Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monta leukaa saat vedettyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sCeNtEd
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Myötäotteella puhtaasti taitaa mennä tusina parhaana päivänä, yleensä kaheksan alkaa riittämään. Olen mielestäni ihan ok kunnossa harrastaen voimistelua, kamppailua ja sen sellaista vaikkakin nykyään vähemmän. Kaksi menee punnerruksia käsillä seisoen, onko joku joka ottaa niissä skaboja? =)

En ole ennätystä kokeillut mutta sillon tällön tulee 3x15 tehtyä. Helmi liike tuokin.

Edit: Statsit 24v 176cm ja 62kg.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei perskules mene kuin 24 kpl Pitäs treenata kunnolla, että sais edes sen 30 kpl. Täytyykin ottaa tavoitteeksi kesään mennessä se että sais 30 leukaa. Minkäs painoisia te olette kun niin saakelin paljon saatte vedettyä? Itse painan vähän yli 100kg

Juu vaaka näytti 108 kg. Joo Ainakin pakko saada enemmän tehtyä, kuin Konna!!! :o Nyt alkaakin armoton treenaaminen!

Viimeksi muokannut moderaattori:

0 ei ole minulla kyllä hyvä kunto mutta aika outoa että monet saa yli 20 tai 30 kun omassa koulussa urheilijat saa 10-15

Teidät pitäisi mennä olympialaisiin

10:n sarjoja vetelen päivittäin, ennätys on huikeat 22. Kunto on todella hyvä koska harrastan jääkiekkoa, salibandya ja jalkapalloa. Tänäänkin tuli 5 tuntia oltua jääkiekon parissa ja kevyesti sinne yläpösöön se kiekko nousee. 162/50 on statiikat millä mennään, nuorukainen kun olen niin ei tota mittaakaan sen enempää ole kerinnyt tulla :cool:

Hahhah! Pakkotoisto-foorumilta löysin SM-voittajan tuloksen vuodelta 2006: 42 suoritusta. Eli Stamina, SM-kisoihin ku olis jo!! :o

Melko heikkoja tuloksia, osanotto ei taida kovin suuri olla? Tiedän hyvin monta sälliä mun lisäksi jotka pystyy sen 50 repimään.. Broidillakin meni viime viikolla 63, joten en oikein jaksaisi uskoa moisiin tusinaennätyksiin. :rolleyes:

edit: Onkohan nuo tulokset tulleet jostain tyyliin yli 85kg luokasta?

Melko heikkoja tuloksia, osanotto ei taida kovin suuri olla? Tiedän hyvin monta sälliä mun lisäksi jotka pystyy sen 50 repimään.. Broidillakin meni viime viikolla 63, joten en oikein jaksaisi uskoa moisiin tusinaennätyksiin. :rolleyes:

no huh, aika hurjalta alkaa kuulostaa jo jos tuo on totta... Ja siis nyt on kyse et monta leukaa menee kerralla, ei päivässä ;)

edit: Onkohan nuo tulokset tulleet jostain tyyliin yli 85kg luokasta?

Mutta siinähän teille on helppo Suomen Mestaruus sitten tarjolla. Senkun menette ensi kisoihin niin mestaruuden pitäisi sulle tai veljellesi olla taattu. :)

Joo itse siis vedän jonkun 12. Painoa on 88kg.

. Broidillakin meni viime viikolla 63, joten en oikein jaksaisi uskoa moisiin tusinaennätyksiin. :rolleyes:

Videota kehiin niin tuon väitteen vois ottaa tosissaanki.

Ja itellä siis enkka 16, nyt taitaa mennä joku 6 maximillaan.

Minkä helvetin takia mä laittasin leuanvetovideoita konsolifinin 5 leuan vässyköille? Naurettavaa meininkiä.. Laittakaa se pleikkaohjain lataukseen ja menkää vetämää leukoja.. Turhaa pillitystä taas heti kun alkoi kirjoittamaa taas tännekkin. :rolleyes:

Tuonne sm-kisoihin voisi kyllä tosiaan mennä. =) Vaikka ei tuo leuanveto nyt sinällään niin paljon kiinnosta, mitä nyt kerran pari päivässä rykäsen.. Mutta olisihan se ihan näpsäkkä olla siitäkin killutin kaulassa. :)

Varmaan joku 20. Parhaina päivinä tosiaan se 40 alkoi jo olla lähellä, mutta leuanveto on siitä jännä laji, että siinä paranee räjähtävää vauhtia ja tulokset myös tippuvat samaa tahtia kun säännöllisen harjoittelun lopettaa.

Joo ja en paina paskaakaan :p

EDIT: Niin ja Stamina, ne kädet pitää käyttää suorana :/

jooh, eipä tuo 50 kovin kummoiselta kuulosta, vaikka itselläni meekkään sitä... vielä. Vähän vaan treeniä se vaatii. Paljonkohan se Bruce Lee veti, varmaan saman 50 yhdellä kädellä jos wikipediaan on uskomista, mutta sehän se tavoite on. Ei tässä tartte kun enää 10x enemmän vetää. :)

Paljonkohan se Bruce Lee veti, varmaan saman 50 yhdellä kädellä jos wikipediaan on uskomista, mutta sehän se tavoite on.

Joo ja kuulemma kun Chuck Norris suoristaa kätensä punnertaessaan, niin hän ei itse liiku ylöspäin vaan maapallo liikkuu alaspäin...:rolleyes:

Joo ja kuulemma kun Chuck Norris suoristaa kätensä punnertaessaan, niin hän ei itse liiku ylöspäin vaan maapallo liikkuu alaspäin...:rolleyes:

Juuri tuolla asenteella ei tuukkaan mitää. :)

Noh noh poijjaat!! Eipäs lähdetä ollenkaan tuolle valituslinjalle. Jokainen saa tehtyä sen verran kuin saa jos ei kelpaa, niin harjoitelkoot jos on tarvis and that's it. Jos joku valehtelee niin so what? Sen häpeä se...

No itse en ainakaan usko ainuttakaan yli 40 leuan saavaa ennekuin todistava video on jossain näkyvissä. Ja nuo yli 60 suorituksen väittämät alkaa olee jo niin naurettavia ettei varmaan itsekään usko.

Itse kanssa epäilen yli 40 tuloksia ja osittain myös yli 30 tuloksia.
Harva pystyy puhtaasti tekemiään tuollaisia tuloksia tai sitten kannattaa jo pikkasen panostaaa ja mennä vaikka SM:iin kokeilemaan.

Vähän tuloksia vuodelta 2007
http://www.bullfarm.fi/raportit/sotilaspenkki_leuanveto_sm_2007.htm

Ai niin se oma tulos, 10-15 riippuu kuinka puhtaasti ja mikä on fiilis.

En nyt tiedä onko mitään ihmeellisiä tuloksia, jos on vaan tarpeeksi harjoitellut.. itsekin olen tehnyt leukoja ~10v lisäpainojen kanssa ja ilman. Toisaalta painankin melkein 10kg vähemmän kuin tossa listassa olevat.

Ylös Bottom