Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos tosiaan Joohanh haluat jotain kaveriasi puolustaa, niin valitse edes asteen neutraalimpi kohde. Voisin jopa silloin ymmärtää agendaasi.
Minun mielestä asiaa helpottaisi se, että käyttäjä Xbugs kerrankin itse suoraan sanoisi, mikä agendansa on ja mitä velmuilullaan ajaa takaa. Sitä päivää odotellessa...
Sinä puolustat Xbugsia. End of story. Tästä aiheesta ei tarvitse nyt jatkaa. Ylläpito lausuu painavan tuomionsa, kunhan on ensin päässyt yksimielisyyteen itsensä kanssa.Mitä agendaa, mitä kaveria, mitä puolustusta?
Minun mielestä asiaa helpottaisi se, että käyttäjä Xbugs kerrankin itse suoraan sanoisi, mikä agendansa on ja mitä velmuilullaan ajaa takaa. Sitä päivää odotellessa...
Onhan yli vuorokauden harkinta-aika jo sentään aika pitkä tässä maailmassa, jossa kortteja nostetaan 15 sekunnin miettimisellä.Miettikää nyt huolella mihin asti puolipakotettua happy happy joy joy -meininkiä haluatte viedä.
Heh, sanoisin, että aika väärin aistittu. Etenkin kun ylimmäinen pappi ja Supreme Generalissimo täällä on kuitenkin XShava. Olen ehkä eniten äänessä, mutta olen silti ihan tavallinen yllisveli. Virkaiältään vanhempiakin löytyy varmaan puolentusinaa. Joten ei, älkää ottako kommenttejani muuna kuin omina näkemyksinäni.Oleen vakaasti aistimassa varsinkin ylituomari TT-2k:n sävystä, että oman aikamme nero on poistumassa keskuudestamme.
Hmm, kuinkas siinä sitten kävi? Omassa päässä raksuttaa tyhjää.Voin kuvitella, että näin on myös joskus aiemmin historiamme aikana joskus jollekin sanottu. Ja kuinkas sitten kävikään.
Se tapettiin ja sitten siitä kirjoitettiin kirja ja sitten kaikki palvoivat sitä. Ja sitten se toinen osas jakaa vettä.Hmm, kuinkas siinä sitten kävi? Omassa päässä raksuttaa tyhjää.
Nimenomaan, ylituomarin yläpuolella on Supreme Generalissimo, mutta tässä tapauksessa joudun tekemään tulkintani ylituomarin perusteella.Etenkin kun ylimmäinen pappi ja Supreme Generalissimo täällä on kuitenkin XShava.
Ensin seuraajia oli tuhat, sitten miljoona, sitten pari miljardia.Hmm, kuinkas siinä sitten kävi? Omassa päässä raksuttaa tyhjää.
Tulkinta oli silti väärä. Edustan kuitenkin sitä maltillista linjaa, joka ei niinkään halua kitkeä pois käyttäjiä, vaan tiettyjä asenteita. Ja Paavi lausukoon Tutankhamonin kirouksen sille huuliveikolle, joka tuonkin kommentin taas vääntää johonkin "Kiinassakin toimitaan samoin" -muotoon.Nimenomaan, ylituomarin yläpuolella on Supreme Generalissimo, mutta tässä tapauksessa joudun tekemään tulkintani ylituomarin perusteella.
Millä tavalla moderointi(ja herra ylimoderaattori) perustelee, että tuollainen täysin turha ja ohi aiheen menevä trollaaminen ja provoaminen on sallittua tietyissä uutisissa tiettyjen henkilöiden taholta?
Jotain kriittistä olet todellakin missannut. En usko, että osaat pelata peliä paskan vertaa. Suosittelenkin vanhaa kunnon Bubble Bobblea, iloisia pelihetkiä![]()
Mikä on tarpeetonta elitismiä? ManjiMaru varmaan osaa vastata, kun kerran kuuluu ns. Suomi-skeneen joka kuvittelee olevansa "jollain"-tasolla, lol.
Mikäs siinä kun joku säkki valittaa foorumeilla jotain srk-spämmiä ja kuvittelee jotain osaavansa, mukavahan sitä on silitellä myötäkarvaan ja kannustaa, tulee itselle hyvä mieli. Antakaa vaan pelaajan kuvitella liikoja, heh.
Kovat jätkät tekee linkkicomboja, lol. ManjiMarulta taas sitä samaa paskaa että mitä pidemmät combot sitä parempi pelaaja tai ainakin kommentti haiskahti siltä. Muutenkin jos joku ja jonkun puheet vaikuttaa elitismiltä niin se olet sinä ManjiMaru. Olen enemmänkin lukenut foorumia enkä osallistunut itse. Käsittääkseni et edes ole kummoinen SF pelaaja vaan lähinnä VF-sarjan pelaaja, mutta juttua tulee samalla asenteella ja tietämyksellä, lol.
Haluaisin kysyä että mitä Joohanh mahtaa oikein kuvitella. Olet kirjoitustesi perusteella pelannut peliä vajaan kuukauden ja alat jo ihan tosissaan väittämään pelin suunnittelua huonoksi. Mitäköhän kuvittelet omista pelitaidoistasi että kusi on noussut noin korkealle noin nopeasti.
Joohanh kommentit Bisoneista jotka perääntyvät ja sitten paukuttelevat turvallisen matkan päästä kierrepotkujaan vetää sanattomaksi. Ei voi sanoa muutakuin että What a tard. Oikein varsinainen apina ja huvittavinta on ettet edes itse taida tajuta, lol. HuhHuh.
Ei millään pahalla, mutta sinua ei kyllä kukaan kaipaa SF piireissä tai keskusteluissa. Vaikea kuvitella että sinulla olisi mitään annettavaa Street Fighteriin liittyen.
Ihan vain mielenkiinnosta kyselen, miksi kukaan ei puutu tällaiseen, lol?