Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja designed
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Oliver sanoi:
Henk.koht. vastaan vastaan tuosta Pleikkaripuolen listasta ja pyrin sen käymään läpi viikoittain.
Päivämäärät perustuvat maahantuojien ja julkaisijoiden ilmoituksiin.
Däng juu!

Pienenä ajatusleikkinä heitetään tähän lauantain alkuiltaan seuraavaa:

Jos The Great Samu edustaisi mitään muuta tahansa konsolia, niin olisiko hänet jo bannittu?

nothing sanoi:
Jos The Great Samu edustaisi mitään muuta tahansa konsolia, niin olisiko hänet jo bannittu?

Jos tuolla linjalle mennään, niin tällä viikolla kolmelle pelkän Playstationin omistajalle annettu banaania. En katsoisi, että konsolien mukaan annamme riehua tai bännimme.

The Great Samua on huomautettu viikolla.

Oliver sanoi:
Ja aika vapaasti teidänkin on annettu mennä henkilökohtaisuuksiin The Great Samun kohdalla.

Jos minua meinaat, niin pahoittelen :cool:
Hörppäsin vain hieman kahvit väärään kurkkuun kun luin niitä juttuja :rolleyes:

Edit: Niin, siis niitä juttuja Xboteista sun muista...

nothing sanoi:

Siis jos edustaisin boxia? Eiköhän ne xbotit ole kuitenkin minuakin pahempia trolleja. Minä sentään pysyn vain Nintendon ja SONY puolella toisin kuin te xbotit... Niin joo ja konsolisodassa, mutta siellä on kai ihan laillista puhua boxeistakin pahaa... Vai saako? Tiedän kyllä että on täysin hyväksyttyä haukkua PS3sta, mutta boxeista ei saisi tuoda esille edes niitä huonoja puolia, vai? Tiedän.

Oliver sanoi:
Edustaa mitä konsolia?: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?p=486880#post486880

Ja aika vapaasti teidänkin on annettu mennä henkilökohtaisuuksiin The Great Samun kohdalla.
Vähän liikaakin tosin ei se minua haittaa, sillä xbottejen kommentteihin kuuluukin asennoitua huumorilla. Säälittävää porukkaa :p siis teistä ne kaikista pahimmat.

PS. SONYn puolella olisi kyllä vähän liian työlästä poistaa kaikkia xbottien kommentteja ja onhan niitä ihan kiva lukea... Kateus on ihan normaalia :p
eli siis olen moderointiin ihan tyytyväinen tai siis ei ole ainakaan vielä mitään pahaa kirjoitettavaa. Ruusuja siis teille modeille.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vaikka pientä merkkiuskollisuutta on havaittavissa modeillakin, ei se minua haittaa. Ihmisiähän hekin ovat. Haluaisin muuten ehdottaa ihan yleisesti, että olisiko mahdollisuutta saada arvosteluihin näkyviin se että millä resoluutiolla peli pyörii? Tiedän, joillakin alustoilla se on hieman eri asia kuin muilla mutta ehdotus vain...

Aika hurjaa menoa peliplaneetta.netissä ja vielä joku turjake on keksinyt tehdä ohjelman jolla kiusata modeja :mad: muutenkin ärsyttäviä tuollaiset kuvanvarmennus jutut missä on tuhrittuja kirjaimia/numeroita, nyt niitä tietysti sotketaan entistä enemmän.

loomis sanoi:
Aika hurjaa menoa peliplaneetta.netissä ja vielä joku turjake on keksinyt tehdä ohjelman jolla kiusata modeja :mad: muutenkin ärsyttäviä tuollaiset kuvanvarmennus jutut missä on tuhrittuja kirjaimia/numeroita, nyt niitä tietysti sotketaan entistä enemmän.

Tuo Roskaaja nyt ei kuullosta hyvältä ja näköjään sopii KonsoliFINin Foorumin kanssa myös yhteen. Pitää tarkkailla valmistajan sivuja, jos tulee softaan päivityksiä tuon varalle.

nothing sanoi:

No otetaan uudestaan... Jos tämä kyseinen sankari parjaisi jatkuvasti jokaisessa mahdollisessa ketjussa Ps3 ja sen omistajia olisiko hänet mahdollisesti bannittu...?

edit: Tähän sopiikin Ismo Alangon biisi... Oikeus on voittanut taas.

Konsolifinin foorumi on oikeastaan ensimäinen foorumi koko elämässäni missä olen viihtynyt.
Vähiten perseilijöitä. Minä en ala vinkumaan vaikka minut täältä potkittaisiinkin pellolle. Uskon silloin ansainneeni sen.
Toivottavasti saan vielä jatkaa täällä.
Moderaattoreihin olen ollut tyytyväinen. Ei ainakaan toistaiseksi mitään pahaa sanottavaa. Tosin olenhan todella nuori tällä foorumilla, joten tilateet saattaa muuttua. :)

Vastaus: Moderointikeskustelu (Ruusut)

Ruusuja modeille ja kaikille muillekkin! Jatkakaa samaan malliin! Hyvin olette moderoineet keskustelualuetta ja uutisten kommentteja.

loomis sanoi:

Tommosien ostajat on kyl vähän (lue: paljon) tärähtäny jos käyttää 500 :eek: siihen, että saa
sonnattua jonkun foorumin.
Varmaan aika hyvä tulonlähde niille jotka ton on suunnitellu, koska kyl maailmassa hulluja riittää :p

KonsoliFinin Ylläpito on paras mitä tiedän, ansaitsette kunnioitusta ja hyvää kohtelua. Hyvät uutiset kirjoitatte ja hyvin moderoitte keskustelualueita. Ruusuja modeille.

Harvinaisen hyvät modethan täällä kyllä on...postailevat paljon ja ovat muutenkin kaikin puolin mukavia heppuja.

Ei tullu eräälle sankarille menevän jakeluun edes jäähyn kautta... Melkein jokainen viesti sisältää provoamista ja trollausta. Eikä alueena edes sota. Ei näin.

nothing sanoi:
Ei tullu eräälle sankarille menevän jakeluun edes jäähyn kautta... Melkein jokainen viesti sisältää provoamista ja trollausta. Eikä alueena edes sota. Ei näin.

Hehheh... Asiaa, joka sana.
Mutta täällä näitä on todella vähän, joten paljon kiitoksia tietysti modeille.

nothing sanoi:
No otetaan uudestaan... Jos tämä kyseinen sankari parjaisi jatkuvasti jokaisessa mahdollisessa ketjussa Ps3 ja sen omistajia olisiko hänet mahdollisesti bannittu...?

edit: Tähän sopiikin Ismo Alangon biisi... Oikeus on voittanut taas.
Itse olen täysin samaa mieltä. Miksi minua joka on Nintendon ja SONYn kannattaja (ja microsoftin PC alustana pelaamistarkoituksessa) kiusataan? Ei kiva. No ei kiusata, mutta kuten nothing kirjoitti
Jos tämä kyseinen sankari parjaisi jatkuvasti jokaisessa mahdollisessa ketjussa Ps3 ja sen omistajia olisiko hänet mahdollisesti bannittu...?
Ei se ole elämä helppoa PS3sen omistajana kun ei saa pistää takaisin xboteille... Hitto tahtoisin tuon sigiksi kun kuvaa juuri tätä modien puolueellisuutta(enkä kuitenkaan laita?). Miksi ovat Pasi85det, Kuulerit ja Xbugsit täällä vain haukkumassa PS3sta? Tosin taitaa Pasi olla jäähyllä kun ei ole tullut uutisiimme haukkumaan laitettamme tai sen pelejä... No kyllä mies vielä palaa...

PS. Kiitokset nothingille, puolustit meitä sorrettuja.

Ylös Bottom