Nyt herää kysymys että miksi. Siis toki tuo tarjous on osasyy mutta eihän nyt ihmiset osta tuollaista vain koska on halpa, eihän?
Onko kyse siis siitä että on niin nuoria ja tietämättömiä käyttäjiä Switchillä eli lapsia? Vai onko kyse vain siitä että koska kyse on noin pienistä rahoista niin "läpällä" ostetaan? Varsinkin kun tuosta on ollut nimenomaan juttuja kuinka huono tuo on, joten haluaako ihmiset itse sitten kokea sen huonouden?
Vähän ikävää joka tapauksessa. Kannustaa tavallaan siihen että tehdään jatkossakin mahdollisimman surkeita pelejä, jotka kerää kiinnostusta juuri sen kautta ja sitten kun on tarpeeksi halpa hinta niin ihmiset ostaa sen vuoksi että pääsee mukaan tuohon juttuun, eli siihen "katsotaan nyt kuinka huono tämä peli on".
Olen täältäkin lukenut kommentteja että on "pitänyt" saada kokea jonkin pelin huonous ihan itse, joten kyllä se ihan oikea juttu tuntuu olevan.
Mitä Switchin kauppapaikkaan tulee: se on ollut jo vuosia ihan kauhea. En edes miettinyt onko se sisältö hyvää vai ei mutta se on niin tukossa kaikkea "neverheardia" eli shovelwarea. Halpaa, helppoa ja tuhat kertaa nähtyä kamaa, jota lapioidaan sinne järkyttävät määrät.
En ole varma onko shoverwaren määritelmä välttämättä huono peli mutta ainakin itse siis koen että ne on sellaista "match 3"-tason teosta, jotka voi olla ihan pelattavia mutta joita on kymmeniä ellei satoja erilaisia siellä.
Yritä siinä sitten selata hyviä tarjouksia kun siellä on loputon lista selattavaa, joista suurin osa ei sano mitään.