Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mortal Kombat 1 (2023)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse tykkään noista uusista Cyrax ja Sector hahmoista, niiden design on ihan törkeen hieno. Toki T1000 ja Conan on kovia lisäyksiä myös.
 
Itse tykkään noista uusista Cyrax ja Sector hahmoista, niiden design on ihan törkeen hieno. Toki T1000 ja Conan on kovia lisäyksiä myös.
Joo, ite kans tykkään. Tossa vielä toimii toi sukupuolen vaihto, kun tuossa on tuota multiversumi meininkiä muutenkin ja eri versioita tutuista hahmoista. :)
 
Itse tykkään noista uusista Cyrax ja Sector hahmoista, niiden design on ihan törkeen hieno. Toki T1000 ja Conan on kovia lisäyksiä myös.
Enempi ehkä itteä mietityttää se, että eivät tunnu olevan kyborgeja vaan kyseessä on jonkinlainen Iron Man puku.

Mutta eipä siinä, ei vaan itelle iske tämä peli. Kovasti olen nyt parin päivän aikana yrittänyt tykätä mutta en vaan osaa tykästyä tohon kameo mekaniikkaan.
 
Näytti olevan pre order jo livenä ja hintaa 50e tuolla koko paketilla. 60e jos haluaa myös edellisen kombat packin hahmot.
Onpas suolainen hinta. Mulle ei näöä taistelupelien tarinat oo mitenkään olleet kovin hyviä. Tuo on varmaan kuitenkin pelattu yhdessä illassa läpi, aivan kuten MK1:n "peruspelin" tarinakin. En ole varmaan ikinä ostanut näihin näitä dlc-hahmoja, ja tuskin ostan nytkään. En ole oikeastaan koskenut koko peliin varmaan puoleen vuoteen, kun ei vain iske. Odotin invasion-modelta vähän jotain Konquest-tyylistä, mutta jaksoin pelata sitä ehkä 2 seasonia, ja peli lähtikin kovolta. Pitäisi varmaan asentaa uudestaan, ja kokeilla innostuuko tästä nyt enemmän.
 
Kuinka usein Premium-kauppaosasto päivittyy? Ilmeisesti kerran viikossa tms.?

Käsittääkseni tuo kauppa päivittyy ihan randomisti. Siihen ei ole mitään tiettyä päivää tai kellonaikaa.
Onko olemassa mitään nettisivustoa, mistä näkisi tämän hetkisen Premium-kaupan sisällön ja kaupan uudet päivitykset?

Joitain YouTube-kanavia löytyy, mitkä tekevät videoita päivityksistä, mutta onko tiedossa kätevämpää konstia päivystää kauppaa?

Tarinan pelasin vihdoin loppuun ja sieltähän tuli yllätyksenä Premium-kauppaan valuuttaa.
 
Ylös Bottom