Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelissä ilmeisesti jotkut koodit keksitty ku joka servulla mihin konnaa on joku joka vetelee seteillä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

. jaa, oliko näin että useammassakin pelissä siellä teillä oli ne samat "cheatit"?
Juu pari kertaa kun servua vaihto niin oli kyllä jotain ihme koodeja...mut välillä taas ei ollu mitään, muuta kun oma nimi eri värillä ja ruudussa näky koko ajan FPS ja hosti... Mut nyt ei onneks kai oo mitään kun sitä savee poisteli, en tiä vaikuttiko se sit mut toivottavasti...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla kävi tänään outo juttu kun pelasin netissä ennen peliä minun rangkin oli 25 sitten se kesken pelin poistu ja tuli lukemaan että pelistä on poistuttu turvallisuuden vuoksi.

Sitten huomasin että minun rangkin oli noussu 70 ja kaikki aseet ja pommit ja titlet oli käytössä
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Edittiä sen verran joo että savejen poisto autto...mutta edelleen ihmetyttää miten se on saanu sen tohon kuntoon...aikas outoo että toinen voi laittaa verkon kautta cheatit toisen koneelle...

Saahan ton rankin tiputettua ihan "kokonaankin", tosin (ilmeisesti joillakin) saattaa viikonparin odottelun tai puhelinsoiton (ja odottelun) jälkeen tulla takasin siihen missä ollutkin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Laitampa tämän kuvan tänne. Olipa feikki tai ei.

call-of-duty-modern-warfare-3.jpg


GameSector
 
Täydet levelit itsestään

Mistä johtuu että kun aloin ensimmäistä kertaa pelaamaan netissä niin ehdin ehkä minuutin olle ja sitten lensin pois. Aloin meneen uudestaan pelaan niin huomasin että levelit oli täydet ja kaikki aseet ym. oli käytössä? Ei kait se tuollain Black opsissa tehnyt. Saako leveleitä nollattua mistään? Aika perseestä tuollainen.
 
Vastaus: Täydet levelit itsestään

Mistä johtuu että kun aloin ensimmäistä kertaa pelaamaan netissä niin ehdin ehkä minuutin olle ja sitten lensin pois. Aloin meneen uudestaan pelaan niin huomasin että levelit oli täydet ja kaikki aseet ym. oli käytössä? Ei kait se tuollain Black opsissa tehnyt. Saako leveleitä nollattua mistään? Aika perseestä tuollainen.
Ei pysty leveleitä nollaamaan. Tosiaan, monesta servusta saa jonkun idiootin toimesta kaiken mitä voi peliin saada...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla kävi tänään outo juttu kun pelasin netissä ennen peliä minun rangkin oli 25 sitten se kesken pelin poistu ja tuli lukemaan että pelistä on poistuttu turvallisuuden vuoksi.

Sitten huomasin että minun rangkin oli noussu 70 ja kaikki aseet ja pommit ja titlet oli käytössä

Jaa täällä on näköjään muillekkin käynyt sama.. :mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noista haxeista puheenollen, toissapäivänä kun aloitin pelaamaan demoa niin se matsi muuttuikin free-for-all muotoon :p Ei ennen ole tuollaista käynyt.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

:eek:
:confused:
:mad:
:(

Pystyihän joku munapää sen peli-ilon tästäkin pelistä viemään. Suurella vaivalla (kun taitoa ei ole) taistellut itsensä melko pitkälle onlinessa niin että usko ensimmäisen 70 tavoittamiseen on jo vahva. Sitten joku **** **** ****:n mulkero iskee koodit kehiin ja kaikki on valmista. Onko tosiaan niin ettei tilannetta enää pysty palauttamaan? Savet kävin jo poistamassa (ja samalla tietenkin yksinpelin ja co-opsin tiedot) mutta ei tunnu auttavan. Sama 70 palaa aina uudestaan. Lievästi sanottuna ***** ja ******...

Samalla kun yritti uutta sessiota aloittaa niin samaan kenttään samojen mulkeroitten seuraan palauttaa kolme kertaa putkeen...

Yksittäinen haxaaja ei sinänsä ketuta niin paljon kuin tämä että saa saman koodin itselleen. Ennen on ollut "kertakäyttöviruksia" jotka on häipyneet uudelleenkäynnistyksen yhteydessä, mitä nyt on unohtanut palauttaa killstreakit omille asetuksilleen...

kiitos ja anteeksi
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noista haxeista puheenollen, toissapäivänä kun aloitin pelaamaan demoa niin se matsi muuttuikin free-for-all muotoon :p Ei ennen ole tuollaista käynyt.

noin kävi jo sillon kun BOta ei ollu edes vielä ilmestyny, en usko että haxi, varmaan vaan puhdas bugi mikä tapahtuu silloin tällöin.... IW oli muutenkin aika onneton korjaamaan noita virheitä millään tavalla :/
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

noin kävi jo sillon kun BOta ei ollu edes vielä ilmestyny, en usko että haxi, varmaan vaan puhdas bugi mikä tapahtuu silloin tällöin.... IW oli muutenkin aika onneton korjaamaan noita virheitä millään tavalla :/

Kyllähän ne tais Twitterissä hehkuttaa sitä patchia, ettei repulla (one-man-army) saanut tuubiin lisää ruutia pötsiin? Ja tulihan sieltä joku päivitys. Vaan ei vaikuttanut mitenkään tuubiin. :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllähän ne tais Twitterissä hehkuttaa sitä patchia, ettei repulla (one-man-army) saanut tuubiin lisää ruutia pötsiin? Ja tulihan sieltä joku päivitys. Vaan ei vaikuttanut mitenkään tuubiin. :confused:

hahhah, nimenomaan. Tässä täytyy kyllä kaikkien lagien takaa antaa propsit treyarchille kun jaksavat työstää 24/7 uusia patcheja jotka (loppujen lopuks ;D) sitten jotain korjaakin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

hahhah, nimenomaan. Tässä täytyy kyllä kaikkien lagien takaa antaa propsit treyarchille kun jaksavat työstää 24/7 uusia patcheja jotka (loppujen lopuks ;D) sitten jotain korjaakin.

En nyt vielä itse lähtisi keulimaan mopolla moottoritielle.. Bopsi on nuori ja pahasti puutteellinen vieläkin, joten siinä kyllä riittää vielä purtavaa 3archin koodareille ja kärsivällisyyttä maksaville asiakkaille. Itse olen jo aivan täysin turtunut Lag Opsin järkyttäviin ongelmiin..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pystyihän joku munapää sen peli-ilon tästäkin pelistä viemään. Suurella vaivalla (kun taitoa ei ole) taistellut itsensä melko pitkälle onlinessa niin että usko ensimmäisen 70 tavoittamiseen on jo vahva. Sitten joku **** **** ****:n mulkero iskee koodit kehiin ja kaikki on valmista. Onko tosiaan niin ettei tilannetta enää pysty palauttamaan?
Kyllähän se valitettavasti on niin ettei pysty palauttamaan enään. Tai periaatteessa jos käytät prestige hackia ja meet takas samaan kohtaan missä olit ;) Ton verran saa varmaan hackeistäkin kertoa ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En nyt vielä itse lähtisi keulimaan mopolla moottoritielle.. Bopsi on nuori ja pahasti puutteellinen vieläkin, joten siinä kyllä riittää vielä purtavaa 3archin koodareille ja kärsivällisyyttä maksaville asiakkaille. Itse olen jo aivan täysin turtunut Lag Opsin järkyttäviin ongelmiin..

tsot tsot, en suinkaan ole lähdössä väärille kaistoille. Kehuin heidän yritystään parantaa ja päivittää ongelmia pois käyttäjien haluamaan suuntaan (mitä IW ei tehnyt kertaakaan). Niinkun sanoin aikasemmassakin viestissä kaikkien ongelmien takaa he yrittävät 24/7, IW ei jaksanut päivittää käyttäjien toivomia ongelmia vaikka niillä ei ollut muutakaan tekemistä. 3arcilla on rutkasti tekemistä pelin ongelmien kanssa, ja Silti he jaksavat siinä sivussa vääntää aseita Vielä enemmän tasapainoon ja poistella muitakin epäkohtia pelistä. Tästä syystä nostan hattua arkille kun taas IW: mä räin teidän hattuun!

Mutta on mulla silti vähän ikävä Favelaa ja muitakin :rolleyes: menin plack opsin ilmestymisen aikaan äkkipikaisuuspäissäni myymässä MW2:seni pois.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

tsot tsot, en suinkaan ole lähdössä väärille kaistoille. Kehuin heidän yritystään parantaa ja päivittää ongelmia pois käyttäjien haluamaan suuntaan (mitä IW ei tehnyt kertaakaan). Niinkun sanoin aikasemmassakin viestissä kaikkien ongelmien takaa he yrittävät 24/7, IW ei jaksanut päivittää käyttäjien toivomia ongelmia vaikka niillä ei ollut muutakaan tekemistä. 3arcilla on rutkasti tekemistä pelin ongelmien kanssa, ja Silti he jaksavat siinä sivussa vääntää aseita Vielä enemmän tasapainoon ja poistella muitakin epäkohtia pelistä. Tästä syystä nostan hattua arkille kun taas IW: mä räin teidän hattuun!

Joo samaa mieltä tästä! Kyllähän nuo Black Opsin yhteysongelmat haittaa pelaamista enemmän kuin Mw2:n nuubituubi + danger close -yhdistelmä, mutta siinä mielessä arvostan Treyarchia että he kuuntelevat pelaajien mielipiteitä ja korjaavat juuri aseiden tasapainoa yms. Treyarch on omasta mielestäni "korjannut" kaikki asiat mitkä häiritsivät Mw2:ssa. Sääli Treyarchin kannalta vain, että pojat eivät osanneet tehdä tuota nettikoodia kunnolla... :D

Toisaalta vaikka IW ei tunnu pelaajia arvostavan niin paljon kuin Treyarch, ovat he kuitenkin pelaamisen kannalta tehneet toimivammat CoD:t... BOps ilman yhteysongelmia ja hivenen paremmalla grafiikalla ---> Perfecto IMO!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

hahhah, nimenomaan. Tässä täytyy kyllä kaikkien lagien takaa antaa propsit treyarchille kun jaksavat työstää 24/7 uusia patcheja jotka (loppujen lopuks ;D) sitten jotain korjaakin.

Juu, mutta mä lyön vetoa että syy ton patchin epäonnistumiseen oli se raha ja se että IW oli varmasti kurkkuaan myöten täynä Modernia sodankäyntiä. Motivaatio tais olla lattiassa. :p
 
Ylös Bottom