Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joka pelimuodossa jää tapoissa plussalle jos vaan pelaa sitä pelimuotoa järkevästi.Mikä järki esim. dominationissa on mennä valtaamaan lippua, jos tietää siellä olevan paljon vihollisia:rolleyes: Ei ne sitä lippu ilmaseks anna, vaan ne vihut pitää eka ampua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joka pelimuodossa jää tapoissa plussalle jos vaan pelaa sitä pelimuotoa järkevästi.Mikä järki esim. dominationissa on mennä valtaamaan lippua, jos tietää siellä olevan paljon vihollisia:rolleyes: Ei ne sitä lippu ilmaseks anna, vaan ne vihut pitää eka ampua.

hyvin on taktiikka purrut, kun katsoo pelin jälkeen pisteitä.

edit: äläkä nyt käsitä, että ampumatta siellä juoksen :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oot varmaan niitä jätkiä, jotka juoksee päättömästi lipulta toiselle ja valtaa kaikki liput vaikka voitto on tulossa? Monesti niiden takia käy huonosti, koska ne spawnaa ympäri kenttää ja saa helposti useamman lipun vallattua...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joka pelimuodossa jää tapoissa plussalle jos vaan pelaa sitä pelimuotoa järkevästi.Mikä järki esim. dominationissa on mennä valtaamaan lippua, jos tietää siellä olevan paljon vihollisia:rolleyes: Ei ne sitä lippu ilmaseks anna, vaan ne vihut pitää eka ampua.

joo ei todellakaan pidä paikkaansa, esim HQ:ta pelaan AINA:rolleyes: (riiight) järkevästi, ainakin pisteitä on kiitettävästi yleensä pelin jälkeen, ja tapoissa olen ollut luultavasti kerran kaks plussalla MW2 urani aikana.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

okies, ite vältän HQ kuin ruttoa joten siitä en tiedä.

nyt ollaan taas pahasti kallistumassa oftopicciin poistelkaa joku nää sitten, mutta kertooko sulle sana---> Esimerkiksi <--- yhtään mitään?

eiköhän se yleensä objektiivi-pelimuodoissa oli missä tahansa (ainakin täys partyllä) pitäis mennä tarkotus ration edelle. select napista näkee ainoastaan hengissä olevat vihut, ei muuta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itsehän olisin halunnut sen takia aloittaa mp:n alusta, koska oli kaverilta vähän aikaa kyseinen peli lainassa ja olen ostamassa itselleni nyt mw2:n ja haluaisin aloittaa alusta.Mutta eipä sit aloteta. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei ne statsit loppujen lopuksi paljoa kerro, ja niitä kun on niin helppo muutella oman mielen mukaan. jos haluat nostaa kd-ratiota, meet respa pelimuotoon, cämppäät ja keräät tappoja killstreakeillä, what's tha point? Ei se klaanimatseissa onnistu, kyllä jos minä joitain pelaajia arvostan niin niitä objective pelaajia, ei sillä etteikö messissä ois hyvä olla niitä tappokoneitakin ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei ne statsit loppujen lopuksi paljoa kerro, ja niitä kun on niin helppo muutella oman mielen mukaan. jos haluat nostaa kd-ratiota, meet respa pelimuotoon, cämppäät ja keräät tappoja killstreakeillä, what's tha point? Ei se klaanimatseissa onnistu, kyllä jos minä joitain pelaajia arvostan niin niitä objective pelaajia, ei sillä etteikö messissä ois hyvä olla niitä tappokoneitakin ;)

Jos klaaneista puhutaan, niin jokaista pelaajaa arvostan, sillä jokaisella on oma tonttinsa hoidettavana. Tämä ei tarkoita sitä, että omalla tontilla ollaan kokoajan, vaan paikan tullen tullaan auttamaan ja npp.. Publalla taas arvostan Objektiivipelaajia, mikäli pelaan objektiivimuotoa ja lisäksi pelaajia, jotka kommunikoivat ja auttavat. Nämä ovat kuitenkin harvassa, mikä on sääli.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No, itse kun klaanissa pelaan niin yleensä on porukka ollu niitä jokapaikan höyliä jotka tekevät kaiken mukisematta. publalla ei yleensä randomit oikeen objectivea tee, mutta kun suomi-partyn pistää pystyy nii kyllä w/l-ratio nousee silmissä ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei ne statsit loppujen lopuksi paljoa kerro, ja niitä kun on niin helppo muutella oman mielen mukaan. jos haluat nostaa kd-ratiota, meet respa pelimuotoon, cämppäät ja keräät tappoja killstreakeillä, what's tha point? Ei se klaanimatseissa onnistu, kyllä jos minä joitain pelaajia arvostan niin niitä objective pelaajia, ei sillä etteikö messissä ois hyvä olla niitä tappokoneitakin ;)

Miksi tarvis mennä respamuotoon? Joskus mulla oli nelosessa KD-ratio jotain 0.7, kun alotin ekaa kertaa harjottelemaan FPS-pelaamista konsolilla, sitten kun siirryin SD:hen ja Allu0:n peleihin, ehkä olin oppinut jotain ja sen jälkeen 99% peleistä oli nelosessa pelkkää SD, ja KD oli noussut about 5k tapoista ja 7-8k kuolemista tarpeeksi että se oli yli 1, pelaamalla se tullee, jos se oikeesti kiinnostaa(pelimuodosta riippumatta). mutta tosiaan, ei sitä KD-ratioo kannata katsoa sillä tavalla että "menenpäs nyt pelaa Free-For-All jotta saan KDR:n korkeammaksi", vaan pelaa mitä oikeesti haluaa, eikä mee tilastojen perässä...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oot varmaan niitä jätkiä, jotka juoksee päättömästi lipulta toiselle ja valtaa kaikki liput vaikka voitto on tulossa? Monesti niiden takia käy huonosti, koska ne spawnaa ympäri kenttää ja saa helposti useamman lipun vallattua...

Olen muuten noissa tilanteissa kaivannut teamkill mahdollisuutta, useasti! :D
Tyypillinen tilanne, kun pidetään kahta lippua ja voitto häämöttää jo, nii lähes aina joku apina menee ottaa sen viimeisen ja hups...kohta ei olekkaan ainuttakaan lippua omilla ja täys paniikki päällä.:D
Muutenkin dominationissa jaksaa naurattaa, kun alussa kaikki omat juoksee tuli persuksen alla ottaa sitä lähintä omaa ja itte juoksen aina B:lle kuolemaan, tosin joskus onnistuu ottamaan kun naapurikin on päättänyt ottaa lähimmän koko jengin voimin.:p

Sabotage se vasta hauskaa onkin, pommi kainalossa yrität pärjätä vihun kohteella kahden metrin kokoinen KILL-lippu pään päällä ja odettelet että EDES joku tulis auttaa, aika harvoin tulee...:cool:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mutta tosiaan, ei sitä KD-ratioo kannata katsoa sillä tavalla että "menenpäs nyt pelaa Free-For-All jotta saan KDR:n korkeammaksi", vaan pelaa mitä oikeesti haluaa, eikä mee tilastojen perässä...

kröhömm Hasu.. Äsken ku olin pistämässä inviä niin jantteri paino FFA:ta nuppi hiessä!
Kovat jätkät vetää pelimuodossa kuin pelimuodossa hyvällä ratiolla tyylistä riippuen. Thats my point of view vai onko joku muu eri mieltä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei ne statsit loppujen lopuksi paljoa kerro, ja niitä kun on niin helppo muutella oman mielen mukaan. jos haluat nostaa kd-ratiota, meet respa pelimuotoon, cämppäät ja keräät tappoja killstreakeillä, what's tha point?

Tjoo, minäpäs meen nostaa K/D-ratiota. Ai sattana, taitaa olla kohta 50k tappoa, siinä saa muutaman kämppi-tdm:n vetästä, että etes viimenen numero muuttuu... :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kröhömm Hasu.. Äsken ku olin pistämässä inviä niin jantteri paino FFA:ta nuppi hiessä!
Kovat jätkät vetää pelimuodossa kuin pelimuodossa hyvällä ratiolla tyylistä riippuen. Thats my point of view vai onko joku muu eri mieltä?

Pistin peliä pyörimään privassa siksi aikaa, kun venailtiin joukkueottelun alkamista, ja itse kävin suorittamassa tyhjentymisen. :cool:
tosiaan, hyvällä ratiolla, muttei saa unohtaa että tää on JOUKKUEpeli!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

just.. Hyvä K/D ratio ei ole riippuvainen siitä pelaatko peliä myös objektien mukaan.

Ei olekaan. Mutta mielestäni KD ei ole se tärkein kun on joku muu määränpää kuin vain tappaa mahdollisimman paljon. Otetaan nyt vaikka domination ja tilanne, että näen kaksi vihollista: toinen tähtää minua tuubilla ja toinen makoilee meidän lipulla. Jos tilanne on sellainen, että ehdin tappaa vain toisen, niin valitsen kyllä sen lippumiehen ja kuolen itse perässä. ..Ehkä huono esimerkki, koska tästä joku voi nyt vääntää, että tapa ensin se tuubi ja sitten lippu ja vallota lippu uudestaan... Ymmärtänette kuitenkin, mitä tarkoitan.

Se, kun sanoin aikaisemmin, että dominationissa en jää itse plussalle KD:ssä, niin kyllä ratio pyörii silti siinä 0,90-1,00 välillä, että en nyt varmaan kuolemaan tietty juokse. Pelin luonteeseen vaan kuuluu se, että lipullaolija pyritään tappamaan ja kun niitä yrittää paljon valloittaa, niin kuolemiakin tulee. Toki jos omassa porukassa on tyyppejä, jotka keskittyvät enemmän tappamiseen, niin silloinhan he raivaavat valloittajille enenmmän tilaa ja aikaa tehdä omaa hommaansa.

Henkilökohtaisesti en kyllä tosta dominationista pidä. Ehkä pitäisi yrittää vaihtaa roolia?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

just.. Hyvä K/D ratio ei ole riippuvainen siitä pelaatko peliä myös objektien mukaan.

Ei voi yleistää noinkaan. Monesti on tullut todistettua vastapuolen pelaajien kovia KD lukemia, mutta voitto on tullut suomipartylle jossa ei paljoa ratioilla ole juhlittu...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei voi yleistää noinkaan. Monesti on tullut todistettua vastapuolen pelaajien kovia KD lukemia, mutta voitto on tullut suomipartylle jossa ei paljoa ratioilla ole juhlittu...

AIVAN! Ja onhan se hienoa leikkiä jumalaa kun KD ratio yli 10, ja parit objectivet tehtynä niin voikin mennä sitten tuonne tantereelle leijjumaan siitä miten hyvä on ja miten muiden pitäisi palvoa, tai sitten ei. joskus jossain olen kuullut jotain sen suuntaista kuin "vaatimattomuus on hyve". Tiedä häntä...
 
Ylös Bottom