Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Apocalypse

Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Pystyykös tuota 4-pelaajan splittaria pelaamaan bottien kanssa vai jääkö haaveeksi? Erittäin huono homma jos botteja ei ole nelinpelissä.
EDIT: Näemmä pystyy tuon Dev Diary 2 nähdyn materiaalin perusteella.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Jees, pikatestin perusteella ainakin kolmelle pelaajalle voi valita seuraksi enimmillään yhdeksän bottivastustajaa.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Tuli tuo yksinpelidemo testattua ja ajettua tuli molemilla ajoneuvoilla, jotka olivat kilpapyörä ja kilpa-auto. Ajomalli on toivottavasti erilainen normaalilla ralliautolla ja prätkällä, sillä noilla kilpaversioilla ajaminen oli jotekin kulmikasta ja mutkissa kääntyminen oli vaikeaa:confused:, mutta molemmat oli sitten vastapainoksi todella nopeita.:D Demon perusteella ostaisin jo pelkästään siitä syystä, että olen jo aikaisemmat osat kokoelmaani haalinut.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Yksinpelin demoa tuli eilen pyöriteltyä. Selväksi tuli ainakin se, miten ruudunpäivitys on saatu kuntoon viime kesän messukokemukseen nähden. Tuo on aika hauska innovaatio sotkea kuviot luonnonmullistusten sotkiessa ratalinjausta kesken kisan. Nyt kun vielä ei reittejä niin tunne, riittää niitä tapahtumiakin kisan aikana eikä mistään täydellisestä suorituksesta omissa ajolinjoissa voida millään muotoa puhua.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Kokeilin tuota demoa. Tunnelmat voi sanoa yhdellä sanalla: meh..

Grafiikka on todella vanhentuneen näköistä. Kolarit näyttävät onnettomilta (jopa MS2:ssa näytti paremmilta), samoin prätkätyyppien ilmalennot. Kenttien muuttumiset tapahtui kolmella pelikerralla aina tismalleen samalla tavalla, eli esimerkiksi se tunnelin oikeanpuoleinen katto sortui joka kerta aina viimeisellä kierroksella, joten sitä osas aina odottaa. Tuolla radalla nuo radan muuttumiset oli myös hyvin vähäisiä ja eivät vaikuttaneet rataan juuri ollenkaan. Sinänsä huono valinta demon kentäksi. Olisin halunnut ajella jossain pilvenpiirtäjien päällä ennemmin.

Muuten ihan mukiinmenevää ajelua. Voin nähdä poimivani tämän joskus parinkympin hintaisena, mutta julkaisupäivänä ostamisesta on turha puhuakkaan. Petyin, vaikken mitään tältä oikeastaan odottanutkaan (parempaakin tulossa lähiakoina). Plussaa pelille täytyy antaa tietenkin 3D:stä (jota en tosin pääse kokeilemaan, kun 3D-TV:tä ei löydy..), kohtuu sulavasta ruudunpäivityksestä ja moninpelien pelaajamääristä (netissä ja jaetulla ruudulla).
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Demo oli kyllä melkoinen järkytys. Tämähän oli kuin surkea versio Split/Second -pelistä.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Miten se tavallaan voi olla kopio, koska Split Second ilmestyi vasta viime vuonna ja eka MotorStorm jo 2006?

Johtuskohan siitä että siinäkin oli valmiiks scriptattua sontaa ripotellu pitkin kenttää.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Mullakin oli ennakkotilauksessa tämä. Pakko perua, oli niin paska demo. Kaikki oli surkeempaa; rumempi, huonompi ajettavuus, liian nopea, 3-D ei ainakaan demossa toiminut. Sitäpaitsi jos kyseessä on apocalypse/maailmanloppu, niin kuka idiootti ajaisi siinä tilanteessa kilpaa? Sama kun menisi nyt tonne Japanin tsunami-alueille järkäämään jotain kilpasarjaa... :mad:
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Miten se tavallaan voi olla kopio, koska Split Second ilmestyi vasta viime vuonna ja eka MotorStorm jo 2006?

Selkeä kopio siinä mielessä, että Split/Second käytti ennen Motorstormia radikaalisti muuttuvaa ympäristöä. Split/Second teki sen tuhat kertaa paremmin. Myönnettävä se on, Motorstorm on niin nähty ja iso pettymys.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Selkeä kopio siinä mielessä, että Split/Second käytti ennen Motorstormia radikaalisti muuttuvaa ympäristöä. Split/Second teki sen tuhat kertaa paremmin. Myönnettävä se on, Motorstorm on niin nähty ja iso pettymys.

Oman uskottavuutesi tähden toivon hartaasti, että perustat nämä kommentit molempien pelien koko versioihin, eikä esim. Motorstorm: A:n demoon.. Oletan siis, että olet molempia tarpeeksi pelannut.

Sitäpaitsi jos kyseessä on apocalypse/maailmanloppu, niin kuka idiootti ajaisi siinä tilanteessa kilpaa?

Tämä oli varmaan sitten ironiaa?
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Oman uskottavuutesi tähden toivon hartaasti, että perustat nämä kommentit molempien pelien koko versioihin, eikä esim. Motorstorm: A:n demoon.. Oletan siis, että olet molempia tarpeeksi pelannut.



Tämä oli varmaan sitten ironiaa?

Miksi olet pelin suhteen puolustuskannalla? Kaikki saa olla tästä roskasta mitä mieltä huvittaa. Itse pidän peleissä edes jonkinlaisesta realismista. Pystyn kuvittelemaan kilpailut viidakoihin jne. niinkuin edellisissä Motorstormeissa. Tää Apocalypse on ideana MINUN MIELESTÄNI tyhmä. Ei tarvi loukkaantua.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Itse taas tykkäsin demosta kovasti. Graffat komeemmat ja ohjattavuus mahtava.
Buustia olisi saanut olla ehkä vähän enemmän, mutta toisaalta vesilätäköitä on aika useassa paikkaa ja tällä kertaa ne viilentävät auton melkein heti. Muutamaa asiaa en kyllä ymmärtänyt, esim. vihujen pään päällä ei näkynyt enää nimeä? Ainakin PR:ssä sai vasenta tattia painamalla esiin kanssa-ajajien nimet jos halusi, mutta tässä ei. Aluksi oli myös vähän sekavaa minne pitää ajaa, kun rakennukset sortuivat ja iso pölypilvi peitti näkyvyyttä. Kentän kuitenkin oppi nopeasti.

Sitten vähän ärsytti nuo prätkät, niitä ei saa tönäistyä enää millään. Vaikka kuinka littaa prätkän täydellä vauhdilla seinään, siinä käy ennemmin niin että itse kolaroi ja prätkä jatkaa matkaa auton katolta. ._.' Aina ei myöskään tullut sitä "Romutit kilpailijan" -tekstiä vaikka tönäisi kilpailijan alas kalliolta.

Ja sitten vielä prätkistä lisää, kun niillä ei voi enää lyödä. Nyt tulee samanlainen "isku" kuin autoilla, joka kuluttaa buustia. Vasenta tattia heilauttamalla prätkää ei saa myöskään hyppäämään, mistä itse pidin PR:ssä.

Kyllä tämä ostoon menee ehdottomasti. Ja miten joku voi valittaa siitä, että ajetaan pilvenpiirtäjien päällä!?
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Buustia olisi saanut olla ehkä vähän enemmän, mutta toisaalta vesilätäköitä on aika useassa paikkaa ja tällä kertaa ne viilentävät auton melkein heti.

Kaasu pois ilmassa jäähdyttää myös.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Miksi olet pelin suhteen puolustuskannalla?

Siksi, JOS peli lytätään demon perusteella (ja jos ei, niin siitä kannattaa tässä vaiheessa mainita). Ymmärrän tämän peliforumien "kaikki on joko p**kaa tai aivan jumalallista" -ajattelun, mutta se raja menee kuitenkin siinä, että onko koko peliä tarpeeksi pelannut vai ei.

Olen aina sanonut, että demot tekevät lopulta vain enemmän hallaa kuin hyvää. En ihmettele yhtään, etteivät kaikki niitä julkaise..
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

^ Jotenkin yllätti tuo kärkäs puolustusreaktio. Tosiaan, niinkuin muut jo sanoivatkin, nuo radan mullistukset ja kesken ajelun tapahtuvat tuhot olivat Split/Second-pelissä jo vuosi sitten, joten Nisupullankin mainitsema "innovaatio" on ehken väärä sana sitä tässä tapauksessa kuvaamaan.

Ja kai demoakin saa arvostella, vaikkei täyttä pelikokemusta olisi kokenutkaan? Kyllähän grafiikat, ajotuntuma ja pelattavuus käy ajopelissä jo demon perusteella pitkälti selväksi. Ja mun mielipide tuon demon perusteella on se minkä sanoin. S/S tuntui hauskalta ja vetävältä ensikierroksista lähtien, tämä ei.

Ja demoista; hyvästä pelistä on mahdollista saada hyvä tai huono demo. Huonosta pelistä harvemmin hyvää. Mutta itse puhun kyllä demojen puolesta; olisi monta hyvää peliä jäänyt hankkimatta jos en olisi demoa kokeiltuani innostunut.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Jos aihetta viedään askel eteenpäin, niin mites keskustelu jatkossa menee kun monet pelin hankkivat ja sitten useamman tunnin sessioiden jälkeen siitä tässäkin ketjussa keskustelevat?

Meinaan toteavatko pelkkää demoa 20 minsaa pelanneet edelleen vain, että "peli oli roskaa"? Vai että "demo oli roskaa"? Tässähän on ero. Pelkän demon perusteella ei voi puhua koko pelistä, vaikka se ajatuksena kaunis olisikin.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Jos aihetta viedään askel eteenpäin, niin mites keskustelu jatkossa menee kun monet pelin hankkivat ja sitten useamman tunnin sessioiden jälkeen siitä tässäkin ketjussa keskustelevat?

Meinaan toteavatko pelkkää demoa 20 minsaa pelanneet edelleen vain, että "peli oli roskaa"? Vai että "demo oli roskaa"? Tässähän on ero. Pelkän demon perusteella ei voi puhua koko pelistä, vaikka se ajatuksena kaunis olisikin.

No Bandicoot kieltämättä lyttäsi viestissään pelin, vaikka tarkoitti varmaankin demoa. Mutta muutenhan tässä nyt ollaan ihan selkeästi demosta puhuttu. Ja sitä kai saa arvostella peliin liittyvässä ketjussa, vai?
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

Pelin läpäisseenä voin sanoa ettei se todellakaan ole roskaa, jos on pitänyt aiemmista osista. Välianimaatiot ja "tarina" ovat potaskaa, mutta itse peli oikein maukas. Ja 3D = nami.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]

No Bandicoot kieltämättä lyttäsi viestissään pelin, vaikka tarkoitti varmaankin demoa. Mutta muutenhan tässä nyt ollaan ihan selkeästi demosta puhuttu. Ja sitä kai saa arvostella peliin liittyvässä ketjussa, vai?

Jep, pahoittelut että olin epäselvä. Viittasin siis demoon.

DEMO oli selkeä pettymys versus siihen tasoon, mitä olen tottunut Motorstormissa näkemään. Kuuluun luultavasti siihen vähemmistöön, jonka mielestä Split/Second oli loistava peli. Juu, ja olen pelannut kaikkien edellämainittujen pelien kokoversiota (pois lukien tietty MS Apocalypse). Splittiä kylläkin Boxilla mutta anyway.

Toin esiin mielipiteeni, että Motorstormin radanmuuttumisleikki on vanha idea. Siitähän ei pidä mieltään pahoittaa ;) Saatan antaa vielä Apocalypselle mahdollisuuden, mutta aika "nähdyltä" demo vaikutti. Harmi, odotukset olivat korkeammalla...

Ja jos itse peli on huomattavasti parempi, niin miksi jakaa tuollaista demoa. Eikös demon tarkoitus ole olla sellainen teaseri, että vesi kielellä odottaa koko versiota?
 
Ylös Bottom