Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mortal Kombat 1 (2023)

Osaako joku sanoa, että häviääkö seasonal koinssit kokonaan lompakosta, kun kausi on ohi? Nuo seasonal-asut on tällä hetkellä suht rumia, joten toivoisin, että kolikoita voisi säätää seuraaviin.
 
Tässä on kyllä grindaus ehkä kököintä mitä olen peleissä ikinä nähnyt! Kaikki on randomia, ja tuo invasion mode on aivan tuskastuttavan tylsä, etten todellakaan jaksa sen kautta kolikoita hankkia! Peli oikein huutaa käyttämään oikeaa rahaa, mutta nuo premium-asut vaihtelee myös päivittäin, niin yritäppä siinä sitten. Toki näin on muistaakseni aina ollut MK-peleissä, mutta kyllä tässä tulee ikävä MK11:sta hahmojen omia torneja, kun tiesit mitä niistä saa.
 
Peli on myyty jo eteenpäin. Jakso sitä sen 30h.
online modessa liikaa opettelemista, ei jaksanut.
Joo, en ajatellut ostaa kun sitten joskus alesta. Nää tappelupelit ei ole mulle, muuta kuin pieninä annoksina silloin tällöin. Street Fighter 6 tuli jossain hetken mielenhäiriössä ostettua julkaisussa, ja eipä sitä kyllä paljoa ole jaksanut pelata. Toki Mortal Kombatit ovat yleensä maistuneet itselleni jonkin verran paremmin kuin Street Fighterit ja Tekkenit. Mutta se kuinka vähän sitten loppujen lopuksi SF 6 on maistunut sai minut kyllä heräämään taas siihen, ettei ainakaan minun kannata näitä ostaa kuin sitten korkeintaan aleista.
 
Joo, en ajatellut ostaa kun sitten joskus alesta. Nää tappelupelit ei ole mulle, muuta kuin pieninä annoksina silloin tällöin. Street Fighter 6 tuli jossain hetken mielenhäiriössä ostettua julkaisussa, ja eipä sitä kyllä paljoa ole jaksanut pelata. Toki Mortal Kombatit ovat yleensä maistuneet itselleni jonkin verran paremmin kuin Street Fighterit ja Tekkenit. Mutta se kuinka vähän sitten loppujen lopuksi SF 6 on maistunut sai minut kyllä heräämään taas siihen, ettei ainakaan minun kannata näitä ostaa kuin sitten korkeintaan aleista.
Tämä ei kyllä ollut pettymys mitä monesti omalla kohdalla on tappelupeleissä.

Saas nähdä miten Tekken 8 onnistuu säväyttämään vuoden alussa.
 
Peli heitti ilmoituksen eteen, että ensi perjantaina vaihtuu season ja 'seasonal kurrency' nollataan. Eli tuo valuutta ei säily seuraavalle kaudelle. Kannattaa siis käydä tuhlaamassa pois kaikkeen vähänkään kiinnostaviin varusteisiin ja/tai asuihin.
 
Saako maksulliset hahmot pelattavaksi vain ostamalla ne vai onko niitä mahdollista saada auki pelkästään pelaamalla?
Meinaat Homelanderia, Peacemakeria ja kumppaneita? Maksullisia ovat, ei ole mahdollista itse pääpelistä ilman sitä lisäsisältöpakettia saada niitä käyttöön.
 
Ennakkovarausbonus. Joissain fyysisissä bokseissa voi olla koodilappu Shang Tsungille mukana vieläkin, jos ovat julkaisuerää, mutta digiversion ostajat joutuvat maksamaan velhostakin erikseen.
 
Saako maksulliset hahmot pelattavaksi vain ostamalla ne vai onko niitä mahdollista saada auki pelkästään pelaamalla?
MK 9, MK X ja MK11 kaikki hahmot tuli ostettua Storesta hyvien alennusten aikaan. Tässäkin kannattaa vain odotella että season passin hinta tippuu. Typerää rahastusta että tappelupelin osa hahmoista pitää ostaa erikseen vaikka ns. extrahahmoja ovatkin. Uuden tarinan vielä jotenkin sulattaisi.
 
Onko mahdollista pelata Invasions-pelitilan aiempia kausia enää kun kausi vaihtuu? Eli nyt kun season 3 lähti pyörimään, voinko pelata enää season 2:ta? Jääkö edellisistä kausista kaikki sälät keräämättä?

Sen verran alussa olen, että en pystynyt valitsemaan alun tutoriaalin jälkeen mitään muuta kuin sen hiekkamaailman vai mikä lie olikaan. Muissa oli lukon kuvake.
 
Onko mahdollista pelata Invasions-pelitilan aiempia kausia enää kun kausi vaihtuu? Eli nyt kun season 3 lähti pyörimään, voinko pelata enää season 2:ta? Jääkö edellisistä kausista kaikki sälät keräämättä?

Sen verran alussa olen, että en pystynyt valitsemaan alun tutoriaalin jälkeen mitään muuta kuin sen hiekkamaailman vai mikä lie olikaan. Muissa oli lukon kuvake.

Ei voi, ne on poissa ellei niitä kierrätetä jossain vaiheessa uudestaan.
 
Tulipa tänään MK 1 hankittua kun oli tarjouksessa xbox storessa 44.99e . On kyllä todella kaunis grafiikka pelissä ja toki pelattavuuskin on huippuluokkaa. Street Fighter 6 tullut pelattua niin paljon että eiköhän tämäkin tule maistumaan. Tässä kun tuo storymodekin pitäis olla hyvä, invasion mode taas on tainnu pikkusen jakaa mielipiteitä. Mutta enköhän tämän parissa tule viihtymään mulle kun nämä taistelupelit sopii hyvin. Taistelupelien tärkeimpiä juttuja kun on hahmot ja tässähän nuo hyvin persoonallisia ja toki storymode tuo vie niihin lisää syvyyttä. Toki MK 11 olen pelannut jonka storymodesta tykkäsin kanssa ja tässä tuo on kait vielä parempi. Tekken 8 tulee vie ensi vuoden alusta ettei ainakaan pääse tappelupelit loppuun.

Season 3 invasion
 
Alussa olen vielä koko pelissä. Invasions-pelitila vaikuttaa jopa tylsälle, mutta siinäkin olen niin alussa, ettei nyt lopullista tuomiota anneta. MK11:sta kaipaisin niitä vaihtuvia torneja, missä oli myös jonkinlainen kameotaistelijaominaisuus.

Miksi kaikki Friendship- yms. lopetusliikkeet on jätetty pelistä pois? Samoin puuttuu ominaisuus, jossa hahmolle pystyi tekemään useita erilaisia asu- ja ominaisuuskokonaisuuksia. Jotenkin tämä vaikuttaa karsitulle, jos vertaa MK11:seen.
 
Samoin puuttuu ominaisuus, jossa hahmolle pystyi tekemään useita erilaisia asu- ja ominaisuuskokonaisuuksia. Jotenkin tämä vaikuttaa karsitulle, jos vertaa MK11:seen.

Näitä aukeaa käsittääkseni tuosta invaasio pelimuodosta, voi olla että muistakin moodeista saa. Taitavat olla myös season kohtaisia joissa näitä tulee lisää. Olen ehkä kuitenkin väärä henkilö tähän vastaan kun peliä vasta tänään alotellut ;)

Tässä nyt joku guide



 
Tässä nyt joku guide




Sain Invasions-pelitilasta auki useita ulkoasuja hahmoille. Kun menen muokkaamaan hahmoa, näitä auki saatuja ulkoasuja ei kuitenkaan näy hahmon valikoissa.

Sainko nämä ulkoasut auki siis ostettavaksi vai miten tuo toimii? Mistä valikosta ne ostetaan? Tuossa videossa hahmojen muokkausvalikossa hahmojen kohdalla oli ”featured items”, jossa pääsee valikkoon, jossa taas näkyy useita ulkoasuja ostettavaksi Mortal Kombat -valuutalla. Minä en tuollaista valikkoa löydä.

Invasions-pelitilassa olen vasta siinä toisessa hiekkamaailmassa, joka avautui Johnny Cagen kartanon jälkeen. Mielestäni tuosta toisesta hiekkamaailmasta, jossa olen, avautui näitä nyt meneillään olevan Invasions-kauden jäisiä ulkoasuja. Voiko olla mahdollista, vaikka en edes vielä pääse sitä jäistä, Sub-Zeron kuvalla olevaa Invasions-maailmaa pelaamaan? Kitana sai jonkinlaisen jääprinsessalookin, mutta tätäkään ei näkynyt hahmonmuokkauksessa ollenkaan, enkä keksi, mistä sen saa Kitanalle vaihdettua.
 
Ylös Bottom