Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotoGP 2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kostaja
millos tämä ilmestyy?

Joidenkin peliliikkeiden mukaan 15.5.2003!!
Varmaan hyvä koska ykkönenkin on juuri nyt kovassa käytössä ja mahtava =)
Toivottavasti kakkosessa on täydellinen LIVE tuki!
 
Toivottavasti ovat saaneet nostettua vaikeustasoa pelin kakkosversioon. Ykkönen oli nimittäin aivan liian helppo.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Toivottavasti ovat saaneet nostettua vaikeustasoa pelin kakkosversioon. Ykkönen oli nimittäin aivan liian helppo.
Jep ykkösen veti läpi jossain tunnissa..
 
Jos joku väittää että MotoGP oli älyttömän helppo HARD vaikeustasolla niin kaveri on joko täysi velho tai täysi huijari.
Toki oppiihan sitä jos treenaa puoli vuotta HARDILLA ja ajaan Championshipin läpi Easy:llä ja pitää itseään mestarina:D
Mutta ylipäätänsä mainio peli ja ehkä hivenen turhan helppo muttein mikään läpi huuto juttu niin kuin tämä keskustelu kertoo!
Kannattaa hankkia hyllyynsä =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikomail
Jos joku väittää että MotoGP oli älyttömän helppo HARD vaikeustasolla niin kaveri on joko täysi velho tai täysi huijari.

Eikös siellä ollut vielä Hardistakin vaikeampi vaikeustaso joka piti jotenkin avata? Champion vai mikä se oli? Täysin valehtelematta voin sanoa, että parissa viikossa peli alkoi kaikkein vaikeimmallakin vaikeustasolla olla aivan liian helppo. Ja tästä on enää turha jauhaa.
 
Tänään tuli postiluukusta MotoGP 2. Parin kierroksen/radan/kisan jälkeen täytyy sanoa, että vaikeustasoa on nostettu roimasti ylöspäin. MotoGP:stä "opitut" omat ajotaidot ei ole kovin paljon hyödyksi, sillä 2:sta on lykitty astetta realistisempaan suuntaan = Ajotuntuma hieno, mutta herkkä ja näin ollen vaikea. Tosin perusasetuksilla ratojen mutkat pääsee suurinpiirtein irroittamalla vain kaasun. Jarrut on vain tiukoissa tarpeellisessa tilanteissa käytössä. Hahmoeditorissa on menty taaksepäin. Pyörämalleja on vain murto-osa edellisestä, eikä kuvioinnit eroa toisistaan juuri nimeksikään. Pieni, mutta monelle haluttu uudistus on tietty pyörän säätäminen. En ole vielä kokeillut säätämistä, mutta mitään suurta säätöä ei ole. Parempi sekin kuin edellisen.

Kerrassaan hieno peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Hawk, miten on pelin ulkonäkö?

Hienompi kuin edeltäjällä? Pikkulinnut visersisvät, että 2:ssa olisi myös AA. Taitaa olla totta kun ei sahalaitoja löydy mistään - no jos aletaan suurennuslasin kanssa katsomaan niin kyllähän niitä pari löytyy, annan sen kuitenkin anteeksi. FPS:stä en mene vannomaan, mutta tasaiselta 50/60-FPS:ltä näyttää. Kerrassaan upea näky. Rälläämisiinkin on ihmeellisesti panostettu. Pärrä lentää herkästi, jos ajaa ulos vauhdilla. Muutenkin ne ovat nyt astetta paremmin animoitu, pyörä (ja kuski) todella lentää jos sattuu tekemään niin pahan virheen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
FPS:stä en mene vannomaan, mutta tasaiselta 50/60-FPS:ltä näyttää.
Minä ainakin havaitsin (60Hz-moodissa) pientä nykimistä siinä toisessa 'harjoitus-tehtävässä'.

Ekaa MotoGP:tä en ole pelannut kuin Live-demon muodossa, mutta ei kakkososassa niin kovin paljon uutta ole. Ohjattavuus on huomattavasti herkempi ... sääli ettei sitä voi säätää.

Pyörän ulkoasun muokkaaminenkin on aika turhaa, ei kenelläkään ole aikaa ihailla toisten pyöriä. Itse ostin MotoGP2:sen sen takia ettei minulla tuota ykkösosaa ole ... ja tietysti Live-pelaamista varten. Luultavasti olisin jättänyt väliin jos tuo ykkösosa löytyisi hyllystä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mörökölli
Minä ainakin havaitsin (60Hz-moodissa) pientä nykimistä siinä toisessa 'harjoitus-tehtävässä'.

Ekaa MotoGP:tä en ole pelannut kuin Live-demon muodossa, mutta ei kakkososassa niin kovin paljon uutta ole. Ohjattavuus on huomattavasti herkempi ... sääli ettei sitä voi säätää.

Pyörän ulkoasun muokkaaminenkin on aika turhaa, ei kenelläkään ole aikaa ihailla toisten pyöriä. Itse ostin MotoGP2:sen sen takia ettei minulla tuota ykkösosaa ole ... ja tietysti Live-pelaamista varten. Luultavasti olisin jättänyt väliin jos tuo ykkösosa löytyisi hyllystä.

Oletan sun tarkoittavan Chicane -trainingia. Mielenkiinnosta tarkistin asian heti, mutta en sitten tiedä miksei minulla näy nykimistä.

Sanot tuon demon perusteella? Kakkosessa on kyllä yllinkyllin uudistuksia, jotta sen kannattaisi hankkia, vaikka omistaisi/ olisi omistanut ensimmäisen MotoGP:n.

Kyllä sitä pyörää ihaillaan kun se porhaltaa mutkassa ohi. Uskon, että pyörtäisit sanasi. Ensimmäinen on kakkoseen verrattuna arcadea simulaatio-höystein, toiset pitää, toiset ei. Enpä voi sanoa, että MotoGP 2 on huono ostos, edellisestä osasta pitäneille suosittelen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Kyllä sitä pyörää ihaillaan kun se porhaltaa mutkassa ohi.
Vähän hölmö juttu ettei ulkoasua voi tallentaa erikseen. Ei oikein huvita pelata championshippiä kahteen kertaan jotta saisi kaksi erinäköistä pyörää.

Livessä kun näkyy 'world recordsit' niin pelaajia näyttäisi olevan vain ~2800 ??

Hyvä peli, mutta pirusti vaatii harjoittelua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mörökölli
Vähän hölmö juttu ettei ulkoasua voi tallentaa erikseen. Ei oikein huvita pelata championshippiä kahteen kertaan jotta saisi kaksi erinäköistä pyörää.

Livessä kun näkyy 'world recordsit' niin pelaajia näyttäisi olevan vain ~2800 ??

Hyvä peli, mutta pirusti vaatii harjoittelua.

Muokkaa kuluvan Career seasonin pyörää? Jos haluat taas vanhan, muokkaat takaisin sellaiseksi kuin se oli. Mutta muuten olen samaa mieltä kanssasi - samoin oli ekan osan kanssa.

Uusi peli. Sehän julkaistiin maailmanlaajuisesti vasta perjantaina, kovin moni tuskin on kerennyt vielä ostamaan sitä, saati päässyt päristelee Liven merkeissä. Kyllä se siitä tokkiinsa.

Totta, ohjaus-systeemi syö toisinaan miestä. Harjoitteluista puhumattakaan.
 
Huh huh ... on aika helkkarin hyvä peli. Eilen tuli tahkottua kolme tuntia Livessä ja hauskaa oli. Samalla tuli opittua pari uutta rataa :cool:

Toisten törmäilyt jaksaa aina naurattaa, varsinkin jos äijät lentää kaaressa pöpelikköön. Sitten ei ole enää niin kivaa kun joku vie minut mukanaan :D

Pelaajiakin näyttäisi olevan ranking-listalla jo ~6000 ja lisää tulee koko ajan. Täytynee jatkaa harjoittelua ettei tipahda rankkauksessa alaspäin ...
 
Ylös Bottom