Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype]
Riita poikki ja voita väliin...
Itse en myöskään ymmärrä tuota fanaattista pelisarjojen vihaamista. Sen sijaan, että ylistäisi omaa suosikkipelisarjaa, käydään viljelemässä vihaviestejä toisesta pelisarjasta Youtubessa ja foorumeilla. Toiset tykkää Battlefieldistä ja toiset Call of Dutysta, that's it. Kyllähän niitäkin tyyppejä löytyy, jotka haukkuvat peliä joka toisessa viestissä, mutta silti pelaavat peliä aamusta iltaan ja päivästä toiseen, sitä en oikein ymmärrä. Jos peli kerta on niin paska, niin miksi sitä sitten ylipäätään pitää pelata tai ostaa?

Nythän pelaajilla on hieno loppuvuosi edessä: tulee Bäfää, Unchartedia, CoD:a ym. huippupelejä. Jokainen varmasti löytää pelattavaa eikä ketään pakoteta pelaamaan huonoa peliä, eihän?
En tiedä kuinka monesti olen tälläkin foorumilla sanonut, että CoD4 on ollut ylivoimaisesti paras CoD tähän päivään mennessä, enkä usko että Mw3:kaan tulee ottamaan ykkössijaa omalla "listallani". Black Ops oli pettymys, ja itse ainakin haluan vielä antaa mahdollisuuden IW:lle ja yhteistyöfirmoille. Mw2 ei ollut täydellinen, mutta kuitenkin hyvä ja pelaaminen oli sujuvaa. (Verrattuna Black Opsin yhteysongelmiin yms.) Muutenkin Mw3:sta esitetyt videot ovat miellyttäneet omaa silmää, pitkälti samannäköistä menoa kuin Mw2:ssa, ja luotan että pelaaminen on yhtä nautinnollista kuin Mw2:ssa.
Lisäksi yksi tekijä, mikä vaikuttaa omaan ostopäätökseen on se, että CoD:a on helppo pelata yksinkin eikä välttämättä tarvitse hyviä tiimikavereita. Peli on helppo laittaa koneeseen pyörimään ja hypätä mukaan taistoon, ilman sen kummempia "suunnitteluita". Pelit ovat nopeita eikä yhdessä matsissa tarvitse viettää 20 minuuttia.
Loppujen lopuksi en ymmärrä edes tätä Battlefield vs. Call of Duty -asetelmaa, sillä pelit ovat niin erilaisia. Toinen on arcaderäiskintä, toinen enemmän realistisuuteen nojaava; toisessa ei ole ajoneuvoja, toisessa on; on killstreakit, ei ole killstreakeja jne. Eiköhän se riipu ihan pelaajasta, kummanlaisesta räiskinnästä tykkää...
Meni ehkä vähän ohi aiheen, mutta menköön...