Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]
Kyllä ainakin FIFA10 ja UC2 tuli itselle ihan ajallaan tuolta(UC2 tuli päivän myöhässä julkasusta, mutta sen tilasinkin vasta edeltävänä sunnuntaina niin luulen, että siinä syy) ja aion kyllä myös MW2:n tilata sieltä ahvenanmaalta.
Ei oo paljoo viime aikoina tarvinnu hypetellä ja miettii mitään pelejä, kun on plesellä niin paljon tarjontaa ollut. Jos tää vie edes lähes yhtä hyvin jalat alta kuin COD4 niin tulee kyllä aikamoinen loppuvuosi PS3:lta.
Heh, mietin vaan et millaset äänet kuuluu ku vetää haulikolla mis on silencer.![]()
Onks kukaan muukaan tilannu verkkokauppa.comista tätä peliä kuin minä? Mietityttää nyt et ehtiskö tulla julkaisupäivänä. Kyl pari päivää pää kestää kattoo, ku muut näkyy pelaamas tätä peliä. Mut jos menee viikon tai kaks nii sit voi tulla viestiä Ketutuskeskustelu-topiciin joka löytyy täält Kfin:instä.
Enää 16 päivää. Kyl se on aika lähel ku oon odottanu tätä peliä suunnilleen koko vuoden.![]()
Kyllä ainakin FIFA10 ja UC2 tuli itselle ihan ajallaan tuolta(UC2 tuli päivän myöhässä julkasusta, mutta sen tilasinkin vasta edeltävänä sunnuntaina niin luulen, että siinä syy) ja aion kyllä myös MW2:n tilata sieltä ahvenanmaalta.
Ei oo paljoo viime aikoina tarvinnu hypetellä ja miettii mitään pelejä, kun on plesellä niin paljon tarjontaa ollut. Jos tää vie edes lähes yhtä hyvin jalat alta kuin COD4 niin tulee kyllä aikamoinen loppuvuosi PS3:lta.