Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Heh, mietin vaan et millaset äänet kuuluu ku vetää haulikolla mis on silencer. :D
Onks kukaan muukaan tilannu verkkokauppa.comista tätä peliä kuin minä? Mietityttää nyt et ehtiskö tulla julkaisupäivänä. Kyl pari päivää pää kestää kattoo, ku muut näkyy pelaamas tätä peliä. Mut jos menee viikon tai kaks nii sit voi tulla viestiä Ketutuskeskustelu-topiciin joka löytyy täält Kfin:instä. :(
Enää 16 päivää. Kyl se on aika lähel ku oon odottanu tätä peliä suunnilleen koko vuoden. :p

Kyllä ainakin FIFA10 ja UC2 tuli itselle ihan ajallaan tuolta(UC2 tuli päivän myöhässä julkasusta, mutta sen tilasinkin vasta edeltävänä sunnuntaina niin luulen, että siinä syy) ja aion kyllä myös MW2:n tilata sieltä ahvenanmaalta.

Ei oo paljoo viime aikoina tarvinnu hypetellä ja miettii mitään pelejä, kun on plesellä niin paljon tarjontaa ollut. Jos tää vie edes lähes yhtä hyvin jalat alta kuin COD4 niin tulee kyllä aikamoinen loppuvuosi PS3:lta.

Aivan, mutta MW2 ei suinkaan ole eka peli jossa tehdään konsolilta pclle port. PC pelaajat on kyl aina ollu mun mielestä vähän liian ylpeitä ja nyt ne saa kovan kolauksen. Tosin tossa ei oo mitään järkee ottaa dedi servui pois. Mut syy ei oo oikeesti konsleissa vaan piratismissa.. ja voisin jatkaa mutta vähän off kun konsoli alueella ollaan.

Tuli mieleen oliko tähän tulossa se "skill level" juttu että pelaat vaan yhtä hyvien kanssa? Jos on niin miten se toimii partyissä? Kun se on aika "abused" jos se on vaan liiderin mukaan, tarviiko selittää enempää?

Ilmeisesti jonkinnäköinen systeemi skill level systeemi on tulossa, systeemin toimintaa tosin epäilen.

E: niin ja onhan meillä rakas cod4, jotta voimme matsata myös pcllä.

Tällänen kysymys tähän väliin, että en oo PS3:lla pelannu FPS pelejä, joten kannataisko mieluummin ostaa tää PC:lle? Eikös PS3:lla ois outoo pelata?

Tällänen kysymys tähän väliin, että en oo PS3:lla pelannu FPS pelejä, joten kannataisko mieluummin ostaa tää PC:lle? Eikös PS3:lla ois outoo pelata?

Pyh. Kyllä itekki oon PC:llä FPS pelejä pelannu paljon mutta kyllä se lähtee siitä luonnistumaan, vaatii vähän harjottelua ensin. Kyllä se siitä lähtee!

No onhan se ihan erilaista varsinkin, kun konsoleilla on toi avustus, niin ei ainakaan omalla kokemuksella siitä pelaamisesta saa oikeen samaa fiilistä kuin pcllä. Oma neuvo = osta pclle jos kone pyörittää hyvin.

Tästä pelistä tuli pakko-ostos.
Ei sen takia että peli olisi jotenkin hyvä tai mullistava. (Lähinnä tää on ilmeisesti map pack 2)
Mutta puhtaasti sen takia että IW:tä pitää tukea nyt, kun joku kerrankin pissii ylimielisten PC pelajien muroihin.
:D

Tästä pelistä tuli pakko-ostos.
Ei sen takia että peli olisi jotenkin hyvä tai mullistava. (Lähinnä tää on ilmeisesti map pack 2)
Mutta puhtaasti sen takia että IW:tä pitää tukea nyt, kun joku kerrankin pissii ylimielisten PC pelajien muroihin.
:D

En nyt ihan pelkäksi karttapäivitykseksi sanoisi :p Tuosta PC asiasta kuitenkin ollaan samaa mieltä :D

Mistä kohtaa ylimielisten PC-pelaajien. Pikku ryhmä tru gamereita kusee koko PC-pelaajien maineen.

En voi käsittää miksi toimiva dedicated servu-systemi kustiin tällälailla. Mieluummin soisi pleikkarillekin dedicated-tyylisen systeemin kuin jokapuolelle saman paskan, mitä on nähty konsolilla jo nelosessa ja wawissa.

Eniveis, aika publapelihän tuo tulee olemaan. Niin paljon on kaikkia lisäyksiä verraten vaikkapa neloseen.

Niin ja vielä yks juttu; edes PClle ei tuu Promodia :(

Ihme kaunaa täälläkin jaksetaan kantaa pc-pelaajia kohtaan :confused: Ostan kyllä tämän pc:lle kun minulla ei nuo fps:t tahdo luonnistua padilla
/offtopic

Itsekin hieman petyin videoiden perusteella kun näyttää tosiaan omaan silmään hillolla kuorrutetulta, viilatulta CoD4:lta näin kärjistettynä, toki uusien mappien kera.
Toivottavasti olen hyvin, hyvin väärässä :p

Olisin tilaamassa verkkokauppa.comista tätä peliä, mutta kun en pysty. Kun laitan syntymäajan ja painan jatka tilaamista, niin tulee teksti "Tilaajan täytyy olla vähintään 18 vuoden ikäinen". Eikö verkkokauppa.comista voi tilata alaikäiset?

Olisin tilaamassa verkkokauppa.comista tätä peliä, mutta kun en pysty. Kun laitan syntymäajan ja painan jatka tilaamista, niin tulee teksti "Tilaajan täytyy olla vähintään 18 vuoden ikäinen". Eikö verkkokauppa.comista voi tilata alaikäiset?

Tuote on K-18 joten et sinä sitä saa tilattua edes verkkokaupan kautta. Kysy äidiltä tai isältä apua.

EDIT: ja voihan sen pelin tiedoista lukea: Ikäraja:18v - Peli kielletty alle 18 vuotiailta

Itsekin hieman petyin videoiden perusteella kun näyttää tosiaan omaan silmään hillolla kuorrutetulta, viilatulta CoD4:lta näin kärjistettynä, toki uusien mappien kera.
Toivottavasti olen hyvin, hyvin väärässä :p

En ymmärrä miksi loistavaa peruskonseptia pitäisi muuttaa niin ettei sukulaisuus suhdetta COD4 enää huomaisi. Kyllä ehkä kannattaa ostaa sitte joku muu peli eikä tätä. Mulle cod4 fanina todellakin kelpaa tää turboahdettu cod4.

En ymmärrä miksi loistavaa peruskonseptia pitäisi muuttaa niin ettei sukulaisuus suhdetta COD4 enää huomaisi. Kyllä ehkä kannattaa ostaa sitte joku muu peli eikä tätä. Mulle cod4 fanina todellakin kelpaa tää turboahdettu cod4.

Juu siis peruskonsepti saa olla samanlainen, pelkään vain että se tuntuu liian samalta. Sikäli CoD 4 on mielestäni loistopeli ja järkyttävän paljon olen sitä pelannutkin (varmaan liikaakin :p) mutta on vain sellanen pelko että tämä on sitä samaa ja kaikkea kun ei kuitenkaan jaksa ikuisesti :( Ja tosiaan ostan tämän varmaan joka tapauksessa jo pelkästään yksinpelin vuoksi, vaikka ei se 4:n yksinpeli ollut maata mullistava, oli se kuitenkin loistava IMO :) (oliskohan 5 kertaa pelattuna, kaikki vaikeusasteet läpikäytynä ja vähän päälle sekä moninpeliä jumalattoman paljon :o)

Mistä kohtaa ylimielisten PC-pelaajien. Pikku ryhmä tru gamereita kusee koko PC-pelaajien maineen.

En voi käsittää miksi toimiva dedicated servu-systemi kustiin tällälailla. Mieluummin soisi pleikkarillekin dedicated-tyylisen systeemin kuin jokapuolelle saman paskan, mitä on nähty konsolilla jo nelosessa ja wawissa.

Eniveis, aika publapelihän tuo tulee olemaan. Niin paljon on kaikkia lisäyksiä verraten vaikkapa neloseen.

Niin ja vielä yks juttu; edes PClle ei tuu Promodia :(

Ehkä voi tulla, mut se on hyvin epätodennäköstä kun CoD4 promodestaki saa puhtaasti kiittää pelaaji. Mutta aika huonosti käy jos pelistä ei saa muokattua kilpaillullisia privaservuja edes. Toki se varmaan myy ilmankin, mutta floppaa aika pahasti pcllä jos ei ees sen vertaa anneta tukee että modding toolit annetaan.

Itsestäni tuntuu että IW yrittää nyt laittaa vähän liikaa tavaraa yhteen peliin, ja jotkut perkit kieltämättä kuullostavat siltä että balanssi voi olla aika hukassa aluksi.
Mutta pitää nyt kuitenkin ostaa peli ensin ja saada oma käsitys että toimiiko homma vai ei.

Minä ihmettelen samaa kuin Snigge, koska siellä on mitä järjettömämpiä (meniks oikein:D) perkkejä ja attachmenttejä. Toivotaan, että saavat aseet, perkit ja aseet balanssiin.

Ennen riitti, että ei näy tutkassa UAV jammer, mutta nyt on jo heartbeatsensor.. Ei riitä millään perkit kaikille. Tosin luulen, että perkki nimeltään
Cold Blooded
estäisi UAV:een ja Heartbeatsensorin...

Juu, hassua kun ensin itketään joka fps-pelin kohdalla, että tämä ei ole cod4. Sitten MW2 alkaa muistuttamaan edeltäjäänsä ja sitten itketään sitä, että se on cod4. Kyllä ne F1 autotkin tekniikaltaan ovat lähes samalla viivalla. Jos niitä muuttaisi vielä nopeammaksi ei luokkana olisi enää F1. Kysymys kuuluukin, miksi tehdä INDY500 peli F1 nimikkeellä? Itse lähes toivon, että kaava on sama MW2:sessa. Se oli pirun hyvä kaava arcade räiskinnälle.

Haa, tästähän alkaa pitämään vielä enemmän vaikka jo lähtötaso oli luokkaa "kuumottava" :D

Näyttäisi enemmän kolmannelta persoonalta kuin pelkältä olan yli kuvalta. SOCOM sen aikanaan monelle opetti, Uncharted 2 esitti nyt upealla tavalla ja jos vielä MW2 antaa tämän kuvakulman vaihtoehtoiseksi niin johan pomppas. Tähän tulee kuvioihin siten esteen takaa näkymättömistä kyttäämiset, toiset tykkää toiset ei.

Vai että kolmas vinkkeli kehiin. Tuossa yllä mainitussa videossa näkyi monta eri vinkkelivaihtoehtoa. Näytti toimivan hyvin. Taitaa olla joku socom tyylinen kuvakulman vaihtonappi tulossa. Tämä jos mikä luo tyylistä poikkeavia matseja. Ihan mukava jos tuo kolmas vinkkeli on mukana ja mikäli oikein ymmärsin niin kyseessä ovat ihan omat pelimuodot tuolle kuvakulmalle. Veikkaisin, että third-person matseissa tulee olemaan melko taktiset tunnelmat kun joka paalun takana on näkymätön kämpperi seuraamassa askeleitasi.

Funtsikaas, HC search&destroy 3rd-person! Uskaltaisiko tuollaista edes koittaa. No toivottavasti tulee edes muutama muu 3rd-person pelimuoto kuin nuo tappomatsit.

Ylös Bottom