Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Joo toivottavasti ei ole mukana mitään älytöntä 2x kranaatti perkkiä. 1 on sopivasti 2 on jo lähes liian monta ja 3 on aivan älytön määrä.

Kyllä minustakin 1 kranaatti on sopiva määrä. Ei kiitos 2-3 kranaatti perkille. Minä ainakaan jaksa kun kranaatteja satelee taivaalta lähes kokoaika. Kranaattien kantomatkakin saisi olla hieman lyhyempi kuin kenttä päästä päähän:D

Tilt.tv sivuilta poimittua:

Nettiin vuotaneessa Modern Warfare 2 -videossa pelaaja ampuu siviilejä lentokentällä. Eurogamerin uutisen mukaan Activision yrittää korjata tästä seurannutta PR-ongelmaa selittämällä, että peli: "on suunniteltu tuomaan esille terrorismin kauhuja."

Activisionin lausunnon mukaan pelissä on: "syvällinen ja jännittävä tarina, jossa pelaaja taistelee terroristiuhkaa, joka koettaa saattaa maailman romahduksen partaalle, vastaan. Pelissä on mukana juoni, johon liittyy venäläisen pahiksen, joka haluaa aloittaa maailmansodan, suorittama tehtävä. Päihittääkseen hänet, pelaaja soluttautuu hänen sisäpiiriinsä."

Pelissä on mukana varoitus, jossa kerrotaan, että kyseessä oleva skandaalikohtaus on rankka, ja sen voi halutessaan skipata.

Näköjään toi sivilien ampuminen on rankka juttu joillekin :rolleyes: mut ei ole ensimmäinen peli jossa voi ampua siviilejä esim:gta :D

Any publicity is good publicity. Mun mielestä tollanen siivilientappaminen pelissä on täysin turhaa ja hyödytöntä, ja sen olisi hyvin voinut jättää pelistä pois. Kyllähän tosta varmaan jokunen saa kiksinsä, sen jälkeen voikin miettiä että miksi. Toisaalta ei mua vois kovin paljoa vähempää kiinnostaakkaan koko aihe..

Onlinepuoli on se mitä tässä odotellaan, ja kovasti odotellaankin. Toivottavasti on nannaa.

Mutta MW2:n suhteen tarvitaan vielä lisää näyttöä. Ehkäpä kohtausta perustellaan tarpeeksi pelin kulussa tai ehkä pelaajaa rankaistaan jotenkin tehtyjen ratkaisuiden perusteella. Viestini tarkoituksena oli kuitenkin vähän herätellä porukkaa muistamaan, että ei tässä mihinkään kukkahattu- tai jeesusteluleireihin astuta, vaikka ilmaistaankin omia tuntoja videopelin tapahtumista ja tavoitteista.

itse näen sen niin että tossa vain nähdään mitä ne terroristi sielä todella tekee ja pedataan sitten tulevaa ajatellen kun lähdet niitten perään

Viimeksi muokannut moderaattori:

mitä onko totta että pelistä on tulossa hitaampi? (samanlainen kun wawi)? eli kaikkiin rukouksiini olisi vastattu.

Ja se on semmoinen juttu, että ei se peli vedä liipaisinta...

Tuollainen oikeassa elämässä on hirveää ja koskettaa, mutta pelissä se ei tunnu samalta. Peli on vaan peli ja niitä en toden mukaisena ole pelannut, mutta, jos tuollaista oikeesti tapahtuu, niin se oikeasti koskettaa.

Jossain luki, että moninpelistä oltaisiin tehty huomattavasti hitaampaa vrt. COD4? Onko tää tyypillistä ylireagointia ja johtuu tuosta TPS:n tulosta vai onko tuota verkkopeliä muutenkin muokattu jotenkin hitaammaksi?

Tuskin pilaisivat pelin hidastamalla sitä yhtää lisää CoD4stä

Any publicity is good publicity. Mun mielestä tollanen siivilientappaminen pelissä on täysin turhaa ja hyödytöntä, ja sen olisi hyvin voinut jättää pelistä pois. Kyllähän tosta varmaan jokunen saa kiksinsä, sen jälkeen voikin miettiä että miksi. Toisaalta ei mua vois kovin paljoa vähempää kiinnostaakkaan koko aihe..

Onlinepuoli on se mitä tässä odotellaan, ja kovasti odotellaankin. Toivottavasti on nannaa.

Miten voi tuommoisen kohdan jättää pois pelistä? Tarinankertojan(möreä ääninen) ääni tulee kuuluviin, jossa se kertoo, että venäläisten terroristejen johtaja tekee terroristi-iskun itse venäläisiä siviilejä kohtaan, josta kuitenkin syyttää jenkkejä ja "oikeuttaa" sodan heitä vastaan ja sota venäläisiä vastaan käynnistyy?

Ei luoja tätä haloota mikä lähti siitä videosta...kyllähän CoD 4:ssäkin ollaan alussa presidentti, joka teloitetaan lopulta. Eikös IW sanonut, että kaikki viedään askel "eteen" päin. JA EN SAA KIKSEJÄ SIVIILEJEN TAPPAMISESTA, VAAN NÄEN SEN TARPEELLISENA TARINAA KOHTAAN ja kuten sanoin jo aijemmin, että kaikki ei ole sitä uutisten kiilloteltua uutisointia. Jenkkienkin satojentuhansien tappamat siviilit irakissa eivät tunnu kiinnostavan ketään, mutta sitten satutaan PELISSÄ tappamaan muutama sata ihmistä, niin helvetti pääsee valloilleen. Ei jumalauta...

Kyllä lähti magee ääni tost snipust! ME likes, kyl alkaa jo sen verran himottaa tää peli, et pakko nämä vajaat pari viikkoa varmaan lähtee johonki mökille kalastelee ja unohtaa koko homma enne ku alkaa hyppii seinille:)

ei helevetti :P näytti maukkaalta toi snipukohta tossa videossa :) ei tätä enää kovin pitkään malttais odotella :D

Äläs nyt Viljami hermostu, johan sanoin että mulle se on ihan yksi lysti. En minä menetä yöuniani ihan noin helposti. Onhan tuo vähän provosoivaa ja tällaseen aikaan aika rohkea veto IW:ltä. Mutta kuten sanoit, ei tästä varmaan hyvää peliä olisi muuten tullut ilman tota siviilien teurastuskohtaa. Olisi juoni kussut täysin, niinsanotusti. Peace.

Be cool, avoid random grenades! Hehhe!

Muutamilta löytyy jo kopio pelistä, joten tietoa moninpelistä on vuotanut. Eli pelistä löytyy vaihtoehto TPS:ään eli Thrid Person Shootteriin (tyyliin Socom). Pelilistasta löytyy tälle omat vaihtoehdot ja privasta pystyy säätämään joko FPS tai TPS. Itse en kovasti tykkää tästä jaosta, mutta saa kai jotkut sitten lisää nannaa.

Pelisssä ei ilmeisesti ole ollenkaan pulttisnipuja, joka ärsyttää minua niin vietävästi, jos on totta. Paras mahdollinen uutinen on ollut minulle, että pelissä ei ole Dead Silenceä tai mitään sen tyylistä, ja se, että peli näyttää mahtavalta. Katsotaan pitääkö noi paikkansa ja, jos vaikka itse sattuisi saamaan päivän-pari aikaisemmin. :)

Ylös Bottom