Kannattaa opetella pienemmillä pyörillä radat, jolloin jarrutuspaikat tulevat tutuiksi. Uramoodinhan alotatt suoraan Moto3:sta muutaman RookiesCup-kisan jälkeen. Harjoitus tekee mestarin.
Peli on pahasti rikki näköjään.
Otin Ducatin ja Mugellon, mutta aika-ajoilla. Sekunnin erolla kärkeen ja helppo voitto kisasta. En koskenut mihinkään asetukseen. Mutta kun olet muualla kuin kärjessä, ei mitään jakoa.
Noh, sit aloitin uran moto3:ssa, mutta nostin tekoälyn 50%. Paalupaikkaa 3sek turvin, mutta kisassa yksittäisessä mutkassa 15 kuskia ohi ja suoralla toiset 15..
Toisessa kisassa laskin 46% ja 5 sek pohjat Jenkeissä.
Ajoin aika-ajoissa 2.24, tekoäly 2.29
Mutta kisassa tekoäly nakutteli 2.26 aikoja, Eli samoja kuin minä. Voitin toisen kisan lopulta ja toi 46% on tekoälynä ihan ok, mutta tekoälyn vauhti on harjoituksissa ja aika-ajoissa 3-5sek kisavauhtia hitaampaa.
Edit: onhan tuo AI näköjään täysin rikki muutoinkin. Taitavat moto3 luokassa jarrutella motogp jarrumerkeissä, sillä pääse jarruttamaan noin 150m myöhemmin kuin AI.
Toisaalta suorilla ei ole mitään jakoa, loppunopeudessa eroa 30-40km/h.
Yritin myös ajaa koko viikonlopun samoilla renkailla, jotta aika-ajoissa olisi tasaisempaa..voitin 5sek sijasta 0,8sek erolla.
Kisasta sit aivan suvereeni voitto, vaikka suorilla jään ja ekan kierroksen jälkeen olin sijalla 19.. mutkissa ja jarruissa niin omaa luokkaa.
Ura noin muutoin tuntuu hyvältä. On F1 sarjasta lainattu juttuja. On kehityspisteitä joita saa harjoituksissa ajamalla tavoitteita. Sit valikoissa tallin työntekijöitä jaotellaan eri osastoille sen mukaan miten nopeasti haluaa mitäkin uutta päivitystä kehitellä, vai haluaako osan porukasta painamaan tutkimustyötä ja kehittämään kehityspisteitä.
Tuntuu olevan aika monipuolinen.
Voit myös itse päättää kenen tallin kanssa haluat alkaa neuvottelemaan sopparista.
Kunhan nyt paikkaavat tuon AI:n, niin tässä on 4,5/5 peli. Nyt on niin hajalla, etten oikein viitsi antaa edes arviota.