Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moto GP: Ultimate Racing Technology

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joka tapauksessa, peli saapui tänään postissa.
Eihän tässä voi muuta sanoa, kuin että on tämä jotain aivan uskomattoman hienoa! Kun tuossa äsken kokeilin quick racea ekaa kertaa (kamerakulma kuskin näkökulma, omat musiikit (Rhapsody) soi taustalla), sain huonon lähdön, mutta kuitenkin lähdin ohittelemaan muita (ja voitin lopulta :p), huusin kurkku suorana jotain tähän tapaan: "Ei ***** tämä on siistiä!" ja käänsin kaasuhanat pohjaan. :cool:
Olen vieläkin täysin sanaton. Peli on kauniskin kuin mikä. Siis sadekeli... aivan uskomatonta kerta kaikkiaan! Ei sanat riitä kehumaan.

Tämänkin kesän olen pähkäillyt oikean moottoripyörän ostoa, mutta ei sitä enää kannata ostaa kun syksy tulee pian. Talvi pelataankin sitten tätä, ja oikea pyörä ostetaan ensi keväänä.

Uskomaton peli kertakaikkiaan. Jos ette ole vielä ostaneet, minä KÄSKEN, teidän on PAKKO ostaa tämä! Ette tiedä, mitä menetätte, mikäli jätätte Moto GP:n tilaamatta! :)
 
Yksi vakava ongelma pelistä on löytynyt. Se on nimittäin aivan liian helppo!
Legend-vaikeustasokaan ei tuo riittävästi haastetta. Kyllähän siinä saa ajaa kieli keskellä suuta koko ajan, mutta silti voitto tulee jos vähääkään sitä haluaa.
 
Miten niin top speed 5 (kulta) vaikea? Ei todellakaan! Meni ekalla yrityksellä läpi.
Kaipa tämä vaan on sitten ensimmäinen peli, jossa olen oikeasti hyvä? :confused:
 
helppo ei mulle ainaskaan ole mikään helppo . Oon saanu vasta kohta meilkein kaikki taidot kullalle.
 
Mites pelissä saa muuten "lukitut" kuskit avattua? Eli Rossi, Biaggi jne...
Olen voittanut kaiken, mitä pelissä voi voittaa enkä vieläkään ole saanut niitä avatuksi. :mad: Ainoastaan rookie-tasolla en ole mestaruutta yrittänyt, aukeavatkohan ne sitten siitä?

:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Mites pelissä saa muuten "lukitut" kuskit avattua? Eli Rossi, Biaggi jne...
Olen voittanut kaiken, mitä pelissä voi voittaa enkä vieläkään ole saanut niitä avatuksi. :mad: Ainoastaan rookie-tasolla en ole mestaruutta yrittänyt, aukeavatkohan ne sitten siitä?

:confused:
Ajele Arcade Championship läpi, niin sitte aukee... Sieltä avautuu myös muita ovelia juttuja Unblockables valikkoon.. mm. Brring Ding Ding (heh!) ja Turbo, pyörä kulkee yli 400 km/h.. :D
 
Arcadestako, no pitää kokeilla. Enpä tosiaan ole tuota Arcadea edes huomioinut. Sana "arcade" kai kuulostaa niin epämiellyttävältä korviin, että sitä välttää ihan luonnostaan. ;)
 
Millä kuvakulmalla muuten ajatte?
Itse rupesin ajamaan heti alusta asti "sisältä" eli missä näkyy tuulilasia hiukan eli se realistisin kuvakulma. Täytyy kyllä myöntää, että on hiukka pikkasen vaiketa pitää pyörä hallinnassa, mutta kyllä se siitä. Vauhdin tuntu on todella hyvä kyseisestä kulmasta. Eiköhän tuota opi pelaamaan ajan myötä, kun sain pelin vasta eilen, joten turha on vielä kuvitella osaavansa ajaa.
Harjoitus tekee mestarin (toivottavasti).
 
ei hitto, itse en kyseisestä kulmasta oikeen onnistu joten tyydyn ns. perinteiseen 3rd person kulmaan =)
 
En ole vähään aikaan tuota pelannut, kun kävi liian helpoksi. Ei mitään haastetta. Kavereistakaan ei ole haastetta sitten yhtään.
3rd personista yleensä ajelen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
En ole vähään aikaan tuota pelannut, kun kävi liian helpoksi. Ei mitään haastetta. Kavereistakaan ei ole haastetta sitten yhtään.
3rd personista yleensä ajelen...
Mee nettiin pelaan, niin alkaa löytyy n haastetta!
 
En pääse tällä hetkellä nettiin pelaamaan, kun tämä wirallinen nettikoneeni on Macintosh, jossa ei toimi yhtään mikään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
En pääse tällä hetkellä nettiin pelaamaan, kun tämä wirallinen nettikoneeni on Macintosh, jossa ei toimi yhtään mikään.
Vai Mäkki...no otan osaa, mut osta joku vanha PC:n kräpsä niin homma toimii, ei tarvi kaksinen kone olla että XBconnect pyörii.
 
Onhan minulla PC:kin, mutta en ole jaksanut vielä selvittää miten tämän kaapelin saa vedettyä molempiin koneiseen...
 
En kyllä olis itse arvannut että tämän pelin itselleni ostan... No nyt päivän tesmailun jälkeen sanon, että oli kyllä sen arvoinen. Haastetta riittää, mutta jotkin Training osion haasteista ovat aivan liian helppoja. Avattavaa pitäisi löytyä, joka takaa peli-iän. Pääsispä jo kotiin täältä Helvetin tyyssijasta (koulu) ja pelaamaan Moto GP:tä...
 
Moto Gp meni parissa illassa läpi kaikilla vaikeusasteilla ja trainingista jokaisesta kultaa.
Olihan sitä ihan hauska pelailla, mutta kun ei ollut haastetta niin sitten ei.
 
mä sekoooooooooooooooooooon pakko saada motgp....................................... mut ei oo rahaa ku ostin vasta viikkop sitten xboxin aaaaaaaaaaaaaaaa mä sekooooon..
 
Ylös Bottom