Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelin vahvuudet muutenkaan ei ole noissa lähitilanteissa. Varmaan moni on huomannu että läheltä voi luodit osua ammuttuna todella outoonkin suuntaan, kun vihulainen juoksee päin oviaukossa tai muuta vastaavaa. Olisi kovasti erikoista jos pelintekijä haluaisi jalostaa näitä tilanteita tekemällä puukosta tehottomamman, kun nykyisellään se on yleensä yksin napin painallus ja tilanne on ohi. Sitten päästäänkin taas jatkamaan pelin vahvuusalueilla uudestaan, eli luotikantamalla. Heikommalla puukolla ukot juoksis toistensa ympäri, välillä ampuen ja tilanteista tulisi todella kaoottisia.

Pidetään ne Tekkenit erikseen.

(Lämmöllä silti MOHAA Rifle Only servuja muistellen, good times.)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Samaa mieltä. Missä ihmeessä niiden valittajien puukot on? Ei muuta kuin morat heilumaan.:D

Itse itken ja avaudun ircissä tietyille henkilöille aina kuinka se puukottaminen on niin overpowered ja epäreilua, johtuen siitä etten osaa itse puukottaa. Jotenkin vaan kun näen vihun tulee ekana mieleen " ammu " eikä " puukota ", tilanne päättyy useimmiten niin että ammun pari kutia vihuun, vihu painaa yhtä nappia ja olen kuollut. Lisäksi R3:lla puukottaminen varmaan luontevampaa kuin ympyrällä, itse vaihtanut tacticaliin että voi dropshotata paremmin ( prota ) ja harvoin muistan puukkoa käyttää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo tiedän, että CoDit eivät ole realistista sotaa jne. mutta minusta tuo puukottaminen on silti tehty MW2:ssa melko naurettavasti... Kun pistää 3. perkiksi Commandon, onnistuu puukottaminen 3 metrin päästäkin... Lisäksi sen puukon ei tarvi edes aina osua koko vastustajaan.. (Tämän olen huomannut, kun katson kill camista tai sitten kun olen itse puukottanut jotakin. Kerrankin mm. lamaannuin täysin, kun se tappelupukari ei ollutkaan enää hengissä, vaikka "lopetusiskuni" meni ohi..)
Ei todellakaan mitään semmoista, että puukolla saa huitoa useamman kuin yhden kerran! Mutta se näyttää "tyhmältä", kun puukottaminen onnistuu useamman metrin päästä..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

joo käykäähän kokeilemassa ennen ku jatkatte tätä BStiä. Fakta: 1 burst m16 riittää ellei oo painkiller. Fakta 2: FAMAS tekee vähemmän damagea, mutta siinä on muita hyötyjä. ja lopuksi.. miksi ihmeessä puukko ei sais tappaa yhestä? kokeillaanko puukottaa teitä ja katotaa monestako tiputte? tää ei sitte ollu uhkaus :D

Mitä hyötyjä? Tuleeko enemmän headshotteja jos ampuu famasilla :eek:
Eikö M16 sit tuu nii paljoo?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

j.. miksi ihmeessä puukko ei sais tappaa yhestä? kokeillaanko puukottaa teitä ja katotaa monestako tiputte? tää ei sitte ollu uhkaus :D

Kokeillaanko että ensin vedetään sua konarilla rintaan, ja sitten yrität puukottaa vielä? Tääkään ei sitten ollut uhkaus.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kun pistää 3. perkiksi Commandon, onnistuu puukottaminen 3 metrin päästäkin... Lisäksi sen puukon ei tarvi edes aina osua koko vastustajaan.. (Tämän olen huomannut, kun katson kill camista tai sitten kun olen itse puukottanut jotakin. Kerrankin mm. lamaannuin täysin, kun se tappelupukari ei ollutkaan enää hengissä, vaikka "lopetusiskuni" meni ohi..)
Ei todellakaan mitään semmoista, että puukolla saa huitoa useamman kuin yhden kerran! Mutta se näyttää "tyhmältä", kun puukottaminen onnistuu useamman metrin päästä..

Kyllähän tämä Commando on ihan vehkeestä. Kerran juoksin yhden oven ohi ja siellä oviaukon "sisällä" istu jamppa odottelemassa. Ukko paino commandoliimapuukkonappia ja imeyty sieltä oviaukosta ulos kääntyen oikealle ja vielä pari metriä sinne minun selkään...ihan älytöntä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitäköhän tuossa hetki sitten taas äsken tapahtu demolitionia pelattiin, hostin vaihto tuli ja samassa mun statsit nollaantu joku 45-5 ja host migration jäleen 0-0 kellään muulla ei nollantunu
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko täällä konsolipuolella esiintynyt samaa kuin pc:llä, että ground war pelimuotoa pelatessa 98% peleistä on dominationia ja kenttinä pyörii 4 - 5 samaa kenttää? Alkaa pikkuhiljaa nyppimään ihan urakalla...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Se on se aseesta ammuttava "kivääri kranaatti". Tosin tässä pelissä on niinkin tyhmästi että nuubi tuubi aukeaa ekana lisäaosana assaultteihin niin moni laittaa sen käyttöön kun ei siitä mitään menetäkään, ite syyllistynyt lähiaikoina kyllä samaan. :o

On kyllä tullut itsekkin käytettyä ja kohteenakin on tullut oltua aika monesti. Raivostuttavan hyvä ase kyllä ja siitähän tuo johtuu että on ekana että sitä niin paljon käytetään. Mikäli tuo eka lisäosa olisi haulikko ja sillä 20 tappoa että saisi kranaatinheittimen, niin luulisin että tätä esiintyisi huomattavasti vähemmän pelikentillä. Tosin omaan peliin tuo kämppiminen ei juuri kuulu, mutta onhan tuo tehokas kun juoksusta saat helposti kaverin ekalla stoppaamaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko täällä konsolipuolella esiintynyt samaa kuin pc:llä, että ground war pelimuotoa pelatessa 98% peleistä on dominationia ja kenttinä pyörii 4 - 5 samaa kenttää? Alkaa pikkuhiljaa nyppimään ihan urakalla...

Mulla tulee pc:llä yleensä joku 3 tdm ja sit taas 3 domination jne... ja silleen saattaa tulla sama kenttää peräkanaa, että esim. eka favela tdm:nä ja sitte favela dominationina.

Ps. Tänään kaverilla pelasin tätä ps3:lla ja sillä pelaaminen oli paljon helpompaa???
eikös sen pitäisi olla juuri toisinpäin, että pc:llä pelaaminen olisi helpompaa(tähtäys)... en sitte tiedä johtuisiko autoaimista...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla tulee pc:llä yleensä joku 3 tdm ja sit taas 3 domination jne... ja silleen saattaa tulla sama kenttää peräkanaa, että esim. eka favela tdm:nä ja sitte favela dominationina.

Ps. Tänään kaverilla pelasin tätä ps3:lla ja sillä pelaaminen oli paljon helpompaa???
eikös sen pitäisi olla juuri toisinpäin, että pc:llä pelaaminen olisi helpompaa(tähtäys)... en sitte tiedä johtuisiko autoaimista...

Itsellä kohta 9 tuntia takana, melkein kaikki ground waria ja ehkä 3 kertaa on ollut tdm:ää...

Edit: ja siksi ground war koska siinä on suurempi pelaajamäärä. Inhoan suuresti tuota matchmakingia kun siinä ei voi tehdä kuten (pc) nettipeleissä yleensä, valitaan servu ja mennään sinne pelaamaan, votettaakin yleensä voi esim. kentän vaihtoa (tässä pelissä en ole moista huomannut, tosin en ole niin etsinytkään moista toimintoa).

Myös nuo accoladet (vai mitkä olikaan) on melko pelleilyä (IMO), suunnilleen ihan sama mitä teet niin aina silitellään päätä :<
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla tulee pc:llä yleensä joku 3 tdm ja sit taas 3 domination jne... ja silleen saattaa tulla sama kenttää peräkanaa, että esim. eka favela tdm:nä ja sitte favela dominationina.

Ps. Tänään kaverilla pelasin tätä ps3:lla ja sillä pelaaminen oli paljon helpompaa???
eikös sen pitäisi olla juuri toisinpäin, että pc:llä pelaaminen olisi helpompaa(tähtäys)... en sitte tiedä johtuisiko autoaimista...

Suuremat hitboxit ja aim-assist makes miracles (Hitboxseita en varma mutta yleisesti consoli fps peleissä isommat hitboxit kuin pc versioissa.)
Ja tietysti pc:llä taitotaso on keskimäärin korkeempaa kuin consoleilla uskoisi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kokeillaanko että ensin vedetään sua konarilla rintaan, ja sitten yrität puukottaa vielä? Tääkään ei sitten ollut uhkaus.

Mene HC:n puolelle jos tulee liikaa tollasia "konarilla rintaan ja saan vielä puukosta" tapauksia. Muutenkin säälittävät ku sanotaan et MW2 on "epärealistinen", en usko et pelintekijät on missään vaihees sanonu et tästä tulee realistisuuden huippupeli / joku sotasimulaatio. Suosittelen Operation Flashpoint DR jos realistisuutta haluaa hakea.

EDIT: Yhdyn kyllä sinänsä tähän, että miten jätkä joka lataa asetta, niin seuraavalla sekunilla on puukkokädessä :D Tää vois olla kyl toisin kokopelis et ei vois puukottaa jos on lataus menos..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

EDIT: Yhdyn kyllä sinänsä tähän, että miten jätkä joka lataa asetta, niin seuraavalla sekunilla on puukkokädessä :D Tää vois olla kyl toisin kokopelis et ei vois puukottaa jos on lataus menos..

Minusta ainakin olisi hyvä, jos se puukko pitäisi ensin ottaa käyttöön vaikka painamalla nuolinäppäintä ylös.. Sitten vasta voisi puukottaa.. :rolleyes:
Näin se tuntuisi paremmalta ainakin päässä ajateltuna, tiedä sitten miten se toimisi CoD:n kaltaisessa suhkot nopeatempoisessa pelissä. Siinä kun huomaa kaverin juoksevan ohi, niin ehtiikö sitä enää puukolla ainakaan tappaa? :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noi raitzerin videot on kyllä ihan sairaan hyviä. Itse en edes omista kyseistä peliä mutta videot on loistavaa viihdettä. Niitä tulee vielä niin useinkin että katsomista riittää.Vaikka kyllä tosta saa vihjeitä COD 4:nkin
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Minusta ainakin olisi hyvä, jos se puukko pitäisi ensin ottaa käyttöön vaikka painamalla nuolinäppäintä ylös.. Sitten vasta voisi puukottaa.. :rolleyes:
Näin se tuntuisi paremmalta ainakin päässä ajateltuna, tiedä sitten miten se toimisi CoD:n kaltaisessa suhkot nopeatempoisessa pelissä. Siinä kun huomaa kaverin juoksevan ohi, niin ehtiikö sitä enää puukolla ainakaan tappaa? :D

Jep olis kyl tosi hyvä että puukko otettaisiin ensin käteen niinku css:rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Taitaakin olla varsin onnistunut mp huhuista riippumatta kun suurimmat keskustelut pyörivät puukon ympärillä :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

ite tuskin käyttäisin puukkoa, jos se pitäs erikseen ottaa käteen. parepi se tolleen on ku siihen on tottunu.
 
Ylös Bottom