Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kämppimisestä ja nuubituubailusta en tiedä, mutta tuohan on loistava strategia laittaa harrierit sun muut pörräämään taivaalle planttaamisen jälkeen. ;)

Olen kyllä eri mieltä. Mikään ei voi vituttaa, kuin se, että viimenen minuutti taivaalla on enemmän tavaraa, kuin muslimeja mekassa ja kuolet aina spawnatessa. Voihan sitä strategiaksi sanoa, mutta aika raukkamaiseksi sellaiseksi. Eriasia jos pelissä olisi it-krääsää enemmän tuon varalle.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noniin, tuosta jouluaatosta lähtien pelannut, yksinpeli meni jo aattona läpi, mutta oli kyllä semmonen toimintapaketti että piti puristuksissa alusta loppuun. Pelailin Regularilla, ja noobi kun olen niin joissain tehtävissä tuli totaalisia stoppeja aina välillä, ja meinas pelihousut revetä. Noh, läpi se meni ja mahtava yksinpeli kaiken kaikkeaan. Pituus on kyllä ihan sopiva, ei olisi pitempää tarvinnu. Ja nettipeli. Sehän se loistavaa hupia on. Itse en ole noihin huijareihin törmännyt ja hyvinhän se on sujunu. Ja kun vielä split screeniin "hommasi" (:D) sen lvl 70 10th prestigen nii on kyllä melkosta hubaa.

Loistava peli, ja MW3:a odotellessa :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

olis kiva saada nuke joskus ihan vain mielenkiinnosta, mutta ei onnistu niin millään. pari kertaa käyty jo 24:s tapos ja sit joku tullu ja ampunu...

milläs porukka on saanut nukeja yleensä, mikä pelimuoto, perkit, taktiikka (liikutko vai kämppäätkö...) olis kiva saada vähän neuvoja...

Otat vaikka TDM erän alussa juokset 7 tappoa, heität harrierin johonkin mapin "ruuhkaiseen" paikkaan, tämän jälkeen lähdet juoksemaan mahdollisimman kauaks vihollisesta etsimään chopper gunner telttaa, jona aikana harrier on luultavasti tappanut sinulle CG:n ja spawni raiskaat vihuja niin kauan, että kuuluu jännä ääni ja se oli siinä. Millä tahaansa aseella sen saa...mapin mukaan.

PS. Turhin asia koko pelissä+asia jonka takia porukka istuu, niin maan perkeleesti niiden hbs kanssa. No killstreaks muoto tänne ja sassiin! :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uusi video upattuna. Näytän kuinka pelataan jos on häviöllä dominationissa. Se on myös omistettu ihmisille jotka pyysivät uppaamaan videota jossa näytän kuinka pelaan jos tiimi on ottamassa reilusti turpaan.

YouTube - Demolition - RPD - Scrapyard - Kuinka pelata kun on häviöllä

Olen kyllä eri mieltä. Mikään ei voi vituttaa, kuin se, että viimenen minuutti taivaalla on enemmän tavaraa, kuin muslimeja mekassa ja kuolet aina spawnatessa. Voihan sitä strategiaksi sanoa, mutta aika raukkamaiseksi sellaiseksi. Eriasia jos pelissä olisi it-krääsää enemmän tuon varalle.

Cold-Blooded, jos ilmatukeen kuoleminen alkaa ärsyttämään :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Otat vaikka TDM erän alussa juokset 7 tappoa, heität harrierin johonkin mapin "ruuhkaiseen" paikkaan, tämän jälkeen lähdet juoksemaan mahdollisimman kauaks vihollisesta etsimään chopper gunner telttaa, jona aikana harrier on luultavasti tappanut sinulle CG:n ja spawni raiskaat vihuja niin kauan, että kuuluu jännä ääni ja se oli siinä. Millä tahaansa aseella sen saa...mapin mukaan.

PS. Turhin asia koko pelissä+asia jonka takia porukka istuu, niin maan perkeleesti niiden hbs kanssa. No killstreaks muoto tänne ja sassiin! :D

Tähän vielä että Domination on parempi pelimuoto hankkia nuke.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tähän vielä että Domination on parempi pelimuoto hankkia nuke.
Jos ainoana tavoitteena on hankkia nuke, niin ei missään nimessä kannata mennä pilaamaan muiden peliä johonkin objective pelimuotoon. Pysytään siellä TDM, jossa se edes jotenkuten kuuluu pelimuotoon.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tähän vielä että Domination on parempi pelimuoto hankkia nuke.
Juuh, ja vielä varmuuden vuoksi kaveri tactical insertionilla spawnaamaan suoraan piippulinjalle, niin a'vot.
Muutaman kerran liikaa saanut näitä todistaa, nimenomaan dominationissa, jota lähinnä pelaan.
Ja sitten kun näitä laitetaan vaikka oma tiimi olisi voittamassa ihan "rehelliselläkin" tavalla.
Yksi mahdollisuus olisi, että vain häviävä puoli saisi nukea käyttää.
Ja jos sama heppu tappaa toisen x-kertaa 2 neliön alueella, niin molemmilta nirri pois.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Juuh, ja vielä varmuuden vuoksi kaveri tactical insertionilla spawnaamaan suoraan piippulinjalle, niin a'vot.
Muutaman kerran liikaa saanut näitä todistaa, nimenomaan dominationissa, jota lähinnä pelaan.
Ja sitten kun näitä laitetaan vaikka oma tiimi olisi voittamassa ihan "rehelliselläkin" tavalla.
Yksi mahdollisuus olisi, että vain häviävä puoli saisi nukea käyttää.
Ja jos sama heppu tappaa toisen x-kertaa 2 neliön alueella, niin molemmilta nirri pois.

Mut se on mun mielestä ärsyttävempää, että ite capturaa niitä lippuja, eikä välitä K/D ratiosta niin paljon. Ja sit vastustajilla on joku tyyppi joka vaan kämppii killstreakkeja. Sitten kun matsi on 197-78, niin ei oo kauheen kivaa jos silloin se vastustaja pistäis nuken. Onneks mulla ei oo käyny tolleen, koska mä otan aina "tehtäväks" tappaa sen jonka uskoisin nukea yrittävän. (huomaa siitä kun killstreakkeina harrier ja chopper jo tullut, niin silloin arvaakin, että mikä viimeinen on)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mut se on mun mielestä ärsyttävempää, että ite capturaa niitä lippuja, eikä välitä K/D ratiosta niin paljon. Ja sit vastustajilla on joku tyyppi joka vaan kämppii killstreakkeja. Sitten kun matsi on 197-78, niin ei oo kauheen kivaa jos silloin se vastustaja pistäis nuken. Onneks mulla ei oo käyny tolleen, koska mä otan aina "tehtäväks" tappaa sen jonka uskoisin nukea yrittävän. (huomaa siitä kun killstreakkeina harrier ja chopper jo tullut, niin silloin arvaakin, että mikä viimeinen on)

Jos laitat nuken, kun olet tappiolla - häviät pelin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

eikös tuosta ole se ultimate sacriface- challengekin?

mutta mutta, ihan vain mielenkiinnosta yritän saada nukea edes kerran, en halua mitää tactical-huijausta tms. enkä myöskään halua pilata toisten peliä, jos oma tiimi on häviöllä yritän kyllä kaikkeni (ja joskus tuntuu että yksin on orpo yrittää ku tiimikaverit huitoo jossain muualla).

en ymmärrä kuinka porukka valittaa koko ajan kun aina kuolee tuubii tai on liikaa tavaraa taivaalla, en itse ole huomannut mitään ärsyttävää. vaihtaa classia sen mukaan mikä on tilanne. ainut mikä on ärsyttävää niin helium-ääniset usa-poijat prestigehuijauksineen ja "mä tapan teidät varmasti"-asenteella. sitten pelissä pojat liikkuu nykimällä eteenpäin aina ku yrität niihin osua...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uusi video upattuna. Näytän kuinka pelataan jos on häviöllä dominationissa. Se on myös omistettu ihmisille jotka pyysivät uppaamaan videota jossa näytän kuinka pelaan jos tiimi on ottamassa reilusti turpaan.

YouTube - Demolition - RPD - Scrapyard - Kuinka pelata kun on häviöllä

Nämä äärimmäisen tiukat matsit ovat melkeimpä mieluisinta katsottavaa, kun aivan viime sekunneilla viedään tappioksi jo tuomittu taisto voittoon. Tälläistä "talvisodan henkeä" toivoisi näkevän useamminkin ja vähemmän niitä poistumisia käpykaartiin, kun asetelma näytti jossain vaiheessa jotain ihan muuta. Parhaimmat fiilarit tullut tilanteista, joissa kärsitään vielä lisäksi miehistöalivoimaa ja silti voidaan kääntää peli pienen, mutta sisukkaan porukan voitoksi. Se paasauksesta.

Muuten hieman eri pelityyli kuin itsellä. Seuraat paremmin yleistilannetta kentällä ja teet sen mukaisia johtopäätöksiä. Itse kun menee ihan lippujen ehdoilla ja oikeastaan vähät välittää mitä muut tekee. Paljon tulee katsottua se vihun ajatelman mukaan epätodennäköisin lippu meille. Se tarkoittaa usein pitkää koukkausta selustaan kuumimpien kähinöiden ulkopuolelle ja siellä hetken leiriytymistä. Muuten ollaankin jatkuvasti liikkeellä. Kiitos videosta, huippua saada videoidut näkemykset pelistä suomeksi :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voiko joku antaa neuvoja miten saa headshotteja?:confused:
Mee pelaa HC TDMia. Siellä on "liike" niin verkkaista että saletisti ehtii tähdätä päähän. Osa jätkistä on pelin loppupuolella kokenut metamorfoosin ja muuttunut naavaksi ja sammaleeksi n. 10 min liikkumattomuuden vuoksi! :p

Ja yks missä saa hyvin heduja on mikä tahansa pelimuoto. TDM ehkä paras ettei mene objektiivipohjaiset pelit kuralle kun keräät vaan heduja. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Varmaan jokaista rasittaa ne taivaalla pörräävät kopterit ja harrierit. Tuskailin tuon kanssa pitkään kunnes vihjattiin että tekee itselleen klassin jossa Stinger + Cold-Blooded (muulla ei väliä). Samantien kun vihulla on kopteri taivaalla ni kuoleman yhteydessä vaihto tohon klassiin ja koneet alas taivaalta. Yksi osuma ja loppu se ilmatilan raiskaaminen siihen. Itseasiassa mulla on melkein jokaisessa respaklassissa Stingeri kakkosena. Yleensä ne kopterit ei ehdi saada yhtäkään tappoa ennekuin ne sieltä putoaa.

Ihmetyttää muutenkin miksi niin harva käyttää tota, ainakin omat kopterit saa yleensä aika vapaaasti tehä tuhojaan taivaalla.

Huono puoli on se että tuo Stinger aukeaa vasta lvl 30.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Varmaan jokaista rasittaa ne taivaalla pörräävät kopterit ja harrierit. Tuskailin tuon kanssa pitkään kunnes vihjattiin että tekee itselleen klassin jossa Stinger + Cold-Blooded (muulla ei väliä). Samantien kun vihulla on kopteri taivaalla ni kuoleman yhteydessä vaihto tohon klassiin ja koneet alas taivaalta. Yksi osuma ja loppu se ilmatilan raiskaaminen siihen. Itseasiassa mulla on melkein jokaisessa respaklassissa Stingeri kakkosena. Yleensä ne kopterit ei ehdi saada yhtäkään tappoa ennekuin ne sieltä putoaa.

Ihmetyttää muutenkin miksi niin harva käyttää tota, ainakin omat kopterit saa yleensä aika vapaaasti tehä tuhojaan taivaalla.

Huono puoli on se että tuo Stinger aukeaa vasta lvl 30.

Tuohon vielä Scavenger ykkösperkiksi niin saa ammuttua enemmänkin romua taivaalta yhdellä spawnauskerralla ja ampua vaikka UAV:t samaan rahaan. Ei jaksa ymmärtää miksi porukkaa jaksaa valittaa näistä ilmaromuista - huomattavasti helpompi ne on tässä torjua kuin esim. COD4:n helikopteri. Automaattilukituskin löytyy, ettei tarvitse edes tähdätä osata.. ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuohon vielä Scavenger ykkösperkiksi niin saa ammuttua enemmänkin romua taivaalta yhdellä spawnauskerralla ja ampua vaikka UAV:t samaan rahaan. Ei jaksa ymmärtää miksi porukkaa jaksaa valittaa näistä ilmaromuista - huomattavasti helpompi ne on tässä torjua kuin esim. COD4:n helikopteri. Automaattilukituskin löytyy, ettei tarvitse edes tähdätä osata.. ;)

Itsekin ihmettelen tätä. Monta viikkoa itse olin se, joka ampui UAV:t, Chopperit ja kaiken muun vastaavan alas taivaalta, ja kukaan muu ei edes yrittänyt tiputtaa niitä alas. Se rupesi sapettamaan ja tein sen päätöksen, että enään en itse tiputtele niitä romuja taivaalta, kun kukaan muukaan ei ammu. Jos tiimiläiset haluaa häviön, kelpaa mulle.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Löysin eilen yhden tosi hyvän perkin, eli one armyn. Jos sitä käyttää oikein, niin S&D helpoittuu aika paljon. Nyt mulla on one army pro ja nyt classien vaihto on melkein yhtä nopeata kuin oman airdropin lataaminen. S&D:ssä tosi hyvä taktiikka on semmoinen, että eka otan snipun ja ammun muutamia vastustajia oman respan läheltä. Sitten sen jälkeen otan silencer acr:n ja menen vähän etsimään porukoita. Ja lopuks jos huomaan vastustajia kaukana, vaihdan nopeesti red dot m16 ja saan ne longrangelta.

Mulla on nyt jokaisessa classissa toi one army, koska se on ihan kivaa vaihdella classeja. Ja sekin on eduksi, että jos vastustaja saa uav:n, niin sen sijaan, että ampuis sen stingerillä alas, niin voi hiippailla vastustajien taakse ja ampuu ne, koska saat vaihdettua ninja classiin helposti. Ja se on tosi hyvä juttu, et jos aseesta on loppunu vaikka kudit, tai on heittäny jo naatit, niin voit ladata aseet kätevästi.

Ps: LMG- aseen lataaminen onnistuu nopeammin one army pro:lla kuin normililataamisella. Jos auggia ei lasketa. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voiko joku antaa neuvoja miten saa headshotteja?:confused:

itsellä ainaki tulee koko ajan heduja puolivahingos ku on ump45 käytössä, ase kun pyrkii hivenen ylöspäin sarjaa ammuttaessa....

mut hyvä taktiikka on opetella roiskaisemaan sarja aloittaen hivenen yli jätkästä nopeasti laskien, melkein aina tulee headshot....
 
Ylös Bottom