Kyl GP500 on kaikkien aikojen peli, piste.
Toi Xboxin THQ:n pelisarja oli aika vaikee..
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyl GP500 on kaikkien aikojen peli, piste.
Vaikka en itse ajopeleissä käytä ajolinja/jarrupaikka apuja, niin jos joskus esim uutta rataa olen opetellut tms, niin olen vihannut niitä miten ne on toteutettu.
Uudessa motogp:ssä on oikeasti hienosti toteutettu tämä systeemi:
Jep ja olikos se nimenomaan Milestone joka vielä käytti sitä kolmiulotteista versiota missä jarrutustarpeen mukaan se punainen osa viivasta kohosi ylöspäin. Peitti koko radan.Huomattavasti parempi kun se puolirataa peittävä viiva mikä tuntuu olevan tosi yleinen.
Tuo tapa nimenomaan opettaa itse suuntaamaan apexiin oikein. Voit tulla vähän eri linjalla, mutta seuraava kohde on tuo ja tuo.Itse en myöskään viivoja käytä tai edes muita apuja, mutta mielestäni se värikoodattu viiva on ihan hyvin tehty. Tuosta MotoGP ihme merkistä ei oikein tarkkoja linjoja saa selville tai tunnu luonnolliselta.
Mutta eiköhän pelistä viivakin löydy, hyvä olla vaihtoehtoja. Paljonhan tuota viivaa näkee käytössä ihmisillä, jos vaikka striimiä katsoo. Simukuskit tietenkin harvemmin apuja käyttävät.
Pelihän ilmestyi vain PC:lle ja tuohon aikaan se oli ykkösalusta pelinkehittäjille. Pelituntuma ja fysiikat meni grafiikoiden edelle. Viimeiset 10-15 vuotta on menty päinvastoin. Pelin ulkoasu on pelattavuutta tärkeämpi. Tämä koskee myös muitakin urheilu/ajopelejä pl. yksinoikeuspelit. Modien ja kilpapelaamisen avulla pc-pelaaminen pysyy hengissä.Kyl GP500 on kaikkien aikojen peli, piste.
Kyllä tää koskee ihan koko peliteollisuutta. 4k myy, ei mikään muu.Pelin ulkoasu on pelattavuutta tärkeämpi. Tämä koskee myös muitakin urheilu/ajopelejä pl. yksinoikeuspelit.
Massoille sille suurelle enemmistölle myydään grafiikalla. Sitten on pelifriikit kuten me foorumistit jotka arvostaa suorituskykyä yhtä lailla.Kyllä tää koskee ihan koko peliteollisuutta. 4k myy, ei mikään muu.
Onko miten iso ero ajomallissa edellisosaan nähden? Milestonen ohjaukseen tottuneelle en päässyt koskaan täysin sisään tuohon ja en vain saanut nautittua pelistä samoissa määrin.Tulipa testailtua Isle of Manin jatko-osa. Arviota ohessa.
https://www.konsolifin.net/arvostelu/saarella-sata-lasissa-tt-isle-of-man-ride-on-the-edge-2
Toisaalta kovin rosoista menoa, mutta onnistui silti imaisemaan mukaansa. Kaksipyöräisillä kurvailu hyvällä ajomallinnuksella on vaan aina pop.