Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tosin, SnD:ssä jos sattumoisin joudun spectaamaan, niin skippaan kyllä ne, jotka vetävät pienellä senssillä ja sniputtavat ilman SOHia. Tulee jotenkin.... hmmmmm.... tylsä? harmaa? fiilis.

Vastapainoksi sanon oman mielipiteeni. Itse skippaan kaikki 10-sensitivityllä pelaavat ja katson mielummin jonkun pappaklaanilaisen peliä. Silmät säästyy ja sielu lepää. Itsehän pelaan/pelasin sensitivityllä 3.

Tottumiskysymyksiähän nämä asiat ovat, ja jokainen valitkoon mieluisensa sensitivityn.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyl se vaan on niin, et kerran kun on kymppisensseillä opetellut pelaa, niin paluuta "slow-motion" meininkiin ei ole. Kaverilla pelasin yks ilta ja sillä on muistaakseni sensit nelosella, niin ei tullut pelistä yhtään mitään. Kaikki tilanteet meni ohi, tähtääminen ja kääntyminen kaikki on vaan niin hidasta et ei vaan toimi. Ihmettelen kyllä miten joku voi saada tappoja niillä säädöillä:eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Heh, milloin viimeksi pelasit COD4 publal? Itse pelasin viimeksi 2 päivää sitten ja voin sanoa, että melkeen jokaisessa pelaamassani Domination ottelussa oli vähintään 5 sniperpoikaa, jotka vähät piittasivat tiimistä.:D COD4 on käytännössä turmeltu publalla, mikä on sääli. En tosin ole koettanut HCSND tai SND pitkään aikaan, mutta domination on käytännössä pilalla.

Mun mielestä cod4:ssa melkein ainoa pelimuoto jota voi pelata on SD, koska siinä se toimii kuten sen pitääkin(vertaa MW2). En paljoa kuitenkaan ole pelannut sitä publalla, toisen käyttäjän vaan nostanut 55 asti SD:ssä, ja muuten riva reenejä. En väitä ettei siellä enää näkyisi M40 a-cock-scooppeja, mutta kun SOHin avulla taitaa ottaa tähtäimen yhtänopiaan kun nelosessa otti acogin? En oo varma, koska en ees muista millon olisin kokeillut acoggia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

IW:n perustajakaksikon lisäksi ovat talosta nyt lähteneet viime viikolla myös lead designer moninpelipuolelta sekä lead software engineer. Onhan näissä vaihtuvuutta tottakai, kun ihmiset hyppäävät projekteista toiseen, mutta olisiko nyt parhaat aivot jo menetetty?

Niin minkäs takia sieltä on nyt jengiä lähtenyt, joku enemmän juttuja seurannut jos viitsis selittää?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Niin minkäs takia sieltä on nyt jengiä lähtenyt, joku enemmän juttuja seurannut jos viitsis selittää?

Johtokaksikon sanotaan olleen omavaltaisia suhteessa Activisioniin. Liekö menestys sokaissut, vai eivätkö henkilökemiat yksinkertaisesti vain voineet toimia. Usein tälläisissä tapauksissa suuryritys tuo oman yrityskulttuurinsa sisältälämpiäviin hikipajoihin ja siitäkös ongelmat alkavat. Palkkajohtajat vs. pelialan artistit. IW:n sanotaan myös halunneen tehdä jotain muutakin kuin vain Call of Dutyja. Lypsävää lehmää ei kuitenkaan tapeta ja voi hyvin kuvitella Activisionin puolelta näytetyn tälläisille hankkeille helakan punaista valoa. Ilmapiiri myrkyttynyt ja lopulta sieltä lähtee merkittävimmät kaverit ehkä jo perustettuun uuteen studioon. Onhan näitä nähty.

Pääoman suhde taitelijaan on aina problemaattinen. Molemmat hyötyvät toisistaan, mutta toisaalta missä määrin annetaan rahan vallan sanella reunaehdot taiteilijan vapauksille? Hyvä mesenaatti pysyisi ehkä enemmän taustalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyl se vaan on niin, et kerran kun on kymppisensseillä opetellut pelaa, niin paluuta "slow-motion" meininkiin ei ole. Kaverilla pelasin yks ilta ja sillä on muistaakseni sensit nelosella, niin ei tullut pelistä yhtään mitään. Kaikki tilanteet meni ohi, tähtääminen ja kääntyminen kaikki on vaan niin hidasta et ei vaan toimi. Ihmettelen kyllä miten joku voi saada tappoja niillä säädöillä:eek:

Tuo on aivan totta.
Kun aloin pelaa MW2 niin käytin sensitivy 2 sit vaihdoin 6 ja siitä 7-8-9-10.Siitä lähtien en ole osannut pelata 10 sensitivyn alempana.Se kääntyy niin HITAASTI.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuo on aivan totta.
Kun aloin pelaa MW2 niin käytin sensitivy 2 sit vaihdoin 6 ja siitä 7-8-9-10.Siitä lähtien en ole osannut pelata 10 sensitivyn alempana.[/B].

Wau nyt oot kova jätkä kun oikeen 10 senssillä pelaat. Mut joo ite tiputin 7-9 senssiltä 5 senssille toissapäivänä kun tuntu famaksella luodit lähtevän aina päin seiniä nyt on meno rauhaliisempaa ja sopii hyvin mun löysätatti-ohjaimelle. Saa nähdä miten IW:n codien jatko jos kerran taas on lähtenyt porukkaa IW:ltä kävelemään. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En nyt puhu kenestäkään tässä tredissä, mut monesti näkyy tuol puplal tyyppejä, jotka vetää kymppi senssil vaikka sitä ei hallitse ollenkaan. Sitten kun pommia ollaan defuumassa, niin kauheet leijunnat, kun pyörii nii helkutin nopiaan. Ei näin. ja kaikkia kiinnostaa tää tieto ihan sikana, mut sanonpa et itel 4senssi cod4/MW2 ja tyytyväinen oon tohon nopeuteen. 5oon kokeillu, mut sil ei osu kauas nii hyvi ku4.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mä omasta mielestä hallitsen 10 senssin ja kyllä pommin purkamisessa pyörii näyttö :D. Se on niin hauskaa.Tänää kokeilin senssi 5 niin ei saanu yhtään tappoa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mä omasta mielestä hallitsen 10 senssin ja kyllä pommin purkamisessa pyörii näyttö :D. Se on niin hauskaa.Tänää kokeilin senssi 5 niin ei saanu yhtään tappoa.

Voisiks opettaa mulle, miten pelataan tolla 10 senssillä? Jos viel voisit opettaa joitain muitakin hienoja purkujuttuja sit vaikka samalla. Mä niin tykkään niistä...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voisiks opettaa mulle, miten pelataan tolla 10 senssillä? Jos viel voisit opettaa joitain muitakin hienoja purkujuttuja sit vaikka samalla. Mä niin tykkään niistä...

Mullekin samat ohjeet, vaikkapa privaan. Mul kyl on melkoset nakkisormet, että en varmaan koskaan pääse samalle tasolle:(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mullekin samat ohjeet, vaikkapa privaan. Mul kyl on melkoset nakkisormet, että en varmaan koskaan pääse samalle tasolle:(

Itsehän suosittelen käyttämään 8 senssiä, niin onnistuu 360 noscopet todella helposi!
Jos käytät 10 senssiä sinua luullaan hiiripelaajaksi joten et kuulu tällöin proo pelaajiin!
;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mun mielestä noi senssit on ihan mielipidekysymys. Kukin pelaa sillä minkä parhaaks näkee ja mikä parhaiten omaan pelityyliin sopii, jos sillä joku haluaa leijua ni se on sitte sen oma ongelma. Itse kans opettelin 4:ses pelaan kympil ja tätäkin niinkauan kunnes ohjaimeen tuli viivettä eli liike jäi päälle. En tiä mistä johtuu mut nykyään seiskalla pelailen ja ohjainta joutuu pitään piuhan kans kii pleikkaris. Luultavasti johtuu ohjaimen bluetooth lähettimestä:confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voisiks opettaa mulle, miten pelataan tolla 10 senssillä? Jos viel voisit opettaa joitain muitakin hienoja purkujuttuja sit vaikka samalla. Mä niin tykkään niistä...

Parahin Marcus! Tee kuten minä, MR. 1337. Tapat kaikki paitsi yhden, annat se plantata. Heität heittoveitsen KIMMOKKEELLA ja tapat vihun. Spreijaat hymiön sillä Vectorilla seinään, vaihdat Spasin. Ammut hymiöön nenän. VAIHDAT ASETUKSISTA SENSSIT 10:lle. Otat pommin ja pyörit kuin hyrrä. Pidä kuitenkin silmät kiinni koska siinä alkaa kovasti pyörryttämään.

Muista vaihtaa seuraavan rundin alussa senssi takas kakkoseen ettei mee ihan sekoiluksi!

Ole hyvä, ystävä hädässä tunnetaan. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli juuri taas väännettyä TPBn kanssa SNDt publalla ja ihme kyllä siellä ei ollut yhtäkään 10senssillä pelaavaa pommindefuusaajaa. Yksi vaikuttava syy varmaan oli se, että vastustajat kun eivät saaneet mahdollisuutta siihen:p Huomenna vois kokeilla pari ottelua 10 senssillä ja nauraa kun mikään ei mene minne pitää:D:D

Ja mitä tohon nisupullan viestiin, niin ei voi muuta sanoa, kun että huoh. Toivon treyarchin tekevän codistaansa loistavan, sillä pahaa pelkään IWn seuraavan CODin menevän alamäkeen. But well see
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mun mielestä noi senssit on ihan mielipidekysymys. Kukin pelaa sillä minkä parhaaks näkee ja mikä parhaiten omaan pelityyliin sopii, jos sillä joku haluaa leijua ni se on sitte sen oma ongelma.

Tämä. On tietty hienoa kokeilla uusia asioita, mutta kantsii ehkä pelata sillä mikä itselle tuntuu parhaalta. :)

Vähän sama juttu kuin aseiden kanssa. Minusta AK on taivaanlahja ihmiskunnalle, mutta jotkut taas ajattelee että se on tärisevä vanha kapistus jolla ei osu mihinkään. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

"Minusta AK on taivaanlahja ihmiskunnalle"

On aina todella hienoa kuulla, että joku tykkkää paukuttaa AK-47lla:) Käytätkös mtn tähtäimiä, vai menetkö ihan no attachment linjalla? Itellä AK-47 No attachment, sillä nuo tähtäimet pilaa sen ulkonäön mielestäni
 
Ylös Bottom