Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Onks jotai legendaa vai ihan totta, et tähän tulee suora valinta pelin kautta tehdä klaani? Et ei tarvis mennä mihinkään nettiin kikkailee. Olis hyvä jos olis, ku oon jo luokkalaisten kaa vähän miettiny et ketkä pääsis yhteiseen klaanin. Kuinka mont pääsee yhteen klaaniin vai onks ylä/ala rajaa. Kui mont on esim. tos iK:ssa? Ja voiks joku selittää vähän klaani elämää, ku oon ihan kujal. :)
Espoost tulis sit aika kova tiimi. :D :p

Tonne -> http://www.konsolifin.net/bbs/yhteiso-call-duty-4-world-war/

Ei jeesus waw on toteutukseltaan niin päin pyllyä verrattuna mw:seen ja miksikö? S&D mapit ovat liian isoja, pulttilukkoset oikeastaan turhia koska mp 40 tai stg ajaa aivan saman asian.

No tässä mennään makuasioihin. Liian isot mapit?? Paljonko co4 firma on tuonut parannuksia peliin??? Missä on mappakit??? Mua ärsyttää se, että cod5 tehtiin maailman historian huonoin peli. Sen takia innolla, ihmetyksellä odotan tätä uutta ihmeelistä cod6.

Juu, samalla linjalla. Mulla on waw 2 prestigeen 65 asti pelattu ja ei vaa enää jaksanu. täyttä shittiä. Aina kun käynnistin sen mietin miksi pelaan tätä enkä cod 4? Ja cod 4 o 10 prestige 55 koska sitä jaksaa vieläkin pelata vaikka on pelattuna jo 23d.

Itse kyllä tykkään waw aikakaudesta, mutta itse toteutus on päin helvettiä. Liian ylivoimaiset aseet.. esim joku MP40. Sit kenttien koot - liian isoja, ajoneuvot ... noi riittää jo pilaamaan pelin, pikkuseikkoja pikkuseikkoja..

eipä tuota jos wawis pelaat sd:tä niin paljon ajoneuvoi ole. tai taida missään hc muodos olla! miten kentät voi olla liian suuria? ei niitä oo pakko kokonaan käyttää jos herra ei jaksa juosta! mp40 on kyllä todella paska ase! eikö cod4 ole liian tehokkaita aseit kuten m16? tai näin ainakin kuullut ja todennut! ja liikuteltavuus wawis huomattavasti parempi eikä tälläinen adhd hippa niinkuin cod4

Kyllä se WaW öynää nelosen joka osa-alueella. Mapit on ihan sopivan kokoisia verrattuna nelosen sillipurkkeihin jossa joka mapissa on maksimissaan se kaksi etenemis reittiä ja joista molempii pystyy heittämään naatit / sniputtamaan / poraamaan heti spawnilta tai sen välittömästä läheisyydestä ja jotka muutenkin sopivat paremmin vain siihen adhd arcade-räiskintään. Siis S&D:ssä, jota nyt oletan suurimman osan tässä pelaavan.

WaWissa on korjattu mielestäni kaikki epäkohdat jota siinä on ollut. Samaa ei voi sanoo nelosesta jossa edelleen tuubi lentää spawnilta spawnille, teamkillaajat pysyy tyytyväisenä servulla mapista toiseen vaikka eivät mitään muuta tekisi kuin paukuttaisi rundin alussa singolla maahan... niin kauan ku hosti kyllästyy ja lähtee. Jos näitä ei ole MW2:ssa heti julkasussa korjattu niin seon samantien FAIL, koska toimivat systeemit voisi ottaa suoraan WaWista. Yli tehokkaita aseita on molemmissa peleissä yhtälailla joten sillä ei pääse kumpikaan henkseleitä paukuttelemaan. Nelosen servut kusee isosti verrattuna WaWiin. Mikit bugaa jatkuvasti, uutta hostia ei etitä jos vanha lähtee vaan koko servu kaatuu samantien jne.

Oma mielikuva on se, että suurinosa ei koskaan antanut WaWille edes kunnon mahdollisuutta vaan se oli jo lähtökohtaisesti mielletty sukkapaskaksi ja kaikinpuolin epäonnistuneeksi peliksi koska se ei ollut all mighty infinityn tekele. Mapit oli uusia ja "liian isoja" eikä niitä sitten oikein jaksettu edes opetella kun oli paljon helpompi palata takaisin tuttuun ja turvalliseen neloseen jossa peli kulki vanhaan malliin ja samalla haukkua WaW surkeaksi tekeleeksi jollain alle 1päivän in-game peliajalla. Mitäs jos MW2 ei olekaan unelmien täyttymys tai muuten vaan vääränlainen jumalaiseen neloseen verrattuna? Palaatteko edelleen pelaamaan sitä tuttua turvallista nelosta? VAI onko se niin, että koska Infinity Ward on pelintekijä ei tällaista mahdollisuutta edes ole riippumatta siitä minkälaista tuubaa on tiedossa?

Muistanko väärin vai oliko tälle CoD4 vs CoD: WaW keskustelulle oma ketju...? :rolleyes:

Mutta vielä 19,5 päivää!!!! Kyllä tässä odotus alkaa olemaan aika korkealla! :D
Itekki joutuu jo pähkäillä, että vetääkö äkkiä campaignin läpi vai hyppääkö suoraan nettipeliin... CoD4:ssa pelasin pari-kolme ekaa mappia ja sitte onlineen ja en oo tainnut vieläkään vetää campaignia kokonaan läpi... Lisäksi tuo Special Ops muoto tuo oman lisänsä peliin... :D

Mä COD4:ssa hyppäsin suoraan moninpeliin, kyl varmaan 6 kuukautta meni et vedin yksinpelin läpi, pieninä annoksina pikkuhiljaa vedin sitten sen yksinpelin läpi. Sama varmaan teen MW2:ssa, pakkohan sitä nettipeliä on ihan samantien kokeilla, sit kun tyyliin ei oo ketään enää onlines tai muuten ei jaksa, niin voi muutaman tehtävän kerrallaan vetää sitä yksinpeliä.

Kyl täs alkaa jo pieni himo olemaan, yritän vaan olla ajattelematta liikoja. Sekä yrittänyt mahd vähäsen kattoa mitään trailereita ym hypetystä, parasta lähtee ihan vaan ilman mitään suurempia odotuksia pelaamaan ettei sit tuu niitä pettymyksiä. Kuhan vaan se pelattavuus toimii ja servut toimis kunnolla niin varmasti tulen tyytyväinen olemaan.

Mun paha karma puree varmaan tähänkin peliin liiasta odotuksesta. Ohjaus on kuin Killzonesta ja kaverit kestää hittiä yhtä paljo ku unchartedis.

Tuo Rust-mappi näyttää olevan Shipmentin tyylinen pikkumappi, tulee taas kunnon turpakäräjät.

Toivottavasti privassa pystyis säätään et mitä perkkejä matsissa voi käyttää yms. Eli paremmat priva asetukset kehiin ja publailija kaverit pois listalta ja privan pelaajia tilalle, niin tästä saadaan kunnon peli.

Mun paha karma puree varmaan tähänkin peliin liiasta odotuksesta. Ohjaus on kuin Killzonesta ja kaverit kestää hittiä yhtä paljo ku unchartedis.

Heh, en nyt sentään ihan usko et ohjaus on samanlaista kuin KZ2:ssa :D Miksi se olis semmosta jos jengi ei ees tykkää.. Eiköhän toi ohjaus ja tyyppien kesto ole samanlaista kuin edellisessä.
Kyllä olis nyt itelläki himo päästä tätä paukuttaa. Siihen mennessä pelaillaa kuitenkin Uncharted 2:sta ja COD4:sta :p

Joo no sitä on ihan täysin turhaa murhetia että ohjaus olisi kun Killzoonis, sama pelattavuudeltaan se varmasti tulee olemaan. Ainut mitä sielä on enemmän, niin se että räjähtää enemmän yms. Sekä sitä mansikkahilloa lentää töllönruudulle kilotolkulla.

Onks jotai legendaa vai ihan totta, et tähän tulee suora valinta pelin kautta tehdä klaani? Et ei tarvis mennä mihinkään nettiin kikkailee. Olis hyvä jos olis, ku oon jo luokkalaisten kaa vähän miettiny et ketkä pääsis yhteiseen klaanin. Kuinka mont pääsee yhteen klaaniin vai onks ylä/ala rajaa. Kui mont on esim. tos iK:ssa? Ja voiks joku selittää vähän klaani elämää, ku oon ihan kujal. =)
Espoost tulis sit aika kova tiimi. :D :p

mistä sä tohon esimerkkiin repäsit just ton iK:n:D mut yleensä tommoset kaveriporukka klaanit ei ole kovin aktiivisia, eikä pysy "hengissä" pitkään/ollenkaan.;)

Muistanko väärin vai oliko tälle CoD4 vs CoD: WaW keskustelulle oma ketju...? :rolleyes:

Mutta vielä 19,5 päivää!!!! Kyllä tässä odotus alkaa olemaan aika korkealla! :D
Itekki joutuu jo pähkäillä, että vetääkö äkkiä campaignin läpi vai hyppääkö suoraan nettipeliin... CoD4:ssa pelasin pari-kolme ekaa mappia ja sitte onlineen ja en oo tainnut vieläkään vetää campaignia kokonaan läpi... Lisäksi tuo Special Ops muoto tuo oman lisänsä peliin... :D

Jos peli tulee jo julkasu päiväks kotiin niin pelaan ainakin suosiolla eka SPtä kun alkuun netti on taas täynnä ja kusee ja lagaa ja vaan hermot menee.

Itsellä ollu aina tapana läpäistä SP ennen multiplayeria. Yhdessä istumisella ne yleensä on menty mutta nyt kun tääkin tulee keskellä viikkoa niin pitää varmaan myös netin puolella pyörähtää, mikäli nyt julkasupäivänä saan hommattua.
Äkkiä se sieltä tulee..

Joo mä en enää taida sitä ennakkotilata, varmaan varmin tapa saada julkkariks ku kävelee lähimpään giganttiin heti aamusta ja ostaa sen sieltä..? Tai jos on käyntiä ennen julkaisua, niin käyn varaamassa sen ja lyön setelit kouraan... :D

Joo mä en enää taida sitä ennakkotilata, varmaan varmin tapa saada julkkariks ku kävelee lähimpään giganttiin heti aamusta ja ostaa sen sieltä..? Tai jos on käyntiä ennen julkaisua, niin käyn varaamassa sen ja lyön setelit kouraan... :D

Joo tää on minunkin tapani toimia tämän pelin suhteen. Ei pää kestä kattoo kun 78 jätkää tai tyttöä pelaa kaverilistalla uutta MW2:sta. Huh huh pelkkä ajatuskin pelottaa... Far Cry 2 kohdalla koin tämän ja kyl siinä tuli monta kertaa funtsattua että säästinkö 10 € nyt ihan oikeessa paikassa.

Offtopic:

Hmph, myin plegen pois ja ajattelin ostaa MW2 PC:lle, sitten IW ilmoittaa, että kyseessä on suora konsolikopio; ei dedicated servuja, maksulliset map-packit ja sokerina pohjalla laitteistovaatimusten alhainen taso (johtuen juuri konsolikopioinnista). Kiva, kiitti.

MW2 PC-matsaaminen on lähes mahdotonta - ainakin ilman vääntöä ja huutoa brittikakaroitten kanssa. Eli tämän takia ei kannata ainakaan pclle vaihtaa. :mad:

Offtopic:

Hmph, myin plegen pois ja ajattelin ostaa MW2 PC:lle, sitten IW ilmoittaa, että kyseessä on suora konsolikopio; ei dedicated servuja, maksulliset map-packit ja sokerina pohjalla laitteistovaatimusten alhainen taso (johtuen juuri konsolikopioinnista). Kiva, kiitti.

MW2 PC-matsaaminen on lähes mahdotonta - ainakin ilman vääntöä ja huutoa brittikakaroitten kanssa. Eli tämän takia ei kannata ainakaan pclle vaihtaa. :mad:

Aivan, mutta MW2 ei suinkaan ole eka peli jossa tehdään konsolilta pclle port. PC pelaajat on kyl aina ollu mun mielestä vähän liian ylpeitä ja nyt ne saa kovan kolauksen. Tosin tossa ei oo mitään järkee ottaa dedi servui pois. Mut syy ei oo oikeesti konsleissa vaan piratismissa.. ja voisin jatkaa mutta vähän off kun konsoli alueella ollaan.

Tuli mieleen oliko tähän tulossa se "skill level" juttu että pelaat vaan yhtä hyvien kanssa? Jos on niin miten se toimii partyissä? Kun se on aika "abused" jos se on vaan liiderin mukaan, tarviiko selittää enempää?

Heh, mietin vaan et millaset äänet kuuluu ku vetää haulikolla mis on silencer. :D
Onks kukaan muukaan tilannu verkkokauppa.comista tätä peliä kuin minä? Mietityttää nyt et ehtiskö tulla julkaisupäivänä. Kyl pari päivää pää kestää kattoo, ku muut näkyy pelaamas tätä peliä. Mut jos menee viikon tai kaks nii sit voi tulla viestiä Ketutuskeskustelu-topiciin joka löytyy täält Kfin:instä. :(
Enää 16 päivää. Kyl se on aika lähel ku oon odottanu tätä peliä suunnilleen koko vuoden. :p

Ylös Bottom