Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Switch-version varmaankin? Kun kerran halvalla saa! 60 egee!Ajattelin ehkä käydä huomenna tämän hakemassa Powerilta 60e hintaan.
Mites on maistunut niille ketkä on hommannut Day One ?
Peli on myyty jo eteenpäin. Jakso sitä sen 30h.Switch-version varmaankin? Kun kerran halvalla saa! 60 egee!
Joo, en ajatellut ostaa kun sitten joskus alesta. Nää tappelupelit ei ole mulle, muuta kuin pieninä annoksina silloin tällöin. Street Fighter 6 tuli jossain hetken mielenhäiriössä ostettua julkaisussa, ja eipä sitä kyllä paljoa ole jaksanut pelata. Toki Mortal Kombatit ovat yleensä maistuneet itselleni jonkin verran paremmin kuin Street Fighterit ja Tekkenit. Mutta se kuinka vähän sitten loppujen lopuksi SF 6 on maistunut sai minut kyllä heräämään taas siihen, ettei ainakaan minun kannata näitä ostaa kuin sitten korkeintaan aleista.Peli on myyty jo eteenpäin. Jakso sitä sen 30h.
online modessa liikaa opettelemista, ei jaksanut.
Tämä ei kyllä ollut pettymys mitä monesti omalla kohdalla on tappelupeleissä.Joo, en ajatellut ostaa kun sitten joskus alesta. Nää tappelupelit ei ole mulle, muuta kuin pieninä annoksina silloin tällöin. Street Fighter 6 tuli jossain hetken mielenhäiriössä ostettua julkaisussa, ja eipä sitä kyllä paljoa ole jaksanut pelata. Toki Mortal Kombatit ovat yleensä maistuneet itselleni jonkin verran paremmin kuin Street Fighterit ja Tekkenit. Mutta se kuinka vähän sitten loppujen lopuksi SF 6 on maistunut sai minut kyllä heräämään taas siihen, ettei ainakaan minun kannata näitä ostaa kuin sitten korkeintaan aleista.
Meinaat Homelanderia, Peacemakeria ja kumppaneita? Maksullisia ovat, ei ole mahdollista itse pääpelistä ilman sitä lisäsisältöpakettia saada niitä käyttöön.Saako maksulliset hahmot pelattavaksi vain ostamalla ne vai onko niitä mahdollista saada auki pelkästään pelaamalla?
Miten Shang Tsung? Avautuuko pelaamalla jossain vaiheessa vai pitääkö sekin ostaa?Meinaat Homelanderia, Peacemakeria ja kumppaneita? Maksullisia ovat, ei ole mahdollista itse pääpelistä ilman sitä lisäsisältöpakettia saada niitä käyttöön.
MK 9, MK X ja MK11 kaikki hahmot tuli ostettua Storesta hyvien alennusten aikaan. Tässäkin kannattaa vain odotella että season passin hinta tippuu. Typerää rahastusta että tappelupelin osa hahmoista pitää ostaa erikseen vaikka ns. extrahahmoja ovatkin. Uuden tarinan vielä jotenkin sulattaisi.Saako maksulliset hahmot pelattavaksi vain ostamalla ne vai onko niitä mahdollista saada auki pelkästään pelaamalla?
Onko mahdollista pelata Invasions-pelitilan aiempia kausia enää kun kausi vaihtuu? Eli nyt kun season 3 lähti pyörimään, voinko pelata enää season 2:ta? Jääkö edellisistä kausista kaikki sälät keräämättä?
Sen verran alussa olen, että en pystynyt valitsemaan alun tutoriaalin jälkeen mitään muuta kuin sen hiekkamaailman vai mikä lie olikaan. Muissa oli lukon kuvake.
Tässä nyt joku guide