näkökulmasta pääse pelaaja näkemään sen pahuuden. Jossa hyvikset sitten voittaa, tai jotain!

Videosta...

Kohta varmaan MW2:sta aletaan syyttämään siitä miks ihmiset on liian väkivaltaisia tjsp. Vähän kyllä tais mennä överiks tää touhu mutta näköjään kuuluu yksinpeliin eli ei auta muu kuin sopeutua. Naurettavaa se jos siellä on vielä joku trophy esim. 'tapa x määrä siviilejä' . Onhan se kuitenkin hyvä kun on tälläistä vaihtelua, mutta siviilien tappaminen menee mun mielest jo vähän yli.

Joo-o. Kyllähän tuo shokeeras aika lailla, mutta tuo vain lisä väriä peliin. Näyttää tätä modernia sodankäyntiä vähän eri vinkkelistä, kuin ne kiillotetut uutiskuvat. Mukava "kokea" vähän ääripäitä...Anti-terroristinä terroristejä vastaan, Terroristinä siviilejä "vastaan", Terroristinä ameriikan maaperällä Anti-terroristejä vastaan jne. Ja tosiaan kauhulla jo odotan milloin kukkahatut vilahtaa ja alkaa kauhea purnaus ja minä päädyn 10.11 kotiin sensuroidun version kanssa, jota todellakaan en halua.

Ei ne kukkahattu tädit tästä älähdä, sillä tuossahan tapetaan Venäläisiä. Eikä harrasteta esiaviollista seksiä, eli ei siis mitään moraalitonta. Puhun siis Jenkkien kukkahattutädeistä, koska ne tuppaavat olemaan ne pahimmat.

Mut oli miten oli ja vaikka kuinka järkyttävää toi kyseinen kohtaus nyt onkin, niin suurin osa peliajasta menee ihan vaan moninpelin parissa, sekä toivottavasti Liigojen parissa jossa kaikilla on kivvaa:) Ohan toi tehokasta pelin promoamista, mutta kuitenkin jos nyt ei unohdetaa sitä olennaista! Mua nyt ei haittaa vaikka kukkahattupäiset tädit alkaa ärähtää ja JOS nyt kyseinen kohta poistetaan, kun kuitenkin se peli on sitä moninpeliä varten, mun kohalla siis.

Oletettavasti tuo sama video on kyseessä tässä. Huom! Spoiler alert, älkää lukeko jos ette halua tietää pelin yksinpelistä mitään.

Jälleen uusi shokeeraava paljastus Modern Warfare 2:sta

Väkivallan pitää myydäkseen mennä näemmä joka kerta askeleita raaempaan suuntaan, kun mikään aikaisempi ei enään säväytä. Nyt ollaan sitten astuttu jo sen rajan yli jonka jälkeen ei oikein löydy puolustuspuheenvuoroja tälläiselle saastalle. Varsinkaan Suomessa, jossa kouluampumiset ja muut väkivallanteot ovat jo valmiiksi läntisen Euroopan kärkeä. Murhasimulaattori ja väärissä käsissä aamupäivän lämppäri iltapäivän fantasialle.

Seuraavan ampumisen kohdalla aivan varmasti tartutaan peleihin ja uutisissa näytetään tätä samaa kohtausta uudestaan ja uudestaan, johtopäätös: K18 pelit lähtee kivijalan myynnistä ja ulkolaiset verkkokauppiaat kiittävät.

Peli ei mene vielä ostoboikottiin, mutta paljoa ei enään tarvita.

Huhhuh mitä juttua tuolla videossa.
Vihaan kyllä kukkahattutätejä jotka heittävät lokaa videopelaamisen rattaisiin, mutta tartteeko niitä tahallaan ärsyttää. Tästä tulee kyllä sellaiset puheensorinat että hermot menee moneen kertaan. Niin ja julkisuuttahan tuo on. Hyvin raadollista julkisuutta. Täytyy sanoa, että tuo kohtaus ei varmasti tee minusta tappajaa, mutta jonkilaisia negatiivisia tunnekuohuja tuo voisi aiheuttaa. Toisaalta tapetaanhan bioshockissa pikkutyttöjä, mutta tuon videon materiaali on jo vähäsen kauempana kuvitteellisesta tarinasta. Ja kyllä siinä b-shockissakin tuli mietittyä syntyjä syviä kun pumppasi ekat adamit koneeseen. Suoraan sanottuna jätän moisen pelaamatta (siis tuommoisen kohdan, en koko peliä). Vähän liikaa meikäläiselle, vaikka kyseessä onkin vain peli.

Komppaan täysin Nisua.
Kyllä ropisi pisteet alas IW:tä ja tätä peliä kohtaan. Tätä on turha verrata GTA:n vapauteen väkivällan suhteen. Jokainen varmaan on GTA:ssä leikkiny "hullua" ihan vaan sen takia että voi ja kyseessä vain peli, ei siinä mitään. (ihminen kun on mitä on)
Mutta että pakolla tehdään peliin episode jossa pelaaja joutuu suorittamaan turhaa ja sairasta väkivaltaa tällaisina aikoina ni ei voi kun ihmetellä. :( :mad:

Ylös Bottom