Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Perkit ja aim-assist pois. Servut tyyliin socom(ehkä tuttu partysysteemi myös mukaan). Oman hahmon muokkaus myös ihan hauska lisä. Servujen kustomointi mielensä mukaan: nuubituubit, singot ja muut älyttömyydet voi bänniä pois. UAV:t, airit, kopterit, kissat, koirat ja muut järkyttävyydet pois. Mikkien äänenlaatu paremmaksi. Klaanitukea paremmaksi. Paljon aseita ja niihin hyvä tasapaino.
Siinähän niitä oli... Noi käytännössä klaanipelaamisen kannalta.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mielestäni tästä tulevasta osasta ei pitäisi tehdä uutta peliä, vaan tämä pitäisi olla samanlainen kuin ensimmäinen osa parannettuna.

Grenade-Launcher, Martyrdom ja ehkä myös Juggernaut pitäisi jättää kokonaan pois. Mikrofoonien äänenlaatua pitäisi parantaa. Enemmän Hardcore pelimuotoja. Co-op mukaan. Split Screen yksinpeliin.

Siinä muutama asia, editoin jos keksin lisää.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mielestäni tästä tulevasta osasta ei pitäisi tehdä uutta peliä, vaan tämä pitäisi olla samanlainen kuin ensimmäinen osa parannettuna.

Perkit ovat mielikuvituksettomia. Stopping Power + Juggernaut pois!
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Itsekkin odotan tätä kovasti.Perkit voi jättää kuhan ottaavat juggerit,martyrdormin.Ajoneuvot voi lähteä myös pois.Enemmän karttoja kuin näissä edellisissä.Mut tuskin tästä huonoa voi tulla kun IW on tätä tekemässä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tulisipa jo jotta kaikki pelaisivat sitä oikeata codia. Ei mitään treyarchin codia :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

onko kellekkään tullut mieleen pistää näitä viestejä tai siis juttuja joita haluaa/ei halua, niin pelintekijälle, tuskin tästä listasta on mitään hyötyä tällä sivulla. :p:D


(nukkumaan olen kyllä joo menossa)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

onko kellekkään tullut mieleen pistää näitä viestejä tai siis juttuja joita haluaa/ei halua, niin pelintekijälle, tuskin tästä listasta on mitään hyötyä tällä sivulla. :p:D


(nukkumaan olen kyllä joo menossa)

Tuskin ketään niitä sinne on lähettänyt... kuhan kiukuttelevat niistä täällä....
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mä en kyllä ymmärrä miks kaikki vihaa treyarchia xP
Tuskin kyse nyt suorasta vihastakaan on. Treyarch vain on Activisionin tusinapumppu, joka saa tehtäväkseen kaikki lisenssiryönät ja vuosipäivitykset niinä vuosina, kun oikeat kehitystiimit valmistelevat seuraavaa hyvää peliä.

Treyarchin tuotoksilta ei siis voi eikä kannata odottaa yhtään mitään, ja jos porukan logolla varustetun boksin sisältä löytyy jotain muuta kuin kasa höyryävää paskaa, on aina aihetta olla positiivisesti yllättynyt.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Treyarchin tuotoksilta ei siis voi eikä kannata odottaa yhtään mitään, ja jos porukan logolla varustetun boksin sisältä löytyy jotain muuta kuin kasa höyryävää paskaa, on aina aihetta olla positiivisesti yllättynyt.

Melko vahvaa yleistystä. Muistelisin, että jo Spiderman 2 (xboxille ja PS2:lle) oli yksi vuoden positiivisimpia yllätyksiä ilmestyessään eikä uusin Quantum of Solacekaan hassumpi ole karusta ulkokuorestaan huolimatta. Joten eiköhän Treyarch ole paikkansa muiden kehittäjien lomassa paikkansa ansainnut vaikka paljon myös p*sk** mahtuu mukaan.

Eniten WAWin kritiikissä ärsyttää kun porukka haukkuu sitä pelkästään sen kehittäneen tiimin vuoksi vaikka peli onkin itsessään mainio (etenkään yksinpeli ei häviä neloselle, nettipelin tekniikkaongelmat pistävät välillä veren kiehumaan). Porukka palvoo sokeasti IW:tä, eikä mikään muu voi olla mistään kotoisin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Eniten WAWin kritiikissä ärsyttää kun porukka haukkuu sitä pelkästään sen kehittäneen tiimin vuoksi vaikka peli onkin itsessään mainio (etenkään yksinpeli ei häviä neloselle, nettipelin tekniikkaongelmat pistävät välillä veren kiehumaan). Porukka palvoo sokeasti IW:tä, eikä mikään muu voi olla mistään kotoisin.
Olen samaa mieltä. Wawin kanssa varmaan kävi niin, että kaikki vanhat Turskanhakkaajat odotti uutta Turskaa ja saikin mitä halusi eli Turskan uusilla skineillä ja isommilla mapeilla ja se ei olekaan sitten niin kivaa kun mitä toivottiin. Treyarch on tässä tapauksessa vetäny tän aika leikkaa ja liimaa -tyylillä ja hitsi kun se ei kuitenkaan riittäny! Nyt sitten odotellaan uutta kopiota, josta on raksittu jotain perkkejä pois, lisätty uusia pyssyjä ja uusia mappeja? Sellainen tästä saattaa tulla ja poruhan nousee taas melkoiseksi, kun ostetaan kokonaan uusi peli ja sen oliskin voinut tehdä DLCnä neloseen. Eli se pointti jossain tässä jorinassa on kai, että en usko, että iiweekään pystyy taikomaan täysin uutta FPSää, joka olisi samalla tavalla koukuttava ja raikas kuten Turskakuningas on... Ttse olen siirtynyt takaisin Turska nelosen pariin ja WAW pölyttyy hyllyssä. Ja olen pelannut COD4sta vasta alle 5 vuorokautta eli jaksasn vielä vääntää...
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Melko vahvaa yleistystä. Muistelisin, että jo Spiderman 2 (xboxille ja PS2:lle) oli yksi vuoden positiivisimpia yllätyksiä ilmestyessään eikä uusin Quantum of Solacekaan hassumpi ole karusta ulkokuorestaan huolimatta. Joten eiköhän Treyarch ole paikkansa muiden kehittäjien lomassa paikkansa ansainnut vaikka paljon myös p*sk** mahtuu mukaan.

Eniten WAWin kritiikissä ärsyttää kun porukka haukkuu sitä pelkästään sen kehittäneen tiimin vuoksi vaikka peli onkin itsessään mainio (etenkään yksinpeli ei häviä neloselle, nettipelin tekniikkaongelmat pistävät välillä veren kiehumaan). Porukka palvoo sokeasti IW:tä, eikä mikään muu voi olla mistään kotoisin.

Onkos se nyt vaikeaa tehdä sitten edes kohtalainen peli, kun saa COD4en moottorin käyttöönsä?(COD5&Quantum of Solace). Enkä väitä, että itse pystyisin tekemään, mutta luulis, että pelimaailmaan kaverit, kun saa noin hyvän moottorin alle niin aika helppo siitä on jatkaa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Onkos se nyt vaikeaa tehdä sitten edes kohtalainen peli, kun saa COD4en moottorin käyttöönsä?(COD5&Quantum of Solace). Enkä väitä, että itse pystyisin tekemään, mutta luulis, että pelimaailmaan kaverit, kun saa noin hyvän moottorin alle niin aika helppo siitä on jatkaa.

Niin ja mitä pahaa siinä on että hyödyntää valmista moottoria eikä turhaan iske päätään seinään? Eikö pelistä voi vain nauttia ilman sen suurempia miettimisiä, että kenen tekniikkaa on käytetty missäkin..? Edelleen peli itsessään on enemmän kuin kohtalainen ja kyllä siitä pitää myös Treyarchille tunnustusta antaa.
Ja Unreal Engine on todistanut että samalla moottorilla saadaan aikaan upeaa jälkeä ja täysin käsittämätöntä roskaa. Tiedän toki, että Treyarchin käsiinsä sama tekniikka on paljon pidemmälle jalostettua mutta kuitenkin.
Mutta sori offtopic, jatketaan mieluummin keskustelua seuraavasta CODista.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Niin ja mitä pahaa siinä on että hyödyntää valmista moottoria eikä turhaan iske päätään seinään? Eikö pelistä voi vain nauttia ilman sen suurempia miettimisiä, että kenen tekniikkaa on käytetty missäkin..? Edelleen peli itsessään on enemmän kuin kohtalainen ja kyllä siitä pitää myös Treyarchille tunnustusta antaa.
Ja Unreal Engine on todistanut että samalla moottorilla saadaan aikaan upeaa jälkeä ja täysin käsittämätöntä roskaa. Tiedän toki, että Treyarchin käsiinsä sama tekniikka on paljon pidemmälle jalostettua mutta kuitenkin.
Mutta sori offtopic, jatketaan mieluummin keskustelua seuraavasta CODista.

Ei ei eeeii... käsitit väärin. Itse en ole osallistunut tähä keskusteluun, että nuo pelit olisivat jotenkin huonoja. Mitä Bondia olen pelannut kaupassa ja COD5en videoita nähny niin kyseessä on ihan hyvät pelit. Ja ei muutakuin jatketaan COD6:sta tästä etiäpäin :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mutta ajatellaan näin päin mielummin että sieltä tulee uusi peli uunista. Saattaa olla ihan erilaisen tuntuinen pelata kuin nelonen joten turha sitä luultavasti on asioita karsia edellisen pelin perusteella.

Toki olen itsekkin sitä mieltä että martit ja juggerit vois heivata poies. Mutta en usko että alottavat peliä tekemään nelosen päälle. Saattaahan siihen vaikka tulla ihan uusi pelimoottorikin.

Kyllä ihan ootan sitä että tulisi myös jossakin vaiheessa tuo 'nam versio ulos. Voisi olla ihan mielenkiintoista Coltti kädessä hiipiä viidakossa/ kaupungissa :D Eihän siinä välttämättä tarvitsisi olla itsellä mitään ajoneuvoja. Noh, ehkä joku päivä :rolleyes:

Mutta nyt oottamaan tarkempaa tietoa pelistä ja sen sisällöstä :cool:
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Niin no riippuu tietysty millä tavalla pelejä pelaat ja minkä tasoinen pelaaja olet ja oletko itse se joka käyttää ne kaikki "nuubisimmat" asiat peleissä vai oletko ns. "rehtipelajaa". Toisaalta, vittuako sillä väliä mikä on nuubimaista jos ne kerta siihen peliin on laitettu. Paras esimerkki mitä nopeesti tulee mieleen on kaikki kranaatinheittimet mitkä on laitettu peleihin, mutta käytätkö nitä? Yleensä ne paskimmat pelaajat haluavat säilyttää kaikki nämä naurettavuudet...

Joidenkin mielestä moni asia on nuubimaista ja nämä asiat poistavat peleistä sen ns. taidon. Bettyt ovat ärsyttäviä mutta sitä varten on bomb squad. Ei se silti poista sitä asiaa, että onhan bettyt naurettavia ja jos osut sellaiseen ei siitä pahemmin selvitä. Oma pelaaminen olisi ainakin paljon hauskempaan jos saisin valita pelaanko sellaisella servulla jossa bettyjä saa käyttää tai sellaisella missä niitä ei saa käyttää. Jos joku väittää, että tämä on huono asia niin, lukekoot edellisen kappaleen viimeinen lause uudestaan :rolleyes:.

Toivon, että Modern warfare 2 sisältää nämä asiat:
- Private servut yleiseksi jolloinko voisi aina pelata esim. suomalaisten kanssa privaa, ranked huoneet silti edelleen matchmaking. Privat saisi myös silti "lukittua" ulkopuolisilta (jos privassa saisi exp. olisi varmaan muutama huijaaja mukana)
- Järkevät aseet; ei viittä SMG asetta joista yksi on ylitse muiden joka osa-alueella vaan esim jokin ase mikä on kova todella läheltä mutta kauas saa ampua lippaallisen . (tällöin myös eri mapeissa olisi pakko käyttää eri aseita)
- Tasapainoiset perkit, jos siis perkit on vielä mukana; no, jugernaut > stopping power riitänee esimerkiksi tästä
- Ja samantapaiset mapit kuin nelossa, muutama suurempi mukaan. Vitosen mapit on mielestäni liian "helppoja" ja suoraviivaisia ja ne on myös rumia :/

Siinäpä ne. Eniten haluaisin että aseista tehtäisiin parempia mitä ne nyt ovat olleet nelosessa ja wawissa.Toisaalta olis kiva nähdä joku ihan uusi systeemi, kunhan se vain toimis kunnolla :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Nelosen peruskonsepti on mielestäni erinomainen eikä suuria muutoksia varmastikaan tarvitse tehdä. Perkeistä toki Martyrdomin ja Juggernautin voisi jättää pois mutta eivätpä nuo nyt haittaa vaikka mukana olisivatkin. Ennemmin toivoisin lisää uusia perkkejä. Myöskin aseiden monipuolisempi muokkaaminen olisi erittäin toivottua.

Jännä juttu, miten kaikki lyttää Cod:Waw:in siitä, kuinka samanlainen se neloseen nähden on, ja sitten täällä näkee tämäntapaisia viestejä? Ristiriitaista mun mielestä.

E:
Tuskin kyse nyt suorasta vihastakaan on. Treyarch vain on Activisionin tusinapumppu, joka saa tehtäväkseen kaikki lisenssiryönät ja vuosipäivitykset niinä vuosina, kun oikeat kehitystiimit valmistelevat seuraavaa hyvää peliä.

Treyarchin tuotoksilta ei siis voi eikä kannata odottaa yhtään mitään, ja jos porukan logolla varustetun boksin sisältä löytyy jotain muuta kuin kasa höyryävää paskaa, on aina aihetta olla positiivisesti yllättynyt.
Sinäpä sen sanoit, tuon mukaan Waw on loistava, sillä se on kuitenkin hyvin kaukana höyryävästä paskasta. Treyach on onnistunut.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Jännä juttu, miten kaikki lyttää Cod:Waw:in siitä, kuinka samanlainen se neloseen nähden on, ja sitten täällä näkee tämäntapaisia viestejä? Ristiriitaista mun mielestä.

Itse en ainakaan ole koskaan lytännyt WaWia, olen vain muutamasta syystä päättänyt olla ostamatta sitä. En ensinnäkään viitsi ostaa joka vuosi uutta CoDia, ja koska tänä vuonna tekele oli vielä Treyarchin (eli itsellä ei ainakaan ollut mitään odotuksia peliä kohtaan), niin oli helppo päätös olla ostamatta peliä. WaW on varmastikin hyvä CoD, ainakin mitä noita keskusteluja olen lueskellut, mutta mm. tankit laskevat mielenkiitoa peliä kohtaan erittäin rajusti. Sekä tietysti, mitä hitto WW2 pelissä tekevät silut/"punapisteet"? Olisivat pysyneet vain niissä rautatähtäimissä. Minusta taas on ristiriitaista, että yleistät: "Jännä juttu, miten kaikki lyttää Cod:Waw:n" ja seuraavaksi otat esimerkiksi yhden ihmisen kommentin ja vielä henkilöltä, joka ei ole edes lytännyt WaWia. En nyt tiedä oliko tuo kommenttisi vain minua vastaan, mutta en missään vaiheessa ole lytännyt WaWia, mutta itseäni se ei vain kiinnosta. Joskus ehkä alekorista voin napata, mutta tällä hetkellä itselleni riittää erittäin hyvin 4:nen ja seuraavaksi ostan MW2:sen.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Yleisesti asiaa tarkoitan, sillä kun tätä on lukenut, moni oikeasti odottaa MW2:sta samantapaisena kuin nelonen, mutta lyttää WaW:in tuolla toisessa keskustelussa.

Ja tuo toinen quote minkä otin, sattui olemaan hyvin sanottu. Eli Waw lytätään sen takia, ettei se yllä nelosen tasolle, vaikka ilman ainaista vertailua se on onnistunut peli. (tiedän,nelosesta pöllittiin siihen paljon, mutta silti;eri peli.)

Ja kyllä, aperture sight oli jo toisessa maailmansodassa, ei tosin näin "red-dot" muodossa, vaan lasia siinä oli vähemmän. Se siis ei ollut näin selkeä ja ns. "läpinäkyvä", mutta olipa kuitenkin.

Se sitten OT:sta ja jatketaan MW2:lla :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

En tiiä mut toisaalta haluan ajoneuvot uuteen CoDiin, vähän niinku vanhassa kunnon BF:1942:ssa, ilman koneita tietenkin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

En tiiä mut toisaalta haluan ajoneuvot uuteen CoDiin, vähän niinku vanhassa kunnon BF:1942:ssa, ilman koneita tietenkin.

Tässä olen samaa mieltä. Onhan niitä oikeasti tällaisia "partio" sotimisiakin, mutta kyllä suurin lohko maailman sodista soditaan kaluston voimalla (lentokoneet, tykit, tankit jne.). Ja kun useissa peleissä (esim. CoD) arvot tuntuvat olevan juuri toisin päin. Jos vaikka katsotaan miten jenkit painavat lähi-idässä niin kyllä siellä joka uutiskuvassa tankit vilisee.

Mutta onhan CoD loppujen lopuksi ajoneuvoton peli, eikä siihen niitä kannata sotkea. Joskus pelintekijät vain innostuvat (WaW) ja tunkevat ne sinne sekaan.

Ja jos tosiaan kaikki OT loppus :D
 
Ylös Bottom