Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tästä on varmaan jo keskusteltu, mutta vaikka tätä ketjua melko pitkään olen jo seurannut, niin en muista moista. Eli kuis on pelissä raameja sekunnissa? Jos on 60fps, niin meikä laulaa hoosiannaa. En tiedä nelkun osalta varmaa tietoa, mutta se kyllä tuntui melko selvästi olevan 60fps. Toivottavasti tässä uudessa on sama sulavuus, jota ei oikein muista ps3-fps peleistä löydy. Ja entäs natiivireso? Kellään hajua moisesta?
Lue tuo Lens of Truthin vertailu. Periaatteessa peli on 60 fps, mutta etenkin PS3-versio tiputtelee freimejä. Natiivireso on sama kuin ykkösosassakin, eli 1024x600 kaksinkertaisella antialiasoinnilla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ei kai kukaan tätä peliä ole yksinpeliksi ostanutkaan. Eikös tämä mene vähän niin, että SP on "bonus".

En ymmärrä miksi tuo viesti on spoiler-tageissa?

Mutta vastaan kysymykseen: Minä. Pelin tärkeimmät ominaisuudet ovat yksinpeli ja spec ops. Varsinainen moninpeli on sitten kiva bonus, jota jaksaa jonkun aikaa tahkota. Mulla ei riittänyt ainakaan CoD 4:ssä intoa pelata kuukausitolkulla samaa peliä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mutta vastaan kysymykseen: Minä. Pelin tärkeimmät ominaisuudet ovat yksinpeli ja spec ops. Varsinainen moninpeli on sitten kiva bonus, jota jaksaa jonkun aikaa tahkota. Mulla ei riittänyt ainakaan CoD 4:ssä intoa pelata kuukausitolkulla samaa peliä.

Maailma muuttuu ja pelisarjat näemmä siinä mukana. Yksinpelin takia tämän myös itse hankkinut, jossa verkkopeli tulee tällä kertaa kivana bonuksena ja sieltä erityisesti sen yhteistyömuoto. Jos tarinan läpäisy on todella noin lyhyt kuin huhut antavat ymmärtää, on sen pakko näkyä myös arvostelussa. Katsokaa kuka uskaltaa tähän tarttua, tästä pelitalot eivät halunneet ilmeisesti pelaajille ennakolta kertoa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Yksinpeli on meikullekin se MW2:n pihvi, ja jos se on alle 10 tunnin kokemus, sitä parempi minulle. Moninpeli jäänee parin-kolmen kokeilun asteelle, ja sitten into loppuu, kun ei näillä taidoilla ole mitään asiaa miljoonien puoliammattilaisten joukkoon.

Samalla lailla kävi myös ensimmäisen osan kanssa; yksinpeli kerran vedetty läpi, moninpeliä pelattu vissiin huikeasti tasolle kolme asti. Suorastaan päätä pyörryttää, kun täällä porukka kertoo tunnissa pelanneensa tasolle 17, kun meikulla tuo tahti oli n. taso per tunti. Ja pitää vielä ottaa huomioon, että tasoja ei varmaankaan nousta edes lineaarisesti, eli jokainen uusi taso vaatii aina vain enemmän ja enemmän expaa verrattuna edelliseen. :)

Eli koettakaa ymmärtää, että Modern Warfare ei ole kaikille todellakaan se pelkkä moninpelialusta, vaan jotkut ihan oikeasti ostavat sen pelkästään yksinpelin vuoksi. Tosin omalla kohdalla odotan, että hinta tippuu tuonne n. 25 euron korville. Suotta ostaa 60 euron peliä hyllyn täytteeksi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mun mielestä iha järjetöntä, ku pleikan statseja ei nollattu.. kamul oli jo se 5 päivää etuajassa. Eiks se ois reiluinta et kaikki alottais "samalta viivalta" ite en voi ku ei cdon toimittanu pelii viel vaik lähti torstaina :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Aika yllättävää, no I stand corrected.

Ilmeisesti nämä hyppäsin suoraan MP:hen ovat näitä "puoliammattilaisia" joilla on kamala kiire päästä tutustumaan mappeihin ja saamaan maksimikova K/D-ratio. Sitten hinkataan spesiaalimiehenä sitä yhtä tai kahta mappia ne vuoden päivät. Älkääkä nyt ymmärtäkö väärin, olen minäkin hakannut Americas Armyn Hospitalia kiitettävät määrät joskus. Mä muuten diggaan UC2:sen multiplayerissa siitä että se pakottaa pelaamaan myös niitä heikompia mappeja tasapuolisesti.

Ainut ongelma tässä "myöhäisherännäisyydessä" ja pelin ostamisessa alelaarista on se että tukkapölly on aika varmaa jos aloittaa muutaman kuukauden myöhemmin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mun mielestä iha järjetöntä, ku pleikan statseja ei nollattu.. kamul oli jo se 5 päivää etuajassa. Eiks se ois reiluinta et kaikki alottais "samalta viivalta" ite en voi ku ei cdon toimittanu pelii viel vaik lähti torstaina :(

Siis tämä pitää täysin paikkaansa! Itsekin odotan peliä CDONista. Postitettu jo torstaina, mutta ei vieläkään täällä. Perkele.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ainut ongelma tässä "myöhäisherännäisyydessä" ja pelin ostamisessa alelaarista on se että tukkapölly on aika varmaa jos aloittaa muutaman kuukauden myöhemmin.
Ei se ihan näinkään mene. Itse aloitin CoD4:n pelaamisen ns "myöhään", eli noin vuoden jäljessä. Tietenkin alku oli hankalaa ja sitä myöten KD ratio reilusti alle yhden. Itseäni ei kuitenkaan haittaa vaikka en pelissä heti pärjää. Niinhän sitä oppii parhaiten kun pelaa hyvien pelaajien parissa. Oman kopion MW2:sta saan luultavasti huomenissa. Kovasti olisi jo hinku pelaamaan, mutta ei todellakaan sen takia kun muut saa "etumatkaa".
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Parasta tuossa moninpelissä on että jos hosti lähtee servu valitsee nopeeta uuden ja peli jatkuu siitä mihin jäi:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Onkohan
tuossa Talvikentässä missä pitää suojella sukellusvenettä bugi kun en pääse eteenpäin vaikka olen tappanmut jo kaikki viholliset?

Mission Objevtives:

Follow Captain Price---suoritettu
Keep enemies away from the submarines--- ei suoritettu??? Vihollisia ei näy missään...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ei se ihan näinkään mene. Itse aloitin CoD4:n pelaamisen ns "myöhään", eli noin vuoden jäljessä. Tietenkin alku oli hankalaa ja sitä myöten KD ratio reilusti alle yhden. Itseäni ei kuitenkaan haittaa vaikka en pelissä heti pärjää. Niinhän sitä oppii parhaiten kun pelaa hyvien pelaajien parissa. Oman kopion MW2:sta saan luultavasti huomenissa. Kovasti olisi jo hinku pelaamaan, mutta ei todellakaan sen takia kun muut saa "etumatkaa".

Juuri näin. Sama homma oli tuon cod 4 kanssa. Hommasin aika myöhässä kyseisen pelin. Ainut mikä jäi puuttumaan kokemuksesta oli se parin ekan päivän rällästys jossa kaikki husii miten sattuu. Muissa peleissä tämän huomannut, että ekalla viikolla menee hyvin kun tuutista ropsahtelee peliin "hei olen täällä ekaa kertaa" -tyyppejä valmiit niitit otsissa. Cod 4:jän kohdalla alku oli vaikeaa, mutta ehkä kannattaakin kiinnittää huomio hyviin pelaajiin ja siihen miten tulla hyväksi pelaajaksi juuri silloin kun kiinnostus opetella peliä on suurin.

Ja kiitokset TT-2k linkistä. Mielenkiintoinen sivusto vaikkakin konsolien vertailuun keskittyvä. On muuten kyseinen sivu vissiin kovassa käytössä kun sai ladata vaikka kuinka kauan, ennenkuin pääsi lukemaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ei hi**to toi s&D ja on kyllä helppoa publalla, eka sain 4 tappoa putkeen jolloin sain taikalaatikosta itse ohjattavan helikopterin jolla tapoin kokovastustajan tiimin (5 henkilöä) sen jälkeen vaihtukin roundi jolloin saataville tuli samantien predator missle, kiitos killstreakin jatkumisen, asiaa helpottaa entisestä se että sniperin kaveriksi saa automaatti aseen. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Onkohan
tuossa Talvikentässä missä pitää suojella sukellusvenettä bugi kun en pääse eteenpäin vaikka olen tappanmut jo kaikki viholliset?

Mission Objevtives:

Follow Captain Price---suoritettu
Keep enemies away from the submarines--- ei suoritettu??? Vihollisia ei näy missään...

Aloitin tehtävän alusta ja nyt toimii :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Aivan loistava moninpeli. Vaikkei vähään aikaan ole tullut codeja hakattua niin heti osui ohjaus kohdalleen. Ainoa miinus on kavereiden kutsuminen partyyn mikä tapahtuu xmb:n kautta. Muutamia ongelmia on, muttta ainahan niitä alussa on. Muutaman kerran peli katkennut. Kunhan tuo kaverin kutsuminen alkaa toimia kun ei meinaa päästä millään samaan partyyn niin hyvä tästä tulee. Kunhan on enemmän aikaa niin yksinpelin kimppuun.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Näin kolmen tunnin pelaamisen jälkeen fiilis on kyllä aivan huikea! Uskomatonta työtä ovat IW:n pojat tehneet! Yksinpeliä oli aluksi tarkoitus pelata muutaman tehtävän verran, mutta kyllä se himo onlineen oli sen verran suuri, että ekan tehtävän jälkeen oli aika mennä onlineen.. :D

Oma "urani" alkoi yllättävän hyvin, kun jo toisessa deathmatch pelissä statsit olivat 30-8 ja nyt ku lopetin niin K/D Ratio oli 2,23 tai jotain sinne päin. :eek: Vaikka tosin ei ne vastustajatkaan mitään ammattilaisia vielä ainakaan olleet..
Kolmen tunnin aikana ehdin 16 lvl:n saakka, joten siitä on hyvä jatkaa. ;)

Mutta kommentit moninpelistä yleisellä tasolla:
Ennakkoon oli vähän epäilevät odotukset kaikkea "sälää" kohtaan ja noita ruudulle pomppivia ilmoituksia kohtaan myös. Mutta täytyy sanoa, että ei ne mua ainakaan häirinnyt. Paljon tuossa kyllä on pelattavaa, jos ajattelee, että tekee kaikki prestiget, challenget yms.
Muuta negatiivista en löytänyt kuin, että tuo partyyn invaaminen on perseestä. Se hyvä puoli siinä oli, että kun sen party kutsun hyväksyi ja tulikin ilmoitus että "partyyn ei pääse jne", niin pysyi siinä pelissä missä jo oli. (Olin siis pelissä, en menussa, kun hyväksyin kutsun). CoD4:ssa joskus ärsytti, kun lähti pelistä missä kulki hyvin, niin sitten ku hyväksy kutsun, niin tuli jotain "server is full" jne. tekstejä. Mutta olisin toivonut, että tuo party invaaminen olisi toteutettu CoD4:n tapaan.. =)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tosiaan, miksi toi kaverin inviminen on muutettu cod4:sta tuohon xmb tyyliin? Tuntuu vaikeammalta ja ei kyllä toiminut ainakaan itsellä. Kaveri yritti inviä monta kertaa ja kaks kertaa pääsin johonkin peliin jossa kaveri ei edes ollut ja kaveri ei päässyt kertaakaan omiin inveihini.

Mutta moninpeli kyllä rautaa. Kentät vaikuttaa tosi hyviltä ja ennenkaikkea monipuolisilta.

Aseet tuntuu myös sopivilta, esim. Famas tappaa myös hyvin normi moodeissa vaikka vain burstilla kerran ampuu. Eka ylläri oli tosiaan, että saa myös kakkosaseeksi heti ihan kunnon moukarin :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ei hi**to toi s&D ja on kyllä helppoa publalla, eka sain 4 tappoa putkeen jolloin sain taikalaatikosta itse ohjattavan helikopterin jolla tapoin kokovastustajan tiimin (5 henkilöä) sen jälkeen vaihtukin roundi jolloin saataville tuli samantien predator missle, kiitos killstreakin jatkumisen, asiaa helpottaa entisestä se että sniperin kaveriksi saa automaatti aseen. :D

En tiedä pitäiskö itkea vai nauraa.
Voisko näille henkselinpaukuttaja S&D-Jeesuksille laittaa oma alueensa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Osaakos joku sanoa paljonko nettipeli vaatii kaistaa? Minulla on tällä hetkellä vain 512 mokkula, jolla kyllä nettipelit on ihan ok pyörinyt. Lähinnä mielessä on tarvitseeko tämä enemmän kuin muut pelit?

Nyt olisi viimeiset hetket käydä hukkaamassa Fifa09 ja NHL09.

Suattaapi riittää mutta epäilen , nimittäin peli haistelee noita pingejä ja sinun "mokkulasi" suoltaa pingiä välillä 150 - 550 ms. Todennäköisesti tulet tippumaan servuilta yhtenään ja näyt teleporttailevan muille kanssa pelaajille .
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Minkähän takia tuo äänien säätö mahdollisuus on tehty taas noin suppeaksi? Olisivat voineet ottaa mallia Wawista. Esim. musiikkia ei saa pois tai sen "peliselostajan" ääntä. Itse haluaisin musiikit ja frag out höpötykset pois. Heartbeatsensor vaikutti aika tehokkaalta, yhdessä pelissä vihu joka käytti sitä sai yli 50tappoa 4 omalla kuolemalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ostin Cod 4:sen ns. "vahingossa" kun peli oli alelaarissa. Yksinpeli oli nopeasti ohi joten oli aika aloittaa online pelaaminen. Muutaman kk jälkeen, olen tasolla 44 joka on aika kohtalainen. Nyt ajattelin ostaa 2:sen, joten mistä tämän saa halvimmalla vai pitääkö joulupukin tuoda? :) PS. En osta nettikaupoista.
 
Ylös Bottom