Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kertaluonteisesta typeryydestä ei ole tapana hirttää jäsentä, ellei viestihistoria anna syytä muuta olettaa. Törkeä henkilökohtainen hyökkäys oli kyseessä, siitä varoitus ja pariviikkoinen jäähy on riittoisa sanktio. Jos jäsen on ollut vain "sekaisin päästään" tuota kirjoittaessa, niin pieni paussi selvittänee nupin kuntoon. Mikäli ei, niin silloin voidaan perustellusti ladata isompi ammus tuhtiin moderointipyssyymme. Annetaan kaikille mahdollisuus paikata tyhmyytensä.Eikös tuollaisen idiotismin voisi palkita aivan suoraan banneilla?
Mitenkäs on, että onko teillä mitään todisteita siitä, että Allu0 olisi muka käskenyt porukkaa äänestämään tuota tiettyä listaa?
Jaahans.. Vaikuttaa silti epäilyttävältä, kun ette voi edes laittaa mitään "todisteita" yleisön nähtäväksi..
No kyllä mä haluaisin jonkinlaista todistetta, että mitä väärää he tekivät, muuta, kuin äänestivät minua,
Mietippä hetken "hasselhoffi" jos itse "johtaisit"=moderoisit tätä palstaa?!? Mitä olisit tehnyt? Sä olisit selvästi "moderoinut" esimerkkilinkkiesi mukaan toisia henkilöitä ja siitäkös vasta "ne toiset" ja niiden kaverit olisivat suuttuneet. Ei tällaisessa jutussa voittajia ole. Näin toimimalla varmaan vahingot minimoitiin. Nyt suuttuivat bannatut ja heidän kaverinsa. Ja jos ei ole vielä selvinnyt niin maailma toimii kierosti. Ja sitä voi valita mitä tekee ja missä pyörii. Vaikka päättäjät toimisivat väärin niin ei siihen yleensä ruikuttamalla muutosta tule. Kannattaa ennemmin harrastaa saunakabinettitaktiikkaa. Ja sellaista joka ei ole liian läpinäkyvää.
Olisin pyytänyt esim. koko illan IRC-logit muokkaamattomana jos jotain kuvankaappausta pidetään IRCistä painavana todisteena. Itsekin varmasti ihmettelisit, kun toiminnasta jota jotkut epäilee, isketään sitten yhtäkkiä jäähyt todisteilla joita itse pidän aivan naurettavina. Kai jotkut ajattelee että nuo on aivan vedenpitävät todisteet, itse lähinnä ihmettelen voiko joku oikeasti ajatella niin.
Jatketaan nyt keskustelua, ettei tule väärinymmärretyksi. Itse en väitä todisteita vedenpitäväksi enkä muutenkaan sano, että tässä on nyt toimittu parhaalla mahdollisella tavalla. Ja ihmiset hahmottavat/suhtautuvat eri tavalla eri ihmisten kirjoituksiin kun eivät tunne tms. toista osapuolta. Se tekee tällaisista vaikeita juttuja. Toisille harmiton läppä voidaan nähdä selvänä hyökkäyksenä "auktoriteetteja" vastaan. Mutta, siis itsekin olen niitä jotka näkevät mustavalkoisesti tyhmiä copy&paste-listoja äänestyksen joukossa. Huolimatta todisteista listat äänestykseen tulivat ja kertoivat eri ihmisille erilaisia asioita. Itse olen sellainen puusilmä, että jos listan järjestystä olisi vaihdeltu, en varmaan olisi huomannut mitään.
Mutta siis, vaikka mukamas sääntöjä noudatettiin niin ei "aikuisten maailmassa" kaikki vaan ole sallittua. Nyt nämä kaverit oppivat sen täältä.
Olemme tarvittavat todisteet saaneet. Varoitan myös, että lisäksi laitan kaikki koloista tulevat opetuslapset jäähylle.