Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ensinnä pyydän anteeksi moderoinnin epätasaista linjaa... Aiheesta voi keskustella täällä.

Toiseksi ilmoitan, että kaikki tuollaiset "tilasin pelin kaupasta X" -viestit lähtevät kyllä tästä ketjusta pois, jos sellaisia satutaan huomaamaan. Jos viestisi katoaa jälkiä jättämättä, älä nyt missään tapauksessa pistä lähes samanlaista viestiä heti perään uudelleen. Kyllä se viesti on poistettu ihan syystä.

Spec opsia voi pelata yksinkin jos ei ole nettiä ps3:ssa, toivottavasti spec opsissa netissä ei ole ääliöitä :cool: koska niitä on aina co op:ssa toivottavasti mw2 on co opin puolelta poikkeus :)

Spec opsia voi pelata yksinkin jos ei ole nettiä ps3:ssa, toivottavasti spec opsissa netissä ei ole ääliöitä :cool: koska niitä on aina co op:ssa toivottavasti mw2 on co opin puolelta poikkeus :)

Mitä? Vielä kun saisi selvääkin, ihan näin vaan vinkkinä opettele käyttämään pisteitä ja pilkkuja aivan kauheeta luettavaa. Oli mulla asiaakin. -> Sehän nyt riippuu niin monesta asiasta että onko siellä ääliöitä vai ei, mutta kun peli on kuitenkin cod nii ääliöiltä ei vaan pysty välttymään random porukassa.

Edit: Ai niin ääliöitä tuo vielä spec opsiin lisää helppojen trophyjen perässä juoksevat trophy huoraajat.

Mitä? Vielä kun saisi selvääkin, ihan näin vaan vinkkinä opettele käyttämään pisteitä ja pilkkuja aivan kauheeta luettavaa. Oli mulla asiaakin. -> Sehän nyt riippuu niin monesta asiasta että onko siellä ääliöitä vai ei, mutta kun peli on kuitenkin cod nii ääliöiltä ei vaan pysty välttymään random porukassa.

Edit: Ai niin ääliöitä tuo vielä spec opsiin lisää helppojen trophyjen perässä juoksevat trophy huoraajat.

Minä ainakin sain täysin selvää. ei tarvi olla niin tarkka jostain hiton pilkuista ite en ainakaan välitä niistä

hehe ja TT-2k heti tarkkana poistamassa viestejä :D

nii monta siin spec opsissa voi pelata:mad:

Joo sinne katos mun viesti. :( Jostain taisin lukea että 4-pelaajaa netin välityksellä voisi pelata, eli saman verran kuin wawin zombi moodia.

Edit: Vai oliko se sittenkin vain 2 pelaajaa.

Edit 2:
* Breach and Clear
* O Cristo Redentor
* Sniper Fi
* Hidden
* Suspension
* Body Count
* Acceptable Losses
* Bomb Squad
* Estate Takedown
* Time Trial
* The Pit
* Snatch and Grab
* Terminal
* Wreckage
* Overwatch
* Big Brother
* Evasion
* Race
* Homeland Security
* Wardriving
Spec ops kentät.

Lähde: Call Of Duty: Modern Warfare 2 – Wikipedia

hehe ja TT-2k heti tarkkana poistamassa viestejä :D
Sori, haukut ihan väärää puuta. En ollut minä. Mutta siitä olen samaa mieltä, että kirjoitusasuun on syytä panostaa. Siitä ei ainakaan haittaa ole, mutta hyötyjä sitäkin enemmän - sekä lukijalle, kirjoittajalle että ihan moderaattoreillekin.

Poika 16 v toivoo kovasti tuota Modern warfare 2 -peliä synttärilahjaksi. On pelannut aiemmin Warfare 1:stä. Nyt kun olin tilaamassa peliä netistä, ikäraja onkin 18 v. Onko kenelläkään tietoa, onko peli nyt ratkaisevasti raaempi? Miksi ikäraja on noussut? Pegin sivuilla asiasta ei ollut vielä mitään.

Poika 16 v toivoo kovasti tuota Modern warfare 2 -peliä synttärilahjaksi. On pelannut aiemmin Warfare 1:stä. Nyt kun olin tilaamassa peliä netistä, ikäraja onkin 18 v. Onko kenelläkään tietoa, onko peli nyt ratkaisevasti raaempi? Miksi ikäraja on noussut? Pegin sivuilla asiasta ei ollut vielä mitään.
Pelistä tulee luultavasti K16, mutta asiaa ei ole varmistettu niin netissä pelillä on K-18 leima.

Esim. Wikipediassa peli on K-16.

Näin mä oon käsittäny, tiedä sitten oonko oikeassa.

Onko kenelläkään tietoa, onko peli nyt ratkaisevasti raaempi? Miksi ikäraja on noussut?
Ikärajat hieman heittelevät maittain. VET ei ole Suomessa peliä vielä arvioinut, joten ikäraja Suomen osalta on edelleen auki. Se voi olla K16, mutta yhtä hyvin voi olla K18:kin. Joka tapauksessa totuus selviää vasta siinä vaiheessa, kun VET lisää tiedon tuonne omaan tietokantaansa. Ennen sitä kaikki on pelkkää spekulaatiota.

Joo ! Pelissä mielstäni lentää veret aivan samanlaitti ku nelosessa ja kaikki muukin, mutta ikäraja varmistunee myöhemmin.

Saksan valvontaviranomaiset ovat luokitelleen pelin K18 luokkaan, mutta niin he olivat luokitelleet aiemmatkin sarjan pelit, jotka siis Suomessa olivat K16 luokiteltuja. Saksassa pelit saavat melkeinpä aina astetta korkeamman ikärajan kuin muualla. PEGI ei tosiaan tuota ole vielä luokitellut, mutta jos aiempiin sarjan peleihin vertaa, niin todennäköisesti peli saa K16 luokittelun. Tosin, myös Iso-Britannian BBFC on antanut pelille K18 leiman, mikä ehkä enteilee PEGI:n luokitusta, sillä Britanniassa edellinen osa oli K15-ikärajalla varustettu.

Ikäraja on todennäköisesti laitettu ennakkotilauksissa 18:sta varmuuden vuoksi, koska ikärajaa ei vielä ole asetettu.

Win a FREE copy of Call of Duty: Modern Warfare 2 Prestige Edition - Playfire.com

Kaikki osallistumaan kilpailuun :) Nyt on siis mahdollisuus voittaa Prestige edition.

Lainaten tuolta boksi-puolelta:
Kaikki ketä osallistuu tuohon peksiin linkin kautta niin hänelle tulee parempi mahollisuus voittaa. *wink*
Tajusin saman itsekin kun olin osallistunut.

Edit: Toki siellä kilpailun säännöissä lukee että osallistuttuaan saa linkin jolla voi parantaa mahdollisuuksiaan jne.

Ehkä hieman hölmö kysymys, mutta nyt kun näistä ikärajoista on puhuttu. Niin miks joissain peleissä, esim OPF: Dragon Rising, niin kannessa lukee 18, mutta sitten itse pelilevyssä lukeekin 15? Tarkoittaaks toi nyt sit sitä että peliä ei saa myydä alle 18 vuotiaille, mutta pelata voi 15 vuotias? Samaa on varmaan tossa Modern Warfare 2:ssa, kannessa lukee K18 mutta sitten pelilevyssä 16? Välillä vaan tulee mietittyä, että miks näin:confused:

Sitten vielä trophyista, toivottavasti ei tule ainuttakaan online trophya tähän peliin, sit alkaa taas nää hauskat tyypit lähettelee viestejä ynnä muita. Hey plz plz plz plz plz plz, can I shoot you, I need that trophy so badly, ei siin trophy metsästykses muuten mitään. Mut tollaset ihme säädöt vaan pilaa koko touhun!

Ehkä hieman hölmö kysymys, mutta nyt kun näistä ikärajoista on puhuttu. Niin miks joissain peleissä, esim OPF: Dragon Rising, niin kannessa lukee 18, mutta sitten itse pelilevyssä lukeekin 15? Tarkoittaaks toi nyt sit sitä että peliä ei saa myydä alle 18 vuotiaille, mutta pelata voi 15 vuotias? Samaa on varmaan tossa Modern Warfare 2:ssa, kannessa lukee K18 mutta sitten pelilevyssä 16? Välillä vaan tulee mietittyä, että miks näin:confused:

Sitten vielä trophyista, toivottavasti ei tule ainuttakaan online trophya tähän peliin, sit alkaa taas nää hauskat tyypit lähettelee viestejä ynnä muita. Hey plz plz plz plz plz plz, can I shoot you, I need that trophy so badly, ei siin trophy metsästykses muuten mitään. Mut tollaset ihme säädöt vaan pilaa koko touhun!

PS3Trophies.org - Call of Duty: Modern Warfare 2 Trophies List

En tiedä aivan satavarmaksi, mutta luulisin arvaavani oikein. Kyse on varmasti siitä, että samaa pelilevyä käytetään useamman maan kansissa. Elikä kun kansipaperit tehdään Suomen myyntiin, kansiin painetaan tietty suomenkieliset tekstit ja Suomen ikäraja, mutta itse pelilevynä käytetään esim. brittein ja parin muun ison maan kieltolätkät. Eri maiden ikärajathan poikkeavat monesti suurestikin toisistaan, ja koska itse pelilevyssä ei tarvitse lukea mitään erityistä kaikenmaailman kielillä, säästetään painokuluissa huomattavasti. Dvd-leffoissakin huomaat helposti tämän, kannessa nimi on suomeksi mutta itse dvd-levyssä monesti englanniksi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Siinä kääntäkööt suomeksi ken haluaa. Itse en humalatilassa alkanut käänteleen, mutta jos nyt oikein tajusin niin K18 merkintä näyttäisi tulevan pelille.

Niin kuin tuossa muutama viesti ylempänä todetaan, on peli saanut K18 leiman Saksan ja Britannian viranomaisilta. PEGI tai Suomen VET eivät ole peliä vielä luokitelleet.

Niin kuin tuossa muutama viesti ylempänä todetaan, on peli saanut K18 leiman Saksan ja Britannian viranomaisilta. PEGI tai Suomen VET eivät ole peliä vielä luokitelleet.

Katos vain, ois voinu kattella aikasempia viestejä vähän tarkemmin. Noh eipä siittä sitten sen kummempaa kerta on tullut asia jo esille.

Ylös Bottom