Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Koska mielipiteesi on kaikessa alikehittyneisyydessään yksinkertaisesti väärä ja älytön, aiheuttaen pelkkää ketutusta ketjussa, joka on tarkoitettu iloisille tapahtumille.
Miksi viestini poistettiin "Iloiset tapahtumat" -ketjusta?
Miksi viestini poistettiin "Iloiset tapahtumat" -ketjusta?
Mennään aika vaarallisille vesille, jos ylläpito alkaa määrittelemään mikä on "oikea mielipide", ja sensuroimaan viestejä sen mukaan.
Vääriä mielipiteitä ei ole, mutta tuollainen linkkaus ketjussa "Iloiset tapahtumat" oli silkkaa vahingoniloa. Se yhdistettynä vielä vahingonilon kohteeseen (eli seksuaaliseen vähemmistöön) sekä tapauksesta tulleisiin "valituksiin" Report bad postin kautta oli ihan tarpeeksi syytä viestin poistoon.Mennään aika vaarallisille vesille, jos ylläpito alkaa määrittelemään mikä on "oikea mielipide", ja sensuroimaan viestejä sen mukaan.
Kyllä, minä olen ihan vilpittömästi iloinen kyseisestä tapahtumasta. Mennään aika vaarallisille vesille, jos ylläpito alkaa määrittelemään mikä on "oikea mielipide", ja sensuroimaan viestejä sen mukaan. Toki, hyvä maku pitää olla mukana, mutta kyseisessä "iskussa" ei kukaan kuollut eikä loukkaantunut vakavasti. Viestissäni ei ollut herjaamista, huonoa kieltä tai mitään epäasiallista. Vain linkki Ilta-Pulun uutiseen.
Hehee, ompas kivaa kun yksivuotiaita pahoinpidellään!Miksi viestini poistettiin "Iloiset tapahtumat" -ketjusta?
Kyllä, minä olen ihan vilpittömästi iloinen kyseisestä tapahtumasta. Mennään aika vaarallisille vesille, jos ylläpito alkaa määrittelemään mikä on "oikea mielipide", ja sensuroimaan viestejä sen mukaan. Toki, hyvä maku pitää olla mukana, mutta kyseisessä "iskussa" ei kukaan kuollut eikä loukkaantunut vakavasti. Viestissäni ei ollut herjaamista, huonoa kieltä tai mitään epäasiallista. Vain linkki Ilta-Pulun uutiseen.
Olen jäsen HEX:n kanssa täysin samoilla linjoilla. Korttia ihan suoraan vastaavista postauksista, tässä olisi hyvä esimerkkitapaus.
Vaikka yleinen moderointilinjaus pyritään pitämään tasapuolisena kaikille jäsenille kaikissa tilanteissa, asioiden vakavuusasteikko saattaa joskus meiltäkin unohtua. Tapauksiin voidaan kuitenkin aina jälkikäteen palata ja niihin ottautua.Kuvaavaa onkin, että konsolin mollaamisesta menettää oikeudet kirjoittaa foorumille, mutta ihan oikean juntteuden ihannointi ja väkivallalla maiskuttelu päästetään helpohkosti ohi moderoinnin. Siivotaan vain roskat pois.
Jos siis oikein ymmärsin, niin edes varoitusta ei tästä "iloisen tapahtuman" ilmoittamisesta jaettu?
Kuvaavaa onkin, että konsolin mollaamisesta menettää oikeudet kirjoittaa foorumille, mutta ihan oikean juntteuden ihannointi ja väkivallalla maiskuttelu päästetään helpohkosti ohi moderoinnin. Siivotaan vain roskat pois.
Ei se nyt ole oikein kuvaavaa, koska tämä oli kai kuitenkin yksittäistapaus.
No hö, Ossiehan oli se vakkari "mukava neekeri" noin niljoonassa sarjassa/leffassa.
Yritä siinä sitten tähdätä kun oman puolen vinosilmä kekkuloi edessä ammuskelemassa!
Nyt ois vankileirileffa hakusessa, jossa pääosassa nuori poika(ei vinosilmä).
Se on hyvä, että moderaattorit näyttävät nyt selkeästi foorumin linjan niin on sitten selkeämpi jatkossa napsutella Report Post-nappulaa aina silloin kun joku edes humoristisesti sanoo jonkin konsolin olevan mielestään paras tai todettu edes jossakin kevytmielisessä lähteessä parhaaksi.Tekstiä ruudulla, henkilökohtaisuuksiin menevää, ei kun pahempaa, MINUN IKIOMALLE KONSOLILLENI vinoilevaa tekstiä. Voi herranjestas sentään!
No joo, kylläpä elämä on nyt TODELLA PALJON mukavampaa...... jos on niin yksinkertainen, että jaksaa noista ärsyyntyä!
(ja minun foorumiseurannan aktiivisuudellani tuo ei ole kenellekään henk.koht. suunnattu)
Neekeriä, vinosilmää ja muita perussuomalaisuuksia tulee kyllä vastaan täällä turhankin usein, ei siis periaatteen tasolla ihan yksittäisestä tapauksesta ole kyse.
Valitsemasi neekeripostaus on melkoisen vanha, mutta esimerkiksi elokuvatutkimuksessahan on viitattu tummaihoisten näyttelijöiden äärimmäisen stereotypisiin rooleihin nimenomaan neekereinä (negro), koska hahmo on kirjoitettu ihonväriin liittyvien odotusten mukaiseksi.
No ei nyt taas näinkään ääripäähän tarvitse mennä.Se on hyvä, että moderaattorit näyttävät nyt selkeästi foorumin linjan niin on sitten selkeämpi jatkossa napsutella Report Post-nappulaa aina silloin kun joku edes humoristisesti sanoo jonkin konsolin olevan mielestään paras tai todettu edes jossakin kevytmielisessä lähteessä parhaaksi.
Eikös tuollaisen idiotismin voisi palkita aivan suoraan banneilla?
Eikös tuosta juuri kahden viikon ban laitettu?