Vastaus: Motorstorm: Apocalypse [Hype]
Itse taas tykkäsin demosta kovasti. Graffat komeemmat ja ohjattavuus mahtava.
Buustia olisi saanut olla ehkä vähän enemmän, mutta toisaalta vesilätäköitä on aika useassa paikkaa ja tällä kertaa ne viilentävät auton melkein heti. Muutamaa asiaa en kyllä ymmärtänyt, esim. vihujen pään päällä ei näkynyt enää nimeä? Ainakin PR:ssä sai vasenta tattia painamalla esiin kanssa-ajajien nimet jos halusi, mutta tässä ei. Aluksi oli myös vähän sekavaa minne pitää ajaa, kun rakennukset sortuivat ja iso pölypilvi peitti näkyvyyttä. Kentän kuitenkin oppi nopeasti.
Sitten vähän ärsytti nuo prätkät, niitä ei saa tönäistyä enää millään. Vaikka kuinka littaa prätkän täydellä vauhdilla seinään, siinä käy ennemmin niin että itse kolaroi ja prätkä jatkaa matkaa auton katolta. ._.' Aina ei myöskään tullut sitä "Romutit kilpailijan" -tekstiä vaikka tönäisi kilpailijan alas kalliolta.
Ja sitten vielä prätkistä lisää, kun niillä ei voi enää lyödä. Nyt tulee samanlainen "isku" kuin autoilla, joka kuluttaa buustia. Vasenta tattia heilauttamalla prätkää ei saa myöskään hyppäämään, mistä itse pidin PR:ssä.
Kyllä tämä ostoon menee ehdottomasti. Ja miten joku voi valittaa siitä, että ajetaan pilvenpiirtäjien päällä!?