Kilpikonna 09
New Member
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)
WAU!!!
Suurkiitos!
WAU!!!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Harmi, ettet unohtanut tätä paikkaa.
Nauru pidentää ikää. Ja jos tääl on noin "vaikeaa",voihan sitä muuttaa muualle suomesta.Minä saisin näistä kommenteista 4 viikkoa bannia mutta sinua ylistetään... on tämä Suomi niin naurettava paikka. SÄÄNTÖ SUOMI ..
Selitäppä minulle tämä:
Rikkomukset 1/1 (4)
Kyllä Konsolifin foorumilla on mitä pahimmat "nazi" moderaattorit... pienikin virhe niin heti hyökkäävät kimppuun. Siirtävät keskusteluja ja poistavat viestejä minkä ehtivät.
Friendly advice: älä tartu näihin. Muutoinkaan ei ole tarpeellista vatvoa vanhoja kaunoja.Minä saisin näistä kommenteista 4 viikkoa bannia mutta sinua ylistetään...
Totta kai. Sanoja tärkeämpää on silti se niiden takana kumpuava asenne. Selkeän rasistisia näkemyksiä ei KonsoliFINissä suvaita, vaikka ne kuinka yrittäisi piilottaa "maahanmuuttokriitikoiden" käyttämillä kiertoilmaisuilla.Pakko kysyä kun kossunalle lähti jäähylle käytettyään "väärää" sanaa niin voiko sanaa maahanmuuttaja käyttää?
Totta kai. Sanoja tärkeämpää on silti se niiden takana kumpuava asenne. Selkeän rasistisia näkemyksiä ei KonsoliFINissä suvaita, vaikka ne kuinka yrittäisi piilottaa "maahanmuuttokriitikoiden" käyttämillä kiertoilmaisuilla.
Totta kai. Sanoja tärkeämpää on silti se niiden takana kumpuava asenne.
Ei. Jokainen voi omassa yksityiselämässään olla mitä haluaa, mutta täällä ratkaisee se, mitä tänne kirjoittelee ja kuinka täällä käyttäytyy.Jos on 100% maahanmuuttokriittinen niin sekö aiheuttaa bannit?
Haluaisitko täsmentää, mistä tämä palaute kumpuaa? Onko jokin tietty tapahtuma tuntunut ylilyönniltä vai mikä moderoinnissa hiertää?Moderointi on vähän kuin facessa kirpputori ryhmissä. Joku saa moderointityökalut käteen ja siitä se sitten lähtee. "Valta" menee nuppiin ja aletaan pätemään jonninjoutavasta paskasta. Tästäkin tulee varmaan varoitus/bannia. EVVVK.
Oon ehkä tavallista väsyneempi, mutta... Mihin tää nyt edes liittyy?FelisLeo: siis olitko sinä tosissasi?
Spoileri on esim:Luke jää Imperiumin vastaiskussa eloon. Ei se, että se leffa jää cliffhangeriin pohjustaen seuraavaa leffaa.
Oon ehkä tavallista väsyneempi, mutta... Mihin tää nyt edes liittyy?
Kyllä tuo jälkimmäinenkin on tarpeeksi spoileri, vaikka ei tarkkoja yksityiskohtia paljastakaan. Enpä itse ainakaan haluaisi tietää etukäteen sitä, minkä tyylinen lopetus jollain pelillä on.FelisLeo: siis olitko sinä tosissasi?
Spoileri on esim:Luke jää Imperiumin vastaiskussa eloon. Ei se, että se leffa jää cliffhangeriin pohjustaen seuraavaa leffaa.